Şimdi Ara

megane sport tourer dci 85 bg mi honda civic otomatik premium mu?Ya da başka öneri...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba! Esasında otomobiller hakkında pek bir bilgim yoktu, tâ ki almaya niyet ettiğim şu son bir aya dek. Bir çok otomobil sitesini, forumu ziyaret ettim. Az da olsa ön bilgim oldu.

    Tarz olarak Honda civic'i , şimdi alamayacak olsam da BMW 3.20d yi beğendiğimi farkettim. Civic'te beni düşündüren şey ncap'tan 4 almış ve de sanırım 2012 gibi de yenilenecek olması bir de tabi benim bilmediğim bazı arkadaşların forumlarda yazdığı gibi varsa konfor olarak daha iyi olması gereken bir otomobil olarak görülmesi.

    Megane düşünmediğim bir araba markasıydı. Fakat bu son modellerini beğendim ve de yeni olması,az yakması ilgimi çekti. Belki bu iki oto. birbirinden farklı kategorilerde diyeceksiniz, sadece bana göre mantıklı olanları düşündüğüm için Megane' ı dâhil ettim.

    Toyota' ya da baktım. Az yakabilir ya da güvenli olabilir fakat bana hiç hitab etmiyor. Elbette hepsini gidip göreceğim fakat otomobil kullanmasını bilen fakat şoförlüğü olmayan 2. el almak istemeyen %70 aile otomobili isteyen, çok yakmayacak bir otomobil tavsiye etmenizi rica ediyorum.
    Not: Çok başka bir model de olabilir. Fiyat max 45.000 olsun. Bunu al 10 yıl arızasız kullan dediğiniz bir model varsa önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim herkese. (Şubat-mart gibi almayı düşünüyorum.)

    Varsa 2. el tavsiyelerinizi de duymak isterim. Mutlaka 45.000 olmak zorunda değil 30.000 bine şu da var derseniz yazın lütfen.







  • sana arkadaşım ya skoda ocatvia yada superb gider belki superb biraz bütçeyide aşsa yıllarca sorunsuz binebilirsin
  • vites degiştirmek istemiyosan kalkarken zorluk çekmek istemiyosanız cıvıc alın
    ekonomi istiyoranız corolla dizel eniştemde var servisin yolunu unutturur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benekes

    Arkadaşlar merhaba! Esasında otomobiller hakkında pek bir bilgim yoktu, tâ ki almaya niyet ettiğim şu son bir aya dek. Bir çok otomobil sitesini, forumu ziyaret ettim. Az da olsa ön bilgim oldu.

    Tarz olarak Honda civic'i , şimdi alamayacak olsam da BMW 3.20d yi beğendiğimi farkettim. Civic'te beni düşündüren şey ncap'tan 4 almış ve de sanırım 2012 gibi de yenilenecek olması bir de tabi benim bilmediğim bazı arkadaşların forumlarda yazdığı gibi varsa konfor olarak daha iyi olması gereken bir otomobil olarak görülmesi.

    Megane düşünmediğim bir araba markasıydı. Fakat bu son modellerini beğendim ve de yeni olması,az yakması ilgimi çekti. Belki bu iki oto. birbirinden farklı kategorilerde diyeceksiniz, sadece bana göre mantıklı olanları düşündüğüm için Megane' ı dâhil ettim.

    Toyota' ya da baktım. Az yakabilir ya da güvenli olabilir fakat bana hiç hitab etmiyor. Elbette hepsini gidip göreceğim fakat otomobil kullanmasını bilen fakat şoförlüğü olmayan 2. el almak istemeyen %70 aile otomobili isteyen, çok yakmayacak bir otomobil tavsiye etmenizi rica ediyorum.
    Not: Çok başka bir model de olabilir. Fiyat max 45.000 olsun. Bunu al 10 yıl arızasız kullan dediğiniz bir model varsa önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim herkese. (Şubat-mart gibi almayı düşünüyorum.)

    Varsa 2. el tavsiyelerinizi de duymak isterim. Mutlaka 45.000 olmak zorunda değil 30.000 bine şu da var derseniz yazın lütfen.


    civic'in güvenlik açısından diğer otomobillerden geride olduğunu sanmam. emniyet kemerinden sonrası bana pek güvenilir gelmez zaten. öte yandan konforunu çok beğenmiştim, özellikle zemin darbelerini absorbe etme yeteneği çok iyiydi. aile kullanımı düşünüyorsanız arka koltukları da yayla gibiydi. fakat bagajının büyüklüğü 389 litre galiba, bu sınıfın ortalamalarının biraz gerisinde. yakıtına gelirsek uzun yolda gerçekten az yakıyor ama şehir içinde arkadaşım arabanın coştuğunu söylüyordu.

    diğer alternatifinizin civic olmasından dolayı megane ın sedanını düşündüğünüzü tahmin ediyorum. o şimdi fluence oldu. tanıtımında arkadaki diz mesafesinin passat kadar olduğu iddia ediliyordu. boyutlarına bakarsak(4.6m uzunluk) bu muhtemelen doğrudur. bagajı de her megane gibi bayağı büyüktü. altındaki dizel makina da ekonomi olarak kendini çoktan kanıtlamış.

    sonuç olarak ikisinden de pişman olmazsınız fakat yılda çok fazla km kat etmeyecekseniz tercihinizi benzinliden yana yapmanızı tavsiye ederim.




  • Civic'in güvenlik açısından bir eksiği yok 4 yıldız almasının sebebi birazda Vsa(esp) sisteminin satılan ülkelerde daha çok opsiyonel olarak sunulmasından kaynaklıydı.

    Örneğin civic hb ilk teste girdiğinde 4 yıldız alırken tekrar testi girip 5 yıldız aldı üstelik önden ve yandan çarpışmadaki puanları hatta yaya koruma puanıda aynı olmasına rağmen bunun sebebi Esp'nin standart olarak sunulması oldu.Civic sedan ise esp'nin opsiyonel olması nedeniyle 5 yıldızı ucundan kaçıran bir araç.

    Mesela birde şöyle birşey var örneğin polo euroncap'den 5 yıldız almış bir araç fakat orda teste giren araçda yan ve perde hava yastıkları bununla beraber esp sistemide mevcut.Bu testlerde biraz garipliklerde oluyor.

    Örneğin Türkiyede satılan polo'larda Sadece ön hava yastıkları var.Mesela burda bir kandırmaca görüyorum.Sonuçta teste giren araç 6 hava yastıklı ve esp'li.Satılan araç ise yalnızca 2 hava yastıklı ama bu aracı Türkiye pazarında euroncap'den 5 yıldızlı diye satıyorlar.Aslında teste giren araçla satılan araç arasında bariz bi güvenlik farkı var.




  • Civic Sedan'ın yolda gidişi bende biraz soru işareti yarattı.Yüksek hızlarda sanki havalanacakmış gibi.Ayrıca bagajı ufak.Ekonomik olsun diyorsunuz,buna LPG taksanız bagaj daha da ufalacak,garanti iptal olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Civic Sedan'ın yolda gidişi bende biraz soru işareti yarattı.Yüksek hızlarda sanki havalanacakmış gibi.Ayrıca bagajı ufak.Ekonomik olsun diyorsunuz,buna LPG taksanız bagaj daha da ufalacak,garanti iptal olacak.



    yedek lastik yerine takabilirsiniz garanti olayıda lpgyi bazı takan yerle kendileri motora garanti veriyorsal 2 yıl ne kadar saglıklı bir bilgim yok
    bana yüksek hızda hiçde havalanacak gibi gelmemişti
  • Açıkçası alacağım otomobil ne olursa olsun lpg taktırmayı düşünmem. Öylece kullanacağım. Honda daha sıcak geliyor, ben civic'in çok benzin harcadığını zannediyordum fakat kullananlar öyle değil diyorlar. Şehiriçi 8,5 diyene de rastladım.

