Şimdi Ara

Mercedes AMG GT R, 7:10.9 dakika tur zamanı ile Nürburgring rekorunu kırdı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
1.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes AMG GT R, 7:10.9 dakika tur zamanı ile Nürburgring rekorunu kırdı
    Nürburgring, dünyadaki en ikonik yarış pistlerinden birisi olmasının yanı sıra üreticilerin de rekor denemeleri ve araç testleri için sıkça kullandığı bir pist konumunda. Bu nedenle, rekor tur süreleri Yeşil Cehennem'de denemeler yapan firmalar ve bağımsız kullanıcılar sayesinde sürekli değişime uğramakta. Birkaç gün önce, mevsimlik kış kapanışını öncesinde Sport Auto, AMG GT R'yi Ring'e götürmüş ve onunla birkaç hızlı tur atmış. Pistte geçen uzun bir günün ardından 7:10.9 dakikalık süre çıkaran GT R, yeni bir rekor kırarak arkadan iter spor otomobil klasında birinciliğe oturmuş durumda.
     
    Bu sonuçla birlikte toplam sıralamada 7. liğe yerleşen GT R'nin önünde Nissan GT-R Nismo, NextEV Nio EP9, Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce, Porsche 918 Spyder, Radical SR8 ve 1. sırada bulunan Radical SR8LM yer alıyor. AMG GT R'nin 6. sıraya yükselmesi için Nissan GT-R Nismo'nun 7:08.68 dakikalık süresini geçmesi gerekiyor. GT R'nin geçtiği diğer araçlardan bazılarına bakacak olursak; Chevrolet Corvette ZR1, 2012 yılında pistte 7:19.63 süresini çıkarırken, Dodge Viper SRT-10 ACR ise 2010 yılında 7:12.13 süresini çıkarmış.
     
    Mercedes AMG GT R, 7:10.9 dakika tur zamanı ile Nürburgring rekorunu kırdı
    Rekorlar oldukça düzenli olarak kırılırken, genellikle yeni bir otomobilin kendisini ilk 10'da bulmasına rastlanmıyor. Rekor kırması sonrası "Beast of the Green Hell" (Yeşil Cehennemin Canavarı) lakabını alan GT R'da 4.0 litre hacminde 585 beygir güç ile 700 Nm tork üreten V8 motor yer alırken bu motorun gücü 7-ileri çift kavramalı şanzıman ile aktarılıyor. 0'dan 100 km/h hıza 3.6 saniyede çıkan aracın son sürati ise 320 km/h.
     
    Mercedes AMG GT R'nin rekor kırma videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.
     
     



  • Bizlik bir şey yok.

    Ama helal olsun 585 beygir ve 700 Nm tork,yılann.
  • Videoda bazı yerlerde araç geçiyor ve yol vermek zorunda demek ki boş pistte tur atsa 1-2 saniye daha düşürür bu zamanı. Bu da Nissan Gtr Nismo yu geçebileceğine işaret .

    Zaten Şu an 7. kendisi . 1 .den itibaren bakarsak eğer bu listeyi günlük hayatta rahatça kullanabileceğimiz araçlar cinsindne yaparsak

    MErcedes bu listede 4.sıradadır .



    Şöyle bir araçla bu aracın pist süresi aynı listede olmamalı . Tabi bu benim fikrimdir . O zaman Porsche 918 Sypder , Lamborghini Superveloce , Gtr Nismo ve AMG geliyor .

    Neyse kısaca Helal olsun mühendislik budur .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 10 Aralık 2016; 17:27:8 >
  • Performansını geçtim, tasarımı harika ötesi.

  • inanılmaz bir makina yaptılar..

    Reklamındaki gibi otıompbil değil,canavar yapmışlar :)

    Bu ağırlık,güç ve arkadan itiş ile beraber düşünülürse haddinden fazla başarılı olmuş..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaman turunda 2:55'de Abisi GT3'e yol veriyor. Orada 2-2.5 saniyelik kayıp var. Boş pistte deneseler rahat 7:09 altına iner. Muhteşem bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krone -- 10 Aralık 2016; 20:20:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıldız.

    fazla söze gerek yok.
  • ŞU pistin neredeyse her kıvrımını yıllar geçse de unutmadım. Ah Gran Turismo 4 günlerim )

  • SLS AMG'den sonra böylesine başarı yakalamak mesele.

