Eğer Emniyet kemerini takar isen. Yan hava yastığı dışında sana diğer hava yastıklarından çok daha fazla koruma sağlar. Duşun hava yastığı yalnızca ilk çarpışmada açılır ve akabinde geri iner. o sırada zincirleme bir kazanın ortasında kaldığını duşun 2. ve 3. darbelerde sana koruma sağlamıyacaktır. Ve otomobil takla attığında hiç bir hava yastığı seni koruyamıyacaktır.
Yolcu kafesi çürük olsun çarpışma anında ezilerek öl. hava yastıkları yine seni kurtarmaz. Ben o bakımdan dedim. Benim için Otomobilin şasenin sağlamlığı herşeyden önce gelir. Şimdi Mantığın çalışmaya başlamıştır.
Otomobilde sağlamlık dayanıklılık namına bir şey yapmazlar. içini bir sürü göstermelik şeyle doldururlar. ne zamanki bir Renault anahtar vurulmadan 500 bin km görür. Ne zaman 170 km hızla yoldan çıkıp taklalar atar ve içindeki insanlara bir şey olmaz. O zaman o marka hakkındaki tüm yargılarım değişir. hem bu yalnızca renault için geçerli değil. Fiatın durumuda pek içler açısı değil, Keza diğer fransız otomobilleri.
Renaultu falan sakın sağlamlık falan filan diye övmeyin. Ama şu var Derseniz ki. bu Otomobili kısa süre sonra satacağım Tipi hoşuma gitti Param bu ve yüksek model bir otomobil istiyorum
o zaman susarım...
söylediklerine sen inanıyormusun yok frenleri kötüymüş işi megane şasesi sağlam yolcu kafesi çürük demeye getirdin 3 yıldır megane sahibiyim heryerine kötü desem frenler herzaman bunun istisnasıdır
EuroNcap'a bak diyeceğim ama baksan da sabit fikirlerinden vazgeçeceğini sanmıyorum bir vatandaşta euroncap'ın uydurma olduğu Renault'u kayırdığı mealinde birşeyler söylemiş sonra da bombayı patlatmış 2001 model .. mi daha güvenli 2007 .. diye
Uydurma deiğiniz euroncap sonuçlarını o överek fanatikliği de aşarak savunduğunuz firmalar reklamlarında araçlarının güvenli olduğunu vurgulamak için kullanıyor
onlar salak siz akıllısınız devam edin........ artık bu
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme