Şimdi Ara

Meg3 GT Line 1.6 dCi ilk 20.000 km geçildi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
3
Favori
9.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Karakaya07

    Hocam vw ne kadar iyi olursa olsun paran varsa muhatap oluyorlar üstüne o kadar sıra bekliyorsun 2013 haziranda sipariş verirsem ekimde alabilirsiniz denmişti jetta için golf için ne kadar beklerdim Allah bilir opelde aynıydı müşteri yaklaşımı çok kötü

    Emin olun hocam Renault ta çok ilgili değil gerçi mercedes bmw audi dışında hepsi kötü aracı sadece satana kadar her şey satış sonrası çoğu rezalet birde garanti kapmasında bir şey değiştiriyorsan ıkına sıkına surat asa asa iş yapıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Karakaya07

    Hocam vw ne kadar iyi olursa olsun paran varsa muhatap oluyorlar üstüne o kadar sıra bekliyorsun 2013 haziranda sipariş verirsem ekimde alabilirsiniz denmişti jetta için golf için ne kadar beklerdim Allah bilir opelde aynıydı müşteri yaklaşımı çok kötü

    Emin olun hocam Renault ta çok ilgili değil gerçi mercedes bmw audi dışında hepsi kötü aracı sadece satana kadar her şey satış sonrası çoğu rezalet birde garanti kapmasında bir şey değiştiriyorsan ıkına sıkına surat asa asa iş yapıyorlar

    Hocam çok doğru tespit aracı aldıktan sonra bir sorununda muhatap bulamaman çok kötü ama. reno da hiç olmazsa aracı tanıtım falan yapıyorlar opel ve vw hiç ilgilenmedi bile skoda çok iyi bu konu da tek onu gördüm arabanız çok güzel artı ve eksi yönlerini yazmanız iyi oldu kullanıcı yorumları araba alma arifesinde çok işe yarıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana göre sınıfının en iyi motoru çok sportif bir iç mekan ile birleşince kullanıcısına keyif veren bir araç ortaya çıkıyor, kazasız belasız.

    Benim merak ettiğim selanik seyahatiniz size ne kadara mal oldu. Yakıtı sormuyorum triptik, gümrük, sigorta, yunanistandaki otoban ücretleri vs ne kadar tuttu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Karakaya07


    quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Karakaya07

    Hocam vw ne kadar iyi olursa olsun paran varsa muhatap oluyorlar üstüne o kadar sıra bekliyorsun 2013 haziranda sipariş verirsem ekimde alabilirsiniz denmişti jetta için golf için ne kadar beklerdim Allah bilir opelde aynıydı müşteri yaklaşımı çok kötü

    Emin olun hocam Renault ta çok ilgili değil gerçi mercedes bmw audi dışında hepsi kötü aracı sadece satana kadar her şey satış sonrası çoğu rezalet birde garanti kapmasında bir şey değiştiriyorsan ıkına sıkına surat asa asa iş yapıyorlar

    Hocam çok doğru tespit aracı aldıktan sonra bir sorununda muhatap bulamaman çok kötü ama. reno da hiç olmazsa aracı tanıtım falan yapıyorlar opel ve vw hiç ilgilenmedi bile skoda çok iyi bu konu da tek onu gördüm arabanız çok güzel artı ve eksi yönlerini yazmanız iyi oldu kullanıcı yorumları araba alma arifesinde çok işe yarıyor

    Skoda çok başarılı benim çok yakın bir arkadaşı dsg octavia aldı 2013 model çok memnun kalmıştık bayii den.

    Benim amacım yardımcı olmak ve soruları yanıtlamak ne demek hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Bana göre sınıfının en iyi motoru çok sportif bir iç mekan ile birleşince kullanıcısına keyif veren bir araç ortaya çıkıyor, kazasız belasız.

    Benim merak ettiğim selanik seyahatiniz size ne kadara mal oldu. Yakıtı sormuyorum triptik, gümrük, sigorta, yunanistandaki otoban ücretleri vs ne kadar tuttu.

