Şimdi Ara

Mercedes AMG GT R, 7:10.9 dakika tur zamanı ile Nürburgring rekorunu kırdı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • videoyu izleyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Bu araçlardan alınan zevk hiçbir elektrikli araçtan alınamayacak ama. Devirlendikçe artan güç ve motor sesi, vites değiştirirken gelen homurdanma sesi, hareketli aerodinamik parçalar, launch control elektrikli araçlarda olmayan şeylerin sadece bazıları. Tesla Model S için konuşursak bir yerden bir yere ucuza, çevreci ve konforlu bir şekilde seyahat etmek için güzel bir araba. Ancak ludicrous moduna rağmen Model S bile bu amaçla kullanılabilecek bir araba değil.

    Nio ep9 u gormediniz sanirim motor homurtusu vites disinda dediginizin hepsi var kabul edelim veya etmeyelim 15 yil sonra cogu tasit elektrikli arac olacak ve verimsiz etrafi kirleten bu motorlardan kurtulacagiz ben kullanmadigim surece bu araclari bana ne homurtusundan dunyayi dusunmek suanda daha onemli bence ama yinede bir yandan uzulmuyor degilim yine mantikli dusunursek formula 1 de yaptiklari kisitlamalari bunlarada getirirseler yine viz viz sesi cikartan yaris otomobilleri olacak yine degisen bir sey olmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Bu araçlardan alınan zevk hiçbir elektrikli araçtan alınamayacak ama. Devirlendikçe artan güç ve motor sesi, vites değiştirirken gelen homurdanma sesi, hareketli aerodinamik parçalar, launch control elektrikli araçlarda olmayan şeylerin sadece bazıları. Tesla Model S için konuşursak bir yerden bir yere ucuza, çevreci ve konforlu bir şekilde seyahat etmek için güzel bir araba. Ancak ludicrous moduna rağmen Model S bile bu amaçla kullanılabilecek bir araba değil.

    Nio ep9 u gormediniz sanirim motor homurtusu vites disinda dediginizin hepsi var kabul edelim veya etmeyelim 15 yil sonra cogu tasit elektrikli arac olacak ve verimsiz etrafi kirleten bu motorlardan kurtulacagiz ben kullanmadigim surece bu araclari bana ne homurtusundan dunyayi dusunmek suanda daha onemli bence ama yinede bir yandan uzulmuyor degilim yine mantikli dusunursek formula 1 de yaptiklari kisitlamalari bunlarada getirirseler yine viz viz sesi cikartan yaris otomobilleri olacak yine degisen bir sey olmayacak

    Guzel kardesim biraz okuyup sorgulayin

    Elektrigi sen topraktan mi yetistiriyorsun ? Direk aaa elektrik la bu mu diyorsun ?

    Yakit deposundan Tekere bakarsan evet elektrikli araclar emisyon acisindan 0 . O elektrigi elde ederken ne olacak peki ? Bak bakalim çin de elektrik nasil elde ediliyor ?

    Batarya dedigin sey pamuktan yapilmiyor dogayi kirleten metallerden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Bu araçlardan alınan zevk hiçbir elektrikli araçtan alınamayacak ama. Devirlendikçe artan güç ve motor sesi, vites değiştirirken gelen homurdanma sesi, hareketli aerodinamik parçalar, launch control elektrikli araçlarda olmayan şeylerin sadece bazıları. Tesla Model S için konuşursak bir yerden bir yere ucuza, çevreci ve konforlu bir şekilde seyahat etmek için güzel bir araba. Ancak ludicrous moduna rağmen Model S bile bu amaçla kullanılabilecek bir araba değil.

    Nio ep9 u gormediniz sanirim motor homurtusu vites disinda dediginizin hepsi var kabul edelim veya etmeyelim 15 yil sonra cogu tasit elektrikli arac olacak ve verimsiz etrafi kirleten bu motorlardan kurtulacagiz ben kullanmadigim surece bu araclari bana ne homurtusundan dunyayi dusunmek suanda daha onemli bence ama yinede bir yandan uzulmuyor degilim yine mantikli dusunursek formula 1 de yaptiklari kisitlamalari bunlarada getirirseler yine viz viz sesi cikartan yaris otomobilleri olacak yine degisen bir sey olmayacak

    Guzel kardesim biraz okuyup sorgulayin

    Elektrigi sen topraktan mi yetistiriyorsun ? Direk aaa elektrik la bu mu diyorsun ?

    Yakit deposundan Tekere bakarsan evet elektrikli araclar emisyon acisindan 0 . O elektrigi elde ederken ne olacak peki ? Bak bakalim çin de elektrik nasil elde ediliyor ?

    Batarya dedigin sey pamuktan yapilmiyor dogayi kirleten metallerden

    Hocam elekteiğin nasıl üretildiğini biliyorum ama yapılan araştırmalara baksaydınız tüm araçlar elektrikli olsa şuanda emisyonun daha az olacağını görürdünüz hele şuanda bile füzyon enerjisinden birkaç ay önce yüksek verimlilik elde edildiğini görseydiniz 15 yıl sonra elektriğin nasıl temiz yollarla üretileceğini görürdünüz hele şuanda bile seneye google apple gibi dev firmalar tüm enerjisini rüzgar ve güneş panelinden elde edeceğini görmüşsünüzdür umarım eğer 1. dünya savaşından sonra menzil yüzünden elektrikli otomobiller bırakılmasaydı şuanda bataryanın ne kadar temiz metaryellerden üretileceğini tahmin ederdiniz ama yok insaklık %20 verimliliğe bile sahip olmayan yakınca kanser eden gazlar ortaya çıkaran güzel homurtulu mekanik sesli araçları tercih etti emin olun bundan 15 sene sonra batarya ve elektrik üretme konusunda daha temiz yöntemlere geçilecek. özet olarak tamam tertemiz lanet olası bir enerji yok şuanda var diyemeyiz ama emin olun elektrikli araçlar bataryalar dahil olmak üzere şuanki verimsiz içten patlamalı motorlardan özellikle dizellerden daha temizdir nedense batarya konusunu arabalardan daha fazla üretilen elektronik eşya konusunda kimse takmıyor ha birde elektrikli araçların bakım süresi kısalığı ve daha az parça içermesinden dolayı daha sorunsuz olması var yani çevre kirliliğide azalacak bozuk parçaların hepsini geri dönüştürmüyorlar yada kullanılmış motor yağını tamamen geri dönüştürmüyorlar emin olun hocam her türlü verimsiz içten patlamalı motordan daha temiz elektrikli araçlar.http://teslaturk.com/tesla-model-s-p100d-vs-mclaren-650s/ bunuda buraya yapıştırır kaçarım anca aracın hız sınırından sonra yakalayabiliyor Mclaren.

    (acelem olduğu için noktalama ve yazım kurlalarına uymadım tüm forumdan özür dilerim )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 11 Aralık 2016; 18:48:0 >




  • 5 10 saniyenin onemi degil asil olan bi araba vardir 0 100 u 1 saniyedir ama viraji stabil donemeyip duzlukte sure kasiyodur.

    Bu pisti ciddiye almak ne derece mantikli



    Asil karsilastirilmasi gereken konu silindir hacmi ve beygir misal 3.0 ccler 2.0 ccler onden cekerler 4 cekerler arkadan cekerler diye.4.0 cc motorlu araba 3.0 motorlu araba ile bir tutuluyor kiyaslaniyor.

    Dengesizlik olmamali.

    Bence 4.0 cc hacme gore cok basarisiz bi performans.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ee iyi bari tur suremiz ayni olmasada motorlarimizin torklari ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Bu araçlardan alınan zevk hiçbir elektrikli araçtan alınamayacak ama. Devirlendikçe artan güç ve motor sesi, vites değiştirirken gelen homurdanma sesi, hareketli aerodinamik parçalar, launch control elektrikli araçlarda olmayan şeylerin sadece bazıları. Tesla Model S için konuşursak bir yerden bir yere ucuza, çevreci ve konforlu bir şekilde seyahat etmek için güzel bir araba. Ancak ludicrous moduna rağmen Model S bile bu amaçla kullanılabilecek bir araba değil.

    Nio ep9 u gormediniz sanirim motor homurtusu vites disinda dediginizin hepsi var kabul edelim veya etmeyelim 15 yil sonra cogu tasit elektrikli arac olacak ve verimsiz etrafi kirleten bu motorlardan kurtulacagiz ben kullanmadigim surece bu araclari bana ne homurtusundan dunyayi dusunmek suanda daha onemli bence ama yinede bir yandan uzulmuyor degilim yine mantikli dusunursek formula 1 de yaptiklari kisitlamalari bunlarada getirirseler yine viz viz sesi cikartan yaris otomobilleri olacak yine degisen bir sey olmayacak

    Guzel kardesim biraz okuyup sorgulayin

    Elektrigi sen topraktan mi yetistiriyorsun ? Direk aaa elektrik la bu mu diyorsun ?

    Yakit deposundan Tekere bakarsan evet elektrikli araclar emisyon acisindan 0 . O elektrigi elde ederken ne olacak peki ? Bak bakalim çin de elektrik nasil elde ediliyor ?

    Batarya dedigin sey pamuktan yapilmiyor dogayi kirleten metallerden

    Hocam elekteiğin nasıl üretildiğini biliyorum ama yapılan araştırmalara baksaydınız tüm araçlar elektrikli olsa şuanda emisyonun daha az olacağını görürdünüz hele şuanda bile füzyon enerjisinden birkaç ay önce yüksek verimlilik elde edildiğini görseydiniz 15 yıl sonra elektriğin nasıl temiz yollarla üretileceğini görürdünüz hele şuanda bile seneye google apple gibi dev firmalar tüm enerjisini rüzgar ve güneş panelinden elde edeceğini görmüşsünüzdür umarım eğer 1. dünya savaşından sonra menzil yüzünden elektrikli otomobiller bırakılmasaydı şuanda bataryanın ne kadar temiz metaryellerden üretileceğini tahmin ederdiniz ama yok insaklık %20 verimliliğe bile sahip olmayan yakınca kanser eden gazlar ortaya çıkaran güzel homurtulu mekanik sesli araçları tercih etti emin olun bundan 15 sene sonra batarya ve elektrik üretme konusunda daha temiz yöntemlere geçilecek. özet olarak tamam tertemiz lanet olası bir enerji yok şuanda var diyemeyiz ama emin olun elektrikli araçlar bataryalar dahil olmak üzere şuanki verimsiz içten patlamalı motorlardan özellikle dizellerden daha temizdir nedense batarya konusunu arabalardan daha fazla üretilen elektronik eşya konusunda kimse takmıyor ha birde elektrikli araçların bakım süresi kısalığı ve daha az parça içermesinden dolayı daha sorunsuz olması var yani çevre kirliliğide azalacak bozuk parçaların hepsini geri dönüştürmüyorlar yada kullanılmış motor yağını tamamen geri dönüştürmüyorlar emin olun hocam her türlü verimsiz içten patlamalı motordan daha temiz elektrikli araçlar.http://teslaturk.com/tesla-model-s-p100d-vs-mclaren-650s/ bunuda buraya yapıştırır kaçarım anca aracın hız sınırından sonra yakalayabiliyor Mclaren.

    (acelem olduğu için noktalama ve yazım kurlalarına uymadım tüm forumdan özür dilerim )

    Öncelikle Tüm Araçlar Elektrikli olsaydı eğer dünyada Ağır veya Hafif önemli değil zaten Emisyon olmazdı . Ancak Emisyonu Yakıt Deposundan Tekerleğe olarak incelersen böyle olabilir . Peki Ağır vasıta için gereken 5-10 Tonluk Bataryayı üretirken harcadığın elektrik ve onun kaynağı ? O batarya için madenlerden çıkardığın doğaya zararlı olan ve geri dönüşümü %100 olmayan batarya için harcadığın elektrik ve kaynağı ??

