Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
1.207
Cevap
39
Favori
103.827
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Mitsubishi >> MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.
Sayfaya Git:
Sayfa:

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.


(En Son Oy Tarihi: 14.9.2019)
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    10858 Mesaj
    Merhabalar uzun zamandir forumun bu bolumune yazmiyordum yeni arkadaslar beni hatirlamaz eski arkadaslar geneli mitsubishi colt hakkinda olan yazilarimdan tanir. 9 yil colt kullandim satip dizel edc fluence aldim dizelin aslinda ekonomik olmadigini anladigim icin onu satip sifir km mitsubishi attrage aldim bu yazimda attrage in su an icin cok guzel bir firsat sunmasindan bahsedecegim.







    Su an( kasım 2016-mart 2017) bayilerde 2015 model ama sifir km attragelerde gayet uygun kampanya var. oncelikle donanimdan bahsetmek istiyorum ki bu sinif icin ( b sedan) alisilmadik donanimlari var ve hepsi standart.





    Guvenlik:



    - abs,ebd, asr, esp ,

    - hillholder(sadece cvt de) ,

    - acil durum sinyal sistemi( sert frende 4 lülerin otomatik yanması) ,

    - Ön ,yan ve 1. ve 2. sira koltuklar icin perde havayastiklari. (bir görüşe göre 6 bir görüşe göre 8 adet)

    - lastik basinc sistemi(stepnede de sensor mevcut),

    - acil durum kilit acma sistemi.

    - mitsubishi RİSE gövde sistemi.





    Dis donanim :



    - Enkei marka alasim jantlar( tam boy stepne oda alasim jantli),

    - V-43R işaretli ceza kesilmeyen kendinden karartilmis arka camlar(yan camlar ve arka cam),

    - halojen tip gunduz farlari,ön sis farları( sis farlarının içinde 2 tane ampul var biri gündüz farı için biri sis farı için) ,

    - led sinyalli isitmali elektrikli yan aynalar,

    - anahtarsiz giris ve calistirma sistemi( sürücü kapısı ve bagajda düğme mevcut)

    - bridgestone potenza S001 lastikler.(yüksek performans lastiği tasarruf arabasına neden koymuşlar hala arkadaşlarla tartışıyoruz; tanesi 350-400 tl lastiklerin)

    - 2 adet birbirinin tamamen aynısı anahtar.



    Ic donanim:



    - cruise control,

    - tam otomatik dijital klima,

    - 6.2 ekran usb ve sd card girisli navigasyon ve multimedya dvd sistemi ( blaupunkt marka)

    - igo basarsoft haritali 5 yil ucretsiz guncellemeli navigasyon

    - tum camlar elektrikli( sürücü tarafı tek dokunuşlu, arka camlar sonuna dek açılabiliyor),

    - bluetooth telefon sistemi, aynı zamanda telefondan müzik dinleme özelliği

    - elektrikli direksiyon( direksiyonda ki düğmelerden teyp, cruise ve telefon kontrolü),

    - yagmur ve far sensorleri, (hassasiyetleri ayarlanabilir)

    - ortalama tuketim x2 kalan menzil x2, gidilen km x2 lastik basinclari, servise kalan km yi gosteren yol bilgisayari. (X2 ler bir a birde b sayacina gore ayri ayri hesapliyor. Biri her 4 saatlik stop etmede sifirlanirken digeri siz sifirlayana dek olcmeye devam ediyor.)

    - deri direksiyon ve vites topuzu,

    - arka kol dayama( 2 adet bardaklıklı)

    - top tether destekli arka sag ve sol koltuk isofix destegi



    Motor 3A92 Kodlu 1.2 80 hp 106nm tork 3 silindir 12 v dohc mivec motor

    Sanziman jatco marka cvt7 model cvt sanziman

    Bagaj 450 litre

    5 yil/100.000 km teknik garanti

    12 yil paslanmazlik garantisi.



    Bakimlari 20000 km de bir. Trigeri celik zincir belli bir degisim kmsi yok. Dolaysiyla agir bakimi yok. Cvt yag degisimi 80000 de bir. bujilerin değişimi 100.000 de bir



    Cok genis on ve arka yasam alani c segmenti ortalamasının üstünde arka diz mesafesi.



    Motor su an kendi hacminde en az yakit tuketimine sahip atmosferik benzinli motor asagida makalesi mevcut



    http://www.sekizincietap.com/mitsubishi-attragedan-yeni-bir-tasarruf-rekoru/





    (aşağıdaki paragraf kasım 2016-mart 2017 arası geçerli olan fiyattan bahsetmektedir. mart ayının başında bu fiyatan ülkede 3-4 araç kalmıştı)







    Evet gelelim fiyata. Su an mitsubishi bayileri bubaraci 52500 e birakiyorlar ailenizde egitimci yada saglikci varsa 1000 tl daha indiriyorlar. Indirimsiz hali bile attrageyi en ucuz tam otomatik arac yapiyor su an icin sahip oldugu donanim ise diger markalarda 60- 65 bin arasina ancak alinabiliyor.



    Evet seklen cok cekici degil ama yillarca bineyim sadece yagini suyunu degistireyim bagaji da genis olsun otomatik olsun ve az yaksin diyenler icin iyi bir secenek. En ufak vergi diliminde ayrica lpgye de uyumlu ama subaplar çelik değilmiş lpg taktıran arkadaşlardan bilgiyi düzelttim..Hayirli gunler



    attrage neden mantıklı?



