Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

MEGANE II DE TASARIM HATASI

87
Cevap
0
Favori
4.854
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      615 Mesaj
      20 Mart 2006 20:53:03
      ne diyim yaaa
      megane II de tasarım hatası yok
      olsa bile kullanıcısını ilgilendirir
      şimdi fiatta fordda japonlarda olmuyor mu sanıyorsunuz
      hepsinde var
      saymaya kalksak bitiremeyiz
      |
      |
      _____________________________
      KulüPRenaulT
      KulüPRenaulT

      2005 Clio Sym. dci 140
      1998 Ferrari 360 Modena F1
    • Motor Uzmanı
      2700 Mesaj
      20 Mart 2006 21:01:54 Konu Sahibi
      LÜZUMSUZ TARTIŞMALARA KATILIP ZAMANINI BOŞA HARCAMA KARDEŞ...

      quote:

      Orjinalden alıntı: türbülans

      niye aynaları çarpmıyorsunuz da çamurlukları çarpıyorsunuz? aynalar daha şiş değilmi?
      |
      |
      _____________________________
      10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
      AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!
    • Emekli Yönetici
      4154 Mesaj
      20 Mart 2006 21:28:24
      quote:

      Orjinalden alıntı: roverci

      LÜZUMSUZ TARTIŞMALARA KATILIP ZAMANINI BOŞA HARCAMA KARDEŞ...

      quote:

      Orjinalden alıntı: türbülans

      niye aynaları çarpmıyorsunuz da çamurlukları çarpıyorsunuz? aynalar daha şiş değilmi?




      haklısın dostum...bu olay eminim renault tasarımcılarının aklının ucundan bile geçmemiştir...size iyi tartışmalar..
      |
      |
      _____________________________
      Her zaman doğruyu söyle; ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın...
    • Binbaşı
      1866 Mesaj
      20 Mart 2006 21:32:39
      Bu alşkanlıkla ilgili benim kuzende megane aldıgı hafta sag ön çamurluğu sürttü alışınca araca 6 aydır tek bir kaza yapmadı. Reno 9 dan megane e gecmenin bonusuda bu olsa gerek
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      175 Mesaj
      20 Mart 2006 21:45:56
      Ben pederin megen 2 sini kullanırken daha önce kendi arabamla gözüm kapalı geçtiğim yerleri geçemiyorum, tırsıyorum. Çünkü hakikaten kalıplı ve enli bir araba ve bunu içindekine hissettiriyor. Çamurlukların çok çıkıntılı olması da dikkatimi çekmişti ve dar dönüşlerde yan aynalardan arka çamurlukların kurtarıp kurtarmadığına bakıyorum. Çünkü o bölgede böyle bir çıkıntıya alışmamışız işte. Bilirsiniz taksiciler özlellikle şahinle zart diye dönerler ve arka taraf 2 cm ile kurtarır. Adam alışmıştır çünkü şahinin boyutlarına. Ayna kurtardı mı tamamdır. Zaten çıkıntıda yoktur ve araba arkaya doğru daralan bir yapıya sahiptir. Ama meganda böyle değil. Ayna kurtardığı zaman bile arka çamurluk tehlikede kalıyor. Bir de arabanın arka iz genişliği fazla. Neredeyse ön ve arka aynı. Hani genelde ön büyük olur arka daha dar olur ya, bu durum yok işte. Arka taraf geniş ve rahat oluyor bagaj büyük oluyor fakat arkatarafı toplamakta dönüşlerde biraz daha zorlaşıyor. Ön ayna genişliğine yakın çamurluk çıkıntısı var. Tabi başka araç kullananlar içinde aynı durum söz konusu onlarda meganın yanından dar sokakta geçerken aldanıp çamurluğa değebiliyorlar.
      Ama tasarımı bence yine de güzel. Opel çamurluğu gibi olmasını pek de istemezdim galiba. Zaten tasarım bütünlü olmazdı o zaman.
      amma yazdım yaw
      |
      |
      _____________________________
      KulüPRenaulT Megane II 1.6 16v. Dinamik EP
      DACIA LOGAN KLÜBÜ LAUREATE 1.6 MPI AC AJ GP Kiraz Kırmızı