    Yakıt kaynağından Tekerleğe olarak incelersen durumu her ülke için Elektrikli araç iyi bir şey demek olmadığını görürsün . Şöyle ki Çin'de fosilden üretilen Elektrik yüzünden her 1 milyon elektrikli araç artısında hava kirliliğinden her yıl daha fazla insan ölecektir.

    Norveç'e bakıyorsun mis gibi alternatif enerji yeşil enerji sorun yok . Bizim ülkemize bakıyorsun elektrik yine yeşil değil Norveç ile Çin'in ortasında .

    Elektrik motorları 0 RPM den itibaren tam torkunu BASE SPEED'e kadar verir . Daha sonra Devir artarken Güç artar ve Tork azalır . İdeal çevrime daha yakındır esas bu yüzden Elektriğe geçmek gerekiyor diye düşünüyorlar .

    Elektrikli araç ve İçten Yanmalı Motorlu Araç tarihi neredeyse aynıdır diyebiliriz . 1.Dünya Savaşı'na kadar elektrikli öndeydi daha temiz , daha sessiz , konforlu ve yeterli geliyordu . Ne zaman savaş başladı kirine pasına pisliğine rağmen menzil önem kazandı .

    Savaşlar yeni liderler doğurur derler ya işte İçten yanmalı böyle sivrildi . Ancak daha sonra 1970 Petrol krizine kadar aslında çok önem verilmedi İçten Yanmalı'ya aerodinamisi , kayıpları anca kafalarına dank etti . Yine elektriğe dönüş oldu . Yani iki tarafa da gereken önem verilmedi ama İçten Yanmalı da verimi ne yaparsan yap daha yükseltemezsin zaten Yüksek ısının kaybolması , Egzoz gazlarını ısıtman ve motoru soğutman gerekiyor bunlar olmadan olmaz yani verim hep düşük olacaktır .


    Batarya konusunda da dediğim gibi 580 Kiloluk Tesla Bataryası ile Telefonun bataryası aynı değil .

    İleride zaten 2025 ten sonra İçten Yanmalı motor Avrupa'da tek tük olacaktır .2040 'tan sonra tamamen kapatacağız o defteri .

    Her zaman şunu derim 1900 den 2000 e Teknoloji X geliştiyse 2000 den 2016 ya 5X gelişti 2016 dan 2040 a 40X gelişebilir . Yani öyle bir şey çıkar ki Elektrikli bile tarih olur . Hidrojen Yakıt hücresi mesela ama onun da çok zamanı var bakalım .


    Mercedes AMG GT R, 7:10.9 dakika tur zamanı ile Nürburgring rekorunu kırdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 11 Aralık 2016; 23:9:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Bu araçlardan alınan zevk hiçbir elektrikli araçtan alınamayacak ama. Devirlendikçe artan güç ve motor sesi, vites değiştirirken gelen homurdanma sesi, hareketli aerodinamik parçalar, launch control elektrikli araçlarda olmayan şeylerin sadece bazıları. Tesla Model S için konuşursak bir yerden bir yere ucuza, çevreci ve konforlu bir şekilde seyahat etmek için güzel bir araba. Ancak ludicrous moduna rağmen Model S bile bu amaçla kullanılabilecek bir araba değil.

    Nio ep9 u gormediniz sanirim motor homurtusu vites disinda dediginizin hepsi var kabul edelim veya etmeyelim 15 yil sonra cogu tasit elektrikli arac olacak ve verimsiz etrafi kirleten bu motorlardan kurtulacagiz ben kullanmadigim surece bu araclari bana ne homurtusundan dunyayi dusunmek suanda daha onemli bence ama yinede bir yandan uzulmuyor degilim yine mantikli dusunursek formula 1 de yaptiklari kisitlamalari bunlarada getirirseler yine viz viz sesi cikartan yaris otomobilleri olacak yine degisen bir sey olmayacak

    Guzel kardesim biraz okuyup sorgulayin

    Elektrigi sen topraktan mi yetistiriyorsun ? Direk aaa elektrik la bu mu diyorsun ?