    Ve zannederim yılda 15.000 km olmaz yapacağım yol. Hâlâ benzinli almam önerilir mi bilmiyorum, sanırım önerilir :)

    Skoda'ya baktım superb oldukça iyi duruyor, şimdiye dek hiç ilgilenmemiştim. Öneren arkadaşa teşekkür ederim. Fakat ona o kadar para vereceğime Volvo s40 daha mantıklı geldi. Ve de sedan yani fluence düşünmüyorum. Benim dediğim, hani reklamlarda da var ya o; yeni megane sport tourer.

    Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sizden bir ricam daha var ki o da şudur: bildiğiniz ya da kullandığınız otomobilleri beğendiğiniz ya da tam tersi özelliklerini yazabilirseniz, tüm bunlar da bana seçimim konusunda ışık tutacaktır, zaten zaman var iyi düşünüp doğru karar vermek istiyorum.

    Bir de katılır mısınız bilmiyorum ama genelde insanlar, beklentilerinin çok altında olmadıysa araçlarından memnunlar. Belki alışmak da iyi geliyordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: benekes


    Açıkçası alacağım otomobil ne olursa olsun lpg taktırmayı düşünmem. Öylece kullanacağım. Honda daha sıcak geliyor, ben civic'in çok benzin harcadığını zannediyordum fakat kullananlar öyle değil diyorlar. Şehiriçi 8,5 diyene de rastladım.

    Ve zannederim yılda 15.000 km olmaz yapacağım yol. Hâlâ benzinli almam önerilir mi bilmiyorum, sanırım önerilir :)

    Skoda'ya baktım superb oldukça iyi duruyor, şimdiye dek hiç ilgilenmemiştim. Öneren arkadaşa teşekkür ederim. Fakat ona o kadar para vereceğime Volvo s40 daha mantıklı geldi. Ve de sedan yani fluence düşünmüyorum. Benim dediğim, hani reklamlarda da var ya o; yeni megane sport tourer.

    Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sizden bir ricam daha var ki o da şudur: bildiğiniz ya da kullandığınız otomobilleri beğendiğiniz ya da tam tersi özelliklerini yazabilirseniz, tüm bunlar da bana seçimim konusunda ışık tutacaktır, zaten zaman var iyi düşünüp doğru karar vermek istiyorum.

    Bir de katılır mısınız bilmiyorum ama genelde insanlar, beklentilerinin çok altında olmadıysa araçlarından memnunlar. Belki alışmak da iyi geliyordur.


    Honda' ya sempatisi olan biri olarak, aradığınız özellikleri de göz önünde bulundurarak megan sport tourer diyorum. Fuarda görüp içini dışını inceleme şansına sahip oldum. Bendeki megan antisempatisini yok etti diyebilirim.Özellikle tasarımı ve iç dizaynı, kullanılan malzemeler aracı bir üst segmente ait bir araç gibi gösteriyor. Hem sportif bir dizayna sahip hem de tam bir aile aracı. 1.5 dci motorlardan da memnun herhalde kullanıcıları. Eee almamak için bir sebep kalmıyor :)




  • Yaptıkları reklamlar yerinde olmuş o hâlde Renault'nun

    Bu arada hangi fuar demeden geçemeyeceğim.

    Esasına ntv de bir program var Cemal Pir & Saffet Üçüncü birlikte sunuyorlar. Araç alırken yanımda olsunlar isterdim.

    Bir de tam bir aile arabası dediniz. Hani öyle de olmalı fakat henüz çocuk yok, civic daha bizi yansıtan bir model sanki. Olsa A6 da alırım o ayrı. A3'ü de beğenirim(hatta daha az yaksaydı ilk A3 düşünürdüm) fakat büyük araçlardan hoşlandığımı farkettim.

