Şimdi Ara

Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps) (64. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil2 Android
5 sn
1.534
Cevap
25
Favori
108.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üsküdar da olupta interneti giden var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 aydır taahhütsüz kullanmaktayım millenicomu. daha önce ttnet ve superonline kullanmıştım aynı hat üzerinden. superonline ile eşdeğer bir kalitesi var . ilginç bir şekilde turk telekom altyapısında (VDSL) olmamıza rağmen en kötü internet performansını ttnette aldık. pingler oyunlarda fena değil, bazen akşamları dalgalanma oluyor sadece. hızlar da aşağıdaki gibi genelde. altyapısı iyi olan yerlerde sıkıntı çıkarmıyor sanırım.


    Müşteri hizmetleri için whatsapp hattı var ama pek bir işlevi yok. 1 gün sonra bile cevap yazabiliyorlar. ama arıza oldugunda telefonla arayıp kayıt yaptırdıktan sonra kısa sürede çözdüler ,kendi adıma sıkıntı yaşamadım.


    Tarrifeler ile ilgili bir ekleme yapmak istiyorum foruma , 50mbitlik paket sitelerinde veya reklamlarda gözükmüyor. 50mbitlik bu paketin fiyatı 99tl.

    (hattım 75mbit civarı destekliyormuş, 100lük pakete geçirin ne gelirse kabülüm dememe rağmen kabul etmediler 50mbitlik paket verdiler)



    son olarak yeni abone olacak arkadaşlar varsa davetiye koduyla 1 ay ücretsiz internet sahibi olabilir. kodu müşteri hizmetlerine telefonla başvuru yaptırırken belirtmek gerekiyor. 39fd011d (aradaki sıfır)


    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadMaster35

    müşteri hizmetleri berbat. tam 1 aydır internetimiz yok, sırf bu herifler gelsin çözsün diye işimden 2 gün izin aldım ama adamlar gelmediler bile. şimdi de hiç bir muhattapa ulaşamıyorum. almadığım hizmetin de parasını ödüyorum. aklı olan bir kaç kere daha düşünsün derim.

    TTnet ve Superonline hariç iletişim sıkıntısı oluyor anladığım kadarıyla


    Bende netspeed var mesela 3 gündür 100 defa aradım sadece 1 kere ulaşabildim. Hatta iptal departmanı için atanan 3 tuşuna bastığımda direkt hat düşüyor cevapsız olarak kapanıyor.

  • Herkese selam, arkadaşlar siz bu millenicom 'un müşteri hizmetlerine nasıl ulaşıyorsunuz ? yada online işlemlerden herhangi bir işinizi çözebiliyor musunuz ?

    İos uygulaması bozuk, web üzerinden giriş yapılamıyor. Nadir giriş yaparsam da şikayet oluşturmaya çalışınca yada önceki şikayeti kontrol etmeye çalıştığımda

    site otomatik atıyor sayfadan tekrar giriş istiyor. 3 aydır lanet bir internet sıkıntım var ama nokta kadar yol ilerleyemedim. Nasıl bir firma bu ? @millenicom

    @Millenicom Destek 1


    edit; şu yazıyı yazarken bile 4 kere internetim koptu geldi :)


    Düzeltme; foto ekledim belki @Millenicom Destek 1 buradan yardımcı olur diye.


    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blood955 -- 1 Aralık 2020; 23:50:56 >




  • blood955 kullanıcısına yanıt

    O crc hatasını kaş dakika içerisinde aldınız acaba? 5-10 dakika gibi bir süredeyse eğer çok fazla. Sanırım bina içi kablolarda ya da portta bir sıkıntı var. Millenicomluk bir olay olsa crc yükselmez genelde. Bu alt yapı sorunu gibi gözüküyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • simos35 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, 5 dk da bir aynı. Zaten sürekli kopuyor internet. Bina içi sağlam kontroller yapıldı. Portta bir sıkıntı olabilir dediğiniz gibi ama millenicom un bir şekilde şikayetlerime cevap vermesi lazım. Telefon hattımda kesik aynı şekilde ona bile dönüş yapmıyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blood955

    Herkese selam, arkadaşlar siz bu millenicom 'un müşteri hizmetlerine nasıl ulaşıyorsunuz ? yada online işlemlerden herhangi bir işinizi çözebiliyor musunuz ?

    İos uygulaması bozuk, web üzerinden giriş yapılamıyor. Nadir giriş yaparsam da şikayet oluşturmaya çalışınca yada önceki şikayeti kontrol etmeye çalıştığımda

    site otomatik atıyor sayfadan tekrar giriş istiyor. 3 aydır lanet bir internet sıkıntım var ama nokta kadar yol ilerleyemedim. Nasıl bir firma bu ? @millenicom

    @Millenicom Destek 1


    edit; şu yazıyı yazarken bile 4 kere internetim koptu geldi :)


    Düzeltme; foto ekledim belki @Millenicom Destek 1 buradan yardımcı olur diye.


    bir kere hat zayıflaman fazla bu içtesisatta yada bir yerde ek olduğunu gösterir bu da crc hatasına neden olur crc çoğaldıkça modem şişer ve bağlantı kopar modemin dsl yönetim bölümünden ayarları bu şekilde yapıp tekrar denermisin bu bi nebze crcleri azaltacaktır

    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)




  • blood955 kullanıcısına yanıt

    Whatsapp destek hattından yazın. Eğer şanslıysanız yalan yanlış bi dönüş yapıyorlar