    Yakit deposundan Tekere bakarsan evet elektrikli araclar emisyon acisindan 0 . O elektrigi elde ederken ne olacak peki ? Bak bakalim çin de elektrik nasil elde ediliyor ?

    Batarya dedigin sey pamuktan yapilmiyor dogayi kirleten metallerden

    Hocam elekteiğin nasıl üretildiğini biliyorum ama yapılan araştırmalara baksaydınız tüm araçlar elektrikli olsa şuanda emisyonun daha az olacağını görürdünüz hele şuanda bile füzyon enerjisinden birkaç ay önce yüksek verimlilik elde edildiğini görseydiniz 15 yıl sonra elektriğin nasıl temiz yollarla üretileceğini görürdünüz hele şuanda bile seneye google apple gibi dev firmalar tüm enerjisini rüzgar ve güneş panelinden elde edeceğini görmüşsünüzdür umarım eğer 1. dünya savaşından sonra menzil yüzünden elektrikli otomobiller bırakılmasaydı şuanda bataryanın ne kadar temiz metaryellerden üretileceğini tahmin ederdiniz ama yok insaklık %20 verimliliğe bile sahip olmayan yakınca kanser eden gazlar ortaya çıkaran güzel homurtulu mekanik sesli araçları tercih etti emin olun bundan 15 sene sonra batarya ve elektrik üretme konusunda daha temiz yöntemlere geçilecek. özet olarak tamam tertemiz lanet olası bir enerji yok şuanda var diyemeyiz ama emin olun elektrikli araçlar bataryalar dahil olmak üzere şuanki verimsiz içten patlamalı motorlardan özellikle dizellerden daha temizdir nedense batarya konusunu arabalardan daha fazla üretilen elektronik eşya konusunda kimse takmıyor ha birde elektrikli araçların bakım süresi kısalığı ve daha az parça içermesinden dolayı daha sorunsuz olması var yani çevre kirliliğide azalacak bozuk parçaların hepsini geri dönüştürmüyorlar yada kullanılmış motor yağını tamamen geri dönüştürmüyorlar emin olun hocam her türlü verimsiz içten patlamalı motordan daha temiz elektrikli araçlar.http://teslaturk.com/tesla-model-s-p100d-vs-mclaren-650s/ bunuda buraya yapıştırır kaçarım anca aracın hız sınırından sonra yakalayabiliyor Mclaren.

    (acelem olduğu için noktalama ve yazım kurlalarına uymadım tüm forumdan özür dilerim )

    Öncelikle Tüm Araçlar Elektrikli olsaydı eğer dünyada Ağır veya Hafif önemli değil zaten Emisyon olmazdı . Ancak Emisyonu Yakıt Deposundan Tekerleğe olarak incelersen böyle olabilir . Peki Ağır vasıta için gereken 5-10 Tonluk Bataryayı üretirken harcadığın elektrik ve onun kaynağı ? O batarya için madenlerden çıkardığın doğaya zararlı olan ve geri dönüşümü %100 olmayan batarya için harcadığın elektrik ve kaynağı ??

    Yakıt kaynağından Tekerleğe olarak incelersen durumu her ülke için Elektrikli araç iyi bir şey demek olmadığını görürsün . Şöyle ki Çin'de fosilden üretilen Elektrik yüzünden her 1 milyon elektrikli araç artısında hava kirliliğinden her yıl daha fazla insan ölecektir.

    Norveç'e bakıyorsun mis gibi alternatif enerji yeşil enerji sorun yok . Bizim ülkemize bakıyorsun elektrik yine yeşil değil Norveç ile Çin'in ortasında .

    Elektrik motorları 0 RPM den itibaren tam torkunu BASE SPEED'e kadar verir . Daha sonra Devir artarken Güç artar ve Tork azalır . İdeal çevrime daha yakındır esas bu yüzden Elektriğe geçmek gerekiyor diye düşünüyorlar .

