Şimdi Ara

micrasoftun tahsil etmediği ücret

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar otamatik yenilemedeki Gold üyeliğim bu ayda yenilendi fakat paypala tanımlı kartımı kapattırmışdım ve paypaldan herhangi ücret tahsil edilmedi micrasoft 2 dir bana aynı maili yolluyor fakat ingilizce seviyemin yetersizliğinden anlayamadım sizlere zahmet yardım ederseniz sevinirim mail bir kopyasını aşağıya yazıyorum


    Dear .... ....

    We are contacting you because we have been unable to charge the following PayPal Account for your Gold – 1 Month service(s):

    PayPal Account: ........@hotmail.com

    PayPal Billing Agreement Id: B-0G85...,,,,...8035P

    To avoid an interruption of your services or to reactivate suspended service(s), please provide a valid payment method. If payment is due for other Microsoft services purchased with the above PayPal Account, those services may also be affected.

    You can check your payment details and account information by visitinghttps://billing.microsoft.com. Thank you for being a valued member of Xbox Live Gold.

    If you have already resolved this issue, please disregard this notice and accept our thanks.

    Thank you for using Microsoft Online Services.

    The Xbox Live Team


    --------------------------------------------------------------------------------

    Note: Please do not respond to this message.

    Questions about your Xbox Live experience, or your Xbox console? Check out these Xbox Support sites for answers to questions about the following: Billing –http://support.xbox.com/billing-and-subscriptions, Your account –http://support.xbox.com/billing-and-subscriptions/account-management/xbox-live-account-management, Xbox 360 –http://support.xbox.com/xbox-360 Xbox One –http://www.xbox.com/xboxone/support Other –http://support.xbox.com Microsoft respects your privacy. Review our online Privacy Statement at:http://www.microsoft.com/privacystatement/en-us/xbox/default.aspx. Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA, USA 98052



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krepss45 -- 9 Nisan 2014; 22:33:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 1 aylık Gold aboneliğinin parasının tahsil edilemediği, geçerli bir ödeme aracı eklemeniz gerektiğini söylemişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darker2010 -- 10 Nisan 2014; 12:24:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darker2010

    1 aylık Gold aboneliğinin parasının tahsil edilemediği, geçerli bir ödeme aracı eklemeniz gerektiğini söylemişler.

    Yardımınız için teşekkürler supportla bağlantıya geçtim ve diğer kartımdan tahsil ettiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.