Şimdi Ara

Millenicom : 'Biz her şeyi kaldırmadık! Sadece AKN'yi kaldırdık' (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58
Cevap
1
Favori
12.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 46
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Elessar Eredhian (4 mesaj) millenicom (3 mesaj) taktaktakirdama (3 mesaj) mustafa_demir87 (2 mesaj) awolf34 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (28 mesaj) Mobil (20 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (7 mesaj)
  • @
81 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Bu arkadaşlar kablonet altyapısını kullanıyor mu ?
  • ben başvuru yapalı 1 ay oldu.. ne gelen ne giden var rezalet diz boyu.. hiçbir şekilde bilgilendirmeleri yok üstüne olmayan interneti iptal etmek istediğimizde çok yüksek cayma bedeli ve yapmadıkları bağlantının ücretini istiyorlar utanmadan.. mevcut başvurumuz olduğundan başka bir servis sağlayıcıdan da abonelik başvurusu yapamıyoruz. umarım 2019 yılında bağlantımız yapılır.. rezalet bir firma.

  • Hocam ben başvuru yaptım ve işlemlerim 1 gün içinde yapıldı. 2 haftadır millenicom kullanıyorum. Alt yapı çalışması dışına internet kesilmedi. Şansızlık sizi bulmuş. Alt yapi durumunuz nasıl bunlarda etken olabiliyor bazen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Çok doğru bir noktaya parmak basmişsiniz elinize sağlık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    oyuncu11790 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meself

    Hocam ben başvuru yaptım ve işlemlerim 1 gün içinde yapıldı. 2 haftadır millenicom kullanıyorum. Alt yapı çalışması dışına internet kesilmedi. Şansızlık sizi bulmuş. Alt yapi durumunuz nasıl bunlarda etken olabiliyor bazen.
    altyapım uygun ayrıca müşteri hizmetleriyle bunu teyitleşerek başvuruyu yaptık. bunlar sorumsuz bir firma sürecimiz ne durumda bilemiyoruz yasal cayma hakkımızı kullanamıyoruz.. 1 aydır o kadar araştırıyorum abonelik/şikayet oranına göre sanırım siz şanslı %5'lik kısımdasınız.

  • Benim de 1 hafta oldu "bağlantı aşamasına geçilmiştir" diye mesaj attıklarına. Hala yok ses... Hayır arkadaş benim anlamadığım şey şu, hadi diyelim bir sorun var bana söyleyin kardeşim.

    Zaten arayamıyoruz müşteri hizmetleri başvuru sürecinde cevap vermiyor, ama bari mesajlarla bilgilendirme verin. Yok aktivasyon sürecinde yok şöyle yok böyle... Aynı şeyleri tekrar edip duruyorlar. Koskoca ISP'sin, kurulumun neden gerçekleşmediğini bilmiyor musun? Ara beni de ki TT ekibi çok meşgul, de ki altyapınızda şöyle bir sıkıntı var ondan gelemedik...

    Yok. Aynı tas aynı hamam hep aynı cevap...
    |
    |
    awolf34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • taahhütsüz paketleri var. hatta piyasanın çok çok altında fiyata sunuyorlar taahhütsüz paketlerini şu anda
    |
    |
    Mugetsuga kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Konuya bak. Herkes kaldırmış geliyor. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • hocam aynı şekilde ben de başvurumu yaptım, sonraki gün akşam üzeri internetimi kullanabilir durumdaydım. altyapım sağolsun 95mbt hız alıyorum 2 haftadır. her operatörde böyle şikayetleri duyuyoruz. bence sizin durumunuz biraz talihsizlik olmuş. müşteri hizmetleri konusunda büyük firmalardan çok daha ilgililer tecrübe ettiğim kadarıyla
    |
    |
    awolf34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Evet, mesela 100 mbit İnterneti akşam 7 sabah 7 arası kısıtlama yaparak 3mbit' e düşürmeyi kaldırmadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom tartışmasız Türkiye'nin en leş firmasıdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, kotasız akn'siz Millenicom dostları. Bu ay popüler sıcak fırsatlara reklam vermedik. Sizden ricamız bir el atın da şu ücretsiz başlığı tekrar popülerlere sokalım :)

    Bu arada halen Millenicom'lu olmadıysan, whatsapp destek hattımız sizden mesaj bekliyor ;

    WhatsApp Destek Hattı
    0539 333 0 333



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi millenicom -- 11 Aralık 2018; 11:29:5 >

  • Ya arkadaş ben size niye yardım edeyim ki? 8 gün önce aktivasyon aşamasına geçti başvurum; geçiş o geçiş ondan beridir ses yok!



    Bugün apartmana Türk Telekom çalışanı geldi kurulum için bir heveslendik ama yok başka daireye kurulum yapmaya gelmiş! Sordum benim başvuru da vardı millenicom üzerinden diye bizim sistemde görünmüyor görünse onu da yapardım dedi.



    Çağrı merkezi telefonu açmıyor, Whatsapp aynı şeyi tekrar edip duruyor, başvuru takip sayfanız da çalışmıyor!



    Başvuruyu alırken şak diye aradınız, imzalar atıldıktan sonra ses yok! Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışı



    Sabrım taşıyor artık!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elessar Eredhian

    Ya arkadaş ben size niye yardım edeyim ki? 8 gün önce aktivasyon aşamasına geçti başvurum; geçiş o geçiş ondan beridir ses yok!



    Bugün apartmana Türk Telekom çalışanı geldi kurulum için bir heveslendik ama yok başka daireye kurulum yapmaya gelmiş! Sordum benim başvuru da vardı millenicom üzerinden diye bizim sistemde görünmüyor görünse onu da yapardım dedi.



    Çağrı merkezi telefonu açmıyor, Whatsapp aynı şeyi tekrar edip duruyor, başvuru takip sayfanız da çalışmıyor!



    Başvuruyu alırken şak diye aradınız, imzalar atıldıktan sonra ses yok! Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışı



    Sabrım taşıyor artık!
    merhaba,

    başvuru bilgilerinizi iletirseniz altyapı operatörü tarafındaki işlemlerinizi hızlandıralım.





  • Siz buna daha yeni mi cevap veriyorsunuz



    Teşekkür ederim yine de kurulum işlemim çoktan tamamlandı bir süredir kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.