Şimdi Ara

Mercedes SL'ye Binme Şansı Yakalayan Var Mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar

    SL serisi özellikle beni cezbediyor.

    Binme şansı olan arkadaşların yorumlarını alabilir miyiz lütfen ?



  • bir kere siyah renk SL63 AMG kullanmışlığımız var

     Mercedes SL'ye Binme Şansı Yakalayan Var Mı ?
  • ben kullandım bir ara. yalnız epey eskiydi. W129 kasa 91 model SL 320.
    tek hatırladığım , hayvan gibi benzin yaktığı.

    kalkışı zayıf ama sonrası iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Comaa

    bir kere siyah renk SL63 AMG kullanmışlığımız var

     Mercedes SL'ye Binme Şansı Yakalayan Var Mı ?



    dostum yorumlarını bekliyoruz,

    kalkış nasıl, motor sesi nasıl

    aklına gelen herşeyi yaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Comaa

    bir kere siyah renk SL63 AMG kullanmışlığımız var

     Mercedes SL'ye Binme Şansı Yakalayan Var Mı ?



    dostum yorumlarını bekliyoruz,

    kalkış nasıl, motor sesi nasıl

    aklına gelen herşeyi yaz



    arkadaş SL63 AMG nasıl olabilirki
    biraz hızlı bi kalkış yaptım yanımdaki arkadaş yavaş yavaş diye bağırmaya başladı :))

    çok kısa bi mesafede 150 km hıza cıktı bende korktum sonuçta allah korusun emanet arabaydı
    ses, duruş, malzeme kalitesi, iç mekan yani nediyim kötü deme şansımız yok o araç için bemim görüşüm




  • ya aslında yorumlar kişilere göre çok değişken bu kullanılan arabalarla ilgili michael schumacher bir ferrari testinde f1 vitesinden şikayetçiydi "yavaş vites değiştiriyor" diye tabi adam F1 araçlarını kullanıyor biz ferrari kullansak kullansak "yıldırım hızında vites değişiyor" diye konu açarız
  • nesilden nesile tadı hep farklı olan araç ama herkasada cezbetmişliği vardır siz kaç model soruyorsunuz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.3 Linea performansı bu mu?
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105

    nesilden nesile tadı hep farklı olan araç ama herkasada cezbetmişliği vardır siz kaç model soruyorsunuz.


    Yıl önemli dğeil dostum

    SL ruhu başka duruyor
  • Attraction birazdan gelip size ruhun derinliklerini çok net anlatır :)))

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105

    nesilden nesile tadı hep farklı olan araç ama herkasada cezbetmişliği vardır siz kaç model soruyorsunuz.


    Yıl önemli dğeil dostum

    SL ruhu başka duruyor
  • SL500ü (2003) 6 yıl kadar kullanmışlığımız var. Sıfır almıştık aracı 2 sene önce sattık. Aracın içine bindiğinizde zaten Mercedes kalitesi kendini belli ediyor. Ara hızlanmalarda kalkışta normal kullanıcı için yeterli ve başarılı. Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    SL500ü (2003) 6 yıl kadar kullanmışlığımız var. Sıfır almıştık aracı 2 sene önce sattık. Aracın içine bindiğinizde zaten Mercedes kalitesi kendini belli ediyor. Ara hızlanmalarda kalkışta normal kullanıcı için yeterli ve başarılı. Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından..


    Dostum valal süper bir deneyim olmuş senin için,

    "Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından"

    Bu özellikleri taşıyan marka ve model olarak hangisini söyleyebilirsin acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    SL500ü (2003) 6 yıl kadar kullanmışlığımız var. Sıfır almıştık aracı 2 sene önce sattık. Aracın içine bindiğinizde zaten Mercedes kalitesi kendini belli ediyor. Ara hızlanmalarda kalkışta normal kullanıcı için yeterli ve başarılı. Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından..


    Dostum valal süper bir deneyim olmuş senin için,

    "Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından"

    Bu özellikleri taşıyan marka ve model olarak hangisini söyleyebilirsin acaba ?