    Teşekkür ederim .

    Hocam beynelmilel ehliyet aldığım 300 liraya mal oldu 1 sene geçerli fakat yenilemede 150 lira alıyorlar sadece.Sigorta 5 günlük 15 ve 1 aylık olarak değişiyor ben 3 gün kaldım 5 günlük sigorta paketi 150 liraya mal oldu.Gümrükte geçiş ücreti vermedim ama yunan kontrolü biraz sağlam didik ediyorlar az arabayı.

    Yunanistanda otoyol ücretleri aşağı yukarı 15 lira gibi bir rakam tutmuştur fakat o zaman euro 2.30 civarıydı yanılmıyorsam beynelmilel TL ile fakat sigorta euro üzerinden yapılıyor şu an daha pahalıdır.




  • Benimde 12 model C4 hdi comfort plus var bundan önce 2010 ithal megane 3 vardı. 1 yıldır C4 kullanıyorum ilk aldığımda nefret ediyor ve meganı mumla arıyordum. Gerçekten ithal versiyonlar aşmış vaziyetteydi çok pişman oldum ama nafile.
    Şimdilerde C4 ü satma arefesindeyim satıp golf 7 1.2 tsi mi alsam yoksa megane icon edc mi diye düşünüp duruyorum. golf hakkaten kazık. Yani adam iki yıl önce 46 bin liraya golf alıp tepe tepe kullanıp 2 yıl sonra 60 bin liraya satabiliyor. Sıfırı 65 bin diyorsun adam sen bilirsin sıra var hemen getirmiyorlar diyor absürt fiyat gerekçelerinden biri de bu. Bu durum sadece golf için geçerli altın kaplama mübarek altın bile düştü golf düşmedi..
    13 model iconlar var nette onlara bakıyorum. Gt line tip olarak 10 numero ama sert süspansiyon sevmem bana gelmez. İconlar nasıldır acep bilen varmı?
    İcon hakkında merak ettiklerim..
    Yalıtım nasıl eski ithal meganlar gibi mi?
    İcon nere üretimi?
    Lastik ebatları 205/55/16 mı? Çünkü C4ü me aldığım primacyleri çıkartıp satacam. C4 ü yumuşatmak için almıştım yoksa çekilecek gibi değildi işe yaradı. Yinede pürüzlü asfaltta ses yapıyor (ist gebze arası otobanda) (kırşehir-kayseri yolu çekilmez C4 le telsizle konuşursunuz walla benden söylemesi) Megane ithalde bu ses çok azdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 10 Haziran 2014; 13:58:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Benimde 12 model C4 hdi comfort plus var bundan önce 2010 ithal megane 3 vardı. 1 yıldır C4 kullanıyorum ilk aldığımda nefret ediyor ve meganı mumla arıyordum. Gerçekten ithal versiyonlar aşmış vaziyetteydi çok pişman oldum ama nafile.
    Şimdilerde C4 ü satma arefesindeyim satıp golf 7 1.2 tsi mi alsam yoksa megane icon edc mi diye düşünüp duruyorum. golf hakkaten kazık. Yani adam iki yıl önce 46 bin liraya golf alıp tepe tepe kullanıp 2 yıl sonra 60 bin liraya satabiliyor. Sıfırı 65 bin diyorsun adam sen bilirsin sıra var hemen getirmiyorlar diyor absürt fiyat gerekçelerinden biri de bu. Bu durum sadece golf için geçerli altın kaplama mübarek altın bile düştü golf düşmedi..
    13 model iconlar var nette onlara bakıyorum. Gt line tip olarak 10 numero ama sert süspansiyon sevmem bana gelmez. İconlar nasıldır acep bilen varmı?
    İcon hakkında merak ettiklerim..
    Yalıtım nasıl eski ithal meganlar gibi mi?
    İcon nere üretimi?
    Lastik ebatları 205/55/16 mı? Çünkü C4ü me aldığım primacyleri çıkartıp satacam. C4 ü yumuşatmak için almıştım yoksa çekilecek gibi değildi işe yaradı. Yinede pürüzlü asfaltta ses yapıyor (ist gebze arası otobanda) (kırşehir-kayseri yolu çekilmez C4 le telsizle konuşursunuz walla benden söylemesi) Megane ithalde bu ses çok azdı.

