Şimdi Ara

Mitsubishi Eclipse Cross (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
119
Cevap
7
Favori
41.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benzin mazot olmuş Aynı para. Mitsubishi motoru sağlam. Sadece 1 - 2 lt fazla yakıyor şuan ki teknolojiye göre fazla. Yol zemin düşünülürse bu araç iş yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Taban 131 bin...


    2020 yılında 2018 modelleri eritip daha da getirmezler, Bu araç için heyecanlanmıştım ama sağolsun, taş gibi fiyatlarla girdi, manuel, boş donanım 131 bin, inanılır gibi değil...


    Eclipse Cross 2WD Invite MT: 131.900 TL



    Eclipse Cross 2WD Intense CVT: 167.500 TL



    Eclipse Cross 4WD Intense CVT: 175.500 TL



    Eclipse Cross 4WD Intense Plus CVT: 187.900 TL



    Eclipse Cross 4WD Instyle CVT: 199.900 TL
    Fiyatlar 2'ye katlandı malum hocam. 360-400 arası şimdi. Deli artış tüm modellerde olduğu gibi.

    Yalnız bizim mahallede kırmızısından yaşlı bir amcada var. Çok güzel makine. Çok heybetli. İç tasarım da çok ergonomik. Keşke 2 sene önceki fiyatlar şimdi de olsa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • güzel araç lakin C segmente yakışmayan eksiklikleri var başta bagaj,arka yaşam alanı, arka havalandırma vs.

  • neyse makyajlı kasayla o çirkin arka tasarım gitmiş. şimdi çok daha güzel olmuş

  • bianconera kullanıcısına yanıt

    Bu aracı haftaya almayı düşünüyorum. Birçok testini izledim. Karşılaştırma videolarını izledim. Hepsinde arka yaşam alanının genişliğinden bahsetti. Dış boyutuna nazaran oldukça iyi arka hacim sunuyor testlere göre. Arka koltuklar öne alınabiliyor, yatar hale getirilebiliyor. Bu sayede bagaj hacmi de büyüyor. Bunun eksikliğini xv de çok yaşıyorum.


    Evet, bagaj hacmi küçük ama büyük problem olmaz bence. Mevcut xv aracım da 380litre görünüyor ama kullanışlı. Geçen bayiide hrv inceledim, kağıt üzerinde 470litre ama xv her türlü daha kullanışlı. Daha geniş bir bagajı var, yüksekliği düşük. Çocuğun akülü arasını kolayca sığdıryorum ama hrv ye sığmaz gibi geldi. Belki de arka koltukjlar öne alınmış halde hacmi 470litredir, bilemedim. Full donanım alınmazsa eclipse cross ta 378litre. Koltuklar ihtiyaca göre öne alınınca büyür.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bu aracı haftaya almayı düşünüyorum. Birçok testini izledim. Karşılaştırma videolarını izledim. Hepsinde arka yaşam alanının genişliğinden bahsetti. Dış boyutuna nazaran oldukça iyi arka hacim sunuyor testlere göre. Arka koltuklar öne alınabiliyor, yatar hale getirilebiliyor. Bu sayede bagaj hacmi de büyüyor. Bunun eksikliğini xv de çok yaşıyorum.


    Evet, bagaj hacmi küçük ama büyük problem olmaz bence. Mevcut xv aracım da 380litre görünüyor ama kullanışlı. Geçen bayiide hrv inceledim, kağıt üzerinde 470litre ama xv her türlü daha kullanışlı. Daha geniş bir bagajı var, yüksekliği düşük. Çocuğun akülü arasını kolayca sığdıryorum ama hrv ye sığmaz gibi geldi. Belki de arka koltukjlar öne alınmış halde hacmi 470litredir, bilemedim. Full donanım alınmazsa eclipse cross ta 378litre. Koltuklar ihtiyaca göre öne alınınca büyür.

    Şimdiden hayırlı olsun hocam. Bence çok isabetli bir seçim olacaktır.

