Şimdi Ara

Mercedes'in ilk pickup modeli tanıtıldı: X-Class (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
1
Favori
4.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    Mercedes marka algısını gittikçe düşürüyor.

    Yaptıkları hatanın farkında değiller.

    Globalleşen ekonomi,global piyasalar daha fazla satmalıyız daha tabana inmeliyiz politikası ile Mercedes'in salt başarı kaynağını yok edecekler.

    Mercedes'i Mercedes yapan en büyük etmenlerden biri algı. Ne giriş ve orta seviyesi motor hacimlerinde piyasada voovv dedirtebilecek performansa sahip motorları var, ne de inanılmaz yakıt tasarruf imkanı.

    A ve C serilerinde menüde gezinirken kasan bir media aygıtı ile araçları satıyorsun, sen sanıyor musun ki her şeyi mükemmel yapıyorsun.

    İnsanların kafasında Mercedes bir ilah. Kendi ilahını yok ederken yerine seni tercih etmelerini sağlayacak farklı etmenler koymamaya devam edersen bir süre sonra batmaya başlarsın Mercedes.

    Apple ile benzer şekilde yavaş yavaş kendilerini çiziyorlar.

    Apple , bizde büyük ekran olmayacak bizde standartlar olacak, bizde şu olmayacak bizde bu olmayacak diye belirli noktalarla büyüdü sonra büyük ekranların tercihini engelleyecek bir hamle yapamayınca ve Steve Jobs'da rahmetli olunca aha bakın bizde yaptık bizi alın moduna girdiler.

    Senden gelir ve imkan olarak düşük firmalar senden daha fazla insanların somut olarak işine yaracak şeylerle uğraşıyorlar.

    Düşük hacim - yüksek beygirli dizel motor.
    Düşük tüketim.
    Kaza dayanıklığı.

    Herkesin bir dikkat alanı var senin ki ne? Volvo sağlamlık üzerine çalışıyor, renu tüketim ve motor hacim/güç üzerine çalışıyor. Sende nasıl olsa ismimiz var yiyelim bakalım ismimizin ekmeğini.

    gerçekten vizyonsuzlukta çağ atlamışsın.

    Mercedes markasını kullanıyormuş ahahahaha

    Mercedes hem otomobil hem otobüs hem kamyonet,tır vs her alanda alanında lider ürünler çıkartıyor.

    Herşeyde öncüler ve olmaya devam ediyorlar.

    Bizim bilgisayar delikanlıları da eleştiriyor..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu araç mercedes e cidden yakışmamış. Hiçbir tasarım bütünlüğü yok ön ile arka arasında
  • Bunun arkasına koy uçak savarı ver suriyelilere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tuhaf geldi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu sefer gol değil
  • HoLY.oNE kullanıcısına yanıt
    citan ve bu istisna. Alanlarında lider olmaları imkansız. (kargalar güldü)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    citan ve bu istisna. Alanlarında lider olmaları imkansız. (kargalar güldü)

    Citan Mercedes değildi zaten

    Bu teknik anlamda şanzıman 4 matic vs Mercedes içi de Mercedes duruyor

    Yani kısacası bu araç Citan gibi değil

    Görücez testleri çıksın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reno çalışıyor...

  • HoLY.oNE kullanıcısına yanıt
    Bu araba navara temelli. 7g tronic sadece 6 silindirli dizelde olacak. Ici de mercedes e yakisir gibi degil. 4matic sadece isimde 4matic. Onu da nissandan almislardir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 22 Temmuz 2017; 18:0:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    Mercedes marka algısını gittikçe düşürüyor.

    Yaptıkları hatanın farkında değiller.

    Globalleşen ekonomi,global piyasalar daha fazla satmalıyız daha tabana inmeliyiz politikası ile Mercedes'in salt başarı kaynağını yok edecekler.

    Mercedes'i Mercedes yapan en büyük etmenlerden biri algı. Ne giriş ve orta seviyesi motor hacimlerinde piyasada voovv dedirtebilecek performansa sahip motorları var, ne de inanılmaz yakıt tasarruf imkanı.

    A ve C serilerinde menüde gezinirken kasan bir media aygıtı ile araçları satıyorsun, sen sanıyor musun ki her şeyi mükemmel yapıyorsun.

    İnsanların kafasında Mercedes bir ilah. Kendi ilahını yok ederken yerine seni tercih etmelerini sağlayacak farklı etmenler koymamaya devam edersen bir süre sonra batmaya başlarsın Mercedes.

    Apple ile benzer şekilde yavaş yavaş kendilerini çiziyorlar.

    Apple , bizde büyük ekran olmayacak bizde standartlar olacak, bizde şu olmayacak bizde bu olmayacak diye belirli noktalarla büyüdü sonra büyük ekranların tercihini engelleyecek bir hamle yapamayınca ve Steve Jobs'da rahmetli olunca aha bakın bizde yaptık bizi alın moduna girdiler.

    Senden gelir ve imkan olarak düşük firmalar senden daha fazla insanların somut olarak işine yaracak şeylerle uğraşıyorlar.

    Düşük hacim - yüksek beygirli dizel motor.
    Düşük tüketim.
    Kaza dayanıklığı.

    Herkesin bir dikkat alanı var senin ki ne? Volvo sağlamlık üzerine çalışıyor, renu tüketim ve motor hacim/güç üzerine çalışıyor. Sende nasıl olsa ismimiz var yiyelim bakalım ismimizin ekmeğini.

    değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.

    kapitalist düzende firma istediği sektöre girer,tıpkı diğerleri gibi ferrari suv yapar satarmı satar neden acaba..

    apple büyük ekran yapar satarmı o da satar hemde çok çok..

    konu dışı dost yoğurt firması var bir çok insan bilmez bim marketlerinde satılıyor o satıyormu milyonlar seviyesinde..