    • Yarbay
      2915 Mesaj
      21 Mart 2006 00:39:37
      roverci arkadaşım dediğin olayı anladım evet benimde dikkatimi çekti megane II lerde çamurluklar sanki yanlara doğru biraz basık gibi duruyor ama aracın dış görünüşünde herhangi bir kötü görünüme sebep değiller dolayısıyla bunu tasarım hatası olarak nitelendirmek yanlış olur çünkü çamurluklar kasada göz zevkini bozacak şekilde durmuyor.Ama dediğim gibi o yana basıklık olayını bende farkettim.Şimdi bu yeni araçlardaki çizik olayları normaldir neden dersen zaten bu tip sıfır orta segment araçları çoğu kişi alabiliyor artık vede ehliyeti yeni almış acemiliği henüz atamamış kişiler direk böyle güzel sıfır araçları alıp park ederken vs bi güzel çiziyolar maalesef bende bizim eski kasa meganı çizmiştim bi kaç yerini ki bizimki eski kasa basık felan değil çamurlukları acemilikten olan bişey bu
      |
      |
      _____________________________
      Life is beautiful...




    • Motor Uzmanı
      2700 Mesaj
      21 Mart 2006 01:09:24 Konu Sahibi
      BENCE DE ÇOK GÜZEL DURUYOR ÇAMURLUKLAR...
      AMA MEGANE II KULLANICILARININ ÇOĞU ACEMİ OLAMAYACAĞINA GÖRE, TASARIMDAN ÜRETİME GEÇİŞ AŞAMASINDA, BU ABARTILI (GÜZEL GÖRÜNEN) ŞİŞİKLİĞİN BU TARZ SÜRTMELERE FAZLACA MARUZ KALABİLECEĞİ DÜŞÜNÜLMEMİŞ BENCE...

      BU DURUMU KULLANICININ ACEMİLİĞİ, ÜRETİM HATASI, KULLANILAN MALZEME YA DA İŞÇİLİKLE İLGİLİ BİR HATA OLARAK NİTELENDİRMEK YANLIŞ OLUR. ÇÜNKÜ, BU BÖLGENİN DARBEYE FAZLASIYLA AÇIK OLMASINA SEBEP, BİRAZ FAZLA ABARTILI OLARAK DIŞARIDA KALACAK ŞEKİLDE TASARLANMIŞ OLMASIDIR... TAMAMEN O BÖLGENİN ŞEKLİYLE İLGİLİ BİR SORUN BU BENCE...

      TASARIM SADECE GÖZ ZEVKİNE UYGUNLUK DEĞİLDİR.

      quote:

      Orjinalden alıntı: Lord

      roverci arkadaşım dediğin olayı anladım evet benimde dikkatimi çekti megane II lerde çamurluklar sanki yanlara doğru biraz basık gibi duruyor ama aracın dış görünüşünde herhangi bir kötü görünüme sebep değiller dolayısıyla bunu tasarım hatası olarak nitelendirmek yanlış olur çünkü çamurluklar kasada göz zevkini bozacak şekilde durmuyor.Ama dediğim gibi o yana basıklık olayını bende farkettim.Şimdi bu yeni araçlardaki çizik olayları normaldir neden dersen zaten bu tip sıfır orta segment araçları çoğu kişi alabiliyor artık vede ehliyeti yeni almış acemiliği henüz atamamış kişiler direk böyle güzel sıfır araçları alıp park ederken vs bi güzel çiziyolar maalesef bende bizim eski kasa meganı çizmiştim bi kaç yerini ki bizimki eski kasa basık felan değil çamurlukları acemilikten olan bişey bu



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roverci -- 22 Mart 2006; 20:12:21 >
      |
      |
      _____________________________
      10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
      AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!