  • memet0864 M kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, cevap için teşekkürler. 2-3 ay önce gelen türktelekom saha ekibindeki arkadaş apartmanı ve evi kontrol etmiş, bir sıkıntı bulamamıştı. Akşama modemin ayarlarını dediğiniz gibi güncelleyeceğim. İnşallah bir düzelme olur. Saolun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hmobolo H kullanıcısına yanıt

    Onuda denedim ama sürekli aynı cevaplar geliyor. Müşteri hizmetleri konusunda gördüğüm en zayıf firma. İnanılmaz amatör çalışıyorlar. Bundan önce Türknet kullanıyordum, onlarda amatördü ama hiç değilse doğru veya yanlış her şikayetime anında geri dönüş yapıyorlardı. İnternetten yüzümüz gülmeyecek bizim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o zaman saha dolabına ya çok uzaksınız yada portunuz bozuk başka bi açıklaması yok

  • memet0864 M kullanıcısına yanıt

    200-300 mt arası dolap. Geçen sene port kalmadı muhabbeti olmuştu. Bende sizin gibi tahmin ediyorum. Muhtemelen benim port bozuldu ve geçiş yapacakları başka portta yok, bu yüzden sürünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • port sorgulaması yapın bakın bakalım varmı port

  • Arkadaşlar yaklaşık 1 aydır gün içerisinde özellikle akşamları hızım çok kötü düşüyor. 50mb kullanıyorum ama 3mb ile 15 mb arasında akşamları ölçüm çıkıyor.
    Yalnız bana ilginç gelen düşük test çıktığı anlarda ise download yaptığım zaman 6mb üstünü görüyorum. Hız testlerim neden bu kadar kötü oluyor anlamıyorum.
    Ayrıca düşük hız geldiği zaman İnternet uzerinden ne iptv nede yüksek çözünürlükte video izleyebiliyorum sürekli donma yaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknik işten anlayan bir ekibiniz var mı gerçekten? Yoksa müşteri aradığı zaman sadece gaz almak için mi para kazanıyolar? 100mb superonline fiber altyapısı kullanıyorum böyle rezalet bir firma görmedim. Hızım stabil değil hergün değişiyo hadi pandemi dedik yoğunluk dedik. Şimdi de evimdeki tüm smart cihazlarım ne netflix ne youtube ne de playstation networke bağlanıyor. Evimdeki akıllı süpürge robot bile internetiniz sayesinde saçmaladı. Yurtdışı çıkışlarınızda bir sorun mu var ya da nasıl beceriyosunuz bu kadar problemli bir internet sunmayı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 1.5 haftadır kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamadım, tavsiye ederim.


    referans kod: 6f9c27e0

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemkate

    Arkadaşlar yaklaşık 1 aydır gün içerisinde özellikle akşamları hızım çok kötü düşüyor. 50mb kullanıyorum ama 3mb ile 15 mb arasında akşamları ölçüm çıkıyor.
    Yalnız bana ilginç gelen düşük test çıktığı anlarda ise download yaptığım zaman 6mb üstünü görüyorum. Hız testlerim neden bu kadar kötü oluyor anlamıyorum.
    Ayrıca düşük hız geldiği zaman İnternet uzerinden ne iptv nede yüksek çözünürlükte video izleyebiliyorum sürekli donma yaşıyorum.

    Aynı sorun bendede mevcut muhtemelen herkes evde olduğu için alt yapi kaldırmıyor ama buna millenicomun birşeyler yapması lazim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bezdirdi...


    Son günlerde "5dk da bir kopma" ,

    "0,01 mbps hız",

    "internetin kesilmesi ve 30 dk gelmemesi,

    "akşam 7-11 arası 3-4 mbps hız" (normalde 25 mbps hız alıyordum)



    Merak ettiğim nokta şu. TTNET abonelerinde de aynı sorun var mı? Bilen yazabilir mi? Ülke geneli sorun var diyorlar o zaman TT de de sorun olması lazım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.o.spawn.o.O

    Teknik işten anlayan bir ekibiniz var mı gerçekten? Yoksa müşteri aradığı zaman sadece gaz almak için mi para kazanıyolar? 100mb superonline fiber altyapısı kullanıyorum böyle rezalet bir firma görmedim. Hızım stabil değil hergün değişiyo hadi pandemi dedik yoğunluk dedik. Şimdi de evimdeki tüm smart cihazlarım ne netflix ne youtube ne de playstation networke bağlanıyor. Evimdeki akıllı süpürge robot bile internetiniz sayesinde saçmaladı. Yurtdışı çıkışlarınızda bir sorun mu var ya da nasıl beceriyosunuz bu kadar problemli bir internet sunmayı?
    Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blood955

    Herkese selam, arkadaşlar siz bu millenicom 'un müşteri hizmetlerine nasıl ulaşıyorsunuz ? yada online işlemlerden herhangi bir işinizi çözebiliyor musunuz ?

    İos uygulaması bozuk, web üzerinden giriş yapılamıyor. Nadir giriş yaparsam da şikayet oluşturmaya çalışınca yada önceki şikayeti kontrol etmeye çalıştığımda

    site otomatik atıyor sayfadan tekrar giriş istiyor. 3 aydır lanet bir internet sıkıntım var ama nokta kadar yol ilerleyemedim. Nasıl bir firma bu ? @millenicom

    @Millenicom Destek 1


    edit; şu yazıyı yazarken bile 4 kere internetim koptu geldi :)


    Düzeltme; foto ekledim belki @Millenicom Destek 1 buradan yardımcı olur diye.


    Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.




  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.