Şimdi Ara

Middle Earth: Shadow Of War definitive edition için türkçe yama var mı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
4.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Middle earth: shadow of WAR definitive edition için güvenilir bir siteden türkçe yama var mı? Bulamadım...




  • Definitive Edition ile uyumlumudur bilmiyorum ama bunu buldum. Uyumlu değilse yaz, Biraz daha araştırayım.https://drive.google.com/file/d/1l0gJG5c0UuTlBlKgtD5TLr8cxk3KnEMB/view

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microphone Not Found M kullanıcısına yanıt

    Varsa ona göre satın alıp oynayacaktım. Alıp indirip yarına denerim bunu

  • KarliBjk K kullanıcısına yanıt
    Hazır indirimdeyken al hocam. Nasıl olsa yama bulunur bir şekilde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KarliBjk K kullanıcısına yanıt
    Denediniz mi çalışıyor mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uğraşasım gelmedi ya oyun yüksek boyutlu diye. Bütler falan bitince belki uğraşırım

  • KarliBjk K kullanıcısına yanıt
    Ben indirip deneyip size yazacağım. Beklemede kalın. :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microphone Not Found M kullanıcısına yanıt

    Teşekkürlerr

  • KarliBjk K kullanıcısına yanıt
    Hocam merhabalar, Yukarıda attığım linkteki yama kurulumda takılı kalıyordu, Ben de ufak bir araştırma ile başka bir yama buldum. Definitive Edition ile de uyumlu bu yama, Bizzat denedim. Geri dönüş yapmam bu kadar uzun sürdü çünkü oyun 96 GB'mış, Hiç haberim yoktu. :D
    Bu arada Rar dosyası şifreli, Şifresi ise 12345 haberiniz olsun.❤
    https://drive.google.com/file/d/1Vq4ypDOELmdMYhyb42PZFl1--a4tTiZi/view

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler <33, virüs taramasından geçirdiniz mi?

  • KarliBjk K kullanıcısına yanıt
    Geçirdim fakat bir şey bulamadım. Zaten daha önceden çevirip siteyi kapatan Apex'in kurulum dosyası. Sorun çıkacağını sanmam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık

  • virustotal de tarama yapınca 2 tane tehdit gösteriyor nasıl bir virüs taraması yaptınız.

  • beyler konunun üzerinden çok geçmiş belki yine oynamak isteyen olur diye not düşmek istedim joelogy tv diye bir dc kanalı var orada yama paylaşılmış bilginize

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.