    Hocam artık megane ithal sadece coupe ve sport tourer larda geliyor gt line lar sadece ilk çıkanlar ithal artık onlarda fiyat pahalılığından dolayı bursa üretime döndü ne yazık ki

    İcon dahil tüm joy touch hepsi yerli üretim.Lastik ebatları aynı fakat opsiyon alırsanız 17 inch yapabilirsiniz.Donanım olarak kesinlikle icon alacağınız 1.2 tsi midline plus tan daha dolu olacaktır.Kısacası EDC econ tercih olurum fakat golf highline olmayacaksa almam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93
    Hocam artık megane ithal sadece coupe ve sport tourer larda geliyor gt line lar sadece ilk çıkanlar ithal artık onlarda fiyat pahalılığından dolayı bursa üretime döndü ne yazık ki

    İcon dahil tüm joy touch hepsi yerli üretim.Lastik ebatları aynı fakat opsiyon alırsanız 17 inch yapabilirsiniz.Donanım olarak kesinlikle icon alacağınız 1.2 tsi midline plus tan daha dolu olacaktır.Kısacası EDC econ tercih olurum fakat golf highline olmayacaksa almam


    Yani ben 1.2 tsi comfortline dsg ile 1.5 dci icon edc arasında kalmıştım. Temiz 15-30k km de iconu 55 e alabilirim ama golfü alamam. Zaten golften de vazgeçmek üzereyim en kralını yapsa o parayı haketmiyor. Parayı çayırdan süpürmüyoruz. Şimdi paraya kıyıp alsam yarın fiyatları düşer bende böyle bir uğursuzlukta var. megane 3 kasa değiştirecekmi acaba bir de o var ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 10 Haziran 2014; 18:02:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93
    Hocam artık megane ithal sadece coupe ve sport tourer larda geliyor gt line lar sadece ilk çıkanlar ithal artık onlarda fiyat pahalılığından dolayı bursa üretime döndü ne yazık ki

    İcon dahil tüm joy touch hepsi yerli üretim.Lastik ebatları aynı fakat opsiyon alırsanız 17 inch yapabilirsiniz.Donanım olarak kesinlikle icon alacağınız 1.2 tsi midline plus tan daha dolu olacaktır.Kısacası EDC econ tercih olurum fakat golf highline olmayacaksa almam


    Yani ben 1.2 tsi comfortline dsg ile 1.5 dci icon edc arasında kalmıştım. Temiz 15-30k km de iconu 55 e alabilirim ama golfü alamam. Zaten golften de vazgeçmek üzereyim en kralını yapsa o parayı haketmiyor. Parayı çayırdan süpürmüyoruz. Şimdi paraya kıyıp alsam yarın fiyatları düşer bende böyle bir uğursuzlukta var. megane 3 kasa değiştirecekmi acaba bir de o var ?

    Zaten ön tarafı komple yenilendi aracın yeni megane hb diye satıyorlar.Ama herşey komple megane 3 tabii.Bende sordum her bayii deki klişe cevap şu : Bize Renault tan bir bilgi gelmedi belki yarın deriz 3 yıl sonra gelir bilemeyiz fiks cevap.