    1-çünkü en ufak vergi diliminde mtv si ucuz



    2- şu an için sahip olma maliyeti çok düşük. bu fiyata şu an otomatik olarak ya hyundai i10 baz paket, yada dacia sandero easy r alabiliyorsunuz ki iki aracında donanımları attrage ye yaklaşamıyor bile.



    3- bakımları 20.000 km de bir. ortalama 300-500 tl arası bakım fiyatları var



    4- triger i zincir, belli bir km de değişmesi gerekmiyor.yani ağır bakımı yok. sadece cvt yağı 80 binde bir değişiyor.



    5- 5 yıl-100 bin km garantili/ 12 yıl paslanmazlığa sahip yani 51500 tl veriyorsunuz kafanız en az 5 yıl rahat



    6- bir japon ve özellikle mitsubishi olması sebebiyle yedek parça ihtiyacı minimum duzeyde olacaktır . misal vermem gerekirse bundan önceki aracımı 156bin km kullandım ve sadece amt şanzımandan kaynaklı baskı balata değişimim ve amortisör değişimim oldu. başka hiç bir parçası bozulmadı değişmedi.



    7- çok geniş iç hacmi standart türk ailesi için biçilmiş kaftan yapıyor aynı bağlamda 450 litrelik bagajı da ailelere hizmet ediyor.



    8- aşağıdaki tüketim testlerinden de görüleceği üzere gayet ekonomik bir tüketime sahip.



    9- kısaca attrage; alması ucuz, sürmesi ucuz, bakımı ucuz vergisi ucuz bir araç. amacınız ulaşımınızı sağlayacak bir araç almak sa 2017 şubat tarihi itibari ile attrage den daha mantıklısı yok.



    Türkiye sitesi


    https://www.mitsubishi-motors.com.tr/attrage





    abd sitesi


    https://www.mitsubishicars.com/mirage-g4



    360 derece iç dizayn. aşağıdaki linkten interioru seçin sonra full screen yapın


    https://www.mitsubishicars.com/build/2017/MG41/trims/SE/CVT/black%20fabric/PEARL%20WHITE/A03



    oguzhan arkadaşın güzel bir incelemesi;


    https://forum.donanimhaber.com/2015-attrage-cvt-gozlemlerim--124221335#124221626



    gentleman nikli arkadaşın incelemesi;


    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124917011









    aşağıda; araçla ilg,li güvenlik testleri; inceleme videoları, ve üretim aşamasından kareler içeren videoyu bulabilirsiniz.



    amerikan araç güvenliği test kuruluşu iihs testi.


    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/mirage-g4-4-door-sedan



    attrageın değil ama space starın ncap testi


    http://euroncap.blob.core.windows.net/media/5960/euroncap_mitsubishi_space-star_mirage_2013_4stars.pdf



    ispanyol otomobil klübü yılın küçük sedanı ödülü


    http://www.prnewswire.com/news-releases/2017-mitsubishi-mirage-g4-wins-hispanic-motor-press-autos-del-ano-award-300370701.html



    bir depoyla 1647 km !!!


    http://mmpc.ph/pressrelease/mitsubishi-mirage-g4-breaks-record-achieving-1647km-one-full-tank/

























    attrage üretim videosu







    carviser testi







    otopark testi







    güzel bir kullanıcı testi







    mitsubishi attrage takıt ekonomisi testi







    Mitsubishi RİSE güvenlik sistemi videosu







    Mitsubishi Mivec teknolojisi.







    yabancı bir attrage reklamı







    aşağıda tarafımca ölçülmüş değişik ortalama hızlara göre yakıt tüketimleri mevcuttur.



    mesafe 25 km , ortalama hiz 23 km tuketim 6.6 litre.



    Mesafe 13 km, ortalama hiz 15 km, tuketim 7.8 litre.



    mesafe 25 km ortalama hiz 55 km tuketim 5.0 litre.



    Mesafe:20 km ortalama hiz 88 km, tuketim: 6.2 litre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Ağustos 2018; 14:40:27 >



    _____________________________




  • Donanım ve fiyat bence güzel. Tek sıkıntı araç çok tipsiz, ama özelliklerine bakılınca göz ardı edilebilir bence.

    Mitsubishi'nin M'sini bilmeyen insanlar gelmişler burada kağıt gibi, motoru kötü vs. Sallamışlar. Arkadaşlar bilmeden fikir sahibi olmak kadar cahilce birşey yok. Alan arkadaşlara bedava vermedilerbu araçları, onlar babasının hayrına araç hakkında yorum yapmıyorlar. İyisiyle kötüsüyle anlatıyorlar. Gövde Rise şasi bir bunu araştırın bakın, şanzımana kimse bok atamamış çünküo çok sevdikleri qq da civicte falan var mazallah onlara da laf gider sonra. Kaldı motoru o da mivec, değişken zamanlı subaplar. Hani şu vitec vitec diye milletin öve öve bitiremediği teknolojinin mitsu versiyonu. Sınıfının en az yakan motoru, üstelik b sınıfı atmosferikler nasıl gidiyorsa bu da o kadar gidiyor.

    Tipe takan arkadaşlar da zevk meselesi işte ama türkiye de çoğu insan piyasası için araba alıyor ve yatırım gözüyle bakıyor. Emin olun bu araç vw, reno amblemiyle çıksaydı kimse tipini konuşmazdı. Kaldı ki ben biraz accent eraya benzetiyorum. Era'ların Ne kadar sattığını tutulduğunu söylemrme gerek yok. Kaldı üzerine donanımı, her yerde airbag var, kapı içleri çelik bar, esp, asr bütün üç harfliler dahil. Deri paketi, navigasyon ıvır zıvır, sensörler cruise falan içinde. 60 bin verip elantra alsanız cruise yok d sınıfı araçta. Bence biraz araştırıp yazmalıyız, eleştireceksek de daha mantıklı konular üzerinden eleştirelim. Teknik konuları, piyasayı, servis, parça vs konuşmak daha faydalı olacağı kanaatindeyim.

    arabaya sokak arasında 2 tur binenler laf etmiş. Ben 26bin kmdedir 1 senedir fazladır biniyorum. Önceki arabamda colt'tu. yani yaklaşık 6 yıllık mitsu kullanıcısıyım.

    Kağıt demişler, kağıt araba ncap'da 4 yıldız aldı 1 yıldızı düşük hızda otomatik fren olmadığı için vermediler. Senin linea dediğin araba şahinin geliştirilmişi ve ncap testine bile sokmadılar çünkü 3.dünya ülkelerine satıldı. sonra egea çıktı evet hayvan gibi duruyor ama onuda gördük 3 yıldız aldı. Sen bunları beğeniyorda attrageye laf ediyorsan altında art niyet ararım. Zaten sırf bu nedenle bile birşey bilmediğiniz sadece bayide test sürüşü yapıp 2. sokaktan geri döndüğünüz belli.

    Yakıt, vergi avantajı,mivec motor,cvt şanzıman,Hill Holder bunlardan bahsetmeme gerek yok zaten. Açıkçası hiçbirisinde babamın şirketi değil, isteyen alır isteyen almaz. Ama binmeden, sürmeden bunları söylemek alacak arkadaşları yanlış yönde sevk eder. Yazıktır günahtır. Kolay para kazanılmıyor. Adam kaç yıllık çalışmasını bağlayacak kredi ödeyecek.

    Bu arac size sunu vaat ediyor, sorunsuzluk. Beklentiye gore kalite algisida degisir. Benim icin kalitelinaraba ici yumusak plastikli araba degil bana yillarca sorun acmayan arabadir.



    Bu arabayi alarak onumuzdeki 10 sene arabayla ilgili bir sorun yasamayacagimi bilerek aliyorum dacia yada lineada bunu iddia edebilirmisiniz asla.



    Ha bir de bu araca istemedigim kadar donanim koymuslar ki bu donanimlarda yillarca sorunsuz calisacak cunku bu bir japon araci gecmiste 15 yili geckin japon tecrubem var oradan biliyorum misal klima kompresoru 3 yil sonra bozulmayacak yada abs si ariza vermeyecek vb.



    Ha birde su an dunyadaki en ekonomik atmosferik motora sahip ve dohc mivec bir motor. Ben bu motorun 95 hp versiyonu ile 9 sene gecirdim az cok nasil gittigini biliyorum.



    Sanzimaninda degisecek bir parcasi yok yagini degistir istedigin kadar bin. Ha koltuklar demire mi vidali siz her sabah arabaya binerken koltugunbaltina bakiyorsaniz bilemem benim icin sorun degil



    Kisaca 50000 liraya ekonomi sorunsuzluk ve donanim satin aliyoruz ve bunlar kaliteli. Ha koltugu ic plastigi vb sert plastik olabilir . ben bunlar yerine yukarida anlattigim hususlara dikkat ediyorum. Tercih zihniyet meselesi herkesin gorusune saygimiz var. Hayirli gunler.

    açılın sahibi geldi

    2015 yılının ağustos ayında sıfır manuel attrage aldım. Özellikle manuel aldım otomatik kullanım her ne kadar kolay olsa da eşim manuel seviyor ve ben de şirket aracım manuel olduğu için el alışkanlığımı kaybetmek istemedim.

    Titanyum gri aracımı 42750 liraya aldım. yaklaşık bir buçuk sene önce diyorum dikkat edin.

    Huyumdur sadece araştırırım beğenirsem çevremde bilgi sahibi olduğunu söyleyen insanları dinlemek yerine bildiğimi yaparım ki daha hiç yanılmadım. attrage da yanıltmadı. az yakan , sıfır, bagajı geniş, donanımı tatmin edici ve takıntılı şekilde japon olması isteklerim arasındaydı. Şahsi olarak sahip olduğum araçlar mazda 323 (ilk göz ağrım), sıfır aldığım symbol dizel (pederde), 97 model nissan primera (bu hala duruyor) ve mitsu attrage. Alırken ikinci elini düşünmedim. nasılsa satılır. Şimdiye kadar şirket aracı olarak şahsi kullanımıma verilen (sadece iş amaçlı değil dikkatinizi çekerim, sürekli kullanımdan bahsediyorum) şirket araçları listesinde ise honda city, passat, 207, ranger, connect silver, fiesta ve son olarak 2014 st ve 2015 sedan focus var. içlerinde en zevk aldığım passat ve city modellerdi. ki seçim burada başlıyor. aracınız içinize sinmeli ve size zevk vermeli.

    attrage ile uzun yol da yaptım, tatile de gittim, 4 yetişkin 1 çocuk (çocuk koltuğundaydı) şehirlerarası ziyarete de gittim. bagajda kocaman bebek arabasının yanı sıra valizler ve dönüşte alışveriş sonucu ilaveler de vardı.

    bayılmıyor arkadaşlar. yokuşta bir vites düşürmek bayılmak değil. düşürmek istemezseniz yüksek motorlu araçlar alınız. şehir içi yakıt tüketimim kış şartlarında 6,5 litre. lpg taktırmadım. benzin elmas değerinde şu ara ve buna rağmen üzmüyor, birkaç ay önce güldürüyordu o ayrı.

    focustan daha rahat (ben böyle düşünüyorum nolmaz nayır nidalarınız varsa kullanan ve yorumlayan benim, uzun süreli kullanım sonucu yorumlayın lütfen), focus gibi basınca topuklamıyor sırtınızı yapıştırmıyor yani torku düşük ancak beni rahatsız etmiyor zaten sakin kullanmayı severim.165 e kadar bastım, sonrasında korktum, standart sürüş hızım şehirlerarası 110-120 dir ki bu aralıkta sıkıntı yok.

