Birden çok seçenek seçebiliyorsunuz. Comfort paket hepsini seçtim. Telefonla iletişime geçtiler zaten. Sıfır olur ikinci el de olur dedim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
MG Türkiye MG READY Sistemini Duyurdu (2. sayfa)
-
-
günümüzde turbo motorsuz (yada hibrit toyotanın yaptığı gibi) atmosferik düşük hacimli motor c sınıfında artık satmaz. insanlar bir kere turbonun tadını aldılar. ama bu anlı şanlı üreticiler mercedesin-bmw nin yaptığını yapabilir küçük hacimli motor üretme konusunda ileride olan fransızlardan motor alıp araçlarını satabilirlerdi. mercedes türkiyede sırf 5000 tane e serisi satmak için yapıyor bunu. 5000 satışı mazda nerede görmüş? ayrıca bayi-servis konusu (her ilde olmaması ve mazdanın yılda 2 defa servis istemesi gibi) sorunlar da bu markaların sonunu hazırladı.
-
Ben burada mg nin güzel stratejiler yaptığını, pazarlama konusunda örnek alınması gerektiğini söyledim. Başka markaların ürün gamı ile hataları ile konuyu saptırmaya gerek. Mg nin yaptığı doğuş oto için bile örnek olabilecek şeyler. Elektrikli bisiklet kampanyası yapıyor, elektrikli scooter kampanyası yapıyor. Adamlar gündeme geliyor bir şekilde. Marka bilinirliği, güvenirliği açısından güzel şeyler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mg4 Luxury 1260 oluyor. Donanımlarına göre fiyat okey (motorsikleti düşüyorum fiyattan)
Mg4 Comfort 1130 a satılırken sıcak fiyattı şu an bu fiyat baya sıcak oluyor. Ancak şu ana göre yorum yapıyorum. Byd atto3 1250-1300 gibi gelir ve satılırsa ona bir şey diyemem...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motosiklet 200bin kabul edilebilir ama o fiyata alıcı bulunamayabilir de. 1.3M önceki aylara göre iyi gibi ama şimdi de faizsiz taksit kampanyası yok gibi görünüyor. Yani önceki aylarla aynı seviyede denilebilir.
Fakat Atto 3'ün 1M civarında satılabileceği düşünüldüğünde acele etmeye gerek yok diyor insan.
-
İkisinin de üretim kapasitesi düşük, mazdada üstüne bir de model çeşiti yüksek.
Türkiye'de ise hem alım gücü düşük hem vergi yuksek, dolayısı ile kar marjı düşük (son 3 yılda tüketiciye kazik doşedikleri dönem haricinde )
Adamlar da haklı olarak elindeki az sayıdaki üretimi en çok kar edebileceği pazarlara kanalize etme derdindeler.
Yani sana gore beceriksizlik olan şeye ticaret hayatında basiret deniyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Üretim kapasitesi düşük demek bana göre bir mazeret. Yükseltemiyor mu? O zaman bu da beceriksizlik.
2016 li yıllarda 1.5, 1.6 milyon yıllık üretimi vardı. Son yıllarda 1.2 milyon civarında. Nereye gitti 300-400 bin üretim kapasitesi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 18 Temmuz 2024; 18:22:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fordun fabrikalarında üretiyordu forddan ayrılınca kapasite de gitti.
kapasite yükseltse genele hitap edecek araçlar üretmek zorunda, genele hitap eden araçlarda rekabet çok yoğun, çinliler haricindeki firmalar ancak minimum 3-5 milyon adetlik hacime ulaştıklarında ayakta kalabiliyor onun için birbirlerine konsolide oluyorlar.
mazda bu hengame içine gireceğine, tek başına nitelikli ürünler üretip kendini premium ile normal araçlar arasında bir segmente yerleştirme çabası içinde ki satış-karlılık trendi olarak hiç de kötü gitmiyorlar şu anda.
premiumlar haricinde roadster üreten, arkadan itiş suv araç üreten başka tek bir firma yok mesela.
-
Ford ortaklığı 2011 de bitti. Ben 2016-2017 lerden bahsediyorum. Skyactiv ile güzel bir çıkış yakaladı. Bunu satışlarına da yansıttı. Skyactiv serisi Cx5 ve mazda 3 iyi satmaya başladı. Talep olunca üretim kapasitesi artıyor bir şekilde. O kadar fabrikası olan marka için zor şeyler değil. Talebin devamligini sağlamak önemli. Onu da pazarlama ile yaparsın. Araç yapmayla iş bitmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dönüş yapıldı mı size? Bir de başka kiralama şirketleriyle karşılaştırıldığında fiyatlar uygun mu, bunu araştırdınız mı?
Şu anda sahibi olduğumuz araçla bir kaza yaptık veya taş geldi cam çatladı, kasko değiştiriyor. Aynı durum kiralamada başımıza gelse fatura bize mi kesiliyor?
-
Kiralama icin basvuru yapmıştım. Beyaz renk seçtim ancak başka renklerden varmış beyaz için beklemedeyim.
Kaza vs durumlarında sanırım tamirattan sonra olusacak değer kaybını isteyecekler. Bütün tamir faturalarını kullanıcıya ödetmeye çalışmazlar herhalde.
Yapılacak sözleşmeyi iyi incelemek gerek.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sözleşme geldi bana 3 parça halinde. isteyenlere yollayayım bi inceleyelim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
MG kiralama olayını boşu boşuna zahmet etmiş. KM sınırı var.
-
20bin km az değil bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aylık 1667 km. Yıllık 20.000 km. Özellikle elektrikli araçlar için 1667 km aylık az bence.
-
Bana yeterli olur ama km ücreti 5tl imiş. Aşırı yüksek sanki. Yarın alacağım aracı, tekrar bir sorarım.
-
Bu tarz durumlarda kasko karşılıyor. Değer kaybını bize yansıtıyorlar anladığım kadarıyla. O da kötü ama bir yandan da hak veriyorum. Asıl amaçları araçları satmak, kiralamak değil.
Satın alma opsiyonu var her zaman. O güzel bir şey. Aracı beğenirsem en kötü satın alırım diye düşünüyorum.
Satın alırken de kiraladığınız zamanki fiyattan değil de belirlenecek ikinci el fiyatına göre alıyorsunuz.
1.350bin olan comfort kiraladınız mesela, 4 ay kiralık kullandınız. 4 ay sonunda belki de 1100-1200bin arası bir fiyata satın alabilirsiniz.
-
Hocam ucu açık kontratlardan uzak durmanızı tavsiye ederim..
-
Model bana uyar ama şu tedirginlik durumu uymuyor. Zaten rahat binmek, ezildi, çizildi diye üzülmemek için kasko ile biniyoruz. Araç kaskolu olduğu halde bana ekstra ücret çıkartılır mı diye tedirgin olmak yerine aracı satın almayı tercih ederim.
-
araç kiralayıp binmeye başlayan oldumu hiç.
ilk kez yaptıkları için hala bekliyorum ben. araç ankaraya geldi. sözleşme bekliyoruz falan diyorlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X