Şimdi Ara

Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
122.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.


    dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
    alırım anahtarını ona göre




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.


    dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
    alırım anahtarını ona göre



    Eski nesil değil chipsiz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.


    dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
    alırım anahtarını ona göre



    Eski nesil değil chipsiz.

    eski nesilden kasdım euro 1 normu olması
    ifadem yanlış olabilir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.


    dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
    alırım anahtarını ona göre



    Eski nesil değil chipsiz.

    eski nesilden kasdım euro 1 normu olması
    ifadem yanlış olabilir



    Eyw




  • @sezgin
    senin mj90 ına Clio 3 dci80 öyle bir tokat vururki neye uğradığını şaşırsın..

    6 vitesli şanzıman baya performansı baltalıyor çünkü.. punto nun en güçlüsü starjet bile 6 ileri şanzımanla Clio3 1.4 den 2 saniye yiyor.. arada sadece 3hp var

    @cncrd
    dci65 lerde euto4 normu şuan avrupada satılıyor hala çünkü..
    bilindiği gibi 0 saatılan tüm arabaların artık euro4 zorunluluğu var AB de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 12 Temmuz 2006; 14:05:51 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    @sezgin
    senin mj90 ına Clio 3 dci80 öyle bir tokat vururki neye uğradığını şaşırsın..

    6 vitesli şanzıman baya performansı baltalıyor çünkü.. punto nun en güçlüsü starjet bile 6 ileri şanzımanla Clio3 1.4 den 2 saniye yiyor.. arada sadece 3hp var

    @cncrd
    dci65 lerde euto4 normu şuan avrupada satılıyor hala çünkü..
    bilindiği gibi 0 saatılan tüm arabaların artık euro4 zorunluluğu var AB de

    haklısın AB'de öyle ama
    ben dacia sitesinin yalancısıyım
    http://www.dacia.com.tr/?mod=teknikozellikler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    @sezgin
    senin mj90 ına Clio 3 dci80 öyle bir tokat vururki neye uğradığını şaşırsın..

    6 vitesli şanzıman baya performansı baltalıyor çünkü.. punto nun en güçlüsü starjet bile 6 ileri şanzımanla Clio3 1.4 den 2 saniye yiyor.. arada sadece 3hp var

    @cncrd
    dci65 lerde euto4 normu şuan avrupada satılıyor hala çünkü..
    bilindiği gibi 0 saatılan tüm arabaların artık euro4 zorunluluğu var AB de

    haklısın AB'de öyle ama
    ben dacia sitesinin yalancısıyım
    http://www.dacia.com.tr/?mod=teknikozellikler

    vay be bunu bilmiyordum




  • @sezgin
    mj 3000 de devir mi kesiyor yanlışın olmasın..
    dci lar da 4000de kesmiyor.. 4500 de red line başlıyor.. 4750 civarı kesiyor
    gerçi punto da maliyet nedeniyle benzinliyle aynı devir göstergesi olduğundan redline yok..

    ama mj nin max tork ve max nm değerleri yüksek olsada.. dci80 gibi geniş bir aralıkta yüksek nm ve yüksek bg vermiyor.. gözlemlediğim bu..

    ben 2500 de hissettim turboyu test sürüş esnasında.. dci80, megane ı bile azıcık gazı fazla kaçırırsan rahat patiye düşürüyor.. mj biraz hantal geldi bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 13 Temmuz 2006; 1:01:22 >
  • Eğer punto 1.3 90 hp motor olarak astra ile aynıysa (değilse yazdıklarım geçersizdir):

    2 hafta önce astra dizeli test için aldım (opel milyonlarca km testi). ilk 2 vites bütün devirler dahil VEYA bütün viteslerde 2500 rpm e kadar megane çok çok açık fark atar. 2500 deviri geçince astra başka bir araba oluyor ve uçmaya başlıyor. Bu sefer astra fark atar. Yanlız bu sefer yakıt tüketimi ile de fark atar :)))

    Eğer devirli kullanmayı seviyorsanız 1.3 90 hp çok iyi. Ama şehir içi düşük vitesle kullanmak zorundaysanız astra sizi kanser eder.
  • arkadaşlar benim bir sorum var!!! megane 2 sedan ımız var. devir kesici 4900 de. ama araba 5. vitese geldiğinde 4200 de boğuluyor... ve en ufak bir rampada 4200 devirden yukarı çıkmana izin vermiyor. sanırım bu araçta turbo 2000 devirde devreye giriyor. ve gücü 2000 devirde topluyor. ama yüksek devirlerdeki güç azalmasını nasıl önlerim?? arabayı devirli de kullanıyorum. en sakin gitiim 3500 devirde değiştiriyorum. açılması için ne yapmalıyım.? 4200 de 180-185 arası bir sürat yaptı daha fazla da gitmedi? :( 700 devir daha vardı kesiciyye ve 700 devir sonra en az 200 yapması gerekiyordu? bunlarda elektroni,k sınırlandırmamı var yoksa turbo gücü az devirlere attığı için yüksek devirlerde yıpranma durumumu var? bir cvp istiyorum ne olur????