    MTV için bu ay 323 lira ödedim.

    10000 bakımını aldığım yerde 270 liraya yaptırdım.

    Anahtarsız kullanım, far ve yağmur sensörleri, 3 silindirin motor sesi, kocaman gözleri (ehehe farlarını sevmeyenler oluyor), geniş bagajı, rahatlığı, arka koltuk genişliği, tasarrufu beğendiğim özellikleri.

    bu araca bunu verenin akıl sağlığı ne bileyim zevksizliği yada benzeri hakaretvari yorumları hayretle okudum. SİZE NE LAN. Kazanan ve kazandığını keyfince harcayan kişi size mi soracak. Beğenen alan ödeyen kullanan isterse satan kişi hayatının hesabını size mi verecek?

    Benden bu kadar...

    alaturkakafa a kullanıcısına yanıt
    @alaturkakafa demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    Ben dediğim gibi 26bin kmdir kullanıyorum.

    Uzun yolun babasına gittim diyebilirim. Geçen yaz ankaradan çeşme oradan sahil kenarından aydın söke vs...fethiye ölüdeniz...antalya sideye kadar gittim. sahil kenarı olduğu için hep dağlık alanda kullandım. ben sıkıntı yaşamadım.

    Şöyle söyleyim colttan önce 1.6 otomatik 96 corollam vardı onunla aynı performansta hatta yokuşlarda ondan daha iyi olduğunu söylebilirim. Haliyle teknoloji gelişiyor. Ama mesela bir önceki 1.3 coltuma göre yavaş kalıyor.

    Ben 26bin km'dir hiçbir yerde bayılıp yığılıp kalmadım. En sıkıştınız yerde B moduna alıp yada gazı köklediğinizde öyle yada böyle her şartta gidiyor.

    Ama ara hızlanma derseniz belirli devir altında tabiki 1.6 araba performansı beklemek doğru olmaz. Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullamak gereklidir.

    Şimdi gelelim asıl meseleye. Bir şehir efsaneleri dolanıp duruyor yok 1.2 araba alınmaz, yok 1.4 araba gitmez falan filan. Bu arada 1.2 attrage 980kg hafifliği ile 1.6 atıyorum chevrolet 1350kg ağırlığı ile çokta farklar yaratmayacaktır. Sizin en dolu ağırlığınız diğer 1.6 arabanın boş ağırlığından bile daha hafif olabilir. Ayrıca buna aerodinamic etkiyi eklemeniz gerekiyor.

    Yıllarca bu millet şahinlere unolara tipolara bindi. Araba zaten 68bg birde tüp vs takılı. Ben daha 1 kere bile şahin alacam ama gitmez mi? yok yığılıyor yok uzun yola gidilmez diyen adam duymadım. Yani bunlar fasafiso'dan öte değil. İllaki 1.2 olmasının ve otomatik şanzıman güç kaybı vardır buna birşey demiyorum ama en azından şuna bakın. Normal 1.6 dediğiniz arabaların kitapçıklarında 0-100km hızlanması ortalama 10sn kadar attarge de bu rakam 12sn yani 2 SANİYE fark için kimsenin b.k atmaya yada yok yığılıyor yok bilmem ne demesi bana saçma geliyor. Eğer bu kadar sabırsızsan ve yakıt vs derdin yoksa git al benzinli bmw 7.30 bak bakalım nasıl hızlanıyor. Bu araba ekonomi arabası. Yani hem az yaksın hem 1.2 vergi avantajı olsun, hem otomatik olsun, hem donanımlı olsun, hem ucuz olsun, hem şu hem bu olsun eee birde basttım mı uçsun... öyle bir araba var ise söyleyin bizde onu alalım.

    Donanımının yanında,bence trigerinin zincir olması,klimanın motordan bağımsız olması,subapların çelik olması,vergi avantajı,cvt si ,az yakması birde alım gücü işin içine girince attrage cazip geliyor.

    Ben hiç beğenmedim bu aracı. Kağıt hissi verdi. Özenilmiş hiç bir noktası yok. İncelediğim bindiğim en komik ve kalitesiz araçtı.

  • Yarbay
    5932 Mesaj
    Donanım ve fiyat bence güzel. Tek sıkıntı araç çok tipsiz, ama özelliklerine bakılınca göz ardı edilebilir bence.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2016 AUDI A4 AVANT, DYNAMIC 1.4 TFSI, BEYAZ
    2016 HONDA JAZZ, ELEGANCE CVT, GRİ
  • Yüzbaşı
    919 Mesaj
    selam sizi görmek güzel hala colt görünce aklıma siz geliyorsunuz
    _____________________________
  • Yarbay
    3651 Mesaj
    Yeni space star modeline göre tasarımı iyi değil ama donanımlar gayet iyi



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2009 Honda CR-V 2.0

    Ω
  • Yarbay
    10858 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turgut reis



    selam sizi görmek güzel hala colt görünce aklıma siz geliyorsunuz





    Sagolun tesekkur ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    7309 Mesaj
    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3839 Mesaj
    Bende 1.6 lancer sahibi olacağım bir gün inşallah 2011 -2016 arası..