    Bu arada atlamadan alacağınız 1.5 dci 110 luk edc kesinlikle 1.2 tsi yı yolda katlar performans daha iyi yakıt tüketimi daha düşük bile olur. 1.2 Tsi çok beğenmiyorum araç çok güçsüz jetta kullandım golf kullandım 1.2 TSİ o aracı o motor taşımıyor gerçekten test edin görüceksiniz ki zaten 1.5 ten sonra o araba size kağnı gibi gelir. 1.2 TSİ Yokuşta kalkmak için araba alt devirlerde sapıtıyor motor 3000 i görmeden kalkmıyor hemen patinaja sarmalar ESP Lambaları yakmalar bir tribe giriyor araba

    Yakıt desen 8.0 lerde geziyor 1.2 araba için fazla uçuk birde yaz şartında klima mağlum vs o araba rahat 9 görür.Testleri de izlerseniz zaten aracı şehir içi 7.0 altına düşmüyor.Benim arabada yazın ben birde + yolcu koltuğu + klima 1.6 dCi 130 BG + dengesiz istanbul trafiği ortalama 5.8 L yakıyor araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henry_93 -- 10 Haziran 2014; 18:17:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    Zaten ön tarafı komple yenilendi aracın yeni megane hb diye satıyorlar.Ama herşey komple megane 3 tabii.Bende sordum her bayii deki klişe cevap şu : Bize Renault tan bir bilgi gelmedi belki yarın deriz 3 yıl sonra gelir bilemeyiz fiks cevap.

    Bu arada atlamadan alacağınız 1.5 dci 110 luk edc kesinlikle 1.2 tsi yı yolda katlar performans daha iyi yakıt tüketimi daha düşük bile olur. 1.2 Tsi çok beğenmiyorum araç çok güçsüz jetta kullandım golf kullandım 1.2 TSİ o aracı o motor taşımıyor gerçekten test edin görüceksiniz ki zaten 1.5 ten sonra o araba size kağnı gibi gelir. 1.2 TSİ Yokuşta kalkmak için araba alt devirlerde sapıtıyor motor 3000 i görmeden kalkmıyor hemen patinaja sarmalar ESP Lambaları yakmalar bir tribe giriyor araba

    Yakıt desen 8.0 lerde geziyor 1.2 araba için fazla uçuk birde yaz şartında klima mağlum vs o araba rahat 9 görür.Testleri de izlerseniz zaten aracı şehir içi 7.0 altına düşmüyor.Benim arabada yazın ben birde + yolcu koltuğu + klima 1.6 dCi 130 BG + dengesiz istanbul trafiği ortalama 5.8 L yakıyor araç



    Günlük 2000-3000 devir bandında kullanılacağı da hesaba katılırsa 1.2 tsi den çok keyif beklememek lazım. Dci de bu böyle değil ama dci de de alt devirler fazala ölü gibi.
    Son sorum EDC 6 ileri değilmi benim eski megane 3 6 ileri manuel di ve 6. vites biraz kısa gibiydi hoşuma gitmiyordu. Edc de de manuelle aynı mıdır. yani 6. vitesi kısa mıdır?
    2000 devir de 90 nedir ya? C4 te 120 civarı olması lazım tam hatırlamıyorum yanlış olmasın :D




  • Şu nasıl araç 55 e bırakır gibi geliyor bana
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-tertemiz-2013-megane-iii-icon-full-plusfull-165880611/detay
    Plakayı kapatmış şimdi işkillendim işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 10 Haziran 2014; 18:41:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    Zaten ön tarafı komple yenilendi aracın yeni megane hb diye satıyorlar.Ama herşey komple megane 3 tabii.Bende sordum her bayii deki klişe cevap şu : Bize Renault tan bir bilgi gelmedi belki yarın deriz 3 yıl sonra gelir bilemeyiz fiks cevap.

    Bu arada atlamadan alacağınız 1.5 dci 110 luk edc kesinlikle 1.2 tsi yı yolda katlar performans daha iyi yakıt tüketimi daha düşük bile olur. 1.2 Tsi çok beğenmiyorum araç çok güçsüz jetta kullandım golf kullandım 1.2 TSİ o aracı o motor taşımıyor gerçekten test edin görüceksiniz ki zaten 1.5 ten sonra o araba size kağnı gibi gelir. 1.2 TSİ Yokuşta kalkmak için araba alt devirlerde sapıtıyor motor 3000 i görmeden kalkmıyor hemen patinaja sarmalar ESP Lambaları yakmalar bir tribe giriyor araba

