Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

MEGANE II DE TASARIM HATASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
87
Cevap
0
Favori
4.877
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Motor Uzmanı
    2698 Mesaj
    ARKADAŞLAR YOLDA GÖRDÜĞÜM MEGAN II LERİN %50 SİNİN ARKA ÇAMURLUKLARINDA (LASTİKLERİN ÜSTÜNDEKİ ŞİŞİKLİK) YA SÜRTME YA DA EZİLME VAR. BENCE BU BİR TASARIM HATASI. SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?



    |
    |
    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!
  • Yarbay
    3150 Mesaj
    Ben de kullanıcı hatası olduğunu düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Türkiyem...
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    ben de
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    477 Mesaj
    bence de
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2443 Mesaj
    reno nun kalitesi
    |
    |
    _____________________________
    aslandoğan
  • Yüzbaşı
    338 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    reno nun kalitesi



    Neye göre reno nun kalitesi altındaki dobloya göremi
    |
    |
    _____________________________


    2001 MEGANE 1.6 16V 110HP
  • Yarbay
    3150 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: koray35


    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    reno nun kalitesi



    Neye göre reno nun kalitesi altındaki dobloya göremi

    Doblonun nesi varmış
    |
    |
    _____________________________
    Türkiyem...
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    bencede kullanıcı hatası e yuh yani beyler böyle bişeyide burda sormayın ya böyle tasarım hatası olurmu megane'da adamlar aylarca deniyolar bu arabaları ya böyle karalama başlıkları atmayın ortaya
    |
    |
    _____________________________
    Yarın, geri kalan ömrümün ilk günüdür
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman


    quote:

    Orjinalden alıntı: koray35


    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    reno nun kalitesi



    Neye göre reno nun kalitesi altındaki dobloya göremi

    Doblonun nesi varmış


    ya şimdi burda megane2 ile dobloyumu kıyaslıycaz doblo harika bi arabamıda gelip megane'a laf söylüyo neymiş Reno'ya ya önce bindiğiniz arabaya bakında sonra gelin..
    |
    |
    _____________________________
    Yarın, geri kalan ömrümün ilk günüdür




  • Yüzbaşı
    338 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman


    quote:

    Orjinalden alıntı: koray35


    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    reno nun kalitesi



    Neye göre reno nun kalitesi altındaki dobloya göremi

    Doblonun nesi varmış



    şu an piyasada 3 yaşını geçmiş doblolara bak anlarsın karşı komşumuzda 1.9 JTD doblo var ve işçiliğinden ve kalitesinden memnun değil reno yu neyle kıyasladığına bakar altındaki dobloyla kıyas yapıyosa hata yapıyodur zaten
    |
    |
    _____________________________


    2001 MEGANE 1.6 16V 110HP




  • Yarbay
    3150 Mesaj
    Burada meganII ile doblo kıyaslamasını başlatan doblocu arkadaşımız değil bizzat renocu arkadaşlarımızdır. Adam megan çok kaliteli değil deyince siz dobloyla kıyaslamaya kalkmışsınız. Ama şu varki doblo renonun kangosuna 10 basar o da ayrı yani.
    |
    |
    _____________________________
    Türkiyem...
  • Yarbay
    2443 Mesaj
    reno da ticari üretiyo fiat da şimbi class bi soru siz olsanız

    kango mu

    doblo mu

    hadi bakalım

    Fiat, Grand Punto'nun Coupe-Cabrio versiyonunu Cenevre'de tanıtıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miraz.miraz -- 20 Mart 2006; 8:52:47 >
    |
    |
    _____________________________
    aslandoğan
  • Yüzbaşı
    338 Mesaj
    bu kadar bariz kullanıcı hatası olan bi olayı megane2 tasarım hatası diye hiç bi renocu yazmaz
    |
    |
    _____________________________


    2001 MEGANE 1.6 16V 110HP
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    reno da ticari üretiyo fiat da şimbi class bi soru siz olsanız

    kango mu

    doblo mu

    hadi bakalım

    hiç biri değil bence partner
    |
    |
    _____________________________
    Yarın, geri kalan ömrümün ilk günüdür
  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    arkadaşlar bu mesajı yazmadan iki saat kadar önce bi kazaya şahit oldum
    kaza cevizlibağda aksaraydan incirli tarafına giderken otobüs duraklarının 100m ilerisinde oldu
    8tane araba birbirine girdi.
    önde yeni megane vardı sedan arkasında mercedesin bi 4x4ü vardı
    onun arkasında caddy,dobla doğan,magirus,clio hb,fiat ducato ve halk otobüsü
    konuyla alakası mı ne
    maganla mercoda bi şey yok
    doblonun tampon göçmüş(en fazla hassar ondaydı)
    caddynin durumu iyi
    doğanda iyi sayılırdı
    magirusun arka tampon göçmüş
    clionun durumuda iyi
    ducatonun ön tampon göçük arkası felaketti zaten

    şimdi kim renoya kalitesiz dedi
    |
    |
    _____________________________
    KulüPRenaulT
    KulüPRenaulT

