< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
MG HS Kullanıcıları... (7. sayfa)
-
-
Makyajlısını bende takip ettim fakat 2024 - 2025 başı gibi dediler. Bu ortamda yakalamışken bizde aldık açıkçası. Toyota Corolla 2020 benzinli modelden geçtik. Zaten beğenerek, isteyerek almıştık. Memnun kaldık. Hanım yerden yüksek olsun diyordu, istediği gibi oldu
-
Aks mesafesinde bir fark mevcut değil. Belirtilen fark dış görünüme gitmiş. Burnun uzaması gibi. İç yaşam alanında bir fark oluşmamış. Türkiye'de avrupaya ihraç edilen model gelecek ise, iç tarafta hiç bir değişiklikte olmayacaktır. Hiç olmazsa Tayvan'da iç tarafa da dokunuş yapmışlar. Aynı kalan şeylerde yok değil. Kameralar aynı çözünürlükte, değişiklik olmamış. Kablosuz Apple Car play yada Android Auto mevcut değil. Ama makjaylı modelde en büyük artı eğer bize farklı gelmez ise, direksiyonda vites kulakçıklarının olması, bu da vitese müdahale şansını getirir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Maxxis kötü bir marka değil diye biliyorum. Bisiklet lastiklerinde çok tutulur, sevilirdi.
Ben de 1-2 güne teslim alacağım. Motor şanzıman uyumunu merak ediyorum. Olumsuz yorumlar var. Manuel modu, kulakçıklar vs olsa güzel olurmuş ama spor modu bile yok sanki.
-
Türkiyeye gelen araçlar nerde üretiliyor hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çin
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Spor modu mevcut. D/S olarak değişiyor. Luxury deli Maxxis değerleri C,C 'dir. 4 mevsim lastikler var üzerinde.
Şanzımanın yazılımından kaynaklı ilk iki vites değişimi biraz kararsız kalabiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi foxwoods -- 10 Ağustos 2023; 13:37:40 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
şanzıman kararsızlığı bendede oluyor.gaza yüklenerek kalkış yaparsam sorun daha az oluyor.Araba ile genel geri bildirimleri doğan trende ilettim.umarım geliştirme yaparlar.özellikle radyo favori kanal konusu çok can sıkıcı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın çift kavrama olması beni soğuttu şu anda Özellikle sıkışık trafikte nefret ediyorum bu şanzıman dan
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimbehicayy -- 11 Ağustos 2023; 19:57:41 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 hafta once aldim ben de sifir olarak.
Yaklasik 3000 km yaptim, aracta tek bir sikinti var sadece beni rahatsiz eden.
Direksiyon ayarini bir turlu yapamadilar. Yani arac duz giderken direksiyon bir yarim cm kadar saga donuk duruyor. Yetkili servis 2 defa bakti, 2.sinde beni gecistirince illallah edip duzgun bir rot balansciya gittim.
Rot ayarini o da 2 defa yapti, biraz kullan gel sonra beni ara sorun olursa yine bakariz dedi, ama yine yamuk.
Cok hafif, cogu insan farketmez bile ama bir yamukluk var. Takik bir tip oldugum icin beni arabadan sogutacak neredeyse. Baska hicbir sorun yok arabada, canavar gibi, ama su direksiyon isini cozemedik.
Var mi ayni sorunu yasayan?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar,
Aslinda direksiyon yamuk degil. Sadece biraz ofset duruyor. Opel'lerin bazi modellerinde sol tarafa ofsetlidir. Bu da onun gibi. Siz oturdugunuz acidan bu ofseti yamukluk olarak goruyor olabilirsiniz. Onceki arabam olan Polo'da da vardi bu durum :)
-
Herkese merhaba,
1 hafta once Luxury donanimini satin aldim. Merak edenler olursa diye mumkun mertebe tecrube ve gozlemlerimi yaziyorum. Bu yaziyi yazarken fikir verebilmesi acisindan fiziksel yapimdan tutun kullandigim rota ve park ettigim konuma kadar butun ufak tefek detaylari iletmeye calisacagim aklima geldikce.
Oncelikli olarak arac buyuk. Park yeri sikintiniz varsa ya da park konusunda kendinize guvenmiyorsaniz, alistirma yapmanizi tavsiye ederim. Kucuk araclara alisiksaniz ilk etapta zorlayabilir.
