Şimdi Ara

Megane 3 HB dizel EDC ile 52 bin km. (69. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.468
Cevap
10
Favori
119.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23



    Haluk bey çok geçmiş olsun..Çok önemli bir sorun gibi gözüküyor..Umarım servisin cevabı, klasik olarak "bilgisayara bağladık, bir sorun gözükmüyor, tekrarlarsa getirin" olmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrte

    Korkmaya başladım haluk hocam.Aynı araç bendede var ancak bu sorunlar yok . Kısmet diyelim. Geçmiş olsun

    Teşekkür ederim arkadaşım.

    İnşallah aynı şekilde sorunsuzca binmeye devam edersin demekten başka birşey gelmiyor elden.


    Selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Haluk abi geçmiş olsun. Belli ki araç bir problem algılamış ve kendini korumaya almış diye tahmin ediyorum.

    Bu yakıttan da olabilir, anlık olarak salaklaşmış da olabilir ama en iyi cevabı servis verecektir.

    Ben senin yerinde olsam ilk problemle karşılaştığımda garanti kapsamında yer alan ücretsiz yol yardımı arar ve araca yerinde kontrol yahut gerekirse servise çektirilmesini sağlardım. Bu tip durumlarda aracın hareket ettirilmesinden servisler pek hoşlanmıyorlar çünkü.

    Bu arada bizde bir sürü EDC Fluence var ama şans mıdır nedir, bir tanesinde sorun yok. :)

    Ben yağmurdan olduğunu düşünüyorum Coşkuncum.

    Sanki sigortalardan birine nem kaçmış da ondan dolayı böyle olmuş gibi.


    Bugün cidden sağlam yağış vardı.


    Gerçi yerli üretim benim araba leylek gibi olduğundan ve üstüne ben de neredeyse tüm su birikintilerine (aslında güzergahım hep meyilli olduğundan birikinti yerine zeminde akmakta olan ve normalde bir araca zararı dokunmayacak miktarda su diyeyim ona) teğet geçtiğimden su kaçması uzak bir ihtimal ama yine de "nem kaptı" demekten başka bir şey gelmiyor aklıma.

    Gündüz vakti olsa veya araç ilerlemese servisi çağıracaktım ama gece gece bir sürü telaşe olacaktı.

    Bir de yarın araç özellikle lazım olacak(tı).

    Eve kadar gidebileceğimi düşününce de bastım geldim artık.

    Daha ciddi bir durum olsaydı araç hiçbir şekide çalışmazdı ve ona göre bir uyarı çıkardı herhalde. :)


    Sağolasın. :)




  • Abi gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorSoul

    Haluk 23 selam,

    Eski Honda Jazz CVT arabandan çok memnun kaldığını değerlendiriyorum eğer yanlış anlamıyorsam. Bence seni yeni Auris 1.6 benzinli CVT veya Temmuz'da satışa sunulacak olan yeni Corolla 1.6 benzinli CVT paklar. Fakat her ikisinde de sunroof yok, açılmayan cam tavan var. Ayrıca CVT 7-ileri tiptronic özellikli. Ben de dizel sevdamdan vazgeçtim, sanırım ben de bunlardan birisini alacağım. Şehir içi tüketim ortalamasının katalog değeri bile olsa 7.4 lt. olması beni cezbetti. Yani 1.6 dizel i30 otomatiğin şehir içi değeri 7.2 lt. iken 1.6 benzinli otomatik bir aracın şehir içi tüketiminin 7.4 lt. olması epey ilginç oldu. Kendim için ya Corolla ya Auris diyorum... İçimden bir ses senin de beğendiğini söylüyor...

    Araç değişim zamanı geldiğinde ilk değerlendireceğim araçlardan birisi de -her ne kadar önceki kasasını almış ve hiç memnun kalmadığım için satmış birisi olarak- Auris olacak arkadaşım. :)



    haluk hocam, aurisi CC, MM ve o garip ön konsolu yüzünden elersiniz gibi ?

    dışı ne kadar güzelse içi o kadar çirkin(bana göre ... )




  • haluk bey geçmiş olsun umarım önemli bir şey değildir
    takibe devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    haluk hocam, aurisi CC, MM ve o garip ön konsolu yüzünden elersiniz gibi ?

    dışı ne kadar güzelse içi o kadar çirkin(bana göre ... )

    1.6 benzinli CVT olur zaten Auris olursa. :)

    Bir de lpg taktırdım mı değmesin keyfime.

