Şimdi Ara

Millenicom kopma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Millenicom'dan yeni hizmet almaya başladım. İlk 1 hafta Asus ® marka modem ile sorunsuz kullandım. 1 haftanın sonunda bağlantı kopması ve bağlanamama sorunu yaşadım. Tüm iç tesisatı yeniledim sorun düzelmedi. T*** marka modem ile Millenicom hizmetini kullanabiliyorum. Asus uyumsuz dediler diye TP-Link ® VR300 modem aldım.


    Bu modemde de aynı sorun var. 1 ayda 30'dan fazla şikayet kaydı oluşturdum ama çözüm yok! Eski modem internete girebiliyorken sıfır modem bağlanmıyor. Elimde olan Asus ve sıfır aldığım TP-Link modem ® farklı servis sağlayıcıda sorunsuz çalışıyor. Millenicom bu konuda çözüm bulamıyor. Ayar yapamıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinozcan61 -- 2 Mayıs 2022; 21:19:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Millenicom ekibinden gelen yanıt.

    Merhaba Hüseyin Bey,

    Hat değerleriniz kontrol edildiğinde hattınız ile ilgili bir probleme rastlayamadık. Konuyla ilgili yaşanılan problem wifi ağınızda yaşanıyorsa modeminizin, yakınında varsa diğer elektronik cihazlardan uzaklaştırmanızı önermekteyiz. Hattınız için güncelleme sağlandı. Modemi kapatıp açıp tekrar kontrol sağlamanızı rica ederiz.

    İyi bayramlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba

    Hat değerlerini defalarca kontrol ettiniz. Türk Telekom ekibi birebir görüşmeyle benide aradı. Sorunun modemde olduğunu anlattı. Buna istinaden iki adet modem değiştirdim. Sorun devam etti.

    Bahsettiğiniz gibi modem etrafında elektronik cihazı yoktur.

    Modemi izlemlerimde wifi kopması değilde dsl sinyalinin gittiğini gözlemledim.

    Sorun çözüme kavuşmazsa turknet firmasina gececegim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Son durum

    Millenicom firmasından ücretli vip hizmet talep ettim. İç tesisat kontrolü için. Gelen vip hizmet iç tesisata baktı. modemde dahil sorun olmadığını iletti. Altyapisal arıza olduğunu bildirdi.

    Buna istinaden arıza kaydı açıldı. Arıza kaydının sonucunda probleminiz çözüldü denildi. Halen daha kopmalar devam ediyor.

    Millenicom kopma sorunu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • SNR değerin ne kadar iyiyse hat zayıflama değerin o kadar kötü maalesef.


    Yoğun kullanımın olduğu anlarda kopmalar yaşayabilmen de olası görünüyor maalesef.


    Alt yapının yada saha dolabının elden geçmesi gerek tahminimce. Senin yapabileceğin tek şey hızını düşürmek olur. Hızın düşürüp SNR ve Hat Zayıflaması değerlerini kontrol edip uygun bi yerde durdurman lazım.


    SNR mümkün olduğunca yüksek (Min 11-12), Hat zayıflaması ise olabildiğince düşük olmalı(Max 12-13).

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.