Boyum 180 cm. Bacaklari uzun, nispeten genis omuzlu ve goguslu bir yapim var. Ayaklarim 47 numara. Zamaninda amerikan futbolu gibi agir sporlar yaptigim icin boynum kalin, kronik olarak boyun agrisi cekerim. O yuzden koltukta dik oturmayi severim.
On tarafta arac beni oldukca rahat ettirdi. Oturma pozisyonu en dusuk konumda bile oldukca yuksek kaliyor. Buyuk ayaklarim olmasina ragmen pedal bolgesinde ayaklarimi konumlandirmada bir problem cekmedim.
Koltugu bir miktar yukseltince, yan konsolun cok yuksek olmamasinin etkisiyle de bacaklarim hayli rahat etti. Koltugun yanal destekleri vasat. Lakin sirt ve boyun destegi guzel. Luxury pakette ayarlanabilir bel destegi de var. Comfort pakette var mi bilmiyorum.
Koltuk bana ayarli konumdayken arka tarafta bacak bacak ustune atabiliyorum. Hakikaten cok genis ve ferah bir kabini var. Bildigim benzer araclar olarak Kuga ve 3008 var. HS'nin arka koltuklari daha alcak bir konumda. Arkada oturanlar salon koltugunda gibi hissetmiyor. Aracin hem onde hem arkada icindekileri saran bir yapisi var. Arka koltuklarin sirtlik acilari ayarlanabiliyor
Yalitim cok basarili. Trim parcalarinin icinde ki burada gorebildigim kadariyla A sutunu, surucu diz alti ve torpido bolgelerinden bahsediyorum, yalitima katki saglamasi amaciyla konulmus pedler var. Olasi takirtilari da engelliyor. Ince dusunulmus.
Arka davlumbazlar kece kapli. On davlumbazlar daha once gordugum kullandigim araclara kiyasla cok kalin. Kece kapli olmasa da cok ciddi bir fark var. Firsatiniz olursa bayide vs dikkat etmenizi tavsiye ediyorum.
Aracin deri dosemesi benim bildigim kadariyla orijinal deri. Bader marka. Yanlisim olmasin. Elinizi attiginiz her yerde yumusak plastikler ve deri doseme var.
Luxury pakette butun ic aydinlatmalar led.
Farlar ve sinyaller led. Farlar tek mercekli. Uzun kisa far bir arada. Aydinlatmasi cok basarili. Homojen ve soguk bir beyaz isik veriyor. Sis farlari halojen. Ben led taktirdim. Sis farlarinin viraj aydinlatmasi fonksiyonu yok. Lakin gorebildigim kadariyla farlarda bir gimbal mevcut gibi. Yukseklik ayarini manuel olarak yapsaniz da direksiyon cevirmeye ve aracin konumuna bir tepki veriyor gibi. Emin degilim. Bu hususta biraz daha bakmam gerek.
Motor GM ile ortak. Su ana kadar cok memnunum. 1500 km'yi gecmeden cok zorlamak istemesem de, bastiginizda araci guzel yurutuyor.
Tuketim olarak soyle aciklayayim:
Araci Edirne'den aldik. Istanbulda yasiyorum. Hizi once 100 kmh'ye sabitledik. Ardindan 120. Sonra Gungoren tarafina ugradik aksam 9 gibi. Oradan Avrasya Tuneli'nden Maltepe tarafina. Oradan da Kartal'in ust taraflarina. Bu 300 kusur kmlik karma yolculukta ortalama yakit tuketimi 7.9 ya da 8 lt/ 100 km oldu.
Gunluk rotam cok yogun bir trafik olmasa da dur-kalk iceren bir kismi var. Dur kalk trafikte 10 11 litreleri goruyor. Normaldir. Aracin bos agirligi 1530 kg.
Sanziman hic fena degil. Yine GM ile ortak gelistirilmis. Cift kavramali otomatik. Sikisik trafikte DSG kadar yumusak degil. Ama ayaginiz alistikca ve sanziman bilgisayari arac kullaniminiza dair bir data olusturdukca biraz daha yumusayacaktir diye dusunuyorum. Su haliyle benim icin gayet guzel.
Serit takip sisteminin 3 farkli modu var. Uyari, seride sokma ve seritte tutma seklinde. Ilk modu, adindan da anlasilacagi uzere sizi sesli ve titresimli ikaz ediyor. Ikinci modu seridi kacirmaniz durumunda direksiyona mudahale edip sizi seride sokuyor. Ucuncu modu seridi direkt ortaliyor.