    2005 Clio Sym. dci 140
    1998 Ferrari 360 Modena F1
  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    arkadaşlar bu mesajı yazmadan iki saat kadar önce bi kazaya şahit oldum
    kaza cevizlibağda aksaraydan incirli tarafına giderken otobüs duraklarının 100m ilerisinde oldu
    8tane araba birbirine girdi.
    önde yeni megane vardı sedan arkasında mercedesin bi 4x4ü vardı
    onun arkasında caddy,dobla doğan,magirus,clio hb,fiat ducato ve halk otobüsü
    konuyla alakası mı ne
    maganla mercoda bi şey yok
    doblonun tampon göçmüş(en fazla hassar ondaydı)
    caddynin durumu iyi
    doğanda iyi sayılırdı
    magirusun arka tampon göçmüş
    clionun durumuda iyi
    ducatonun ön tampon göçük arkası felaketti zaten

    şimdi kim renoya kalitesiz dedi
    |
    |
    _____________________________
    KulüPRenaulT
    KulüPRenaulT

    2005 Clio Sym. dci 140
    1998 Ferrari 360 Modena F1
  • Motor Uzmanı
    2698 Mesaj
    KONUYU LÜTFEN RENOCU FİATCI TARTIŞMASINA ÇEVİRMEYELİM.
    KULLANICI HATASI DİYEN ARKADAŞLARA,
    1. MEGANE I LERDE NEDEN BÖYLE BİR ŞEY YOKTU. ONLARI KULLANANLAR ÇOK MU USTAYDI?
    2. MEGANE II KULLANICILARININ ARAÇLARINI DİKKATSİZCE Mİ KULLANDIKLARINI DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
    3. YARIN YOLA ÇIKINCA KARŞILAŞTIĞINIZ MEGANE II LERE DAHA DİKKATLİ BAKIN.
    ARKA ÇAMURLUKLAR ÇOK ŞİŞİK OLDUĞU İÇİN BU ÇEŞİT DARBELERE FAZLA MARUZ KALIYOR BENCE. TASARIM HATASI OLDUĞUNDA ISRARLIYIM BEN.
    KONUYU BAŞKA TARTIŞMA ORTAMINA ÇEKMEYELİM... RENOYU KÖTÜLEMEK GİBİ BİR DÜŞÜNCESİ KİMSENİN OLAMAZ...

    EN AZINDAN BU FORUMDA MEGANE II SAHİBİ OLAN ARKADAŞLAR KENDİ ARAÇLARINDA BÖYLE BİR ŞEY OLUP OLMADIĞINI YAZARLARSA DAHA NET ANLAŞILIR DURUM...

    quote:

    Orjinalden alıntı: koray35

    bu kadar bariz kullanıcı hatası olan bi olayı megane2 tasarım hatası diye hiç bi renocu yazmaz
    |
    |
    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!




  • Yarbay
    5659 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: no_fate

    arkadaşlar bu mesajı yazmadan iki saat kadar önce bi kazaya şahit oldum
    kaza cevizlibağda aksaraydan incirli tarafına giderken otobüs duraklarının 100m ilerisinde oldu
    8tane araba birbirine girdi.
    önde yeni megane vardı sedan arkasında mercedesin bi 4x4ü vardı
    onun arkasında caddy,dobla doğan,magirus,clio hb,fiat ducato ve halk otobüsü
    konuyla alakası mı ne
    maganla mercoda bi şey yok
    doblonun tampon göçmüş(en fazla hassar ondaydı)
    caddynin durumu iyi
    doğanda iyi sayılırdı
    magirusun arka tampon göçmüş
    clionun durumuda iyi
    ducatonun ön tampon göçük arkası felaketti zaten

    şimdi kim renoya kalitesiz dedi



    bu arabanın kalitesini göstermez

    bir megane kullanıcısı olarak bunu söylüyorum

    kaza nasıl oldu kaçla çarptı
    neye çarptı çarptığı yer esnekmiydi
    tamponu esnekmiydi

    çok fazla şarta bağlı bu açıdan değerlendiremezsin

    ama meganeda öyle kalitesiz bir araba değil
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2159 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: murtycan


    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman


    quote:

    Orjinalden alıntı: koray35


    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    reno nun kalitesi



    Neye göre reno nun kalitesi altındaki dobloya göremi

    Doblonun nesi varmış


    ya şimdi burda megane2 ile dobloyumu kıyaslıycaz doblo harika bi arabamıda gelip megane'a laf söylüyo neymiş Reno'ya ya önce bindiğiniz arabaya bakında sonra gelin..


    ne alakası war ya
    böle mantık mı olur
    ben ford kullanıyosam reno hakkında konuşamıcam
    yok ya ??
    başka ??
    öleyse herkes kullandığı araba hakkında konuşsun
    arabası olmayan arkadaşlarda post fln atmasınlar bundan sonra
    e onlara da susmak düşüo

    dimi arkadaşım
    tam olarak sölediğinden bu anlam çıkıyo ??

    her insanın ekonomik durumu aynı değildir..
    adamın 10 milyar parası warsa megane 2 alabilir mi ??
    ha megane 2 yi alcak paran yoksa megane ı eleştirmiceksin o zaman öyle mi ??

    tebrik ediorum seni.. !!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crepassio -- 19 Mart 2006; 22:43:30 >
    |
    |
    _____________________________
    Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

    Bmw 3.20d M Performance




  • Yüzbaşı
    328 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio



    her insanın ekonomik durumu aynı değildir..
    adamın 10 milyar parası warsa megane 2 alabilir mi ??
    ha megane 2 yi alcak paran yoksa megane ı eleştirmiceksin o zaman öyle mi ??

    tebrik ediorum seni.. !!




    +1
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
google reklamları
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.