    ayrıca arabada anti patinaj sistemi var ve çektirse çektirse 2 metreden az çektiriyor. bu anti pati sistemini nasıl engellerim (çipsiz, sanayisiz..) ilk aldırdığımızda kesiciye getirip kalksam bile pati çektirmiyordu, ama biraz çakıllı yolda patinaj çektirince anti pati sistemi 2 metreye kadar patiye izin veriyor. bende diğer arabalar gibi pati çektirmek istiyorum. 1den 2 ye geçerken fln çektirmek istiyorum ama nasıl :'(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi modifiyemre -- 14 Temmuz 2006; 13:11:22 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: modifiyemre

    arkadaşlar benim bir sorum var!!! megane 2 sedan ımız var. devir kesici 4900 de. ama araba 5. vitese geldiğinde 4200 de boğuluyor... ve en ufak bir rampada 4200 devirden yukarı çıkmana izin vermiyor. sanırım bu araçta turbo 2000 devirde devreye giriyor. ve gücü 2000 devirde topluyor. ama yüksek devirlerdeki güç azalmasını nasıl önlerim?? arabayı devirli de kullanıyorum. en sakin gitiim 3500 devirde değiştiriyorum. açılması için ne yapmalıyım.? 4200 de 180-185 arası bir sürat yaptı daha fazla da gitmedi? :( 700 devir daha vardı kesiciyye ve 700 devir sonra en az 200 yapması gerekiyordu? bunlarda elektroni,k sınırlandırmamı var yoksa turbo gücü az devirlere attığı için yüksek devirlerde yıpranma durumumu var? bir cvp istiyorum ne olur????

    ayrıca arabada anti patinaj sistemi var ve çektirse çektirse 2 metreden az çektiriyor. bu anti pati sistemini nasıl engellerim (çipsiz, sanayisiz..) ilk aldırdığımızda kesiciye getirip kalksam bile pati çektirmiyordu, ama biraz çakıllı yolda patinaj çektirince anti pati sistemi 2 metreye kadar patiye izin veriyor. bende diğer arabalar gibi pati çektirmek istiyorum. 1den 2 ye geçerken fln çektirmek istiyorum ama nasıl :'(

    senin araban kaç binde.arabayı aldıgın zaman rodaj modaj dinlemeden bassaydın araba dahi iyi açılırdı bence.benim arabam da dci hb ilk aldıgımda 4200 geçmiyodu skıştıra sıkıştıra şimdi 5000egetirttim.benim devir saati 7000 gösteriyo.son hız 205 kmh.yol hafif rampa olursa 190kmh




  • bütün dizel araçların karakterislik özelliğidir yüksek devirlerde cansız olması..

    arabanın düşük devirlerde kullanarak çok daha keyifli sürüşler elde edersin, motorunda uzun ömürlü olur
    quote:

    Orjinalden alıntı: modifiyemre

    arkadaşlar benim bir sorum var!!! megane 2 sedan ımız var. devir kesici 4900 de. ama araba 5. vitese geldiğinde 4200 de boğuluyor... ve en ufak bir rampada 4200 devirden yukarı çıkmana izin vermiyor. sanırım bu araçta turbo 2000 devirde devreye giriyor. ve gücü 2000 devirde topluyor. ama yüksek devirlerdeki güç azalmasını nasıl önlerim?? arabayı devirli de kullanıyorum. en sakin gitiim 3500 devirde değiştiriyorum. açılması için ne yapmalıyım.? 4200 de 180-185 arası bir sürat yaptı daha fazla da gitmedi? :( 700 devir daha vardı kesiciyye ve 700 devir sonra en az 200 yapması gerekiyordu? bunlarda elektroni,k sınırlandırmamı var yoksa turbo gücü az devirlere attığı için yüksek devirlerde yıpranma durumumu var? bir cvp istiyorum ne olur????