    örnekleri çoğaltmak mümkün.

    sonuç olarak firmalar arge ve teknolojilerini birim maliyet hesabıyla ölçeklendirdiğinde ortaya abmlemlerinin altına

    konuşlandırdıkları ürünlerle gelirler.

    o pazardaki pasta payı nedir o ayrı..

    ama kalite düştü yerlerde vs doğru değil.

    burada ürünlerin maliyetleri yüksek olduğu için vergiler vs bir A serisinden E kalitesi ve algısı bekleniyor.

    adam kompakt bir model üretmiş.

    ne bekleniyor ki.biz verdiğimiz paraya baktığımız için beklenti yüksek.

    pejodan motor alan bmv,renaultdan motor alan nissan gibi örnekler kalitelerini yerlere sermişler o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melon52


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    Mercedes marka algısını gittikçe düşürüyor.

    Yaptıkları hatanın farkında değiller.

    Globalleşen ekonomi,global piyasalar daha fazla satmalıyız daha tabana inmeliyiz politikası ile Mercedes'in salt başarı kaynağını yok edecekler.

    Mercedes'i Mercedes yapan en büyük etmenlerden biri algı. Ne giriş ve orta seviyesi motor hacimlerinde piyasada voovv dedirtebilecek performansa sahip motorları var, ne de inanılmaz yakıt tasarruf imkanı.

    A ve C serilerinde menüde gezinirken kasan bir media aygıtı ile araçları satıyorsun, sen sanıyor musun ki her şeyi mükemmel yapıyorsun.

    İnsanların kafasında Mercedes bir ilah. Kendi ilahını yok ederken yerine seni tercih etmelerini sağlayacak farklı etmenler koymamaya devam edersen bir süre sonra batmaya başlarsın Mercedes.

    Apple ile benzer şekilde yavaş yavaş kendilerini çiziyorlar.

    Apple , bizde büyük ekran olmayacak bizde standartlar olacak, bizde şu olmayacak bizde bu olmayacak diye belirli noktalarla büyüdü sonra büyük ekranların tercihini engelleyecek bir hamle yapamayınca ve Steve Jobs'da rahmetli olunca aha bakın bizde yaptık bizi alın moduna girdiler.

    Senden gelir ve imkan olarak düşük firmalar senden daha fazla insanların somut olarak işine yaracak şeylerle uğraşıyorlar.

    Düşük hacim - yüksek beygirli dizel motor.
    Düşük tüketim.
    Kaza dayanıklığı.

    Herkesin bir dikkat alanı var senin ki ne? Volvo sağlamlık üzerine çalışıyor, renu tüketim ve motor hacim/güç üzerine çalışıyor. Sende nasıl olsa ismimiz var yiyelim bakalım ismimizin ekmeğini.

    değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.

    kapitalist düzende firma istediği sektöre girer,tıpkı diğerleri gibi ferrari suv yapar satarmı satar neden acaba..

    apple büyük ekran yapar satarmı o da satar hemde çok çok..

    konu dışı dost yoğurt firması var bir çok insan bilmez bim marketlerinde satılıyor o satıyormu milyonlar seviyesinde..

    örnekleri çoğaltmak mümkün.

    sonuç olarak firmalar arge ve teknolojilerini birim maliyet hesabıyla ölçeklendirdiğinde ortaya abmlemlerinin altına

    konuşlandırdıkları ürünlerle gelirler.

    o pazardaki pasta payı nedir o ayrı..

    ama kalite düştü yerlerde vs doğru değil.

    burada ürünlerin maliyetleri yüksek olduğu için vergiler vs bir A serisinden E kalitesi ve algısı bekleniyor.

    adam kompakt bir model üretmiş.

    ne bekleniyor ki.biz verdiğimiz paraya baktığımız için beklenti yüksek.

    pejodan motor alan bmv,renaultdan motor alan nissan gibi örnekler kalitelerini yerlere sermişler o zaman

    Mercedes'i Mercedes yapan marka algısıdır.

    Elbetteki otomobillerini yılların verdiği tecrübe,kısmi fiyat özgürlüğü ile rakiplerine nazaran bazı konularda,bazı alanlarda daha kaliteli ve efektif bir şekilde üretiyorlar fakat mercedesi mercedes yapan ana etmen ulaşamamak.

    Şimdi geleceğini düşünmeyen bir firma dediğiniz gibi bugün ihtiyaç talep neyse bakar satar. Fakat bu tarz ağır marka değeri oluşturmuş insanların beğenisi kazanmış (Mercedes,Bmw,Apple) gibi firmaların dikkat etmesi gereken bir unsurdur bu marka algısı ve insanlardaki marka psikolojisi.

    Yine Mercedes bu pick-up'ını panelvan doblovari arabasına göre daha kaliteli üretmiş bu konuda hakkını yemeyeyim.

    Bu marka algısının yanında bir de tüketime göre her şeye rakiplerin yaptıkları gibi benzer yöntemlerle adapte olmak markanın otoritesini bozar.

    Ürün gamı genişledikçe iş oldukça hassaslaşıyor. Fiyat ve ürün tipleri olarak alt seviyeye indikçe üst seviyeyi de iyi bir şekilde desteklemelisin ki kimsenin bilinçaltında şu marka işte ticari araç markası haline geldi, uygun fiyatlı dıştan güzel içten bir şeye yaramayan araçlar haline geldi gibi düşünceler oluşmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Bağımlısı -- 24 Temmuz 2017; 15:48:51 >




  • Her kategoride araç üretmek zorundalar sanki.

    İki gün sonra BMW de üretirse bişi toyota tacoma veya tundra tabanlı hiç şaşırmayacam.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.