Şimdi Ara

Millenicom 100 mbps alamama sorunsalı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, arkadaşlar. Uzun zamandan beri 100 mbps ismi altında 80 mbps alıyorum. Hattım max 153 kaldırmasına rağmen 80'e kilitlenmiş durumda. Bazı arkadaşlar bana bölgedeki santralin o hızdan daha yükseğe çıkamayacak şekilde kilitlenmiş olabileceğini söylüyorlar.

    Bu konuya diğer İSS'lerde ki arkadaşlarla da denk geldim. Sizce olay tam olarak nedir?

    Millenicom 100 mbps alamama sorunsalı
    Millenicom 100 mbps alamama sorunsalı
    @millenicom @Alper Karaer - Millenicom



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sniper23 -- 5 Ocak 2019; 15:19:4 >



  • Hızı vermemesi kilitleme gibi bi durum olmaz hattında yazıyorsa o hız tanımlanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Hızı vermemesi kilitleme gibi bi durum olmaz hattında yazıyorsa o hız tanımlanır.
    Millenicom 100 mbps alamama sorunsalı
    Millenicom 100 mbps alamama sorunsalı
  • bug bu
    99999a sabitlettirin hızınızı
    102400 verince 79860 a sabitliyor santraller.
    senelerdir düzeltmediler bu sorunu
  • 80 hız verilmiş. 100'ü rahat kaldırır.

    Bu arada ne güzel değerler onlar öyle kıskanıyor insan
  • Ben de aynısını Turk.net'te yaşadım üstelik 80TL vermeme rağmen. Yapacak bir şey yok bazı şeyleri parasıyla bile vermiyorlar, canları sağolsun her şeyin bir sonu var.
  • Açıkçası neden böyle bir durum olur teknik olarak bilemedim. En iyisi forumdaki Millenicom destek hesabına müşteri numaranızla yazın. Arkadaşlar ilgilenip dönüş yapacaklardır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Açıkçası neden böyle bir durum olur teknik olarak bilemedim. En iyisi forumdaki Millenicom destek hesabına müşteri numaranızla yazın. Arkadaşlar ilgilenip dönüş yapacaklardır
    @e_capkan Adlı arkadaş olayın ne olduğunu yazmış, hocam. Ben Millenicom'a yazdım (Whatsapp hattından), "biz sistemler çerçevinde haraket ediyoruz" diyorlar. Yani bir şeyler yapamadılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sniper23 -- 5 Ocak 2019; 15:35:29 >
  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    Müşteri numaranı PM olarak bana atabilir misin. Alabildiğin hız sorgusuna bir de ben bakayım.

    FTTH mi altyapı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Müşteri numaranı PM olarak bana atabilir misin. Alabildiğin hız sorgusuna bir de ben bakayım.

    FTTH mi altyapı?
    Atayım.

    VDSL bu arada.
  • Ben yalına gecmek için millenicoma başvurmama rağmen beni telefonlu olarak geçirmişler adamlar. Suan millenicom yüzünden 3 aydır internetim yok. Yani millenicom da böyle sıkıntılar normaldir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Müşteri numaranı PM olarak bana atabilir misin. Alabildiğin hız sorgusuna bir de ben bakayım.

    FTTH mi altyapı?
    Her hangi ses yok?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    Her hangi ses yok?

    Alıntıları Göster
    Çıkmaz hocam sanmıyorum. Anladığım kadarıyla TT dışındaki tüm ISP'lerin 100mbps tarifeleri yalan. Kaldırsa da kaldırmıyor diyorlar, laf anlatmak mümkün olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Anonymous

    Çıkmaz hocam sanmıyorum. Anladığım kadarıyla TT dışındaki tüm ISP'lerin 100mbps tarifeleri yalan. Kaldırsa da kaldırmıyor diyorlar, laf anlatmak mümkün olmuyor.

    Alıntıları Göster
    Santral ile alakalı bir yazılımsal bug var diyorlar. O yüzden oluyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    Santral ile alakalı bir yazılımsal bug var diyorlar. O yüzden oluyormuş.

    Alıntıları Göster
    Ben pek inanmıyorum acikcasi. Var da madem TT'de niye yok? Hadi 102400/4096'da bug var, 102399/4095'de de mi bug var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Anonymous T kullanıcısına yanıt
    netspeedde 99999 giriyordu bu bugdan olabilir nedeni

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Her hangi bir sorun yok, olay tamamen santraldeki teknisyen elemanın manüel tanımlama yapmaması sistemin de rast gele değer üzerinden bağlantı kurması. Hız profilinin güncellemesi ile 2 dk içerisinde hattın hızı yükselecektir. Millenicomun sisteminde bu opsiyon var mı bilemiyorum kayıt açın telekoma iletsinler. Bölge telekom yakınsa müracaat ederseniz onlar da halleder.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.