    Kırmızısı yakıyor özellikle. Çok sportif bir görünümü var. CVT ile uzun yıllar binersiniz mutlu mesut.

    Arka yaşam alanı segment muadili CH-R dan sanki daha iyi gibi.

    Alış fiyatı ve donanım paketinide yazarsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Ekim 2020; 12:36:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Kırmızı da güzel ama kahverengisi daha çok hoşumuza gidiyor.


    Alırsam konusunu açıp izlenimlerimi paylaşırım. Subaru xv ile kıyaslarım. Uzun yıllar biner miyim bilmiyorum, önce biraz kullanalım :)

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    C-hr ile karşılaştırma videosunu da izledim. C-hr de aslında iç hacim olarak gayet iyi. 3-4 defa test ettim, defalarca bindim. Arka hacmi hiç fena değil. Aşırı karanlık olunca bunu hissettirmiyor. Bir de çok etli koltukları var chr nin. Hem hacmi düşürüyor hem de arkayı iyice karanlık yapıyor. İncecik, uyduruk koltuk koyup arka alanı genişleten markalar da var. Aşırı dar olmadıkça konforlu koltuğu tercih ederim. Mevcut aracım xv'nin koltuk konforu iyi değil. Lancia deltayı arıyorum o konuda.

  • Dün itibari ile makyajlısı duyuruldu.

    Satın aldıktan sonra eski bir Mitsubishici olarak inceleme yorum ve fotolarınızı merak ile bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu kadar çirkin bir tasarım görmedim.duster bile bundan yakışıklı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Bu kadar çirkin bir tasarım görmedim.duster bile bundan yakışıklı

    Yok ya duster görünce parçalayasım geliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu aracı 2018 model intense paketini almaya karar verdim ne dersiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alimakgrav A kullanıcısına yanıt
    Merhaba yeni gördüm mesajınızı Ne yaptınız aldınız mı aracı bende 2020 modeli var pek fark olduğunu zannetmiyorum çok fazla piyasası yok ama aldığnız fiyata bağlı memnun kalacağınıza eminim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alimakgrav A kullanıcısına yanıt

    Takip ettiğim bir araç. Bir ara niyetlendim ama evin satışında pürüz çıkınca mecbur vazgeçtim.

    Artısı eksisi var araştırdığım kadarıyla. Yakıtı fazla, yalıtım çok iyi değil. Biraz da sert. Konforu olumsuz etkiliyor. Bir de artık satışı yok. Butik bir model oldu. Onun dışında fiyatına göre güzel şeyler sunuyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmets kullanıcısına yanıt

    Tam alıyordum noterden döndük, araçta eksikler vardı. başka bir araç aldım sedan, ama hala almayı düşünüyorum. Siz satıyor musunuz?

  • Merhaba arkadaşlar, 2018 elips cross intense 4wd 37.000 km aldım.

    Almadan özellikle yakıt konusunda sorular vardı, bende kısa bir özet geçeyim araçla ilgili.

    İlk olarak yakıta gelirsek klima açık dur kalk trafikte 5 km ortalama 10.1 olarak gösterdi.

    Uzun yolda %80 klima açık olarak 7.3 ile tamamladım. (toplam yol 735 km) Eco mod açık olarak.

    163 BG 1600 ton bir 4x4 araç arkadaşlar 2 çeker sedanlar ile kariştırmadan yakıt için yorum yapabilirsiniz.

    11 yıl sıfır aldığım 4x4 dizel dusterden sonra bu arabaya geçtim.

    Araç gerçekten çok konforlu 4 süspansiyon bağımsız. Kapıları kapatırken tok sesi arabanın ne kadar sağlam olduğu hissini hissettiriyor.

    Yolda çok sessiz hem benzinli olmasından hem yalıtımdan sanırım. Aynalar büyük arkaları çok iyi görüyorsunuz.

