Şimdi Ara

Millenicom'dan memnun musunuz? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
1
Favori
8.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ayın 7sinde başvurdum halen daha İnternetim bağlanmadı Türk telekom etiketleme yapacakmış bekliyoruz abonelik işlemleri çok yavaş firmada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Limonen kullanıcısına yanıt
    Size özel indirim kodunuz ile arkadaşlarınıza referans olabilirsiniz. Önermiş olduğunuz arkadaşınızın indirim kodu ile 0850 333 0 333 nolu çağrı merkezimiz üzerinden başvuru yapması gerekmektedir. Başvurunun tamamlanması ve referans olunan kişinin aktif Millenicom müşterisi olması sonrasında, bir sonraki fatura döneminde hem siz hem arkadaşınız 1 ay bedava internet hizmeti almaya hak kazanır.

    İndirim kodu :

    50B6EDF1
  • 24 şubat pazar günü watsapp üzerinden millenicomla yazıştım bilgi almak amacıyla bana türk telekom ve superonline ile çalıştıklarını söyledi.Watsapp üzerinden başvuru yaptım.35 mbps'e kadar 69,90 tl'ye,bana kurulum ücreti 120 tl'ye 4 taksit olduğunu ve modemin benim alacağımı yada kendilerinden alabileceğimi söylediler. Zyxel vmg1312-t20b modemi 240 tl'ye 12 taksitle aldım. Salı günü Türk telekomdan geldiğini söyleyen biri beni aradı binadaki internet kablosunu çektiğini söyledi kurulum için ise superonline'den gelen adamın modemi eve getirip kuracağını söyledi.Öğleden sonra superonline'den aradılar kurulum için ,başvuru evraklarını imzalayıp kurulumu yaptılar.
    Başvurunun üzerinden 48 saat bile geçmedi.Özellikle Batman'da yaşadığım için korkuyordum bağlantı yavaş olur diye çünkü Batman'da birçok kişi internet hızından şikayetçi özellikle Türk telekom'dan.En önemli avantajıda taahhütsüz oluşu.
    Millenicom'dan memnun musunuz?




  • Bir ay bedava indirim kodunuz: 4E13E95A

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selamlar, yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum. Daha öncesinde soll kullanıyordum. Aynı altyapı çok bir fark etmez diye millenicoma geçtim ama aynı performansı alamıyorum malesef. En büyük derdim ping. 24 mbit sol fiberde iken 40-50 aldığım oyundan şimdi min 70-80 alıyorum ve sürekli 100 üzerine fırlıyor. Bağlatmamış olanlara söylüyorum ki bu şirketin en büyük sıkıntısı müşteri hizmetleri, hani türknete mh yok diye söyleniiyorlar ama burda var ama işlevsiz. Bir de bana sol ekibi ellerindeki en kötü modemi yollamışlar, kurulumda evde olmadığım için haberim olmadı çok sonra fark ettim. Mh yi arıyorum ping problemi yaşıyorum diyorum olabilir diyorlar. 2 hafta önce sıkıntısız olan internet, tek değişen iss veya modem diyorum yok abi sadece oyalama cevaplar veriyorlar bir arıza kaydı bile açmıyorlar. Artık vazgeçip 24 ay mahkumiyeti kabul edecektim ki bu sefer başka bir sorun çıktı, 2 hafta boyunca araştırdım forumdan insanlardan bilgi aldım yapabileceğim her şeyi yaptım bu sorun hakkında en son sorunun modemde olduğunu anladım ama mhdeki arkadaşları bir türlü ikna edemedim sorunun modemde olduğuna, onlara göre modemde ışık yanıyor mu o zaman sııntıtı yok. 2 gün dil döktüm anca arıza kayıdı açtılar ama KAÇ HAFTADIR NE ARAYAN VAR NE SORAN.
    Şimdi ben sorunun çözümünü falan geçtim bir şey beklemiyorum artık bu firmadan, tek sorum şu; belli bir süre arıza kaydını düzeltemezlerse cayma hakkım bulunuyor mu? Ayrıca bir konuşmamızda mh deki biri resmi kurumun 90a kadar olan pingleri normal kabul ediyor dedi ama bende çok fazla sıçramalar oluyor bunun için arıza kaydı açtıramaz mıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raz3rs