    CORVETTE ZR1

    Sl'den 600 kilo hafif ve 640 Ps.Gerçek bir yarışçı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Dominic- -- 4 Ekim 2010; 19:20:11 >




  • SL 55 AMG kullanma şansım oldu hem pıstte hem oto yolda

    hem dragta hem rollingte geregınden fazla kullandım :)

    Oncelıkle sunu soylemem gerekır kı araç spor araç olmaktan gerçekten uzak

    sadece hızlıydı çevik degildi. Frenlerını begenmedım. Araç oldukca yumusak bır yapıya sahıp

    yanı alıp uzun yola cıkıp otobanda tatlı tatlı gazlamaktan baska keyıf verıcı bır yanı yok aslında

    Ayrıca SL55 ıcın konusuyorum uzerındekı şanzıman gerçekten saglam olmasına ragmen

    vites geçişleri oldukca uyuz ve agır.. 3 ayrı modu bulunuyor ancak Sport modda bıle

    kararsızlık hakım manuel kullanımı hepten kotu.. Kısacası pıstte fıyaskoydu

    Her nekadar spor bır model olarak lanse edılsede yumusak suspansıyonu 2 tonluk agırlıgı

    vırajlarda burundan kayması (Sag koltuguma oturan arkadaslar bılır) Çift ayak ıle kullanırım aracı

    buna ragmen aracın burnunu kontrol etmekte cıddı anlamda zorlanıyordum..

    Belkı tasarım olarak etkıleyıcı olabılır ancak sürüş olarak kesinlikle begendıgım bır araç degil..

    Roadster ve 2 ton varsın yorumu geri kalan arkadaslar yapsı
    n..




  • SL320, 500, 600 tecrübesi daha fazla.

    At sahibine göre kişner denir her zaman da bundan alıp Seyis bile olsan (pilot) altındaki at değil ancak eşşek olur. Bildiğin S600'ün kapıları sökülmüş, lastikleri genişletilmiş, biraz da tipiyle oynanmış gibi öyle tipine bakıp da aldanmayın bunlara. Safkan sport'un yanında T olur ancak SL serisi.

    Kalan herşey Serhat'ın dediği gibi eksiği var fazlası yok. Uzun uzun üzerine yazılacak araçlar değil bence bunlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 5 Ekim 2010; 2:47:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    SL500ü (2003) 6 yıl kadar kullanmışlığımız var. Sıfır almıştık aracı 2 sene önce sattık. Aracın içine bindiğinizde zaten Mercedes kalitesi kendini belli ediyor. Ara hızlanmalarda kalkışta normal kullanıcı için yeterli ve başarılı. Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından..


    Dostum valal süper bir deneyim olmuş senin için,

    "Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından"

    Bu özellikleri taşıyan marka ve model olarak hangisini söyleyebilirsin acaba ?

    Butun bu özellikleri taşıyan araçlar şu ana kadar kullandığım kadarıyla 911 Turbo S, F430 ve diğer 2'si kadar olmasa da Murcielago diyebilirim. Fakat beni en çok tatmin eden F430 olmuştu. Sert kullanımı dışında direksiyon tepkileri ve frenlemede en iyi sonucu veren araçtı bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykunsezer

    SL500ü (2003) 6 yıl kadar kullanmışlığımız var. Sıfır almıştık aracı 2 sene önce sattık. Aracın içine bindiğinizde zaten Mercedes kalitesi kendini belli ediyor. Ara hızlanmalarda kalkışta normal kullanıcı için yeterli ve başarılı. Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından..


    Dostum valal süper bir deneyim olmuş senin için,

    "Sürüş hissiyatı bakımından sert bi yapıya sahip araç fakat saf kan bir spor araba hissiyatını vermekten çok uzak bence özellikle direksiyon tepkileri ve gaz tepkileri açısından"

    Bu özellikleri taşıyan marka ve model olarak hangisini söyleyebilirsin acaba ?

    Butun bu özellikleri taşıyan araçlar şu ana kadar kullandığım kadarıyla 911 Turbo S, F430 ve diğer 2'si kadar olmasa da Murcielago diyebilirim. Fakat beni en çok tatmin eden F430 olmuştu. Sert kullanımı dışında direksiyon tepkileri ve frenlemede en iyi sonucu veren araçtı bence..


    LP640 'ın gaz ve direksiyon tepkisi F430 dan çok daha iyidir.

    Nasıl ikisi kadar olmasada murcielago dedin anlamadım
    ?




  • Beni en çok tatmin eden araçlardan bahsettim ve sonunda F430 bence kullanımı en zevkli olanıydı dedim. Farkındaysan gaz tepkisi için herhangi bir karşılaştırma yapmadım yanlış anlaşılmış demek istediğim yada ben yanlış anlatmışım

    Sonuç olarak F430 bana gerek Murcielago'dan gerekse 911 Turbo S'ten daha cok zevk verdi ki bu kişiden kişiye değişir. Burada karşılaştırdığım hızı, gaz tepkisi, direksiyon tepkisi değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykunsezer -- 5 Ekim 2010; 17:13:34 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.