    ayrıca arabada anti patinaj sistemi var ve çektirse çektirse 2 metreden az çektiriyor. bu anti pati sistemini nasıl engellerim (çipsiz, sanayisiz..) ilk aldırdığımızda kesiciye getirip kalksam bile pati çektirmiyordu, ama biraz çakıllı yolda patinaj çektirince anti pati sistemi 2 metreye kadar patiye izin veriyor. bende diğer arabalar gibi pati çektirmek istiyorum. 1den 2 ye geçerken fln çektirmek istiyorum ama nasıl :'(




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafabahtiyar

    hadi ya okadar yapıyomu bende 1,5 dizel sedan var ilk aldığımda denemiştim pedalı kökledim 185 i geçmedi




    185i geçmiyo diyene duyrulur...
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat




  • iyi başmıssın ama motor daha ısınmamış. Motor erken biter dikkat et
  • geçilen mesafe 187 kilometre


    100 km si otoban + 50 km si şehirler arası yol normal trafik + 37 kilometresi yaklasık toprak yol ve (850 metreden 1600 metreye çıkış ve iniş ) + kilima açık çogu yerde ) yük 2 kişi + 1 bebek

    gidilen hız ortalama otoban ve sehırler arası yolda 90 km

    ortalama yakıt 88 kuruş



    aynı yol 90 yerine 120 ile yapıldıgında 88 kurus yerine 110 kuruşa kadar fırlamakta


    renault megane 2 hb

    gerçekten az yakmakta
  • Arabamın ne kadar yaktığını ölçmek için geçen hafta fulledim.
    Şu an tam çeyrek depo bitmiş ,82 km yapmışım.
    Kullanım tamamen şehir içi...ama ufak şehir,ç.kale trafiği.

    100 km olunca tekrar fullücem bakalım ne tutacak..acayip merak ediyorum...

    Acaba 80 km de çeyrek yaktıysam depoda tam 8 çeyrek var...
    80x8=640 kmh mi yapar bi depoyla ş.içi?
  • --------------------------------------------------------------------------------
    quote:


    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp

    _____________________________



    dostum bitirimin topigini görmedin galiba.yapılan şeyler söylenirrr




  • quote:

    Orjinalden alıntı: modifiyemre

    arkadaşlar benim bir sorum var!!! megane 2 sedan ımız var. devir kesici 4900 de. ama araba 5. vitese geldiğinde 4200 de boğuluyor... ve en ufak bir rampada 4200 devirden yukarı çıkmana izin vermiyor. sanırım bu araçta turbo 2000 devirde devreye giriyor. ve gücü 2000 devirde topluyor. ama yüksek devirlerdeki güç azalmasını nasıl önlerim?? arabayı devirli de kullanıyorum. en sakin gitiim 3500 devirde değiştiriyorum. açılması için ne yapmalıyım.? 4200 de 180-185 arası bir sürat yaptı daha fazla da gitmedi? :( 700 devir daha vardı kesiciyye ve 700 devir sonra en az 200 yapması gerekiyordu? bunlarda elektroni,k sınırlandırmamı var yoksa turbo gücü az devirlere attığı için yüksek devirlerde yıpranma durumumu var? bir cvp istiyorum ne olur????

    ayrıca arabada anti patinaj sistemi var ve çektirse çektirse 2 metreden az çektiriyor. bu anti pati sistemini nasıl engellerim (çipsiz, sanayisiz..) ilk aldırdığımızda kesiciye getirip kalksam bile pati çektirmiyordu, ama biraz çakıllı yolda patinaj çektirince anti pati sistemi 2 metreye kadar patiye izin veriyor. bende diğer arabalar gibi pati çektirmek istiyorum. 1den 2 ye geçerken fln çektirmek istiyorum ama nasıl :'(


    selam arkadaşlar tekrar. bu mesajı yazdığımda araba daha yeniydi. şu an tam 5000 de kesiyor. ayrıca 2. vitese geçişlerde bile patinaj çektirmeye başladı. tam istediğim kıvamda :D 180 i de 4100 d/d de yapıyor. yani 5000 e kadar 200 ü %100 geçer.. 80 hp ama çoğu 90 hatta 100 hplikleri geçiyor...



     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi modifiyemre -- 24 Aralık 2006; 20:23:31 >




  • daha 2 gün önce konya antalya arası 793 km gittim 2006 1.5 80bg aracı hep sıkıştırarak kullandım virajlar hariç düz yolda 150km den aşağı düşmedim 793km de 140 ytl yakıt harcadı bence çok ekonomik araç
  • son sürat 200 1.5dci kendim çektiğim için biraz titredi

     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.