Şimdi Ara

MEGANE II İÇ KAPI KOLU SOYULANLAR KULÜBÜ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
413
Cevap
6
Favori
140.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün kapı kollarım ücretsiz değişti. 2007 model
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119

    Bugün kapı kollarım ücretsiz değişti. 2007 model

    Hadi sizinde gözünüz aydın ..

    aslında başlığı değiştirmek gerek

    Vites ve iç kapı tutcakları soyulupta ücretsiz değiştirilenler klubu olsun
  • :)
  • pazarlık bozuldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaymins -- 18 Ekim 2011; 17:11:17 >
  • Ben de babamın arabası için mail atmıştım 15 gün önce. 1 hafta içinde babamı aramışlar. 2004 model 137 binde ve servis bakımlı olmayan aracının kapı kollarını, plaka çevresini ücretsiz değiştirmişler. Tabi ki biraz uğraşmış ama sonunda başardı. Renault'a bir teşekkür de benden....
  • Hayırlı olsun size de
  • ya ben en az 5 kez uğradım bu yetkili servise 2 kez kazadan 2-3 gün kaldı kimse bana demedi .hafta sonu gidiyorum .hay allah razı olsun konmuyu açandan.

    vites ve kapı kollarında soyulma var benimde.
  • http://www.renault.com.tr/forms/contact?formType=13&ref=site


    120 bin bakımını serviste yaptırmayı düşünüyordum .eğer ücretsiz yaparlarsa o soyulmaları serviste yaptircam .yok yapamayız derlerse bende para vermem.
  • Selamlar...

    Maili maise attım...Yetkili servise yönlendirdi ve bugün sabah gittim...durumu izah ettim müşteri temsilcisi olan meltem hanımla telefonla görüşüldü fakat işi hep yokuşa sürdü...

    Aracım 2007 model ekspression 75 bin km de en son 50 bin bakımı serviste yapıldı... Sonra servise gitmemiş...Ben aracı alalı 3 hafta oldu ve bakımları genelde serviste yaptırırım...

    Bana şart koşarak eğer bakımı burada yaptırırsanız ücret karşılığı yapılacağını ima ettiler...o ara biraz sinirlendim ve bir çok kişinin kapı kolunun ücretsiz değiştiğini ve bunun fabrikasyon hatası olduğunu söyledim...Hatta Ankara neziroğlunda bile değişim olduğunu ücretsiz değiştirdiğinizi söyledim... Ama nafile onların durumu farklı olduğunu hep servis bakımlı olduğunu vs vsvs... Gibi sözler ettiler....

    Akabinde tekrar maise mail attım ve beklemekteyim...

    Şimdi bana Ankara neziroğlunda bu işlemi ücretsiz yaptıran varmı... ve nasıl ne derecede değişti ayrıntılı yazarsa sevinirim...

    Not;Aracımın bütün ağır bakımlarını (yağ deiişimi dışında) hep serviste yaptırırım... Bundan önceki aracımda Renault du...ve aracımın en son 75 bin de bütün ağır bakımları yapılmış...zaten 500 km yaptım alalı...yani aracımı ben neden tekrar bakım yaptırayım bu biraz saçma değilmi...

    Neyse çok uzattım sonucu size bildireceğim...




  • Selamlar:

    Arkadaşlar bugün istanbul mais den bir yetkili aradı sanırım adı özgür bey di.. Türkiye sorumlusumuymuş neymiş..

    Neyse aramızdaki konuşmayı kısaca anlatırsam.. Kapı kollarının değişmeyeceğini ve bunun fabrikasyon bir hata olmadığını dile getirdi ve aracın bakımının sürekli servisde olmadığı için kapı kollarının değişmeyeceğini söyledi...

    Aracı yeni aldığımı ve bakımları benden önceki vatandaşın 1 kere dışarda yaptırdığını ve benim bundan önceki araçlarımın bütün ağır bakımları sürekli servisde yaptırdığımı söylesemde ki artık bu servislerde artık benim için bitmişdir... Hep olumsuz cevap aldım....

