Şimdi Ara

Millenicom Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
1.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sağlayıcı yüzünden saçlarım döküldü beyler.

    eskiden doping idi bunun ismi sonra millenicom yaptılar

    millenicom olduğundan beri çok kötü bir hizmet alıyorum

    gece 2-8 arası sanki kota varmış gibi düşük hız alıyorum

    sürekli internet gelip gidiyor gündüzleri.

    Müşteri hizmetleri berbat, hiç bir şeye çözüm olmuyorlar, tam tersi sorun yaratıyorlar. papağan gibi aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar. örneğin tahhadüt ne zaman biticek diye soruyorum canlı destekden, telefona mesaj iletildi diyor. telefona bakıyorum, yarım saat geçiyor hala mesaj gelmemiş. yazıyorum operatörünüzde sorun vardır diyorlar. burdan yazın bari diyorum yazamayız sistem sadece telefona sms atar diyorlar ama 1 hafta önce yazmışlardı. yalan söylüyorlar yani uğraştırıyorlar. daha bi sürü sorun yaşadımda yaz yaz bitmez.

    internet gidip geliyor diyorum kablonuzda modeminizde iç tesisatınızda sorun var diyorlar. hiç birinde sorun yok diyorum hala aynı şeyleri sayıklayıp duruyorlar. aynı tt gibihttps://www.youtube.com/watch?v=1VFoHpiDqKg

    Eskiden iyiydi arıza olduğunu söylemeden gelip bakıyorlardı şimdi tam tersi umursamaz ay sonu para gelsinde nolursa olsun gibiler.

    artık o kadar sıkıldım ki şikayet etmekle bile uğraşmıyorum nasılsa 2 ay sonra tahhadüt bitecek sonra netspeed e geçmeyi düşünüyorum.

    Bu yazdığım şeyler kesinlikle karalama amacı ile yazılmamıştır hepsi gerçektir başıma gelen durumu anlatıyorum.







  • ekip gönderdik diyorlar, ne gelen biri var, ne bir şey, hiç bir şey yapılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HIGHER -- 18 Eylül 2017; 11:9:5 >
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    Bütün firmalarda aynı. Hepsi yalan beyanlarla müşteriye suç atar. Hat değerlerini yükleyin duruma bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Bütün firmalarda aynı. Hepsi yalan beyanlarla müşteriye suç atar. Hat değerlerini yükleyin duruma bakalım.

    modemde sorun vard diyorlar 2 tane modem kullanıyorum, şu an kullandığım buhttps://i.hizliresim.com/9D9MdZ.png
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    Modem değerleri ters gösteriyor 7,5 db download snr var ki kritik bir değer. Bir miktar hız düşümü ile stabil bir bağlantı alabilirsiniz. Tabi bunu cahil sürüsü müşteri hizmetlerine anlatmak büyük bir çile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Modem değerleri ters gösteriyor 7,5 db download snr var ki kritik bir değer. Bir miktar hız düşümü ile stabil bir bağlantı alabilirsiniz. Tabi bunu cahil sürüsü müşteri hizmetlerine anlatmak büyük bir çile.

    10 gün önce 14 mbps alıyordum geceleri, şimdi max 7
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    Bağlantı stabil olmadığı için hız oynar. Snr değeriniz çok düşük. Hat zayıflaması güzel aslında, port arızası var gibi gözüküyor. Sorunun kökten çözümü port değişikliği, geçici çözümü hız düşümü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Bağlantı stabil olmadığı için hız oynar. Snr değeriniz çok düşük. Hat zayıflaması güzel aslında, port arızası var gibi gözüküyor. Sorunun kökten çözümü port değişikliği, geçici çözümü hız düşümü.

    netspeed e geçersem yine böyle olur mu hocam? aynı kabloyu kullanıcam netspeed'de de
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    Aynı porttan verirler, port değişikliği için ayrıca talepte bulunmanız lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Aynı porttan verirler, port değişikliği için ayrıca talepte bulunmanız lazım.

    ben sordum bağlatabilir miyim diye netspeed'e
    gelen cevap port yok idi
    bende, hali hazırda şu an kullandığım port tahhadüt sonunda boşalıcak dedim, o zaman bağlatabilir miyim dedim, evet dediler.
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    Sıfırdan abonelik için başvurduğunuzda port yok cevabı almanız yüksek ihtimal, bu nedenle mevcut aboneliğinizi iptal etmeden (portunuzu başkasına kaptırmadan) işletmeci değişikliği (numara taşıma ile aynı mantık) şeklinde abonelik yapmayı öneriyoruz. Tabi sizin mevcuttaki portunuzda sorun var, boş port da yoksa maalesef uzun bir süre sıkıntı yaşayabilirsiniz gibi görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Sıfırdan abonelik için başvurduğunuzda port yok cevabı almanız yüksek ihtimal, bu nedenle mevcut aboneliğinizi iptal etmeden (portunuzu başkasına kaptırmadan) işletmeci değişikliği (numara taşıma ile aynı mantık) şeklinde abonelik yapmayı öneriyoruz. Tabi sizin mevcuttaki portunuzda sorun var, boş port da yoksa maalesef uzun bir süre sıkıntı yaşayabilirsiniz gibi görünüyor.

    kesilme gibi problemler bu port işi yüzünden mi oluyor hocam?
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    İç tesisatınızda büyük bir problem yoksa ki hat zayıflamasına bakılırsa yok görünüyor, port arızalı. 7 db ile sağlam bir bağlantı alamazsınız, kopmalar ve crc hataları meydana gelir, sizde bunların ikisi de mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    İç tesisatınızda büyük bir problem yoksa ki hat zayıflamasına bakılırsa yok görünüyor, port arızalı. 7 db ile sağlam bir bağlantı alamazsınız, kopmalar ve crc hataları meydana gelir, sizde bunların ikisi de mevcut.

    Neyse en azından netspeed'e geçersem, akksiz kullanırım interneti.
    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    İç tesisatınızda büyük bir problem yoksa ki hat zayıflamasına bakılırsa yok görünüyor, port arızalı. 7 db ile sağlam bir bağlantı alamazsınız, kopmalar ve crc hataları meydana gelir, sizde bunların ikisi de mevcut.

    bir soru daha aklıma geldi hocam
    bu port değişme işini, boş port olmadığı için mi yapamuyoruz?
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Millenicom, şu an taahhüt koşulları en ağır firma. Kimseye önermiyorum.
  • HIGHER kullanıcısına yanıt
    Öyle görünüyor ama sürekli arıza kaydı açtırp port değişikliği talep edin. https://sikayet.btk.gov.tr üzerinden hat değerlerinizin resmini atarak portunuzun arızalı olduğunu bildirin.
  • Ayrıca hattınız vdsl de destekliyo olabilir bilginiz olsun bir araştırın derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem3535

    Ayrıca hattınız vdsl de destekliyo olabilir bilginiz olsun bir araştırın derim

    müşteri hizmetlerine sordum, desteklemiyor dedi
  • müşteri hizmetlerine söyledim port değişmesi için, teknik ekip gelicek dediler hadi bakalım bekleyiş başlasın.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.