    Ara ara görüşlerinizi yazmaya devam ederseniz çok sevinirim. Sport Tourer'a yakından bakmalıyım. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Civic'in güvenlik açısından bir eksiği yok 4 yıldız almasının sebebi birazda Vsa(esp) sisteminin satılan ülkelerde daha çok opsiyonel olarak sunulmasından kaynaklıydı.

    Örneğin civic hb ilk teste girdiğinde 4 yıldız alırken tekrar testi girip 5 yıldız aldı üstelik önden ve yandan çarpışmadaki puanları hatta yaya koruma puanıda aynı olmasına rağmen bunun sebebi Esp'nin standart olarak sunulması oldu.Civic sedan ise esp'nin opsiyonel olması nedeniyle 5 yıldızı ucundan kaçıran bir araç.

    Mesela birde şöyle birşey var örneğin polo euroncap'den 5 yıldız almış bir araç fakat orda teste giren araçda yan ve perde hava yastıkları bununla beraber esp sistemide mevcut.Bu testlerde biraz garipliklerde oluyor.

    Örneğin Türkiyede satılan polo'larda Sadece ön hava yastıkları var.Mesela burda bir kandırmaca görüyorum.Sonuçta teste giren araç 6 hava yastıklı ve esp'li.Satılan araç ise yalnızca 2 hava yastıklı ama bu aracı Türkiye pazarında euroncap'den 5 yıldızlı diye satıyorlar.Aslında teste giren araçla satılan araç arasında bariz bi güvenlik farkı var.


    VSA ne zamandır ESP oldu ?

    Ben S2000 de VSA açık kullandım araç kalkarken abuk şeyler yaptı

    ESP ile bir alakasını göremedim açıkçası virajlardada.

    Civic otomatik premium alırdım tercihleriniz arasından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Civic'in güvenlik açısından bir eksiği yok 4 yıldız almasının sebebi birazda Vsa(esp) sisteminin satılan ülkelerde daha çok opsiyonel olarak sunulmasından kaynaklıydı.

    Örneğin civic hb ilk teste girdiğinde 4 yıldız alırken tekrar testi girip 5 yıldız aldı üstelik önden ve yandan çarpışmadaki puanları hatta yaya koruma puanıda aynı olmasına rağmen bunun sebebi Esp'nin standart olarak sunulması oldu.Civic sedan ise esp'nin opsiyonel olması nedeniyle 5 yıldızı ucundan kaçıran bir araç.

    Mesela birde şöyle birşey var örneğin polo euroncap'den 5 yıldız almış bir araç fakat orda teste giren araçda yan ve perde hava yastıkları bununla beraber esp sistemide mevcut.Bu testlerde biraz garipliklerde oluyor.

    Örneğin Türkiyede satılan polo'larda Sadece ön hava yastıkları var.Mesela burda bir kandırmaca görüyorum.Sonuçta teste giren araç 6 hava yastıklı ve esp'li.Satılan araç ise yalnızca 2 hava yastıklı ama bu aracı Türkiye pazarında euroncap'den 5 yıldızlı diye satıyorlar.Aslında teste giren araçla satılan araç arasında bariz bi güvenlik farkı var.


    VSA ne zamandır ESP oldu ?

    Ben S2000 de VSA açık kullandım araç kalkarken abuk şeyler yaptı

    ESP ile bir alakasını göremedim açıkçası virajlardada.

    Civic otomatik premium alırdım tercihleriniz arasından.


    VSA hep ESP'ydi zaten

    http://forum.donanimhaber.com/m_23245324/mpage_1/key_//tm.htm#23247634

    Ayrıca; imzanızda imlâ hatası var, Roberto Carlos da... diye yazılır, dahi anlamına gelen de da ekleri bağlaçtır, ayrı yazılır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 1 Kasım 2009; 11:56:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Civic'in güvenlik açısından bir eksiği yok 4 yıldız almasının sebebi birazda Vsa(esp) sisteminin satılan ülkelerde daha çok opsiyonel olarak sunulmasından kaynaklıydı.