    Attrage hakkında ise pek fikrim yok ancak tasarım zayıf geldi biraz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10858 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man



    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.



    Dediginiz dogru ama turkiyeden cekilmisbolan daihatsular bile sirf otomatik ve japon oldugu icin alici buluyor. Al satci degilsenizbbenzinli motor yuksek kmlerde dizele gore daha rahat satiliyor zaten.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3870 Mesaj
    Merhaba



    bende 2011 coltu verip 2015 cvt plus aldım. Colttan ortalama 1 litre kadar az yakıyor otomatik olmasına rağmen. Donanım çok iyi tipi göz alışkanlığı istiyor. Aynı eski kasa civicden sonra çıkan civic nasıl yadırgandı ve sonra gözlerimiz gördükçe alıştı(son kasadan bahsetmiyorum) onun gibi alışmak gerekiyor.



    Konfor güzel, helede colttan sonra çok çok iyi. Koltuk döşemesi berbat, plastik kalitesi sınıfına göre güzel. F/P olarak değerlendirdiğimizde rakibi yok. Bu fiyata CVT ve bu donanımda başka araç almak istersen enaz 80bin ödemek gerekiyor.



    Şuana kadar 26bin km oldu, çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım ve hala memnunum.
    _____________________________
  • Yarbay
    10858 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc



    Merhaba



    bende 2011 coltu verip 2015 cvt plus aldım. Colttan ortalama 1 litre kadar az yakıyor otomatik olmasına rağmen. Donanım çok iyi tipi göz alışkanlığı istiyor. Aynı eski kasa civicden sonra çıkan civic nasıl yadırgandı ve sonra gözlerimiz gördükçe alıştı(son kasadan bahsetmiyorum) onun gibi alışmak gerekiyor.



    Konfor güzel, helede colttan sonra çok çok iyi. Koltuk döşemesi berbat, plastik kalitesi sınıfına göre güzel. F/P olarak değerlendirdiğimizde rakibi yok. Bu fiyata CVT ve bu donanımda başka araç almak istersen enaz 80bin ödemek gerekiyor.



    Şuana kadar 26bin km oldu, çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım ve hala memnunum.



    Ben sehirici 6 litre yakmayi planliyorum. Dediginize gore ve testlere gore yapilabilecek bir deger fluence 6.5 7 arasi yakiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 24 Aralık 2016; 20:06:59 >
    _____________________________




  • Yarbay
    3870 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff





    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man



    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.



    Dediginiz dogru ama turkiyeden cekilmisbolan daihatsular bile sirf otomatik ve japon oldugu icin alici buluyor. Al satci degilsenizbbenzinli motor yuksek kmlerde dizele gore daha rahat satiliyor zaten.



    Açıkcası berbat ötesi tasarım ve berbat ötesi malzeme kalitesi olan, sadece 2 hava yastığı ve manuel kliması olan düz vites dizel sümbül 60bine satarken bu araba bence bedava. Zaten dikkatli kullanımda dizelden çokta bir farkı olmuyor. Yani satış mantığında alacaksan alıp sümbülü bineceksin. sonuçta tamam satışta önemli ama istediğim arabayı sırf kolay satılsın diye neden alayım? Birde bu işler kısmet işi, @tasshelhoff hatırlarsın belki coltu sabah ilana koyup öğleden sonra satışını veren arkadaşlar oldu burada.



    Ben yazın depo ortalaması 4,5 litre ile geziyorum. Şuanda da 5,6 litre ortalamadayım. Ama benzin pahalı oda ayrı bir konu.
    _____________________________




  • Yarbay
    3870 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff



    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc



    Merhaba



    bende 2011 coltu verip 2015 cvt plus aldım. Colttan ortalama 1 litre kadar az yakıyor otomatik olmasına rağmen. Donanım çok iyi tipi göz alışkanlığı istiyor. Aynı eski kasa civicden sonra çıkan civic nasıl yadırgandı ve sonra gözlerimiz gördükçe alıştı(son kasadan bahsetmiyorum) onun gibi alışmak gerekiyor.



    Konfor güzel, helede colttan sonra çok çok iyi. Koltuk döşemesi berbat, plastik kalitesi sınıfına göre güzel. F/P olarak değerlendirdiğimizde rakibi yok. Bu fiyata CVT ve bu donanımda başka araç almak istersen enaz 80bin ödemek gerekiyor.



    Şuana kadar 26bin km oldu, çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım ve hala memnunum.



    Ben sehirici 6 litre yakmayi planliyorum. Dediginize gore ve testlere gore yapilabilecek bir deger fluence 6.5 7 arasi yakiyordu.



    Bu arada yazmayı unutmuşum hayırlı olsun tekrar ne zaman aldınız? plus paket mi?
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    10858 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc





    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff





    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man



    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.



    Dediginiz dogru ama turkiyeden cekilmisbolan daihatsular bile sirf otomatik ve japon oldugu icin alici buluyor. Al satci degilsenizbbenzinli motor yuksek kmlerde dizele gore daha rahat satiliyor zaten.