    Harbiden Canavar yapmışlar 4.0 litre motoruda atlamayalım.
  • Çok güzel araba gerçekten ama ilk defa bu listede gördüğüm NextEV Nio EP9 ise gerçekten çok daha müthiş bir araç kesinlikle
  • araba bir efsane diyecek bir şey yok gerçekten...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Virinom

    ŞU pistin neredeyse her kıvrımını yıllar geçse de unutmadım. Ah Gran Turismo 4 günlerim )

    Aaah hocam ah Arada çok canım çekiyor oynuyorum hala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • izlerken bile keyif aldım müthiş

  • Son sürat nasıl 320 Km/s oluyor? Videoda (7:20 de) görüldüğü üzere araç düz yolda 292 de donup kalıyor. Sadece inişte bir an 300 e vuruyor.

    Öte yandan pist boş olsaymış mış GT-R ı geçermiş. Geçin bu ayakları. Pist boş olsaydı GT-R da çok daha iyi tur zamanı yapardı.
    Bu araçlar elektrikli araçların yanında çok yakında nal toplayacak. Boşuna yatırım yapmasınlar artık bunlara. Elektrikli araçlarda ağırlık merkezi çok daha aşağıda olduğundan virajlarda çok daha büyük avantaj sağlayacaktır.

  • Radical SR8LM arkadan itişli ve daha hızlı bir derece yapmışken, AMG nasıl arkadan itişte 1. olabiliyor?

    Radical SR8LM spec.:http://fastestlaps.com/models/radical-sr8lm

  • O değil de iki tane aracın tur değerini merak ediyorum. İlki yeni kasa Ford focus rs ikincisi ise laferrari. Bu iki araç tur attı mı yoksa ben mi bulamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suti0 -- 11 Aralık 2016; 10:43:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ac1DBuRN

    Radical SR8LM arkadan itişli ve daha hızlı bir derece yapmışken, AMG nasıl arkadan itişte 1. olabiliyor?

    Radical SR8LM spec.:http://fastestlaps.com/models/radical-sr8lm

    Dalga mı geçiyorsun ?

    O araç spor otomobil olarak mı geçiyor ?

    Günlük kullanım arabası mı o ? Klasmanı nedir sence ?

    650kg 700hp aracı gösterip daha hızlısı var demek nasıl bir mantalitedir.

    'Ferrari 488 GTB gibi standartları belirleyen bir süper spordan 11 saniye daha hızlı olan AMG GT R, Lexus LFA’den 4 saniye, Corvette ZR1’dan da 9 saniye daha hızlı. 488 GTB testinin aynı pilot tarafından birkaç hafta önce gerçekleştirildiğini de göz önünde bulunduracak olursak '

    Tartışılıcak bişey yok,kimleri kimleri tokatlamış

    Baş yapıt yapmış adamlar..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YesimCirakli Y kullanıcısına yanıt
    Bu araçlardan alınan zevk hiçbir elektrikli araçtan alınamayacak ama. Devirlendikçe artan güç ve motor sesi, vites değiştirirken gelen homurdanma sesi, hareketli aerodinamik parçalar, launch control elektrikli araçlarda olmayan şeylerin sadece bazıları. Tesla Model S için konuşursak bir yerden bir yere ucuza, çevreci ve konforlu bir şekilde seyahat etmek için güzel bir araba. Ancak ludicrous moduna rağmen Model S bile bu amaçla kullanılabilecek bir araba değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YesimCirakli Y kullanıcısına yanıt
    Pist için özel ayarlar yapılıyor. Önemli olan düzlük hızı değil viraj hızı. Kabul etsen de etmesen de arkadan itişli en hızlı araç AMG GT-R.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakinda Peugeot 107 68 PS aracimla bu pistin rekorunu kiricam :D bakalim kac dakikada bitirecegim Turu. Gelecek Yaz kiriyorum rekoru :D

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.