Şimdi Ara

MG HS Kullanıcıları... (79. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.637
Cevap
105
Favori
169.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yorumlarınız çok güzel, hayırlı olsun, kazasız belası güzel günlerde kullanın inşallah. Beni aracı almaya iten sebeplerden biri de İngiltere de yaygın kullanimid ki, bayramda daha öncede İngiltere de bulunan arkadaşlarım, MG HS yi İngiltere de bol gorduklerini söylemişlerdi
    Aracın Motor GM, yürüyen aksam da bazı parçalar VW, SAİC in Cin de hem GM , hem de VW ile ortak üretimi olması, aracın parçalarının bu üreticilerdsn alınmasını sağlamış, bence de gayet güzel olmus
  • Öncelikle merhabalar, uzun süredir forumu takip ediyorum ama aranıza yeni katıldım. Bende araç ile ilgili tecrübelerimi paylaşayım istedim sizlerle.

    Aralık 2023'ten beri Mg Hs aracımı kullanıyorum. Gerek uzun yol gerek şehir içi sık sık kullanarak yaklaşık 7000 km oldu araç. Benim yakıt ortalamam şuan için 10.5 lt. diğer arkadaşlara göre yüksek ama dikkat etmediğimden kaynaklı diye düşünüyorum. Şahsi fikrim araç olması gerektiği gibi yakıyor ne fazla ne düşük. O yüzden bu konu ile ilgili bir yorumum yok. Gelelim sevdiğim yanlarına bazı arkadaşlar gibi inanılmaz iyi şöyle mükemmel böyle süper demeyeceğim ki bence değil ama;


    1. Araç konforlu hele ki uzun yolda gerçekten konforlu,
    2. Ses yalıtımı iyi inanılmaz değil ama yeterli,
    3. Malzeme kalitesi güzel,
    4. İç hacmi oldukça yeterli hatta kocaman bir araç,
    5. Dolu dolu özelliklere sahip muadili çin markaları gibi, çinlileri seviyorum bu nedenle çünkü vw grubu bir araca parasını versek bile ekleyemeyiz büyük ihtimalle bu özellikleri,
    6. Kronik sıkıntısı yok görünüyor,
    7. Ve en sevdiğim yanı, aracı ucuza aldık evet bu fiyata bedava bile denebilir.


    Peki gelelim ne sıkıntılar yaşattı araç bana bu güne kadar. Herhangi sıfır alınan bir araçta yaşanabilecek sıkıntıların fazlasını yaşamadım aslında ama asıl soru bir daha olsa alır mıyım pek sanmam. Ve tek sebebi var bunun satış sonrası. Mesela çoğu kişi belki de önemsemiyor ama ben nefret ettim aracın şanzımanından. Bariz sıkıntı var, belli ki bizdeki motora uygun planlanmamış bir şanzıman, örneğin ilk kalkıştaki o gidememe sorununun ben tamamen hibrid modeline uygun yaptıkları için olduğunu düşünüyorum. Çözmesi çok zor olmasa gerek bir yazılımla halledilmeyecek iş değil gibi ama servise gidiyoruz adamlar direk abi araba ağır güç yetmiyor diyip sallıyor. Sanki hayatımızdaki ilk ağır araba ve çift kavrama şanzıman. Bir diğer sorun yokuşlarda araba bana kabus oldu resmen korkulu rüyam. Geri kaçırıyor, %1'lik eğim olsa onda da geri kaçırıyor sadece geri değil öne de kaçırıyor. Eee arabanın 5 yıl garantisi varya güya, servise gidiyorum abi bağladık bilgisayara sorun yok. Auto Hold tuşu var onu aç. Biz malız ilk defa gördük açmayı bilmiyoruz. Sonuç; avm otoparkları korkulu rüyam. Bir örnek daha verip kapatayım konuyu, ön cam çatladı geçen gün kaskodan değiştireyim dedim götürdüm servise, abi cam istanbulda belki vardır belki yoktur bilmiyorum var ise 10 gün yok ise çinden gelecek 3 ay sürer dedi. Patlasa ne yapacaktım diyorum abi yapacak bişe yok diyor. Neyse ki varmış istanbulda :) her ne ise bendeki tecrübeler bu şekilde hepinize kazasız sürüşler dilerim. Bi sorunuz olursa objektif bir şekilde seve seve cevaplarım.