    Elektrikli araç ve İçten Yanmalı Motorlu Araç tarihi neredeyse aynıdır diyebiliriz . 1.Dünya Savaşı'na kadar elektrikli öndeydi daha temiz , daha sessiz , konforlu ve yeterli geliyordu . Ne zaman savaş başladı kirine pasına pisliğine rağmen menzil önem kazandı .

    Savaşlar yeni liderler doğurur derler ya işte İçten yanmalı böyle sivrildi . Ancak daha sonra 1970 Petrol krizine kadar aslında çok önem verilmedi İçten Yanmalı'ya aerodinamisi , kayıpları anca kafalarına dank etti . Yine elektriğe dönüş oldu . Yani iki tarafa da gereken önem verilmedi ama İçten Yanmalı da verimi ne yaparsan yap daha yükseltemezsin zaten Yüksek ısının kaybolması , Egzoz gazlarını ısıtman ve motoru soğutman gerekiyor bunlar olmadan olmaz yani verim hep düşük olacaktır .


    Batarya konusunda da dediğim gibi 580 Kiloluk Tesla Bataryası ile Telefonun bataryası aynı değil .

    İleride zaten 2025 ten sonra İçten Yanmalı motor Avrupa'da tek tük olacaktır .2040 'tan sonra tamamen kapatacağız o defteri .

    Her zaman şunu derim 1900 den 2000 e Teknoloji X geliştiyse 2000 den 2016 ya 5X gelişti 2016 dan 2040 a 40X gelişebilir . Yani öyle bir şey çıkar ki Elektrikli bile tarih olur . Hidrojen Yakıt hücresi mesela ama onun da çok zamanı var bakalım .


    Mercedes AMG GT R, 7:10.9 dakika tur zamanı ile Nürburgring rekorunu kırdı


    Hocam aslında aynı şeyleri düşünüyoruz bencede ikisi kirletiyor ama ben elektriğin çevreyi daha az etkilediğini düşünüyorum. Batarya evet problem yine enerji üretimide sorun (Avrupa devletleri genellikle çevreci yöntemlerle elektrik elde ettiği için elektrikli araca geçişi sorun görmüyorlar zaten pilide çin üretiyor onun toprağı kirleniyor mantığındalar) ama en azından trafik olan yerlerde burnumuzu tıkayarak sokaklarda dolaşmayacaktık ses azalacaktı belkide füzyon reaktörüne önem verilecekti bilemeyiz kesin bildiğim bir şey var şuanda bile rahatca tepkimeyi kontrol altına aldılarsa gelecekte füzyon reaktörü dönüş noktası olacak direk batarya olmadan füzyon reaktörü ile doğrudan çalışan uçak ve gemiler arabalar olur sonuçta tepkime kontrollü patlamasının imkanı yok radyasyon oranı şuanki dev fisyon reaktörleri füzyon reaktörü olduğunu düşünseydik dev reaktörün çalışanlara vereceği radyasyon bir mr makinesi kadar olacaktı hidrojen yakıt hücresi bencede mantıklı çözüm ama insanlar yanıcı olduğu için yaklaşmıyorlar bile şundan bir 10 sene sonra geliştirilirse bataryalara ihtiyaç bile kalmaz direk ürettiği elektriği elektrik motoruna gönderir yadahttp://www.log.com.tr/bir-dakikada-sarj-olan-gelecegin-pil-teknolojisi-urabat/ böyle ve bunun gibi daha çevreci, hızlı şarj olan , yanmayan piller gerçekleşebilir teknoloji o kadar büyük hızda ilerliyor ki gelecekte ne olacağını tahmin bile edemez hale geldik. Hocam son olarak bir şey söylemek istiyorum elektrik motorlarının verimliliğinde bir problem yok % 90-95verimi olması lazım asıl sıkıntı bataryalar ama ben elektrik üretiminde artış olacağını düşünmüyorum olsaydı bile het türlü emisyon az olacaktı zaten araştırma elektrik üretimiyle beraber emisyonun daha az olacağını söylüyor kara taşıtları elektrikli olsa idi bulabilseydim atacaktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 12 Aralık 2016; 18:12:0 >