    Yakıt desen 8.0 lerde geziyor 1.2 araba için fazla uçuk birde yaz şartında klima mağlum vs o araba rahat 9 görür.Testleri de izlerseniz zaten aracı şehir içi 7.0 altına düşmüyor.Benim arabada yazın ben birde + yolcu koltuğu + klima 1.6 dCi 130 BG + dengesiz istanbul trafiği ortalama 5.8 L yakıyor araç



    Günlük 2000-3000 devir bandında kullanılacağı da hesaba katılırsa 1.2 tsi den çok keyif beklememek lazım. Dci de bu böyle değil ama dci de de alt devirler fazala ölü gibi.
    Son sorum EDC 6 ileri değilmi benim eski megane 3 6 ileri manuel di ve 6. vites biraz kısa gibiydi hoşuma gitmiyordu. Edc de de manuelle aynı mıdır. yani 6. vitesi kısa mıdır?
    2000 devir de 90 nedir ya? C4 te 120 civarı olması lazım tam hatırlamıyorum yanlış olmasın :D

    EDC de 6 İleri evet 6.vites oranı kısa benimkide 6 ileri maneul çünkü.

    İlandaki araca baktım fakat dediğiniz gibi plaka kapalı arzu ederseniz bir pm atıp durumu öğrenin plakayı sorun derim.




  • basarank kullanıcısına yanıt
    Kasa değişimi son haberlere göre en erken 2015 sonu gözüküyor
    normalde bu sene sonu değişmesi gerekiyordu ancak Renault CMF'den dolayı kasa değişimlerini erteledi
    Laguna,Espace,Scenic hepsinin kasa değişimi ertelendi.
  • Hocam arabanıza modifiye yapabiliyormusunuz? Daha fazla çekiş için, daha fazla beygir gücü için. Acaba motoru modifiye yi destekliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok para, o para renault'un bu segmentte bir aracına verilmez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    çok para, o para renault'un bu segmentte bir aracına verilmez..

    Arabaların tümü pahalandı. iconlar renault un listede görünmüyor ama dci+edc+sunroof+navi (full+full) sıfırının 85000 olduğunu söylediler.
    Şunu anlayamadı milletimiz. Her fiyat diliminin en iyi araçlarından birini yapıyor olmakla, lüks segmentte (150 bin ve üstü bize göre:D) araç üretmeyi birbirine karıştırıyor. Mercedesle bmw audi ile renault karşılaştırılır mı?
    Renault alt ve orta gelirli insanları hedeflemiştir. Bence başarılıdırlar. Renault u küçümseyen insalara gülüyorum renault her zaman teknolojinin zirvesinde savaşmaya devam etmiştir. Belki yüz yıla dayanan mazisi ile kazanan F1 motorlarını üretmeyi başarmışıtır. Diğer spor dallarında da motor teknolojilerinde en önde bulunmuşlardır. Son 4 yılın f1 şampiyonu renault motorludur. Yıllarca mücadele ettiği takımlar ferrari ve mercedestir. Bu bile bişey ifade ediyordur herhalde.
    İnsanlardaki şu ön yargıya bakıyorumda gerçekten inanılmaz boyutlarda.
    1 yılı aşkındır hdi C4 comf mcp kullanıyorum. Aracı sessizliği konforu ve tüketimi için yorumlar üzerine almıştım. 2010 ithal meganın konforunun yanına bile yaklaşamaz bu araç. Megane da camlara kapatıp basarsın keyfine bakarsın ne yol ne motor ne rüzgar sesi. Renaulta değer kardeşim. i30 un dış ve iç tasarımını beğensem onu da alırım marka önyargım yok. Ama şunu söyleyeyim renault bu ön yargıyı hiç ama hiç haketmiyor. Sadece ne kadar ekmek o kadar köfte meselesi reaultun ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    EDC de 6 İleri evet 6.vites oranı kısa benimkide 6 ileri maneul çünkü.

