Şimdi Ara

MEGANE II İÇ KAPI KOLU SOYULANLAR KULÜBÜ (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
413
Cevap
6
Favori
140.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu forumu tesadüfen buldum. Ya tutarsa deyip dün Reno sitesinde form doldurdum. Bugün servisten arayıp randevu verdiler. Kolları ücretsiz değişecekler. Bir an acaba rüya mı diye kendime çimdik attım.
  • bu konuya tesadüfen denk geldim reno nun böyle ilgilenmesine çok şaşırdım okuduklarımı duyunca aynı sorun bendede hemen bi mail attım bakalım ne diyicekler :)
  • Benim kapı kolları-direksiyon simidi-sol pencere açma düğmelerinin altındaki panel, teyp altındaki gözün kenarlarının soyulması şikayeti ile bildirmiştim. Teyp altındaki yer hariç tamamı değişti. Servis cüzi bir miktar talep etti ama ne için etti bilmiyorum ben de çok önemsemedim verdim. Teşekkürler renoya


    ekleme: aracım 2006 eylül çıkışlı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.E -- 22 Aralık 2010; 13:46:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E

    Benim kapı kolları-direksiyon simidi-sol pencere açma düğmelerinin altındaki panel, teyp altındaki gözün kenarlarının soyulması şikayeti ile bildirmiştim. Teyp altındaki yer hariç tamamı değişti. Servis cüzi bir miktar talep etti ama ne için etti bilmiyorum ben de çok önemsemedim verdim. Teşekkürler renoya


    ekleme: aracım 2006 eylül çıkışlı

    hayırlı olsun aracı biraz hor kullanmışsınız herhalde teyp altıda genelde koku asıyorlar koku akınca zarar görüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsanea_06 -- 22 Aralık 2010; 13:57:11 >




  • Bunlarda benim kapı kollarımın önceki ve değişimden sonraki halleri. RENAULT'ya teşekkürler...

     MEGANE II İÇ KAPI KOLU SOYULANLAR KULÜBÜ


     MEGANE II İÇ KAPI KOLU SOYULANLAR KULÜBÜ


     MEGANE II İÇ KAPI KOLU SOYULANLAR KULÜBÜ


     MEGANE II İÇ KAPI KOLU SOYULANLAR KULÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaggy77 -- 25 Aralık 2010; 0:52:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E

    Benim kapı kolları-direksiyon simidi-sol pencere açma düğmelerinin altındaki panel, teyp altındaki gözün kenarlarının soyulması şikayeti ile bildirmiştim. Teyp altındaki yer hariç tamamı değişti. Servis cüzi bir miktar talep etti ama ne için etti bilmiyorum ben de çok önemsemedim verdim. Teşekkürler renoya


    ekleme: aracım 2006 eylül çıkışlı

    hayırlı olsun aracı biraz hor kullanmışsınız herhalde teyp altıda genelde koku asıyorlar koku akınca zarar görüyor


    Koku hiç asmadım, anahtar dahi koymam oraya :). Tek koydugum yakıt vs. alınca kredi kartı slipleri ve deri kılıfının içinde telefon :). Nasıl attı ben de anlamadım. Oto yıkamacıları bazen parlatıcı sürüyorlar sanırım onlar etkiliyor..




  • bende bu maili attım..

    27.12.2010 tarihinde; iç kapı kolları,cam açma butonları,vites topuzunda ve direksiyon simitinde ki soyulma-deformasyon sebebiyle severek kullandıgım aracımın hiçde hoş olmayan bu görüntüsünden kurtulmak için,(bir de alman arabalarını kullanan arkadaşlarımın alaycı sözlerinden) servis bakımlı aracım için,renault dostu biri olarak ücretsiz degişim talep ettim..Çok tesekkur ederim ki hemen geri döndünüz;sorunumla ilgilendiniz..Lakin taleplerinin bir kısmını ücretsiz yapabileceginizi,geri kalanı için ödeme gerekebilecegini,cam butonları ve direksiyon simidinin derisini degiştiremeyecegimi ,zaten bir müsteri için böyle durumlarda uygullanabilecek en yuksek limit 500 tl civarında oldugunu falan söyledi telefonda ki özgür hanım, ki orada benim için renault adına hersey bitti!..ücretsiz degişiminizide;zamanında 50 bin tl verip;en az yarısı kadarda servis parası vererek,baglılıgımı göstedigim;oğlumun "eenn een" diyerek türkiyenin dört bir tarafını gezdiğim scenicimde sizin olsun,ücretsiz alın!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cauchyhua

    bende bu maili attım..