    Açıkcası berbat ötesi tasarım ve berbat ötesi malzeme kalitesi olan, sadece 2 hava yastığı ve manuel kliması olan düz vites dizel sümbül 60bine satarken bu araba bence bedava. Zaten dikkatli kullanımda dizelden çokta bir farkı olmuyor. Yani satış mantığında alacaksan alıp sümbülü bineceksin. sonuçta tamam satışta önemli ama istediğim arabayı sırf kolay satılsın diye neden alayım? Birde bu işler kısmet işi, @tasshelhoff hatırlarsın belki coltu sabah ilana koyup öğleden sonra satışını veren arkadaşlar oldu burada.



    Ben yazın depo ortalaması 4,5 litre ile geziyorum. Şuanda da 5,6 litre ortalamadayım. Ama benzin pahalı oda ayrı bir konu.



    Benzin pahali ama degisecek ne enjektor ne turbo ne baski balata ne dizel yakit pompasi nede dizel partikul filtresi var. Dizel otomatik arac sahibi arkadaslar bu saydiklarimdan biri bozulsa ki enjektorleride set degistiriyorlar 2-3 yillik tasarrufunuz bir anda tamire gidiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    19770 Mesaj
    Ah bide araçta tip olsa
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3870 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff





    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc





    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff





    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man



    aracınız hayırlı olsun. Uzun yıllar kullanırım diyen için çok güzel bir seçenek. Fiyat/donanım olarak segmentinde rakibi yok. Ama daha almadan satmayı düşündüğümüz için maalesef yollarda çok az görüyoruz.



    Dediginiz dogru ama turkiyeden cekilmisbolan daihatsular bile sirf otomatik ve japon oldugu icin alici buluyor. Al satci degilsenizbbenzinli motor yuksek kmlerde dizele gore daha rahat satiliyor zaten.



    Açıkcası berbat ötesi tasarım ve berbat ötesi malzeme kalitesi olan, sadece 2 hava yastığı ve manuel kliması olan düz vites dizel sümbül 60bine satarken bu araba bence bedava. Zaten dikkatli kullanımda dizelden çokta bir farkı olmuyor. Yani satış mantığında alacaksan alıp sümbülü bineceksin. sonuçta tamam satışta önemli ama istediğim arabayı sırf kolay satılsın diye neden alayım? Birde bu işler kısmet işi, @tasshelhoff hatırlarsın belki coltu sabah ilana koyup öğleden sonra satışını veren arkadaşlar oldu burada.



    Ben yazın depo ortalaması 4,5 litre ile geziyorum. Şuanda da 5,6 litre ortalamadayım. Ama benzin pahalı oda ayrı bir konu.



    Benzin pahali ama degisecek ne enjektor ne turbo ne baski balata ne dizel yakit pompasi nede dizel partikul filtresi var. Dizel otomatik arac sahibi arkadaslar bu saydiklarimdan biri bozulsa ki enjektorleride set degistiriyorlar 2-3 yillik tasarrufunuz bir anda tamire gidiyor



    tabiki öyle, hatta artı olarak 3 silindir olduğu için motor yapımında 4 yerine 3 piston,3 buji,3buji kablosu, yağ olarak 3 litre vs gibi bakım ücretleride diğer araçlardan oldukça ucuz... ayrıca servis bakımları 20binde bir.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    101 Mesaj
    Merhabalar ben bu aracı almaya bayağı niyetlenmiştim 2 ay kadar önce (hala araç almadım) ve Ankara istanbul yolu bayiinde test sürüşüne çıktık. Araca bayii çalışanı dahil 4 kişi bindik klima açık bir test sürüşü yaptık. Ve araç yığılıyordu öyle böyle değil ama sağlam yığılıyordu (bu arada bayii çalışanları bu aracı günlük işleri içinde kullanıyorlarmış araç 30bin km.de idi belki çok hor kullandılar bilemiyorum, ancak 30binlede motor yığılmamalı diye düşünüyorum). Daha sonra test videolarını falanda izledim şehiriçi için uygun denilip duruyorlardı. O esnada ehliyetim yoktu kendim test edememiştim (yaşım 37 ancak ehliyetı 1 ay kadar önce aldım. Akabinde Adana'da yaşayan kayınçımı aradım (araç muayenede çalışıyordu) tanıdığı bildiği usta varsa sordurayım diye. Adanada bu araçtan 2 tane satılmış onlarda yeni olduğu için servise uğramamış bu nedenle bilgimiz net olarak yok dedi adana mitsubishi servis ile uğraşanlar. Bunun üzerine istanbul yetkili servisi aradı adanaki bu arkadaşlar. İstanbul yetkili bayiide aşağı yukarı sizin söylediğiniz şeyleri söyledi (araç fiyatına göre çok iyi, sorunsuz, vites iyi v.s.). Ancak uzun yola gelmez dedi. Ben bu aracı kullanan birini o dönem çok aradım ama çevremde bulamadım. Kısmetse birkaç ay içinde adana'ya taşınıyoruz ve ben aslen tokatlıyım (annem kardeşler orada).



    Ezcümle sorum şu olacak. Madem aracı kullanıyorsunuz, bu aracın uzun yol performansı nedir. Diyelim kamyon, tır arkasında takıldınız ani ivmelenme veya hızlanma ile geçebiliyor musunuz. Çünkü uzun yolda helede adana-tokat yolunda bu durum çok önemli (en azından benim için öyle). Çünkü bunu yapamıyorsam sırf şehir içinde sürmek için araba alamam, haliyle durum böyle olunca 2. ele kayıyorum.