Butun bu elektronik sistemlerden dolayi direksiyondan bir his beklemeyin. Yuksek hizlarda sertligi iyi. Dusuk suratlerde cevirmek kolay.
Adaptif hiz sabitleme guzel calisiyor. 3 farkli mesafe konumu var. Frenlemeyi biraz sert yapabiliyor bu sectiginiz mesafe en dusukteyse. Ama genel olarak ben calismasini cok basarili buldum. Genel olarak bu sistemlerin Euro Ncap puanlari da yuksek.
On carpisma uyari ve mudahale sistemi guzel. Bir kac defa fren yaptigi da oldu. Sehir ici hizlarda. Ben oldukca basarili buldum. Bunun haricinde bazen mudahale etmeye hazirlaniyor. Bu esnada onden bir gerilme bir kilitleme gibi sert bir ses duyuyorsunuz. Alicilari ve kullanicilari panik olmasin. Sistem kendini hazirliyor bu esnada siz tepki vermezseniz diye.
Adaptif hiz sabitleme sistemi acikken kolu iki defa cekerseniz MG Pilot sistemi devreye giriyor. Ozellikle otoyolda cok memnun kaldigimi soyleyeyim. Sikisik trafikte autohold ozelligini kapatirsaniz durur vaziyetten hareket de ediyor. Sikisik trafik asistani. Autoholdu kapatmayi unutmayin. UYARI: SIKISIK TRAFIK MODU DEVREDEYKEN SERITLERI OKUYAMAZSA ONDEKI ARACI TAKIP EDIYOR. O YUZDEN DIKKATLI OLUN.
KRONIK SORUN UYARISI: TC PLAKASI VE PLAKALIKLARI BU ARAC ICIN FAZLA BUYUK OLDUGUNDAN ON PARK SENSORUNUN OKUMA ALANINA GIRIYOR. Comfort pakette on park sensoru var mi bilmiyorum. Luxury pakette boyle bir problem yasanabilir. Ya plakaligi cikartip plakayi yapistiracaksiniz ki ben oyle yaptim, ya da baska bir sey bulmaniz gerek.
Panik olmayin kisacasi, on park sensoru surekli uyari veren arkadaslar plakaligi cikartip denesinler. Yok yere ariza tespitleriyle ugrasmayin.
Lastikler Maxxis marka. Acikcasi pek bir veri bulamadim. Anladigim kadariyla Dogu ve Avustralya pazarinda daha bilindik bir marka. Gurultu seviyesi makul. Sessiz denebilir. 235 taban. 18 inc. Islak zemin performansi su ana kadar tatmin etti. Cok detayli incelemedim ama 4 mevsim olabilir. Yakindan tekrar bakmam lazim. Aklimda.
5 yil 150.000 km garanti var. Aklinizda bulunsun.
Cift egzoz cikisi var. Kaynak yerlerinde biraz yuzey pasi var. Uzun vadede dikkat etmek gerekebilir. Ama garanti de uzun. Dert etmeyin.
Genel olarak uretim kalitesi oldukca basarili. Saglam bir hissi var.
Aynalar oldukca buyuk. Donuslerde biraz kor nokta yaratabilir. Dikkatli olmakta fayda var.
Hibrit olmadigi icin bagaji bana buyuk geldi. Bir onceki aracim ufakti tabi onun da etkisi var. Bagaj zeminliginin altinda, hibrit versiyonlarda bataryanin bulundugu bolumde, lastik tamir kiti ve ivir zivir var. Bunun etrafindaki alan bos oldugu icin burasi da depolamada kullanilabilir. Bagaj zemini cok kaliteli. Ayrica alt zemin oldukca kalin bir yalitim malzemesiyle kapli. Buradaki alan gercekten buyuk arkadaslar. Degerlendirmek isteyenler icin cok ciddi bir hacim var.
Videodan ss aldim o yuzden bulanik kusura bakmayin.
Incelemelerde vs goremeyeceginiz detaylari koydum. Aracin sagi solu nasil gozukuyor zaten biliyorsunuz.
Merak ettikleriniz olursa yazabilirsiniz. Herkese sahip oldugu veya sahip olmak istedigi araclariyla kazasiz ve belasiz gunler dilerim.