    27.12.2010 tarihinde; iç kapı kolları,cam açma butonları,vites topuzunda ve direksiyon simitinde ki soyulma-deformasyon sebebiyle severek kullandıgım aracımın hiçde hoş olmayan bu görüntüsünden kurtulmak için,(bir de alman arabalarını kullanan arkadaşlarımın alaycı sözlerinden) servis bakımlı aracım için,renault dostu biri olarak ücretsiz degişim talep ettim..Çok tesekkur ederim ki hemen geri döndünüz;sorunumla ilgilendiniz..Lakin taleplerinin bir kısmını ücretsiz yapabileceginizi,geri kalanı için ödeme gerekebilecegini,cam butonları ve direksiyon simidinin derisini degiştiremeyecegimi ,zaten bir müsteri için böyle durumlarda uygullanabilecek en yuksek limit 500 tl civarında oldugunu falan söyledi telefonda ki özgür hanım, ki orada benim için renault adına hersey bitti!..ücretsiz degişiminizide;zamanında 50 bin tl verip;en az yarısı kadarda servis parası vererek,baglılıgımı göstedigim;oğlumun "eenn een" diyerek türkiyenin dört bir tarafını gezdiğim scenicimde sizin olsun,ücretsiz alın!


    kardeşim tamamda direksiyon simidini hiçbir firma değiştirmez çünkü kullanıma bağlı terden dolayı zarar görmesi normal bu her markada oluyor yine bizim bu araçlarının derisinin çok iyi olduğunu söyleyebilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E

    Benim kapı kolları-direksiyon simidi-sol pencere açma düğmelerinin altındaki panel, teyp altındaki gözün kenarlarının soyulması şikayeti ile bildirmiştim. Teyp altındaki yer hariç tamamı değişti. Servis cüzi bir miktar talep etti ama ne için etti bilmiyorum ben de çok önemsemedim verdim. Teşekkürler renoya


    ekleme: aracım 2006 eylül çıkışlı



    bu arkadasın ki degiştiii.benim ki niye degişmesin.....
  • daha 15 gün olmadı değiştireli yukardaki mesajımda var. Sağ kapı kolu alt kısımdan yine soyulmaya başladı. Eskisi bile bundan uzun dayanmıştı :). Renoya gitsem de fatura olmadığı için hiç sanmıyorum bişey yapacaklarını şans işte
  • ARKADAŞLAR; BEN DE BU AKŞAM MAİS'E MAİL ATTIM, KAPI KOLLARI İÇİN. ARACIM 2007 MODEL 108.000 KM.DE. CEVAP ALDIĞIM ZAMAN BURADAN SİZLERİ BİLGİLENDİRİCEM.
  • benim araçta 2006 model 42000 km'de. acaba ben mail atsam benim kapı kollarını da ücretsiz değiştirirler mi?
  • servis bakımı yaptırdıysan yakın zamanda değiştirirler. ben çok uzun zamandır servise gitmediğim için 85000 bakımını serviste yaptırırsam ücretsiz değiştireceklerini söylediler, kabul etmedim tekrar mail attım. aradılar genel merkezden çok ısrar ettim ama dir işe yaramadı sende mail at renault un sitesinden geri dönerler sonra da değiştirirler.
  • BUGÜN SAAT : 13.33'TE GENEL MERKEZDEN BİR BAYAN ARADI. BU KADAR KISA ZAMANDA DÖNMELERİNE ŞAŞIRMADIM DEĞİL HANİ. BANA BU KONUYLA İLGİLİ BİR YETKİLİ SERVİSE BAŞVURU YAPIP YAPMADIĞIMI SORDU. BEN DE YAPMADIM DEDİM. O ZAMAN EN YAKININIZDAKİ YETKİLİ SERVİSE GİDİP MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE DURUMUNUZU ANLATIN DEDİ VE KARARI ONLARIN VERECEĞİNİ SÖYLEDİ. BEN DE PAZARTESİ BURSA MAİS'E BAŞVURU YAPICAM. OLANLARI YİNE BURDAN PAYLAŞIRIM...
  • EVET ARKADAŞLAR; CUMARTESİ GÜNÜ YÜKSEK ATEŞLİ BİR GRİP BAŞLADI VE O GÜN BUGÜNDÜR HASTA YATIYORDUM. BU YÜZDEN RENAULT MAİS SERVİSE ANCAK BU SABAH GİDEBİLDİM. MAİS SERVİSTE MÜŞTERİ TEMSİLCİSİYLE GÖRÜŞTÜM, DURUMU ANLATTIM. İÇ KAPI KOLLARININ VE SÜRÜCÜ KAPISI CAM AÇMA BUTON YUVASININ DEĞİŞMESİNİ RİCA ETTİM. KENDİSİ DE HİÇ BEKLEMEDİĞİM BİR NAZİKLİKLE HEMEN İLGİLENECEKLERİNİ ARACIN GEÇMİŞİNE EKRANINDAN BAKTI. ARACIMIN GARANTİSİ BİTMESİNE RAĞMEN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLKESİ GEREĞİ BUNLARI DEĞİŞTİREBİLECEKLERİNİ, YALNIZ ELİMİZDE VAR YOK BİLMEDİĞİNİ ÖĞRENDİKTEN SONRA BENİ ÖĞLEDEN SONRA ARAYACAKLARINI VE RANDEVU BELİRLEYEBİLECEKLERİNİ SÖYLEDİ. ÖĞLEDEN SONRA SAAT : 16.00 DA ARADI VE PARÇALARI DEPODAN TEMİN ETTİKLERİNİ VE BENİM İSTEĞİM ÜZERİNE CUMA GÜNÜ SABAHI DEĞİŞİM İÇİN SERVİSE RANDEVU VERDİ.
    BU ARADA ARABAYA HİÇ BAKMADILAR
    CUMA GÜNÜ YİNE BURDA BULUŞMAK ÜZERE HOŞÇAKALIN