    Örneğin civic hb ilk teste girdiğinde 4 yıldız alırken tekrar testi girip 5 yıldız aldı üstelik önden ve yandan çarpışmadaki puanları hatta yaya koruma puanıda aynı olmasına rağmen bunun sebebi Esp'nin standart olarak sunulması oldu.Civic sedan ise esp'nin opsiyonel olması nedeniyle 5 yıldızı ucundan kaçıran bir araç.

    Mesela birde şöyle birşey var örneğin polo euroncap'den 5 yıldız almış bir araç fakat orda teste giren araçda yan ve perde hava yastıkları bununla beraber esp sistemide mevcut.Bu testlerde biraz garipliklerde oluyor.

    Örneğin Türkiyede satılan polo'larda Sadece ön hava yastıkları var.Mesela burda bir kandırmaca görüyorum.Sonuçta teste giren araç 6 hava yastıklı ve esp'li.Satılan araç ise yalnızca 2 hava yastıklı ama bu aracı Türkiye pazarında euroncap'den 5 yıldızlı diye satıyorlar.Aslında teste giren araçla satılan araç arasında bariz bi güvenlik farkı var.


    VSA ne zamandır ESP oldu ?

    Ben S2000 de VSA açık kullandım araç kalkarken abuk şeyler yaptı

    ESP ile bir alakasını göremedim açıkçası virajlardada.

    Civic otomatik premium alırdım tercihleriniz arasından.




    ESP ile VSA aynı şey.

    ESP'yi BOSCH firması üretiyor,VSA'yı Japonlar.

    Bir de VSC var,o da aynı şey.




  • Pekâlâ sizce Esp mi Vsa mı? Alman mı Japon mu?

    Ya da 40.000 e 1.6 Passat da var Civic'in yerine, hani hangisi sizce?
  • Ben passat (1.6) ile civic arasında kalmıştım son anlarda.Kalite olarak D sınıfı olan passat la C sınıfı olan civic bence karşılaştırılamaz.Passat gerçekten çok kaliteli ve uzun yıllar eski ama sağlam motoruyla (Belki performans canınızı sıkar) sizi kesinlikle memnun eder.Ama bana sorun ne aldınız.Civic aldım Neden ? Passat bana çok ağır kaçtığı vede hondanın tasarımına hayran olduğum için. Tabii otomatik olması veperformans farkıda önemli etken [:)

    Beklentileriniz ve bakış açısı seçiminizde çok önemli. Bu arada megan sport tourer in tasarımı ile de bence renault kendini aştı.Çok güzel çizgilere sahip bir araç.




  • Pekâlâ İstanbul'daysanız Honda Cem Bayii hakkında bir bilginiz var mı ilgi,alâkaları hakkında?

    Düşünüyorum; passat bana ağır gelmez. Ama civic de tam yaşıma göre.

    Memnunsunuz Hondanızdan anladığım kadarıyla. Ne kadar benzin tüketiyorsunuz reel olarak 100 km de?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Civic'in güvenlik açısından bir eksiği yok 4 yıldız almasının sebebi birazda Vsa(esp) sisteminin satılan ülkelerde daha çok opsiyonel olarak sunulmasından kaynaklıydı.

    Örneğin civic hb ilk teste girdiğinde 4 yıldız alırken tekrar testi girip 5 yıldız aldı üstelik önden ve yandan çarpışmadaki puanları hatta yaya koruma puanıda aynı olmasına rağmen bunun sebebi Esp'nin standart olarak sunulması oldu.Civic sedan ise esp'nin opsiyonel olması nedeniyle 5 yıldızı ucundan kaçıran bir araç.

    Mesela birde şöyle birşey var örneğin polo euroncap'den 5 yıldız almış bir araç fakat orda teste giren araçda yan ve perde hava yastıkları bununla beraber esp sistemide mevcut.Bu testlerde biraz garipliklerde oluyor.