    İçi çok güzel sayılmaz ama teknik ve donanım olarak sağlam bir araç.

    Dışı da özellikle önden ve yandan güzel bence.

    Zaten henüz hiçbir aracı ciddi olarak incelediğim söylenemez.


    Selamlar.
  • Sonra honda hayat onda diyince tepki çekiyoruz.

    Geçmiş olsun abi , ama çift kavrama işine güvenmediğimiz kadar var. Bana biraz şanzıman kaynaklı bi sıkıntı var gibi geldi.


    Bazıları kabul etmesede çift kavrama olayı olmadı , bu sistem binek araçlara gitmedi. Fluence edc ile gezinirken bende pek keyifli değilim açıkcası.


    Özellikle dsg-edc-tct vsvsvs... farketmez 2. vites'den 1. vites'e düşerken yaşadıkları kararsızlık beni benden alıyor. Tek kavrama yarı otomatiklerde aynı şekilde.

    O yüzden tork konventörlü şanzımanların kararlılığı , sağlamlığı ve konforu halen alternatifsiz bana göre.
  • bu arada selam vermeyi unuttuğumu selamınızı görünce fark ettim.

    SAYGILARIMLA...
  • Benimde gecen benzer bir durum basima geldi. Aldigim mazotta su cıktı. Araba yakıt filtresindeki suyu alınız uyarısı verdi. Arıza ısıgı yaktı. Aha dedim s.ctıgımızın resmi bu andır ;)

    Sonradan kapatıp açtım. Uyarı kendiliginden silindi. Ondan sonra bir depo bitirdim. Suanlık bir sıkıntı yok ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi gecmis olsun. Tekrarlamaz umarim.
    @aanil sanziman arizasi degil galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _eRay -- 17 Nisan 2013; 0:12:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Abi gecmis olsun. Tekrarlamaz umarim.
    @aanil sanziman arizasi degil galiba.

    Valla haluk abi'nin daha önce bi yokladı biliyorsun şanzıman. Bu sefer bence iyice bi uyarıyı verdi.
  • Yolda kaldıktan 300-400 metre sonra çektiğim video hazır olmuş:

  • Beyin arızası tarzı saçmalamış biraz araç sanki Haluk Abi,muhtemelen birbirinden bağımsız 50 tane arıza kodu hafızaya almıştır.
    Geçmiş olsun,yolun ortasında falan kalmak sakat olmuş hakikaten,birşey olmaması sevindirici.
  • Abi geçmiş olsun. Umarım en hızlı ve rahat şekilde sonuca ulaşırsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Haluk abi geçmiş olsun. Belli ki araç bir problem algılamış ve kendini korumaya almış diye tahmin ediyorum.

    Bu yakıttan da olabilir, anlık olarak salaklaşmış da olabilir ama en iyi cevabı servis verecektir.

    Ben senin yerinde olsam ilk problemle karşılaştığımda garanti kapsamında yer alan ücretsiz yol yardımı arar ve araca yerinde kontrol yahut gerekirse servise çektirilmesini sağlardım. Bu tip durumlarda aracın hareket ettirilmesinden servisler pek hoşlanmıyorlar çünkü.

    Bu arada bizde bir sürü EDC Fluence var ama şans mıdır nedir, bir tanesinde sorun yok. :)

    Ben yağmurdan olduğunu düşünüyorum Coşkuncum.

    Sanki sigortalardan birine nem kaçmış da ondan dolayı böyle olmuş gibi.


    Bugün cidden sağlam yağış vardı.


    Gerçi yerli üretim benim araba leylek gibi olduğundan ve üstüne ben de neredeyse tüm su birikintilerine (aslında güzergahım hep meyilli olduğundan birikinti yerine zeminde akmakta olan ve normalde bir araca zararı dokunmayacak miktarda su diyeyim ona) teğet geçtiğimden su kaçması uzak bir ihtimal ama yine de "nem kaptı" demekten başka bir şey gelmiyor aklıma.

    Gündüz vakti olsa veya araç ilerlemese servisi çağıracaktım ama gece gece bir sürü telaşe olacaktı.

    Bir de yarın araç özellikle lazım olacak(tı).

    Eve kadar gidebileceğimi düşününce de bastım geldim artık.

    Daha ciddi bir durum olsaydı araç hiçbir şekide çalışmazdı ve ona göre bir uyarı çıkardı herhalde. :)


    Sağolasın. :)


    O zaman en baştan da dediğim gibi ya şanzıman, ya motor ya da araç komple kendisini korumaya almış olabilir.

    Bir arkadaşım da yıllar önce 20-30cm'lik suya dalmıştı Caddy'siyle, onda da ışıklar vs ne var ne yok yanmış fakat daha sonra düzelmişti.

    Tekrar geçmiş olsun. :))




  • Cok gecmis olsun abi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbke

    Haluk Bey, aracın kalorifer sistemi nasıl acaba?
    motor ısınana kadar devreye girmiyor mu?
    teşekkürler.

    dCi motor daha önce kullandığım 1.6 tdci (ford) ve 1.6 mj (fiat) motoruna göre daha çabuk ısınıyor.

    Kalorifer sistemi de yazdığım araçlara göre daha çabuk ısıtmaya başlıyor.

    Ama kalorifer'in yönlendirme, özellikle de ayaklara yönlendirmesinden memnun değilim.

    Tam ısıtmıyor sanki.

    Yani havalandırmayı yüzümüze ayarladığımızdaki performansının çeyreği bile değil ayakları ısıtma performansı.

    Selamlar.

    Haluk Bey ufak bir bilgi;

    Aktif Ön ızgara sistemi ile Ford Focus araçlar şuanda en hızlı şekilde motoru ısıtıyor; sistem araç motoru soğukken araç tarafından kapatılıyor ve ısınma seviyesine göre yavaş yavaş açılıyor. Motor ısısı normal sıcaklığına ulaştığında ızgara tam olarak açılıyor ve normal araçlardaki gibi seyahat devam ediyor.

    Yararları; erken motor ısınması; erken sıcak havalandırma, düşük yakıt tüketimi.

    Kapalı hali;




  • quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbke

    Haluk Bey, aracın kalorifer sistemi nasıl acaba?
    motor ısınana kadar devreye girmiyor mu?
    teşekkürler.

    dCi motor daha önce kullandığım 1.6 tdci (ford) ve 1.6 mj (fiat) motoruna göre daha çabuk ısınıyor.

    Kalorifer sistemi de yazdığım araçlara göre daha çabuk ısıtmaya başlıyor.

    Ama kalorifer'in yönlendirme, özellikle de ayaklara yönlendirmesinden memnun değilim.

    Tam ısıtmıyor sanki.

    Yani havalandırmayı yüzümüze ayarladığımızdaki performansının çeyreği bile değil ayakları ısıtma performansı.

    Selamlar.

    Haluk Bey ufak bir bilgi;

    Aktif Ön ızgara sistemi ile Ford Focus araçlar şuanda en hızlı şekilde motoru ısıtıyor; sistem araç motoru soğukken araç tarafından kapatılıyor ve ısınma seviyesine göre yavaş yavaş açılıyor. Motor ısısı normal sıcaklığına ulaştığında ızgara tam olarak açılıyor ve normal araçlardaki gibi seyahat devam ediyor.

    Yararları; erken motor ısınması; erken sıcak havalandırma, düşük yakıt tüketimi.

    Kapalı hali;


    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun abi, üzüldüm şimdi. Neden oldu acaba?

    Gelişmeleri takip edeceğim. Umarım canını sıkacak bir sorunla karşılaşmazsın.




  • Çok geçmiş olsun.

    Umarım yazılım güncellemesi ile kısa sürede bu can sıkıcı sorunu çözerler.

    Zaten mais edc şikayetleriyle baya yakından ilgileniyor.

    Yazılım güncelleniyor sorun devam ederse vites kutusu değişimi oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.