    Herkese selamlar, yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum. Daha öncesinde soll kullanıyordum. Aynı altyapı çok bir fark etmez diye millenicoma geçtim ama aynı performansı alamıyorum malesef. En büyük derdim ping. 24 mbit sol fiberde iken 40-50 aldığım oyundan şimdi min 70-80 alıyorum ve sürekli 100 üzerine fırlıyor. Bağlatmamış olanlara söylüyorum ki bu şirketin en büyük sıkıntısı müşteri hizmetleri, hani türknete mh yok diye söyleniiyorlar ama burda var ama işlevsiz. Bir de bana sol ekibi ellerindeki en kötü modemi yollamışlar, kurulumda evde olmadığım için haberim olmadı çok sonra fark ettim. Mh yi arıyorum ping problemi yaşıyorum diyorum olabilir diyorlar. 2 hafta önce sıkıntısız olan internet, tek değişen iss veya modem diyorum yok abi sadece oyalama cevaplar veriyorlar bir arıza kaydı bile açmıyorlar. Artık vazgeçip 24 ay mahkumiyeti kabul edecektim ki bu sefer başka bir sorun çıktı, 2 hafta boyunca araştırdım forumdan insanlardan bilgi aldım yapabileceğim her şeyi yaptım bu sorun hakkında en son sorunun modemde olduğunu anladım ama mhdeki arkadaşları bir türlü ikna edemedim sorunun modemde olduğuna, onlara göre modemde ışık yanıyor mu o zaman sııntıtı yok. 2 gün dil döktüm anca arıza kayıdı açtılar ama KAÇ HAFTADIR NE ARAYAN VAR NE SORAN.
    Şimdi ben sorunun çözümünü falan geçtim bir şey beklemiyorum artık bu firmadan, tek sorum şu; belli bir süre arıza kaydını düzeltemezlerse cayma hakkım bulunuyor mu? Ayrıca bir konuşmamızda mh deki biri resmi kurumun 90a kadar olan pingleri normal kabul ediyor dedi ama bende çok fazla sıçramalar oluyor bunun için arıza kaydı açtıramaz mıyım?
    Merhaba,

    Destek ekibi olarak yardımcı olmak isteriz. Müşteri bilgilerinizi Pm olarak iletebilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raz3rs

    Herkese selamlar, yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum. Daha öncesinde soll kullanıyordum. Aynı altyapı çok bir fark etmez diye millenicoma geçtim ama aynı performansı alamıyorum malesef. En büyük derdim ping. 24 mbit sol fiberde iken 40-50 aldığım oyundan şimdi min 70-80 alıyorum ve sürekli 100 üzerine fırlıyor. Bağlatmamış olanlara söylüyorum ki bu şirketin en büyük sıkıntısı müşteri hizmetleri, hani türknete mh yok diye söyleniiyorlar ama burda var ama işlevsiz. Bir de bana sol ekibi ellerindeki en kötü modemi yollamışlar, kurulumda evde olmadığım için haberim olmadı çok sonra fark ettim. Mh yi arıyorum ping problemi yaşıyorum diyorum olabilir diyorlar. 2 hafta önce sıkıntısız olan internet, tek değişen iss veya modem diyorum yok abi sadece oyalama cevaplar veriyorlar bir arıza kaydı bile açmıyorlar. Artık vazgeçip 24 ay mahkumiyeti kabul edecektim ki bu sefer başka bir sorun çıktı, 2 hafta boyunca araştırdım forumdan insanlardan bilgi aldım yapabileceğim her şeyi yaptım bu sorun hakkında en son sorunun modemde olduğunu anladım ama mhdeki arkadaşları bir türlü ikna edemedim sorunun modemde olduğuna, onlara göre modemde ışık yanıyor mu o zaman sııntıtı yok. 2 gün dil döktüm anca arıza kayıdı açtılar ama KAÇ HAFTADIR NE ARAYAN VAR NE SORAN.
    Şimdi ben sorunun çözümünü falan geçtim bir şey beklemiyorum artık bu firmadan, tek sorum şu; belli bir süre arıza kaydını düzeltemezlerse cayma hakkım bulunuyor mu? Ayrıca bir konuşmamızda mh deki biri resmi kurumun 90a kadar olan pingleri normal kabul ediyor dedi ama bende çok fazla sıçramalar oluyor bunun için arıza kaydı açtıramaz mıyım?
    Ayni durumdayım
    Benim olayım kısaca şöyle
    2 Ocak 2019 da allah belamı verdi bunları aradım
    Degerli musterimiz, abonelik islemleriniz baslatilmistir. Basvuru surecinizihttps://smart.milleni.com.tr/9U5a7twKGYs%3d uzerinden online takip edebilirsiniz. Millenicom'u tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz. B002