    Orta donanım olduğu halde araç donanımı çok iyi, Çarpışma önleyici standart,( yakın, uzak ve orta modları var) Yine şerit takip var, sinyalsiz şerit değiştirdiğinizde sesli ve görsel uyarı veriyor, gece yorgun olduğumuzda işe yarar dalarsak yolda ama diğer zamanlarda insan bıkıyor kapatıyor. sürekli sinyal ile şerit değiştirmiyoruz sonuçta :)

    Uzun kısa far otomatik çok iyi çalışıyor gece sürüşlerinde size çok yardımcı, farı küçültmeyi unutup karşıdan uzun far yemiyorsunuz dolayısı ile küfür de :) Araç yoksa hemen uzuna geçiyor.

    Yağmur ve far da otomatik, Arka bagaj tek tuşla açılıyor ama kapatma manuel ve çok rahat kapanıyor.

    Arkası çirkin ama fotorafta göründüğü kadar da değil canlı bir tık daha güzel görünüyor.

    Zaten 4x4 de söyleyecek söz yok mıtsubıshi evo da da kullandığı patentli sistemi kullanmış. İsmi S-AWC: Süper Dört Çeker Kontrol.


    Mitsubshi’nin felsefeleri arasında “Sürüş Zevki ve Güvenliği” yer almaktadır. S-AWC’yi (Super All Wheel Control) yüksek seviyede tahmin edilebilir tutunma ve yüksek performans aralığı hedefleyerek tasarlayıp ortaya çıkarmıştır.

    S-AWC gelişmiş bir entegre araç dinamikleri kontrol sistemidir. 4 tekerdeki motor güçlerini ve fren güçlerini gelişmiş bir seviyede kontrol eder. Böylece sürücünün her türlü sürüş koşulunda kendini güvende hissetmesini sağlar. S-AWC ile herhangi biri gönül rahatlığı ve konforla aracını sürer.

    Eclipse Cross’daki S-AWC sistemi Outlander’daki sisteme benzer olup önde AFD(Aktif Ön Difransiyel) yer almamaktadır. Elektronik kontrollü 4WD ile ön ve arka tekerler arasındaki tork dağılımını frenlerin ve direksiyon sisteminine müdahale ederek dengeler. Bu donanımların sayesinde arabanın güvenli, rahat ve konforlu sürüş sunmasını sağlar . Eclipse Cross’daki S-AWC sistemi 3 farklı mod seçeneği sunar:

    1. AUTO modu ise her tekere sürüş koşullarına göre gereken optimum torku aktarır.

    2. SNOW modu aracın buzda, karda ve kaygan zeminlerde tutunma ve kontrol kabiliyeti sağlar.

    3. GRAVEL modu sayesinde ise ıslak veya toprak, çakıl gibi pürüzlü zeminlerde performans sağlar.


    Son olarak EURO ENCAP de yetişkin korumada %97 puan almış. Rakipleri tucson %86, Tiguan %96, 3008 %86 puan almış.

    Çok konforlu çok güvenli bir araba ama bizde maalesef kıymeti yok. Yakıt dışında gerçekten dört dörtlük bir araç.


    Mitsubishi Eclipse Cross





    Mitsubishi Eclipse Cross  Pierre-Olivier Tremblayyoutube
    VIDÉO DÉMONTRANT LE FONCTIONNEMENT DU TRACTION INTÉGRALE LE PLUS SOPHISTIQUÉ DU MARCHÉ.
    https://www.youtube.com/watch?v=FXuggw_suLk
    Mitsubishi Eclipse Cross
    Mitsubishi Eclipse Cross



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komkarbey -- 3 Ekim 2021; 11:38:3 >




  • Merhaba eclipse kullanan arkadaşlar, sizde akü kaçağı var mı? 2 gün serviste kaldı kaçağı bulamadılar sonra normal bu kadar deyip verdiler. Sanırım beyinde bir sorun var benim araçta. Ampül testinde lamba yanıyor tüm ışıklar kapalı ama uyku moduna geçmiyor gibi, bir şey elektrik çekiyor ama ne? Birde ortalama tüketim sizde de kendi kendine sıfırlanıyor mu? Her sabah kalktığımda sıfırlanmış oluyor, sıfırlama ayarını otomatik yerine manuele aldım yine aynı. sorun ne bilmiyorum.