    Servis bakımı olmayan kilometresi çok olan ve modeli daha düşük araçların kapı kollarının değiştiğini söyledim... O zamanlar değişiyordu vs şu zaman değişmediğini ve bunu bir kampanya gibi olduğunu söyledi....


    Yani kısacası Renault Mais gibi bir firma şu zamana kadar başvuran herkezin kapı kolunu değiştirdi ama bizimkini değiştiremedi.... Müşteri memnuniyeti olumsuz şekilde sonuçlandı....

    Sıra geldi Fransaya mail atmaya....

    Nasıl bir mail atmalıyım sizce.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekonline

    Ben de babamın arabası için mail atmıştım 15 gün önce. 1 hafta içinde babamı aramışlar. 2004 model 137 binde ve servis bakımlı olmayan aracının kapı kollarını, plaka çevresini ücretsiz değiştirmişler. Tabi ki biraz uğraşmış ama sonunda başardı. Renault'a bir teşekkür de benden....

    Selamlar... Hangi servisde değiştirdiniz aceba.. öğrenebilirmiyim ?
  • merhaba arkadaşlar bence 1 ay önce 2004 megane 2 hb 1.4 aut. 108.000de aldım

    aynı durum bende de var kapı kollarında çok kötü soyulmalar var forumdan bilgi edinerek maise mail attım.
    ve servis bakımlı olmadığı için ücretsiz yapamayacaklarını bildirdiler.

    değiştirilmesini istiyorsam 200tl gibi bir fiyat verdiler bende kabul etmedim tekrar maise başvurmalı mıyım.?
  • valla arkadaşlar ben ya karbon siyah karbon fiber kaplama yaptırmayı yada hepten soymayı düşünüyorum.en azında göze batmıyor.karbon folyonunda çok şık durabileceğini düşünüyorum
  • renault gibi "kurumsal" bir işletmenin kronik bir soruna adamına! göre muamele yapması ???????
    kimini bedava kimini katılım payıyla... Bana da 180 tl + kdv katılım ile kapı kollarını değiştireceklerini söylüyorlar.servis 520 tl gibi bir rakam çıkardı... fransa müşteri hizmetlerinin mail adresini bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meminoz

    renault gibi "kurumsal" bir işletmenin kronik bir soruna adamına! göre muamele yapması ???????
    kimini bedava kimini katılım payıyla... Bana da 180 tl + kdv katılım ile kapı kollarını değiştireceklerini söylüyorlar.servis 520 tl gibi bir rakam çıkardı... fransa müşteri hizmetlerinin mail adresini bilen var mı?

    sarkozy@bodurbücür.com.fr

    Kendisine kapı kollarını soyup iade de edebilirsiniz..

    Arkadaşlar anladığım kadarı ile ben dahil, bir çok kişinin bu konuda sorunu çözülmüş .Ancak başta yine ben dahil, hemen herkese , ''olmaz, katılım yapın halledelim'' cümlesini uygulamışlar ,şayet itiraz gelirde maise tekrar yazılır ise , durum düzeltilip ücretsiz halledilmiş.
    Ancak çözülmesinde problem yaşayanlar , genellikle maise yada ilgili yetkili servise düzenli olarak gelmeyenler olmuş.

    Yanisi :sanırım yoklama alıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURKER75 -- 1 Şubat 2012; 18:50:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    quote:

    Orijinalden alıntı: Meminoz

    renault gibi "kurumsal" bir işletmenin kronik bir soruna adamına! göre muamele yapması ???????
    kimini bedava kimini katılım payıyla... Bana da 180 tl + kdv katılım ile kapı kollarını değiştireceklerini söylüyorlar.servis 520 tl gibi bir rakam çıkardı... fransa müşteri hizmetlerinin mail adresini bilen var mı?

    sarkozy@bodurbücür.com.fr

    Kendisine kapı kollarını soyup iade de edebilirsiniz..