    İlave olarak wp linki bana da yollarsanız sevinirim.





  • ibormanci İ kullanıcısına yanıt
    Diğerlerine birşey diyemem mg aracım bile yok ama ön camın 3 ayda gelmesi normal artık. Her marka bekletiyor. En azından istanbulda varmış. 3 aydır ön cam bekleyen tucson gördüm. Sözde herkes çinlilere yedek parçada yükleniyor ama yılların aracı tucsonda bile stokta ön cam yok.

    Autohold açılmadan da yokuşta kaymaması gerekir. Onda bir sorun var eğer yokuş kalkış desteği varsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 18 Nisan 2024; 12:49:5 >
  • Abi ben ilk kez yaşadım o zaman bişe diyemiyorum. Yine de servislerin stokta en çok tutması gereken parça bence cam olmalı. Bir bildikleri vardır diyelim o zaman.

    Bence de kaymaması gerekir :D ama yemin ediyorum yakacağım arabayı o kadar kabus oldu bana




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibormanci -- 18 Nisan 2024; 12:52:30 >
  • Bizim evin kapalı otoparkında acikcasi aracı park ederken geri kacirma sorunu yaşamadım. Autohold u kullanmadan yokuşta park ederken geri kaçırdığını hissettiğim anda, frene sert basıp, tekrardan gaza basıp ilerledigimde geri kaçırmıyor, bu frene sert basma mevzusunu bundan önceki aracımda baya tecrübe etmiştim, o yüzden sanırım alışkanlıktan bana yabancı gelmiyor.
    Cam konusunda haklısınız, çoğu firmada orjinal on cam biraz bekletiyor ama sizin işiniz hemen çözülmüş, yine de depoda en fazla tutulması gereken parça bu bence de.
    Şuan aracın konforu, geniş iç hacmi ve ucuz almamış olmamız sebebiyle, bende bazı sorunları görmezden geliyorum. Benim en sinir olduğum sorun on park sensörünun güneşli havalarda deli gibi ötmesi. Herkes plakaliktan diyor, plakalıgi sokup plakayi direk yapıştırın diyor ama benim arka park sensörü de öne uyum saglayo, bazen o da deliriyor ve onda plakayla ilgili durum da yok 🤣 Şuan servislik işim olmadı, inşallah da olmaz, umarım güzel günlere hayırlısıyla kullanırız.




  • discrepancy kullanıcısına yanıt
    Zaten sıkıntım autohold açıkken, gaza basınca el frenini bırakıyor ya işte o zaman yine geriye salıyor. Yani araba her türlü hem ileri hem geri kaçırıyor autohold açık veya kapalı farketmeksizin. Olabilir böyle sıkıntılar normal zaten ama firmanın sorunu çözmemesi ciddiye almaması rahatsız edici. Plakalık konusunda ise evet bende burdan okuduğum için arabayı daha bayiden teslim alırken söyledim çıkarttılar plakalığı direk yapıştırdılar ve şimdiye kadar bi sorun olmadı. Bi kaç kere ön sensör çılgın gibi ötmeye başladığında acaba plakalık mı diye şüphe ettim ama baktım ki belli belirsiz şekilde kameranın gösterildiği ekranda bi hata yazıyor bence şikayetlerin sebebi o hata. Sanırım cisimlere olan uzaklığı ölçememe gibi bir hataydı.
  • Autohold u açıkçası benim diğer araç tork konvertörlu olup, ayağımı direk gazdan çekince öne doğru atılma alışkanlığım sebebiyle ben genelde açmıyorum. Ancak sıkışık trafikte dur kalk yaparken kullanıyorum, onda da start stopu ya kapıyor, ya da start stop devredeyse, devreden çıkarmak için ince direksiyonu hafif çeviriyor, sonra arac çalışınca ayağımı frenden çekiyorum. Aracın huyuna suyuna gitmeye calisiyoruz 🤣
  • auto hold hep açık kullanıyorum. çok dik yokuşta ışıktan kalkarken bile kaydırmadı. sadece start stop açıkken (o da hep açık) yokuşta stop eder de, gaza basarak motor çalıştırınca geriye kaçırıyor. onun için de yokuşta stop etmişse direksiyonu hafif oynarak motorun çalışması sonrası gaz yapınca kaydırmıyor.