-
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Liste fiyatından mı aldınız aracı. Ben de düşünüyor aynı modeli. Takas indirimi falan yapıldı mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şanzıman ve güvenlik donanımları için yazılım güncellemesi yaptırdığını yazanlar olmuş. Yaptırdınız mı? Teslim almadan yaparlar mı acaba yoksa istemek mi lazım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: cholak.
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Liste fiyatından mı aldınız aracı. Ben de düşünüyor aynı modeli. Takas indirimi falan yapıldı mı?@cholak. Çok teşekkür ederim, darısı başınıza dilediğiniz araç için.
Liste fiyatından aldım. 40.000 TL takas indirimi oldu.
Aracımı bireysel olarak belki daha yüksek bir meblağa satabilirdim. Takas indirimi ile birlikte aşağı yukarı bir ikinci el araç firmasına satabileceğim bir fiyata denk geldi ama. Fiyatı ölmedi yani pek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Werner Heisenberg -- 16 Ağustos 2023; 5:37:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim gördüğüm kadarıyla yazılım güncellenmiş.
Şöyle ki, YouTube Türkiye içerik üreticilerinin videolarında gördüklerimden daha farklı bir multimedya ve güvenlik sistemleri arayüzü var. Navigasyon seçeneği bulunmuyor direkt mesela. YouTube incelemelerinde navigasyon vardı ama çalışmıyordu.
Klima arayüzü vs farklı.
Ayrıca oldukça hızlı çalışıyor. İzlediğim videolarda ve yurtdışı incelemelerde yavaşlığından bahsediliyordu. Şu anda gayet hızlı çalışıyor.
Android Auto ya da Car Play için tüm almaya niyetli arkadaşların ya da kullanıcıların aklında bulunsun, 5A'dan düşük kablo ya da kalitesiz bir kablo ile bağlantı sorunları yaşayabilirsiniz. Açıkçası bir Bluetooth modül almayı düşünüyorum ben de bir ara.
Şarj hızı güzel bu arada. Araç içi şarj için hiç fena değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunu da cevaplayayim:
Isin ehli birine yaptirmanizi tavsiye ederim. Istanbul Sahrayicedit'te Unlu Otomotiv'e yaptirdim. Bir onceki aracimla ilgili butun elektronik ve led far vb. isleri de orada yaptirdim.
Sigorta kutusundan guc verdi uygun voltaj ve amperaj degerlerinde bir sigorta kullanarak. Topraklamasi da yapildi. Bir onceki aracimda da hic sorun yasamamistim.
Park modu vs konusunda en guvenli yontem.
Kendisiyle yakinen tanidikligimiz var. Dilerseniz bana bir mesaj atin. Gitmek ve yaptirmak isterseniz benim ismimi mutlaka verin. Cok isimi cozmuslugu var.
Ünlü Otomotiv / Necati Ünlüyoutubeİletişim Bilgimiz: 0532 216 00 90--0216 411 85 66 www.unluotomotiv.com.tr Adresimiz: Sahrayı cedit Mahallesi Orta Sokak Bahar Apartmanı No:12/A Kadıköy / İstanbul internet üzerinden dışarıya satışımız yoktur aracınıza işyerimizde uygulamalı satış montaj yapılmaktadır Uygulamalar hakkında bilgi almak için lütfen Telefon ile-0532 216 00 90-arayınız (yorumlar dan yazarak fiyat bilgisi sormayınız) Otomobilinize bizden uygulama yaptırmak istiyorsanız telefon ile arayıp randevü alınız. Bu izlemiş olduğunuz videoyu yayınlamam için Müsaade eden araç sahibine teşekkür ederim İşyerimizde yapılan uygulamalar,Led far ampulü uygulama,araç arka park sensörü,ön park sensörü,araç oem android multimedya,android kafalık monitör,dikiz aynası monitör geri görüş kamerası,usb müzik,usb video,bluetooth müzik,bluetooth araç kiti,araç müzik sistemi,araç dvr yol kayıt kamerası,araç içi yer led ambians,araç radyo teyp,oto far stop ampul,araç far ayarı,motosiklet led sis çakar,binek ve minibüs araçlara,audi,bmw,mercedes,seat,skoda,volksvagen,renault ,ford,kia,hyundai,landrover,toyota,peugeot citroen,mini cooper,mazda,honda,suzuki,volvo ,ısuzu,chevrolet, ,opel,mitsubishi,jaguar,dacia,fiat,oto elektrik,iş yerimizde satış montaj uygulama yapılmaktadır.https://www.youtube.com/shorts/rIpu4wAGfbc -
