Şimdi Ara

MIT Lisansı İçin Ne Yapmalıyız?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mesela geliştirdiğim bir oyun için githubdan mit lisanslı kodları kullandım. Ne yapmalıyım? Kodların sahibinin ismini mi oyuna belirteceğim? Yoksa başka bir şey mi? Hiçbir şey anlamadım. Her yerde "telif bildirimi yapacaksınız, lisansın bir kopyasını kullanacağınız yerde bulundurmalısınız" gibi şeyler yazıyor. Ne yapacağımı şaşırdım.



  • About dialog window'da örneğin Apache lisansı altında yayınlıyorsan (C) Apache , özel lisans altında yayınlıyorsan (C) Geliştirici Firma/Şahıs Adı, altta da Licensed to Kullanıcı Adı yazılı kısımdan sonra : "Bu yazılım xxx yazılımını kullanır" şeklinde not düşülebilir. xxx yazılımı MIT lisanslı olduğu için bu şekilde , GPL olsaydı o zaman yazılımını yine GPL ile yayınlamak zorunda kalırdın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: revivo72

    About dialog window'da örneğin Apache lisansı altında yayınlıyorsan (C) Apache , özel lisans altında yayınlıyorsan (C) Geliştirici Firma/Şahıs Adı, altta da Licensed to Kullanıcı Adı yazılı kısımdan sonra : "Bu yazılım xxx yazılımını kullanır" şeklinde not düşülebilir. xxx yazılımı MIT lisanslı olduğu için bu şekilde , GPL olsaydı o zaman yazılımını yine GPL ile yayınlamak zorunda kalırdın.

    Cevabınız için teşekkürler. Fakat hâlâ oyun için ne yapacağımı anlamadım. Örneğin buradaki kodlardan yararlanmak istiyorum:

    https://github.com/PavelDoGreat/Super-Blur

    İçince LICENSE adında dosya var. O dosyayı kendi oyunumun klasörünün içine mi atacağım? Yoksa oyunun içinde credits diye bir menü açıp orada mı belirteceğim? Ya da bunların hiçbiriyle uğraşmayıp kodları dümdüz kullansam sıkıntı olur mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orada Gaussian weights was taken from this project diyerek kendisi de alıntı yaptığı projeyi belirtmiş, onun gibi birşey yapabilirsin yani örnein Blur Effects were taken from PavelDoGreat 's Super-Blur project gibi.



    Credits, bir projede aktif rol alanların listelendiği kısım diye biliyorum, fakat Super-Blur 'ı sadece alıntı yapıyorsun o yüzden Credits altında olmaz, Super-Blur'ın yaptığı gibi README dosyasında veya About kutucuğu içinde belirtilebilir. Dümdüz kullanırsan belki bir ihtimal sıkıntı olabilir,cunku dikkat ettiysen altta If you'd try to sell it on Asset Store, then I'm gonna find you yani bu projeyi alıp kendi adına satmaya calışanı bulurum diyor, projende isim vermeden kullanınca da bulabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: revivo72

    Orada Gaussian weights was taken from this project diyerek kendisi de alıntı yaptığı projeyi belirtmiş, onun gibi birşey yapabilirsin yani örnein Blur Effects were taken from PavelDoGreat 's Super-Blur project gibi.



    Credits, bir projede aktif rol alanların listelendiği kısım diye biliyorum, fakat Super-Blur 'ı sadece alıntı yapıyorsun o yüzden Credits altında olmaz, Super-Blur'ın yaptığı gibi README dosyasında veya About kutucuğu içinde belirtilebilir. Dümdüz kullanırsan belki bir ihtimal sıkıntı olabilir,cunku dikkat ettiysen altta If you'd try to sell it on Asset Store, then I'm gonna find you yani bu projeyi alıp kendi adına satmaya calışanı bulurum diyor, projende isim vermeden kullanınca da bulabilir.





    Bilgiler için çok teşekkür ederim. O zaman ben de bu kişi gibi README.md dosyası oluşturup alıntı yaptığım yeri belirteyim. Fakat oyun zaten apk veya ipa uzantılı olacağı için bu README.md dosyasının da bir esprisi olmaz.




  • README dosyasında "veya" About kısmında :|

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.