  • Yakın zamanda Instyle paket araç satın aldık 2018 model. 15 yıllık Mitsu kullancısıyım araç genel değerlendirme gayet güzel ancak 10 lt altına ortalama düşemedim ne ben ne de eşim :)

  • Merhaba şehir içi zor eco mod açık olursa biraz daha düşer.

    Otomatik yakıt tüketimi sürekli sıfırlanıyor mu, yoksa siz istediğinizde mi sıfırlıyorsunuz?

    Ben ayarlardan otomatik yakıt tüketimini manuel ayarlıyorum arabayı bir daha ki çalıştırmada kendi otomatiğe geçiyor, sanırım benim beyinde sorun var.

  • Eşim için 4x4 Instyle paket 2018 model aracı 6 ay önce satın aldık. Şehiriçi ortalama 12 lt, ş.arası ortalama 10 lt yakıt tüketimimiz var. Şehiriçi dur kalk çok yapılmıyorsa bu rakam 9-10 lt olabiliyor, aktif trafikte 12 lt altı hayal onu açıkca söyleyebilirim. Performansı gerçekten çok iyi ancak 1.5 163 HP olması sebebiyle, agresif ve yüksek devirli kullanımda hem motor sesi hemde yakıt ciddi anlamda artıyor. Uzun yolda 140 km/s hıza kadar hertürlü ideal bir sürüşü var ancak daha yüksek hızlarda motor size o gücü vermek için yüksek devir çeviriyor ve bu ekstra yakıt tüketimi olarak karşınıza çıkacaktır. Sürüşü konforlu ve keyifli, 4x4 sistemi birçok SUV dan çok daha iyidir ancak dingil mesafesinin kısalığı ( Crossover olması sebebiyle) aracı daha kıvrak yaparken yuvarlanma direncini düşürdüğü için çok ekstrem hareketlerde istenmeyen sonuçlar olabilir. Süspansiyonlar orta seviyede sesli ve sert. Rockford Fosgate ses sistemi markanın en alt seviye ses sistemi olmasına rağmen gayet başarılı; bir audophile değilseniz sizi fazlasıyla tatmin eder. Bagajı gerçekten küçük ancak günlük kullanıma fazlasıyla yeter, önemli bir detay daha var şayet koltuklar gerçekte olması gerektiği olduğu konumda olursa (normal şartlarda tamamen yasladığınızda inanılmaz büyük bir oturum alanı var çok rahat çünkü sırt destek bölümüde standart bir japon SUV gibi dik değil) aracın bagajı ASX ile aynı oluyor ancak diz mesafesi elbette kısalıyor. Günlük kullanımlarda bagajdan feragat edip konfor, uzun yolculuklarda konfordan feragat edip bagaj hacmi sağlayan bir araç. Frenlemesi her Mitsubishi modeli gibi çok üst seviyede, iç yapısında kullanılan malzemeler sert plastik olmasına rağmen gayet kaliteli ve trim sesleri neredeyse yok gibi. Her aracında olduğu gibi (özellikle ASX ile kıyaslamak gerekirse) bu araçtada ergonomi yerlerde sürünüyor. Cam düğmelerinden tutun,telefon koyma bölümüne kadar hiçbir noktada ince hesap yapılmamış, bunları tasarlayan adamı bana bulun getirtin dedirten cinslikler var. Donanım olarak Instyle pakette tabir yerindeyse yok yok ve size sadece direksiyona geçip sürmek kalıyor. Merak ettiğiniz başlıklar varsa sosyal medyada Ercan BOZBOLA olarak bana ulaşabilirsiniz. Güvenli sürüşler diliyorum 





  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.