Sis farlarina LED ampul uygulamasi:
Ünlü Otomotiv / Necati Ünlüyoutubeİletişim Bilgimiz: 0532 216 00 90--0216 411 85 66 www.unluotomotiv.com.tr Adresimiz: Sahrayı cedit Mahallesi Orta Sokak Bahar Apartmanı No:12/A Kadıköy / İstanbul internet üzerinden dışarıya satışımız yoktur aracınıza işyerimizde uygulamalı satış montaj yapılmaktadır Uygulamalar hakkında bilgi almak için lütfen Telefon ile-0532 216 00 90-arayınız (yorumlar dan yazarak fiyat bilgisi sormayınız) Otomobilinize bizden uygulama yaptırmak istiyorsanız telefon ile arayıp randevü alınız. Bu izlemiş olduğunuz videoyu yayınlamam için Müsaade eden araç sahibine teşekkür ederim İşyerimizde yapılan uygulamalar,Led far ampulü uygulama,araç arka park sensörü,ön park sensörü,araç oem android multimedya,android kafalık monitör,dikiz aynası monitör geri görüş kamerası,usb müzik,usb video,bluetooth müzik,bluetooth araç kiti,araç müzik sistemi,araç dvr yol kayıt kamerası,araç içi yer led ambians,araç radyo teyp,oto far stop ampul,araç far ayarı,motosiklet led sis çakar,binek ve minibüs araçlara,audi,bmw,mercedes,seat,skoda,volksvagen,renault ,ford,kia,hyundai,landrover,toyota,peugeot citroen,mini cooper,mazda,honda,suzuki,volvo ,ısuzu,chevrolet, ,opel,mitsubishi,jaguar,dacia,fiat,oto elektrik,iş yerimizde satış montaj uygulama yapılmaktadır.https://www.youtube.com/shorts/6TYnkTHWkaIComfort paket arkadaslar kisa/uzun farlara led icin de gidebilirler.
LED uygulamasini kaliteli urunlerle ve isin ehli kisilere yaptirin arkadaslar. Mercekli farlara uygun LED kullanmazsaniz sadece isigin rengini beyaz yapmis olursunuz.
Halojen mercekli farlar yapilari geregi reflektorler kadar verimli degildir. Aydinlatmadan verim alabilmek icin guclu chipler kullanmaniz lazim.
Asla ve asla orijinalinde halojen ampul icin tasarlanmis bir mercekte 360 derece led kullanmayin. LED ampulun konum ve boyut olarak, halojen ampulun filamentinin konum ve boyutunda olmasi lazim ki isigi duzgun sekilde odaklayabilsin. Far ayari cok onemli. Far ayar makinesi olmayan bir yerde, duvara bakarak ayar yapan bir yerde LED ampul taktirmayin. Hem onunuzu goremezsiniz, hem gelen trafigi kor edersiniz.
Unlu Otomotiv'le ilgili bilgi almak icin de bana mesaj atabilirsiniz. Kendisi ile 2020den beri tanisigim. Cok isimi yapti. Her isini cok ozenle yapar. Ismimi verebilirsiniz.
-
Su onemli uyariyi tekrarlayayim bir de arkadaslar:
PLAKALIKLAR ON SENSOR BOLGESINE GIREBILIYOR. ON PARK SENSORU SUREKLI UYARI VEREN ARKADASLAR ON PLAKALIGI SOKUP DENESINLER.
-
MG hs çok güzel ve heybetli, yakıt durumları böyle olmasa sahip olmak isteyeceğim bir araba. arkasındaki grup da bence bu otomobil piyasasındaki çakalların arasından olumlu anlamda sıyrıldı dürüst politikalarıyla.
Videoda büyük saçmalamış eksperci abi. İki tarafta birden olduğuna göre arka süspansiyon paket halinde şaseye bağlanırken bir sürtme oluyor muhtemelen.
Bence paslar can sıkıcı şey videoda.
Sıfır dusterlar böyle oluyor, oralara bir önlem almalı. Bir de megesler vs aracın üretim kalitesi hakkında şüphe uyandırıyor.
TARCANLAR TUNİNG EKSPERTİZ KOCAELİyoutubeBAYİDEN SIFIR ALDIĞI ARACIN ŞASELERİ EZİK(hasarlı) ÇIKTI. kusuru bulan istanbul Bahçelievler şubesihttps://www.youtube.com/watch?v=7nyuNvWJXaM&t=1s
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X