    Şimdiden teşekkürler
    _____________________________




  • Yarbay
    10007 Mesaj
    insan biraz da araç alırken gözüne hitap etmesini istiyor bu şartlarda bu aracın elde kalması doğal yoksa cvt sine laf edilmez.Fakat tasarım baya zayıf.

    araç Ka sedan modeline benziyor.

    bahsedilen araç 1.2 CVT INTENSE - PLUS PAKET 2015 51.553 navi ile 53.172 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 24 Aralık 2016; 20:27:18 >
    _____________________________
    Alimle sohbet et , alırsın mertebe; cahille sohbet etme, dönersin merkebe !
  • Yarbay
    5832 Mesaj
    bu kadar kötü tasarımı nasıl becerdiler anlamıyorum


    bikaç sene sonra honda city gibi olacaktır
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3870 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alaturkakafa

    Merhabalar ben bu aracı almaya bayağı niyetlenmiştim 2 ay kadar önce (hala araç almadım) ve Ankara istanbul yolu bayiinde test sürüşüne çıktık. Araca bayii çalışanı dahil 4 kişi bindik klima açık bir test sürüşü yaptık. Ve araç yığılıyordu öyle böyle değil ama sağlam yığılıyordu (bu arada bayii çalışanları bu aracı günlük işleri içinde kullanıyorlarmış araç 30bin km.de idi belki çok hor kullandılar bilemiyorum, ancak 30binlede motor yığılmamalı diye düşünüyorum). Daha sonra test videolarını falanda izledim şehiriçi için uygun denilip duruyorlardı. O esnada ehliyetim yoktu kendim test edememiştim (yaşım 37 ancak ehliyetı 1 ay kadar önce aldım. Akabinde Adana'da yaşayan kayınçımı aradım (araç muayenede çalışıyordu) tanıdığı bildiği usta varsa sordurayım diye. Adanada bu araçtan 2 tane satılmış onlarda yeni olduğu için servise uğramamış bu nedenle bilgimiz net olarak yok dedi adana mitsubishi servis ile uğraşanlar. Bunun üzerine istanbul yetkili servisi aradı adanaki bu arkadaşlar. İstanbul yetkili bayiide aşağı yukarı sizin söylediğiniz şeyleri söyledi (araç fiyatına göre çok iyi, sorunsuz, vites iyi v.s.). Ancak uzun yola gelmez dedi. Ben bu aracı kullanan birini o dönem çok aradım ama çevremde bulamadım. Kısmetse birkaç ay içinde adana'ya taşınıyoruz ve ben aslen tokatlıyım (annem kardeşler orada).

    Ezcümle sorum şu olacak. Madem aracı kullanıyorsunuz, bu aracın uzun yol performansı nedir. Diyelim kamyon, tır arkasında takıldınız ani ivmelenme veya hızlanma ile geçebiliyor musunuz. Çünkü uzun yolda helede adana-tokat yolunda bu durum çok önemli (en azından benim için öyle). Çünkü bunu yapamıyorsam sırf şehir içinde sürmek için araba alamam, haliyle durum böyle olunca 2. ele kayıyorum.

    Şimdiden teşekkürler

    Ben dediğim gibi 26bin kmdir kullanıyorum.

    Uzun yolun babasına gittim diyebilirim. Geçen yaz ankaradan çeşme oradan sahil kenarından aydın söke vs...fethiye ölüdeniz...antalya sideye kadar gittim. sahil kenarı olduğu için hep dağlık alanda kullandım. ben sıkıntı yaşamadım.

    Şöyle söyleyim colttan önce 1.6 otomatik 96 corollam vardı onunla aynı performansta hatta yokuşlarda ondan daha iyi olduğunu söylebilirim. Haliyle teknoloji gelişiyor. Ama mesela bir önceki 1.3 coltuma göre yavaş kalıyor.

    Ben 26bin km'dir hiçbir yerde bayılıp yığılıp kalmadım. En sıkıştınız yerde B moduna alıp yada gazı köklediğinizde öyle yada böyle her şartta gidiyor.

    Ama ara hızlanma derseniz belirli devir altında tabiki 1.6 araba performansı beklemek doğru olmaz. Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullamak gereklidir.

    Şimdi gelelim asıl meseleye. Bir şehir efsaneleri dolanıp duruyor yok 1.2 araba alınmaz, yok 1.4 araba gitmez falan filan. Bu arada 1.2 attrage 980kg hafifliği ile 1.6 atıyorum chevrolet 1350kg ağırlığı ile çokta farklar yaratmayacaktır. Sizin en dolu ağırlığınız diğer 1.6 arabanın boş ağırlığından bile daha hafif olabilir. Ayrıca buna aerodinamic etkiyi eklemeniz gerekiyor.

    Yıllarca bu millet şahinlere unolara tipolara bindi. Araba zaten 68bg birde tüp vs takılı. Ben daha 1 kere bile şahin alacam ama gitmez mi? yok yığılıyor yok uzun yola gidilmez diyen adam duymadım. Yani bunlar fasafiso'dan öte değil. İllaki 1.2 olmasının ve otomatik şanzıman güç kaybı vardır buna birşey demiyorum ama en azından şuna bakın. Normal 1.6 dediğiniz arabaların kitapçıklarında 0-100km hızlanması ortalama 10sn kadar attarge de bu rakam 12sn yani 2 SANİYE fark için kimsenin b.k atmaya yada yok yığılıyor yok bilmem ne demesi bana saçma geliyor. Eğer bu kadar sabırsızsan ve yakıt vs derdin yoksa git al benzinli bmw 7.30 bak bakalım nasıl hızlanıyor. Bu araba ekonomi arabası. Yani hem az yaksın hem 1.2 vergi avantajı olsun, hem otomatik olsun, hem donanımlı olsun, hem ucuz olsun, hem şu hem bu olsun eee birde basttım mı uçsun... öyle bir araba var ise söyleyin bizde onu alalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 24 Aralık 2016; 20:52:31 >
    _____________________________