  • 3.45 civarı öndeki aracın gazına gelip gözünü kararttı viraja 190 la girdi,araba hafiften saldı,3-5 damla ter boşaldı, işte risk budur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_

    3.45 civarı öndeki aracın gazına gelip gözünü kararttı viraja 190 la girdi,araba hafiften saldı,3-5 damla ter boşaldı, işte risk budur

    O araç vulcanmıydı yalnız adamı daha sonra hiç göremedi :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suti0

    O değil de iki tane aracın tur değerini merak ediyorum. İlki yeni kasa Ford focus rs ikincisi ise laferrari. Bu iki araç tur attı mı yoksa ben mi bulamadım.

    https://www.youtube.com/watch?v=kpAwycn03JE
  • Ozenti olmayın özgün olun.
    E46 m3 csl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu nasıl bir motor sesi lan! american muscle gibi mübarek maşallah
  • AMG GTR harbiden oldu yani.Mercedes'in mühendislik harikası superspor otomobili :)

    Bir de bu araç 911 turbo ağırlığında olsaymış neler yaparmış biraz ağır kalıyor.
  • hayallerimizin bittiği yerde birilerinin yaşamları başlıyor.

    saygı duyuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YesimCirakli

    Son sürat nasıl 320 Km/s oluyor? Videoda (7:20 de) görüldüğü üzere araç düz yolda 292 de donup kalıyor. Sadece inişte bir an 300 e vuruyor.

    Öte yandan pist boş olsaymış mış GT-R ı geçermiş. Geçin bu ayakları. Pist boş olsaydı GT-R da çok daha iyi tur zamanı yapardı.
    Bu araçlar elektrikli araçların yanında çok yakında nal toplayacak. Boşuna yatırım yapmasınlar artık bunlara. Elektrikli araçlarda ağırlık merkezi çok daha aşağıda olduğundan virajlarda çok daha büyük avantaj sağlayacaktır.

    aracın birden farklı spor modu var.muhtemelen en iyi tur zamanı için pist moduna almışlardır.pist modunda da elektronik kontrollü ön ve arka kanatlar yüksek downforce yapacak şekilde ayarlarnıyor.bu da daha iyi yol tutuş uğruna son hızı düşürür.

    eletrikli araçlar henüz çok ağır.pistte derece yapacak kabiliyette değiller.bir araç ne kadar ağır olursa viraj dışına o kadar savrulur.fizik kuralı.düz gidişte aşağı basan ağrılık,virajda aracı yana iter ve yol tutuşu düşürür.o yüzden spor bir arabanın ortalama 1500-1600kg civarında olması lazım.mesela en güçlü elektrikli araç olan tesla model S 2200kg ile hiçbir virajı düzgün alamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 12 Aralık 2016; 9:49:30 >




  • Hocam Lamborghini Aventador 6:59 yapmıştı benmi yanlış hatırlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    AMG GTR harbiden oldu yani.Mercedes'in mühendislik harikası superspor otomobili :)

    Bir de bu araç 911 turbo ağırlığında olsaymış neler yaparmış biraz ağır kalıyor.

    911 Turbo S 1605 kg
    AMG GTR 1554 kg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasnaktp

    Hocam Lamborghini Aventador 6:59 yapmıştı benmi yanlış hatırlıyorum.

    Aventador 4 tekerden çekişli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    AMG GTR harbiden oldu yani.Mercedes'in mühendislik harikası superspor otomobili :)

    Bir de bu araç 911 turbo ağırlığında olsaymış neler yaparmış biraz ağır kalıyor.

    911 Turbo S 1605 kg
    AMG GTR 1554 kg

    pardon ; Porsche 911 GT2 RS (997) bunu kastetmiştim 1370 kg 620 hp
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.