  • ibormanci İ kullanıcısına yanıt

    bence ön sensörün çılgınca ötmesinin tek sebebi plaka yapıştırılsa bile braketin hafif dışına taşan kısmını görmesi. böyle söylenince saçma geliyor insana ama bundan eminim. çünkü ön ve arka plakayı sırf bu sebeple kare yaptırdım ve sorun çözüldü.

  • discrepancy kullanıcısına yanıt

    bundan önceki aracınız toyota corolla mıydı?

  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Toyota kullanmadim. Yarı otomatik olarak kullandıgim araçta yokuşta geri kaçırmayı engellemek için frene çok sert basmam gerekiyordu.
    Tam otomatik olarak Cruze sahibiyim ayrıca, Cruze da direk ayağı gazdan çekince öne atılmasına alıştım, o yüzden Auto hold u genelde kullanmıyorum
  • Merhaba, ocak ayinda mg hs satin aldim. Yokus ve sehir ici dur kalkta maalesef cok yakiyor. 4000 kmye yaklastim ama halen ortalama 12.3lerde. Engineering mod icin youtube video link gonderen bir arkadas vardi, cok tesekkurler. Engineering modea girip eco mode aktif ettim. Bir sure kullanim sonucu buraya yazarim. Bir de engineering mode icinden park sensoru seviyesi ayarlanabiliyor mu bilen arkadas varsa yazabilir mi?

    Whatsapp linki alabilirim bu arada, tsk.

  • Merhaba 1.5 aydır Mg Hs kullanmaktayım, şu an için araçtan oldukça memnunum, sadece Karter koruma ve şanzıman güncellemesi için servise uğramam gerekiyor. Serviste şanzıman için güncelleme yapıp 1-2 geçişlerinde iyileşme olan oldu mu? Şu an için servisler Karter koruma için ne kadar ücret alıyor ?


    WhatsApp grubu için link alabilir miyim ?


    Teşekkürler

  • AlwaysSun A kullanıcısına yanıt

    Güncelleme konusunda bilgim yok. Karter koruma için 5.500 TL ödedim ay başında.

  • Karter koruma 2000-2500 arası satılıyor internette, servisin taktiği ürünün birebir aynısı, servise fazla para vermek istemeyen intenetten alıp taktirabilir
  • AlwaysSun A kullanıcısına yanıt

    Güncellemeyi yapın. Ondan sonra engineering mod'a girip şanzıman ayarlarından cvt seçip mode 2 seçince baya farkediyor. Grupta baya konuşuldu. Ben de denedim fark var vites geçişlerinde

  • Death Time kullanıcısına yanıt

    Devir oranları değişiyor mu bu ayarları yapınca? Mg hs çok devir çeviriyor uzun yolda.


    Önceki atmosferik cvt subaru xv aracım 120 ile giderken 2100devir çevirirdi. 6 ileri otm mazda cx5 2400 devir çevirirdi. Turbo motorlu, 7 ileri hs 2700devir çeviriyor.

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Aboo çokmuş 2700 nedir. Chery 120 de 2050 devir gibi çeviriyor.

    Birde kayış sistemi olmadığı için devir düşmez. 120 de yapacağı devir hep sabittir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 22 Nisan 2024; 11:29:3 >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Onu test etme imkanı olmadı. Bayram dönüşü yaptım bende.


    Vitesi görememek de ayrı bi saçmalı bu araçta..Tam bilemiyorum o yüzden hangi viteste hangi devir, ama o kararsızlık yine oluyor. Net bir şanzıman güncellemesi lazım bu araca.


    Sizin rodaj bitti mi, kaç km'de

  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.