  • Teğmen
    101 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc




    quote:

    Orijinalden alıntı: alaturkakafa

    Merhabalar ben bu aracı almaya bayağı niyetlenmiştim 2 ay kadar önce (hala araç almadım) ve Ankara istanbul yolu bayiinde test sürüşüne çıktık. Araca bayii çalışanı dahil 4 kişi bindik klima açık bir test sürüşü yaptık. Ve araç yığılıyordu öyle böyle değil ama sağlam yığılıyordu (bu arada bayii çalışanları bu aracı günlük işleri içinde kullanıyorlarmış araç 30bin km.de idi belki çok hor kullandılar bilemiyorum, ancak 30binlede motor yığılmamalı diye düşünüyorum). Daha sonra test videolarını falanda izledim şehiriçi için uygun denilip duruyorlardı. O esnada ehliyetim yoktu kendim test edememiştim (yaşım 37 ancak ehliyetı 1 ay kadar önce aldım. Akabinde Adana'da yaşayan kayınçımı aradım (araç muayenede çalışıyordu) tanıdığı bildiği usta varsa sordurayım diye. Adanada bu araçtan 2 tane satılmış onlarda yeni olduğu için servise uğramamış bu nedenle bilgimiz net olarak yok dedi adana mitsubishi servis ile uğraşanlar. Bunun üzerine istanbul yetkili servisi aradı adanaki bu arkadaşlar. İstanbul yetkili bayiide aşağı yukarı sizin söylediğiniz şeyleri söyledi (araç fiyatına göre çok iyi, sorunsuz, vites iyi v.s.). Ancak uzun yola gelmez dedi. Ben bu aracı kullanan birini o dönem çok aradım ama çevremde bulamadım. Kısmetse birkaç ay içinde adana'ya taşınıyoruz ve ben aslen tokatlıyım (annem kardeşler orada).

    Ezcümle sorum şu olacak. Madem aracı kullanıyorsunuz, bu aracın uzun yol performansı nedir. Diyelim kamyon, tır arkasında takıldınız ani ivmelenme veya hızlanma ile geçebiliyor musunuz. Çünkü uzun yolda helede adana-tokat yolunda bu durum çok önemli (en azından benim için öyle). Çünkü bunu yapamıyorsam sırf şehir içinde sürmek için araba alamam, haliyle durum böyle olunca 2. ele kayıyorum.

    Şimdiden teşekkürler

    Ben dediğim gibi 26bin kmdir kullanıyorum.

    Uzun yolun babasına gittim diyebilirim. Geçen yaz ankaradan çeşme oradan sahil kenarından aydın söke vs...fethiye ölüdeniz...antalya sideye kadar gittim. sahil kenarı olduğu için hep dağlık alanda kullandım. ben sıkıntı yaşamadım.

    Şöyle söyleyim colttan önce 1.6 otomatik 96 corollam vardı onunla aynı performansta hatta yokuşlarda ondan daha iyi olduğunu söylebilirim. Haliyle teknoloji gelişiyor. Ama mesela bir önceki 1.3 coltuma göre yavaş kalıyor.

    Ben 26bin km'dir hiçbir yerde bayılıp yığılıp kalmadım. En sıkıştınız yerde B moduna alıp yada gazı köklediğinizde öyle yada böyle her şartta gidiyor.

    Ama ara hızlanma derseniz belirli devir altında tabiki 1.6 araba performansı beklemek doğru olmaz. Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullamak gereklidir.

    Şimdi gelelim asıl meseleye. Bir şehir efsaneleri dolanıp duruyor yok 1.2 araba alınmaz, yok 1.4 araba gitmez falan filan. Bu arada 1.2 attrage 980kg hafifliği ile 1.6 atıyorum chevrolet 1350kg ağırlığı ile çokta farklar yaratmayacaktır. Sizin en dolu ağırlığınız diğer 1.6 arabanın boş ağırlığından bile daha hafif olabilir. Ayrıca buna aerodinamic etkiyi eklemeniz gerekiyor.

    Yıllarca bu millet şahinlere unolara tipolara bindi. Araba zaten 68bg birde tüp vs takılı. Ben daha 1 kere bile şahin alacam ama gitmez mi? yok yığılıyor yok uzun yola gidilmez diyen adam duymadım. Yani bunlar fasafiso'dan öte değil. İllaki 1.2 olmasının ve otomatik şanzıman güç kaybı vardır buna birşey demiyorum ama en azından şuna bakın. Normal 1.6 dediğiniz arabaların kitapçıklarında 0-100km hızlanması ortalama 10sn kadar attarge de bu rakam 12sn yani 2 SANİYE fark için kimsenin b.k atmaya yada yok yığılıyor yok bilmem ne demesi bana saçma geliyor. Eğer bu kadar sabırsızsan ve yakıt vs derdin yoksa git al benzinli bmw 7.30 bak bakalım nasıl hızlanıyor. Bu araba ekonomi arabası. Yani hem az yaksın hem 1.2 vergi avantajı olsun, hem otomatik olsun, hem donanımlı olsun, hem ucuz olsun, hem şu hem bu olsun eee birde basttım mı uçsun... öyle bir araba var ise söyleyin bizde onu alalım.



    Teşekkürler bilgilendirme için. Ve ne yazıkki haklısınız herkesin bir yorumu oluyor insanın da kafası karışıyor haliyle.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.