    İlandaki araca baktım fakat dediğiniz gibi plaka kapalı arzu ederseniz bir pm atıp durumu öğrenin plakayı sorun derim.


    Arayıp sordum o aracı. Bagajdan çarpma olmuş park halinde. Bagaj kapağı yetkili serviste değişmiş. Birde çamurlukta ufak boyası varmış. çok fazla pazarlık payım yok diyor ama keş 55 e bırakır gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    çok para, o para renault'un bu segmentte bir aracına verilmez..

    Arabaların tümü pahalandı. iconlar renault un listede görünmüyor ama dci+edc+sunroof+navi (full+full) sıfırının 85000 olduğunu söylediler.
    Şunu anlayamadı milletimiz. Her fiyat diliminin en iyi araçlarından birini yapıyor olmakla, lüks segmentte (150 bin ve üstü bize göre:D) araç üretmeyi birbirine karıştırıyor. Mercedesle bmw audi ile renault karşılaştırılır mı?
    Renault alt ve orta gelirli insanları hedeflemiştir. Bence başarılıdırlar. Renault u küçümseyen insalara gülüyorum renault her zaman teknolojinin zirvesinde savaşmaya devam etmiştir. Belki yüz yıla dayanan mazisi ile kazanan F1 motorlarını üretmeyi başarmışıtır. Diğer spor dallarında da motor teknolojilerinde en önde bulunmuşlardır. Son 4 yılın f1 şampiyonu renault motorludur. Yıllarca mücadele ettiği takımlar ferrari ve mercedestir. Bu bile bişey ifade ediyordur herhalde.
    İnsanlardaki şu ön yargıya bakıyorumda gerçekten inanılmaz boyutlarda.
    1 yılı aşkındır hdi C4 comf mcp kullanıyorum. Aracı sessizliği konforu ve tüketimi için yorumlar üzerine almıştım. 2010 ithal meganın konforunun yanına bile yaklaşamaz bu araç. Megane da camlara kapatıp basarsın keyfine bakarsın ne yol ne motor ne rüzgar sesi. Renaulta değer kardeşim. i30 un dış ve iç tasarımını beğensem onu da alırım marka önyargım yok. Ama şunu söyleyeyim renault bu ön yargıyı hiç ama hiç haketmiyor. Sadece ne kadar ekmek o kadar köfte meselesi reaultun ki.


    "Sadece ne kadar ekmek o kadar köfte meselesi reaultun ki."

    peki dostum sence bu ekmek bu köfteye değer mi? ben sadece değmeyeceğini söylüyorum o kadar. ki bizim milletimiz de değeceğini düşünseydi şu an yollarda bu araçtan geçilmezdi, demekki genel kanı bu yönde..

    yukarıda yazdığın F1 konularına vs bende katılıyorum. "Renault kötü bir marka" gibi birşey de söylemedim. Motor teknolojileri vs başarılılar..

    sadece "o kadar para, o araca verilmez dedim. "

    lütfen söylediklerimden yola çıkınız, konuyu bambaşka mecralara çekmeyiniz.

    Teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    çok para, o para renault'un bu segmentte bir aracına verilmez..

    Hocam 59 e aldım. El arabası focus 78 golf 88 astra ya 77 vermekten daha mantıklı olduğu kesin siz olursanız Renault a o kadar para vermeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: henry_93

    EDC de 6 İleri evet 6.vites oranı kısa benimkide 6 ileri maneul çünkü.

    İlandaki araca baktım fakat dediğiniz gibi plaka kapalı arzu ederseniz bir pm atıp durumu öğrenin plakayı sorun derim.


    Arayıp sordum o aracı. Bagajdan çarpma olmuş park halinde. Bagaj kapağı yetkili serviste değişmiş. Birde çamurlukta ufak boyası varmış. çok fazla pazarlık payım yok diyor ama keş 55 e bırakır gibi..

    Değişen varsa sıkıntı hocam birde bakalım park halinde mi olmuş o acaba bagaj kapağı ciddiyseniz iyi bir eksper aracı görse zaten yorum yapar size.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.