    • Teğmen
      177 Mesaj
      29 Mayıs 2006 14:12:35
      arkadaşımın annesinde war megane II. hani bi çizik olsa onların arabada kesin olur dicem ama bu topic i okuduktan sonra gittim baktım hiç bişi yok arabada

      Yalnız bir konuya katılıyorum, megane II lerin dönüş çapları çok geniş. bu sebeple keskin dönüşlerde direksyonu erken kırmak zorunda kalıyorsunuz, bu da arka tarafın bazen tam kurtarmamasına sebep oluyor. kapalı garajın köşelerini 3 manevrayla döndüğüm oluyor bazen (acemilikten değil ama)

      Yine de tasarım hatası diyemeyiz bence kullanıcı hatasıdır bu. adamlar arabayı avrupa odaklı üretiyolar ve onların cadde-sokaklarına göre tasarlıyolar. avrupanın neresinde bizdeki gibi dar sokak keskin dönemeçler var? dikkatli kullanmak gerekiyor biraz.
      |
      |
      _____________________________
      Intel Core i7 6700K - MSI Z170A GAMING M3 - 4*8GB Kingston Hyprex Fury 2400MHz DDR4
      PNY Quadro 4000 - 2*Sandisk Extreme 512GBSSD (RAID-0) - Seagate 4000GB - OCZ ZS Series 650W PSU
      Dark SUB-ZERO Kasa - Microsoft Wireless Desktop 2000 - Philips MMS460 5.1

      MOBILE: OnePlus 5T




    • Yüzbaşı
      265 Mesaj
      29 Mayıs 2006 15:14:22
      bence de fazla (aşırı fazla) şişkin çamurluklardan dolayı dar alanlardan geçişlerde park esnasında bu çizikler oluşabiliyor. Özellikle duvara sıfır park etmek veya tek manevrada park etmek gibi aptalca takıntılarımız da olduğu sürece bu tür sürtmeler normal çamurluklu arabalar da bile olabiliyor. Ama dediğim gibi megane 2 nin çamurlukları da resmen ralli otolarının ki kadar geniş...

      belki aynadan bile geniştir ölçen var mı?
      |
      |
      _____________________________
      bir tatlı huzur almaya geldim...
    • Yarbay
      2804 Mesaj
      29 Mayıs 2006 19:37:42
      renault 9 serisinde deseniz anlıyacağım broadway,spring serilerinde arka tekerin hemen 4 parmak üstü göçük olur içeri (kendi kendine zamanla kasılıyomu nedir artık) arkadan ittirince düzelir .. kalıp hatası budur.. megane da yok böyle bişey gider sürtersen göçer tabi..
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1528 Mesaj
      29 Mayıs 2006 20:02:36
      Roverci'nin gösterdiği dikkati ben yıllardır VW Kaplumbağalar için ediyorum. Maalesef hatasız çamurluklu bir tane bulmak pek mümkün değil.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      372 Mesaj
      30 Mayıs 2006 07:52:21
      quote:

      Orjinalden alıntı: avnenger

      arkadaşımın annesinde war megane II. hani bi çizik olsa onların arabada kesin olur dicem ama bu topic i okuduktan sonra gittim baktım hiç bişi yok arabada

      Yalnız bir konuya katılıyorum, megane II lerin dönüş çapları çok geniş. bu sebeple keskin dönüşlerde direksyonu erken kırmak zorunda kalıyorsunuz, bu da arka tarafın bazen tam kurtarmamasına sebep oluyor. kapalı garajın köşelerini 3 manevrayla döndüğüm oluyor bazen (acemilikten değil ama)

      Yine de tasarım hatası diyemeyiz bence kullanıcı hatasıdır bu. adamlar arabayı avrupa odaklı üretiyolar ve onların cadde-sokaklarına göre tasarlıyolar. avrupanın neresinde bizdeki gibi dar sokak keskin dönemeçler var? dikkatli kullanmak gerekiyor biraz.



      ben gördüm almanyada çok var. hatta bizimkinlerden daha dar sokaklar
      |
      |
      _____________________________
      The Power of Dreams Honda

      2003 ES Gri




    • Yüzbaşı
      994 Mesaj
      04 Haziran 2006 19:03:50
      Ya zaten büyük şehirlerde eziksiz darbesiz araç lüks değilmi . Herkesin becerisi bir değilki belki araç belki o an ki trafik durumu daldınlık her faktör var , insanların aklında geçim derdi , gelecek kaygısı var. Geçen yıl bomboş yolda adam sağamı solamı gireyim diye karar veremeyip çatala bodoslama girdiydi koştum hemen yardıma benden başka bir allahın kulu yok amca birşeyin varmı dedim konuşma esnasında eşi ile kavga ettiğini aklının konuda olduğunu söyledi buyur yak buradan neler oluyor yaa
      |
      |
      _____________________________
      LAND ROVER FREELANDER HSE TD4
    • Teğmen
      107 Mesaj
      13 Eylül 2006 11:25:57
      arkadaşlar 9 ay önce sıfır full megane aldım.ve arka çamurluklarımda hiç bir sorun yok.megane oyuncak araba değilki.kalıplı büyük bi araba.eee kullanırkende ona göre kullanacaksın.bence tek kusuru tıkırtılar.gerisi şahanee.selamlar....
      |
      |
      _____________________________
      dentist
    • Yüzbaşı
      573 Mesaj
      13 Eylül 2006 14:02:31
      bence de megan II tasarım hatası oldugunu düşünmüyorum. çamurlukların şişik olması o modele has bi özellik.ve gayette güzel duruyo.o zaman 56 model impala larda 6 m. uzunluk var. adam ölçüleri fazlamı kaçırmış oluyo yani.
      |
      |
      _____________________________
    • Honda Uzmanı
      9575 Mesaj
      13 Eylül 2006 14:18:03
      quote:

      Orjinalden alıntı: green78

      arkadaşlar 9 ay önce sıfır full megane aldım.ve arka çamurluklarımda hiç bir sorun yok.megane oyuncak araba değilki.kalıplı büyük bi araba.eee kullanırkende ona göre kullanacaksın.bence tek kusuru tıkırtılar.gerisi şahanee.selamlar....

      saçmalık! Büyük araba kullanır gibi kullanma demişsin.Biz çamurluğun fazla şişik olduğundan bazı darbelere maruz kaldığını söyledik.
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      107 Mesaj
      14 Eylül 2006 09:54:35
      quote:

      Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


      quote:

      Orjinalden alıntı: green78

      arkadaşlar 9 ay önce sıfır full megane aldım.ve arka çamurluklarımda hiç bir sorun yok.megane oyuncak araba değilki.kalıplı büyük bi araba.eee kullanırkende ona göre kullanacaksın.bence tek kusuru tıkırtılar.gerisi şahanee.selamlar....

      saçmalık! Büyük araba kullanır gibi kullanma demişsin.Biz çamurluğun fazla şişik olduğundan bazı darbelere maruz kaldığını söyledik.

      büyük araba kullanır gibi KULLAN dedim.çamurluklar şişikse ona göre kullan manasında....çünkü yakışıyo.
      |
      |
      _____________________________
      dentist




    • Yarbay
      2324 Mesaj
      29 Ekim 2007 21:48:49
      valla ilginç bi konu.
      bence megan2 nın sedanı hiç hoş değil. ya bu devirde kasetçalar lı araç mı çıkarılır.
      zaten duyduki 2007de cd ye cevirdi. eee "04 ,"05 ve 2006 da alanlar yanlış iş mi yaptı?
      |
      |
      _____________________________
      Nefis gıdasını aldıkça acıkır, ruh gıdasını aldıkça doyar.
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      29 Ekim 2007 22:23:52
      tasarım hatası olacağını zannetmiyorum
      |
      |
      _____________________________
      bu alemde ultrAslan tayfa gerisi palavra
    • Yarbay
      4182 Mesaj
      29 Ekim 2007 22:33:20
      quote:

      Orjinalden alıntı: carina

      valla ilginç bi konu.
      bence megan2 nın sedanı hiç hoş değil. ya bu devirde kasetçalar lı araç mı çıkarılır.
      zaten duyduki 2007de cd ye cevirdi. eee "04 ,"05 ve 2006 da alanlar yanlış iş mi yaptı?

      ya niye bende dolu kaset vardı onları atmamış oldum benimkinde hem kaset çalar hemde cd çalar var çok güzel bişey
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
haberler
Ankara Web Tasarım
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,140
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.