  • BUGÜN SAAT : 09.00'DA BURSA MAİS'TEKİ RANDEVUMA GİTTİM. MEKANİK KABULDE GİRİŞİM YAPILDI VE ARABAMA YAPILACAKLAR SAYILDI. ( İÇ KAPI KOLLARI DEĞİŞECEK " ÜCRETSİZ " ,SÜRÜCÜ KAPISI CAM AÇMA BUTON YUVASI DEĞİŞECEK " 50 TL MÜŞTERİ TARAFINDAN KARŞILANACAK ", ARACIN YAĞI, SUYU, FAR VE SİNYALLERİ VB. HEPSİ KONTROL EDİLİP EKSİKLER SERVİS TARAFINDAN YAPILIP KARŞILANACAK, EN SON YAPILANLAR KONTROL EDİLİP ARAÇ YIKANARAK TESLİM EDİLECEK ) DEDİLER. AYNEN SÖYLEDİKLERİNİ YAPTILAR HATTA BAZI AMPULLERİN PATLAK OLDUĞUNU GÖRÜP ÜCRETSİZ DEĞİŞTİRDİLER. SAAT : 11.30 GİBİ ARACIMI TESLİM ALDIM. BURSA MAİS'İN ÇALIŞANLARINA VE ÖZELLİKLE MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ FEYZA HANIMA BURDAN DA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BU KADAR İLGİ VE ALAKAYI İNANIN BEKLEMİYORDUM. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ DİYORLAR YA! BEN KENDİ ADIMA DİYORUM MEMNUN OLDUM. HEM DE FAZLASIYLA.
    İYİ Kİ RENAULT ALMIŞIM VE İYİ Kİ BU FORUMU OKUYUP BU BİLGİLERE SAHİP OLDUM. EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER. UMARIM BENİM PAYLAŞTIKLARIMINDA BİR BAŞKA ARKADAŞA YARDIMI OLUR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AY_DE_DE

    BUGÜN SAAT : 09.00'DA BURSA MAİS'TEKİ RANDEVUMA GİTTİM. MEKANİK KABULDE GİRİŞİM YAPILDI VE ARABAMA YAPILACAKLAR SAYILDI. ( İÇ KAPI KOLLARI DEĞİŞECEK " ÜCRETSİZ " ,SÜRÜCÜ KAPISI CAM AÇMA BUTON YUVASI DEĞİŞECEK " 50 TL MÜŞTERİ TARAFINDAN KARŞILANACAK ", ARACIN YAĞI, SUYU, FAR VE SİNYALLERİ VB. HEPSİ KONTROL EDİLİP EKSİKLER SERVİS TARAFINDAN YAPILIP KARŞILANACAK, EN SON YAPILANLAR KONTROL EDİLİP ARAÇ YIKANARAK TESLİM EDİLECEK ) DEDİLER. AYNEN SÖYLEDİKLERİNİ YAPTILAR HATTA BAZI AMPULLERİN PATLAK OLDUĞUNU GÖRÜP ÜCRETSİZ DEĞİŞTİRDİLER. SAAT : 11.30 GİBİ ARACIMI TESLİM ALDIM. BURSA MAİS'İN ÇALIŞANLARINA VE ÖZELLİKLE MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ FEYZA HANIMA BURDAN DA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BU KADAR İLGİ VE ALAKAYI İNANIN BEKLEMİYORDUM. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ DİYORLAR YA! BEN KENDİ ADIMA DİYORUM MEMNUN OLDUM. HEM DE FAZLASIYLA.
    İYİ Kİ RENAULT ALMIŞIM VE İYİ Kİ BU FORUMU OKUYUP BU BİLGİLERE SAHİP OLDUM. EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER. UMARIM BENİM PAYLAŞTIKLARIMINDA BİR BAŞKA ARKADAŞA YARDIMI OLUR.

    aracı sevdirende araçtan nefret ettirende servisler oluyor renault müşteriye çok önem veriyor inşallah hep böyle devam eder bizde bu sayede araçlarımıza zevkle biniyoruz




  • BEN EN AZ 20 KEZ SERVİS BAKIMLI ARACIMIN KAPI KOLLARINI DEGİŞTİREMEDİKTEN SONRA...RENAULT BENİM İÇİN BİTMİŞTİR...
  • ben de mail gönderdim hemen beni aradılar ve 3 gün içinde hem vites topuzu hem kapı kollarım değiştirildi.
  • ben de mail gönderdim hemen beni aradılar ve 3 gün içinde hem vites topuzu hem kapı kollarım değiştirildi.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.