    Abone başlattık
    Özelikle üstüne basa basa ben taahhüt paketten abone olmak istiyorum dedim
    Neyse tamam dediler
    2 hafta sonra abonelik başladı
    İlk faturam geldi baktım faturada 24 ay taahhüt vermişim görünüyor
    Hemen müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım
    Mesaj geldi sonra

    Degerli musterimiz, 6.2.2019 tarihli sikayetiniz incelenmis ve cagrida size dogru bilgi verildigi tespit edilmistir.Şikayetiniz olumsuz değerlendiirldi.Saygılarımızla. B016

    Müşteri memnuniyeti diye bana 1 ay bedava verdiler
    Ama oda yalan çıktı fatura geldi bana
    Neyse lanet olsun dedim devam ettik
    Sonra benim modem kaynaklı sorunlarım başladı aradım bunları arıza kaydı bıraktık eve gelecekler dediler gelmediler
    Buradan yazdık 3 gün önce eve modem değişimene geldiler
    Gelen adam modem bozuk değişmesi gerekiyor dedi tam modemi değiştirecek siz d Smart abonesiniz modem degisimem dedi lan Değilim dedim ama nafile dinlemedi bastı gitti
    Günlerdir müşteri Hizmetlerini arıyorum ama nafile ne arayan var nede soran hep ayni seyler ilgileniriz bildirdik

    BURADAN SESLENİYORUM BUNLARA SAKİN BULASMAYİN PİŞMAN OLURSUNUZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Millenicoma 10 gün önce geçiş işlemlerini başlatmıştım, belgeleri gonderdikten birkaç gün sonra hızlı bir şekilde aktivasyon sağlandı ekipler yeni modemi taktılar.Daha sonra o gün ınternet gelmedi arıza oldu.musteri hizmetlerini aradım hemen arıza kaydı oluşturdular.Sagolsunlar çok ilgili müşteri hizmeti var.Forumdan da Alper beye yazdım ona da ayrıca teşekkür ediyorum sorunun giderilmesi için çok ilgilendi.birkac gün internetsiz kaldım ama bugün itibariyle ınternet sorunun giderildi.İlgi ve alakalarindan dolayı Alper beye,destek ekibine ve millenicom müşteri hizmetlerine teşekkür ederim.Su ana kadar hizda da hiçbir problem yok umarım böyle devam eder.İyi ki millenicom gecmisim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son olarak da şunu da belirteyim müşteri memnuniyeti adına kullanmadığım günlerin faturasinda da indirim yapıldı bunun için de ayrıca teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni reklamımızı izlediniz mi?
    https://www.youtube.com/watch?v=TQcyTxnYVOw
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.