Şimdi Ara

Mengerler Ataşehir Servis Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
1
Favori
2.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26/8/2014 tarihinde aracımı senelik bakım için götürdüğüm serviste araçla alakalı başka bir şikayetimin olup olmadığı sorulmuş ve servis danışmanı Uğur beye kafalığımın biraz gevşek olduğunu (aracın yanında bizzat göstererek) bunun beni rahatsız etmediğini ama sıkışacak bir vidası varsa sıkıştırmalarını yoksa da herhangi bir müdehalede bulunmamalarınısöyledim.

    Akşam aracımı servis danışmanı Uğur bey'den teslim almaya gittim. Uğur bey bana kafalığa Bir müdehalede bulunmadıklarını benimde zaten bu durumdan rahatsız olmadığımı beyan ettiğimi yinede değişmesini istersem parçanın fiyatını belirtip değiştirebileceklerini bildirdi.
    Teşekkür ettim ödememi yaptım ve servisten ayrıldım. 300Mt gitmeden kafalığımın kırık olduğunu farkedip geri döndüm. Ugurbey mesaisi bittiği için çıkmıştı kendisi ile telefonda görüştüm olaydan haberdar olmadığını belirtip servis şefi İbrahim beyin konuyla ilgileneceğini söyledi.
    İbrahim bey kafalığı sökmeye çalışırlarken kafalığın kırıldığını söyledi. Ne olacak şimdi bunu aracı teslim ederken neden beyan etmediniz dediğimde pişkin pişkin arıza teşhisi için kafalığı sökmemiz lazımdı nasıl söküleceğini bilmiyorduk sökerken kırıldı cevabını aldım. Kendilerinin sokak servisi değil Mercedes yetkili servisi olduğunu zaten benim basit bir şey değilse müdehale etmemelerini söylediğimi zaten bütün parçaların söküm şemalarının da ellerinde bulunduğunu böyle bir bahane öne süremeyeceklerini söyledim kendisine. Kendiside bana düşündüğüm gibi şema filan olmadığını söyledi. Beni mağdur etmemek amacı ile KAFALIĞI ÇİFT TARAFLI BANT İLE YAPIŞTIRIP aracı bana teslim etme yoluna gittiler. Ertesi gün Uğur bey ile telefon görüşmesi yaptım ve kafalığın değişmesini istedim. Konuyu araştırıp bana döneceğini söyledi. Bir süre sonra arayıp benim zaten kafalıkla problemim olduğunu ve kafalığı değiştiremeyeceklerini bildirdi. sonrasında Çiğdem hanım denen müşteri ilişkileri yetkilisi ile konuştum. Hepsi de verdikleri zararı karşılayamayacaklarınını beyan ettiler. Son olarak servis müdüresi ile görüşmek üzere 4/9/14 tarihinde servise tekrar gittim. Başta beni dinledi bu tarz şeylerin olabildiğini yapacakları bir şey olmadığını belirtti ben ısrarcı davranıncada benim kafalığı onlara kırık halde teslim ettiğimi söyledi. Kendisinden Ugur bey ve İbrahim beyi odaya çağırmalarını ricaettim ama bunu da reddederek elemanlarının dürüstlüğüne güvendiğini buyüzden herhangi bir yüzleştirme yapmayacağını zaten bir kafalık bedelinin firmaları için çok ufak bir bedel olduğunu böyle bir hatanın kendileri tarafından yapılsa direk telafi edeceklerini belirtip konuşmayı sonlandırdı.

    ŞİMDİ BEN SORARIM SİZ EĞER SERVİSİ OLDUĞUNUZ MARKANIN KAFALIĞINI NASIL SÖKECEĞİNİZİ BİLMİYORSANIZ ORADA İŞİNİZ NE? VE BİZ SİZE GÜVENEREK ARACIMIZI NEDEN TESLİM EDİYORUZ?







  • Öncelikle geçmiş olsun bu konuu derhal Almanyaya mail atın. Akabinde servis kayıtlarında bu şikayetiniz varsa mahkeme kanalıyla tespit yaptırın. Şikayetvarcoma yazın. Böyle rezillik mi olur daha da mengerlere uğramamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes yetkli servisi bile böyle şirkeflik yapıyorsa kime güvenecez.Bütün hukuki haklarını kullan bence servisten aracı alırken her tarafını iyice kontrol etmek gerekiyormuş demek.
  • Utanç verici...

    Terbiye sınırında cevaplar vermişler. Müşteri ile dalga geçmişler. Mercedes Türkiye'den gelecek cevabı merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok artik sökmeyi bilmiyorduk kirdik geri bantlayip verdik

    Saka mi abi bu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MB Türrkiye'ye de Daimler'e de yazdım ikisinden de cevap yok şimdilik.
  • Mercedes mengerlere arac birakmaniz hata. Bana neler yasattiklarini anlatsam sasirirsiniz. O mudurlere, yetkililere bagirmadan hakaret etmeden is yaptiramazsiniz, kibar davrandiniz muhtemelen. Daimlerden bir sonuc beklemeyin, onlarda ilgilenmiyor. Gidip bagirip cagirip isinizi hallettirmeniz lazim.

    Ek olarak soyleyeyim; mengerler ustalari v kayisi sokup takmaktan bile aciz vasifsiz elemanlardir. Bunu bizzat gordum ve daha sonrasinda ayni seyi bu ustalari egitmesi icin merkezden gonderilen uzman sahistanda duydum. Yag degistirtmek disinda asla guvenmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batu -- 19 Eylül 2014; 2:52:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İzmit Kocaeli Opel servisi
    15 yıl önce açıldı
    İzmir BMW servis
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Peki nereye servise götürelim aracımızı? (istanbul)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koluman mercedes servislerini tavsiye ediyorlar. Onlarda ayni sekilde yetkili servis. Hatta ozellikle anadolu yakasinda sanayinin icinde bir koluman vardi ama semt adini hatirlayamiyorum suan, orayi oneririm. Avrupa yakasinda yasadigim icin anadoluya pek hakim degilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O servis müdiresinin kafasını kafalık niyetine kullanmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rezalet resmen
  • Markanın imajını yerin dibine sokmuşlar...
  • gerçi konu açılalı bayağı olmuş ama bir sonuç çıkmadıysa tavsiyem şu; Almanca bilen bir tanıdığınız varsa direk telefon ederek şikayette bulunun. daha çok etkili olacaktır.

    bir defasında ben de Almanya Mercedese bir şey sormak için mail atmıştım. ama şikayet maili değildi. 3-5 gün sonra Almanyadan aradılar ve yardımcı oldular.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.