    Örneğin Türkiyede satılan polo'larda Sadece ön hava yastıkları var.Mesela burda bir kandırmaca görüyorum.Sonuçta teste giren araç 6 hava yastıklı ve esp'li.Satılan araç ise yalnızca 2 hava yastıklı ama bu aracı Türkiye pazarında euroncap'den 5 yıldızlı diye satıyorlar.Aslında teste giren araçla satılan araç arasında bariz bi güvenlik farkı var.


    VSA ne zamandır ESP oldu ?

    Ben S2000 de VSA açık kullandım araç kalkarken abuk şeyler yaptı

    ESP ile bir alakasını göremedim açıkçası virajlardada.

    Civic otomatik premium alırdım tercihleriniz arasından.


    VSA hep ESP'ydi zaten

    http://forum.donanimhaber.com/m_23245324/mpage_1/key_//tm.htm#23247634

    Ayrıca; imzanızda imlâ hatası var, Roberto Carlos da... diye yazılır, dah anlamına gelen de da ekleri bağlaçtır, ayrı yazılır


    imzamı şikayet et.

    Konuya girip baktım açıklama göremedim 5 kişiden 4 ü 1 satırlık yazı yazmış birisi banlanmış bir yazı yazanda benim ve 1 satırlıklar dışında yazı yazanda benim zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 31 Ekim 2009; 8:01:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: benekes


    Pekâlâ sizce Esp mi Vsa mı? Alman mı Japon mu?

    Ya da 40.000 e 1.6 Passat da var Civic'in yerine, hani hangisi sizce?



    Passat'ı tercih etmeniz birçok yönden daha mantıklı bir karar bence.Şu anda fiyatı uygun.
  • Şuan satılan Passat 1.6 Trendlıne lar nerdeyse Comfotrlıne donanımında..Yalnız bu durum değişecek bildiğim kadarıyla ve fiyatı 45 bin seviyesine yükseltilip,donanımı azaltılacak..

    Passat 1.6 Trendlıne alma düşüncesi olanlar ellerini çabuk tutsun tabi stokta araç bulurlarsa o da bi şans
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Civic'in güvenlik açısından bir eksiği yok 4 yıldız almasının sebebi birazda Vsa(esp) sisteminin satılan ülkelerde daha çok opsiyonel olarak sunulmasından kaynaklıydı.

    Örneğin civic hb ilk teste girdiğinde 4 yıldız alırken tekrar testi girip 5 yıldız aldı üstelik önden ve yandan çarpışmadaki puanları hatta yaya koruma puanıda aynı olmasına rağmen bunun sebebi Esp'nin standart olarak sunulması oldu.Civic sedan ise esp'nin opsiyonel olması nedeniyle 5 yıldızı ucundan kaçıran bir araç.

    Mesela birde şöyle birşey var örneğin polo euroncap'den 5 yıldız almış bir araç fakat orda teste giren araçda yan ve perde hava yastıkları bununla beraber esp sistemide mevcut.Bu testlerde biraz garipliklerde oluyor.

    Örneğin Türkiyede satılan polo'larda Sadece ön hava yastıkları var.Mesela burda bir kandırmaca görüyorum.Sonuçta teste giren araç 6 hava yastıklı ve esp'li.Satılan araç ise yalnızca 2 hava yastıklı ama bu aracı Türkiye pazarında euroncap'den 5 yıldızlı diye satıyorlar.Aslında teste giren araçla satılan araç arasında bariz bi güvenlik farkı var.

    ncap bildiğim kadarı ile pasif güvenlik ile ilgileniyor.
    yani kaza sonrası güvenlik.

    esp nin , vsa nın , vsc nin ya da dsc nin ncap teslerinde yıldız verici rolünün olduğunu sanmıyorum çünkü bu eklentiler aktif güvenlik ile ilgili
    yani kaza öncesi




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.