    Arkadaşlar anladığım kadarı ile ben dahil bir çok kişinşn bu konuda sorunu çözülmüş .Ancak başta yine ben dahil hemen herkese olmaz katılım yapın hlledelim kelimesini uygulamışlar ,şayet itiraz gelirde maise tekrar yazılır ise durum düzeltilip ücretsiz halledilmiş
    Ancak çözülmesinde problem yaşayanlar genellikle maise yada ilgili yetkili servise düzenli olarak gelmeyenler olmuş

    Yanisi :sanırım yoklama alıyorlar

    Sayın türker 75 arkadaşım, verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. görünüşe bakılırsa yardım anlayışın paylaştığın mail adresinin içeriği kadar.
    Gerek duymam normalde ama yine de yazayım. arabanın bakımlarının tamamı yetkili serviste yapıldı şimdiye kadar. En ufak bir problem olduğu zaman dahi yetkili servise gitmiştir arabam. Mevzu katılım payı ile çözmek bedava çözmek veya başka türlü çözmek değil, kurumsal bir işletmenin kronik olan bir problemden ötürü ortaya koyduğu hizmetin standart olmayışı. Sana başka öbürüne başka...Bahsettiğimiz yer ahmet ustanın dükkanı değil, RENAULT servisi, ve bu servisin bir müşteri temsilcisi veya servis müdürünün insiyatifine/vicdanına bağlı olarak karar verme lüksü yoktur. Hizmette standart denen bir şey vardır. Renault yetkili servislerinin tamamında o "standart"ların boy boy afişleri var. gittiysen görmüşsündür.
    O yüzden burada sergilenmesi gereken tavır hizmetin standart olmayışına yönelik olmalı. iki defa görüştüm mais ile ama sonuç alamadım.Fransa ile mevzuyu yarın paylaşacağım.
    Bu arada fransanın iletişim adresi;
    www.renault.com/contact




  • aynı sorunlardan bende gitmiştim servise. 5 yaş ve altı araçlarda değişim yapıyoruz dediler. bende üstelememiştim. aracım 2004 model.
  • Bende 2 gün önce mail atmıştım, renault maise. Kapı kollarının değiştirilmesini talep ettim. Halen bir dönüş olmadı, olursa bilgilendireyim sizi.
  • arkadaşlar burada dikkat edilmesi gereken husus şu; Renault gibi bir firmanın birine ayrı öbürüne ayrı bir standartta hizmet vermeye çalışması. Kronik bir problemin varsa ve arabanı geri çağırıp problemi gidermeye cesaretin yoksa talepte bulunan müşterilerine bari standart bir hizmet sun. Toyotada böyle bir durum olacak medyada boy boy haberlerin bini bir olurdu. Müşteri memnuniyeti kavramını geçtim, standart hizmetten eser kalmamış. 5 yaş sınırı diye bir şey yok. 2004 2005 model arabaları 2011 senesinde ücretsiz değiştirenler var. Tamamıyla kime ne denk gelirse...
    Fransaya mail yazdım cevabı sizinle paylaşırım. Ha sonuç alamasam tüketici mahkemesine gideceğim. Bu işin peşini de bırakmam..
  • Bende de aynı sorun oldu. İlk götürdüğüm Maslak servisi garanti dışı olup olmadığını anlamak için o zamanlar Levent'te yer alan merkez servise sorucaz demişti. Oraya sordular garanti dışı yanıtını aldılar. Sonra üşenmedim merkez servise kendim götürdüm. Araba bir gün kaldı. Arabayı teslim alırken aldığım yanıt aynen şu şekildeydi "Usta arabanın kapı kollarını kokladı. Parfüm kokusu aldı." Halbuki araç parfümü sağ kapının orda dururken daha çok soyulma sol kapıdaydı.

    Genel müdürlüklerine yazdım yanıt alamadım. Sonra lanet olsun size dedim. Söktüm kolların kapaklarını, zımparalayıp siyah sprey boyayla dikkatli şekilde boyadım. Taş gibi oldu. Görünümü de eskisinden daha güzel oldu.

    Bu olaydan aylar sonra İzmir'in bir ilçesindeki servis kolları görüp, bize getirseniz garentiden ücretsiz değiştiriyorduk dedi. Kafayı yedim :)




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.