Şimdi Ara

mediamarkt lig tv paketi aktivasyon (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alivebora

    Mediamarkt halletti, açıldı kanallar

    Hayırlı olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zalogluserdar

    hocam an itibariyle benim sorunum çözüldü aldığım kişi tarafından aktivasyonu yapıldı

    Aldığın kişi ne yapmış bende öğrenebilirmiyim acaba...
    Bende bi arkadaşa kargoladım.
    Aynı sorun çıkmış.

    Ne yapmış arkadaş acaba...
    Sende şifre kağıdı varmıydı.
    Ben hepsini kargoladımda :)
    Orjinalide ne yaptırysam artık...
    Elimde sıfır belge bakalım.(Edit: Fatura fotokobisi var.)

    Arkadaşı yarın media ya göndermekten başka çare yok.
    Her işim sorunlu mu olur oluyor işte :)
    Media da ne yapmış arkadaş.
    Nasıl sorunu çözmüş bilgisini verdi mi sana bizde biraz bilgili gidelim ki.
    Sorunu çabuk çözelim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ju3x -- 16 Haziran 2014; 2:33:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alivebora

    Mediamarkt halletti, açıldı kanallar

    Sorunu nasıl hallettiniz beyler...
    Elimde belge yok ve gönderdiğim kişide Fatura ve Şifre kağıdı var.
    MEdia direk çözüyor mu nasıl bi yol izlemeli...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ju3x

    quote:

    Orijinalden alıntı: zalogluserdar

    hocam an itibariyle benim sorunum çözüldü aldığım kişi tarafından aktivasyonu yapıldı

    Aldığın kişi ne yapmış bende öğrenebilirmiyim acaba...
    Bende bi arkadaşa kargoladım.
    Aynı sorun çıkmış.

    Ne yapmış arkadaş acaba...
    Sende şifre kağıdı varmıydı.
    Ben hepsini kargoladımda :)
    Orjinalide ne yaptırysam artık...
    Elimde sıfır belge bakalım.(Edit: Fatura fotokobisi var.)

    Arkadaşı yarın media ya göndermekten başka çare yok.
    Her işim sorunlu mu olur oluyor işte :)
    Media da ne yapmış arkadaş.
    Nasıl sorunu çözmüş bilgisini verdi mi sana bizde biraz bilgili gidelim ki.
    Sorunu çabuk çözelim...

    Hocam şifre kullanılmıs değilde aktivasyon tarihi uzatılmamış dendi bana ben şifreyi verdim 1 gü sonra bana geri dönüş yaptılar açtılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar hangi makinayı takdılar.
    sagem in makinesi için 15 tl fiyat farkı ödersiniz dediler.
    sizlerde durum nasıl
  • nbenimde cumartesi bağlanacak eniyi kutu için 9504 diyorlar ama bayiler elimizde stok yok diyorlarmış. Kayıt yapmayacaksanız sagem e filan gerel yok
  • Arkadaşlar Merhaba ,

    12 aylık şampiyonlar paketim , 12 aylık giriş paketi olarak tanımlanmış ve üzerine 2 adette keyif paketi eklenip aylık 16 TL fatura çıkartılmış Digiturk tarafından. Sorun ya DİGİTURK'ten , ya MEDİA MARKT'tan kaynaklanıyor. Şifre çıkan kutunun üzerinde 12 aylık şampiyonlar paketi yazıyor , MEDİA MARKT müşteri hizmetlerinden kontrol ettirdim faturada 12 aylık şampiyonlar paketi yazıyor.

    Bunun üzerine DİGİTÜRK'le görüştüm , biz şifreye göre işlem yapıyoruz şifre konusunda bir problem olmuş olabilir dendi.

    Bende MEDİAMARKT'a aşağıdaki maili attım..

    Ürünü forumdan bir arkadaştan almıştım ve sıfır kendim açtım jelatinini. Arkadaş sağolsun faturasına kadar göndermişti bana. Benim gibi bu sorunu yaşayan var mı ?

    @Free User


    quote:

    Merhabalar ,

    21.04.2014 tarihinde xxxxx fatura numarasıyla bir adet “DİGİTURK 12 AYLIK ŞAMPİYONLAR PAKETİ + Giriş Paketi + 2 Keyif Paketi” alındı.

    Ürünü alan kişi OSMAN xxxxx, İZMİR2 - GAZİEMİR MEDİA MARKT Şubesinden aldı. Bende kendisinden bu ürünü aldım.

    Ürünü aldıktan sonra kurulumu DİGİTURK yetkili servisine yaptırıldı. Ardından 1 ay sonra DİGİTURK’ten telefonuma HEDİYE LİG TV PAKETİNİZ bitmiştir şeklinde bir mesaj geldi. Bunun üzerine 12 aylık aldığım bir şampiyonlar paketi olduğundan hemen DİGİTURK müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım.

    DİGİTURK müşteri hizmetlerindeki müşteri temsilcisi , Paketimin sadece 12 aylık GİRİŞ PAKETİ olduğunu iddia etti ve sisteme bu şekilde tanımlanmış dedi.

    Bunun üzerine MEDİA MARKT müşteri hizmetlerini aradım. İlk aramamda bununla ilgili mağazadan destek almam gerektiğini söylendi.

    Durum şu ki , ben bu paketi İSTANBUL’da kalmadığı için İZMİR’den arkadaşıma aldırdım. Dolayısıyla İZMİR mağaza ile irtibata geçemeyeceğim için İSTANBUL OPTİMUM mağazasına gittim. Kendileri bu konuda aldığımız mağazanın yardımcı olabileceğini söyledi.

    Ardından Müşteri Hizmetlerini tekrar aradım ve durumu anlattım. Fatura numaramdan aldığım ürünü kontrol ettiklerinde 12 aylık lig tv paketi olarak görünüyor dediler. Ancak bu konuda mağazaların yardımcı olması gerektiğini söylediler ve İstanbul optimum mağazası için şikayet kaydı açabileceklerini söylediler.

    Ben şu durumda arada kaldım.

    Bana konuyla ilgili en yetkili kişinin acilen yardımcı olması gerekiyor. Çünkü aldığım bir paketten yararlanamıyorum , doğru aldığım bir paketi belki DİGİTURK , belki de MEDİA MARKT’ın hatasıyla kullanamıyorum.

    Konuyla ilgili acil olarak geri dönüşünüzü rica ederim. Benim paketimi kullanamadığım her günün kayıp olduğunu özellikle belirtiyorum ve tüketici haklarında bununla ilgili hakkımı arayacağımı bilmenizi istiyorum.

    Acil olarak MEDİA MARKT’tan birileri DİGİTÜRK ile irtibata geçip sorunumu çözmesi gerekiyor.

    Teşekkürler!

    Önemli Not : Fatura benim adıma değil , arkadaşımın adınadır. Ancak DİGİTURK kurulumu benim adıma ve benim cep telefonumun üzerine yapılmıştır. Fatura arkadaşımın adına.




  • Bunlar adamı çileden çıkartırlar. Benimde şifreye kullanılmış dediler. Kiminle iletişime geçmem lazım diyorum aldığınız mağaza diyor ya ben Kartal dayım mağaza Taksim de nasıl gideyim dedim gitmek zorundasımız dediler. Sonra internette okudum tweet atın yazıyordu. MM 'e tweet attım hemen geri dönüş yaptılar daha sonra satın aldığım mağazadan bir yetkili aradı. Yetkili şifrelerde sıkıntı olduğunu beni Digiturkten aranacağımı söledi kapadı telefonu. 2 gün aranmadım en sonunda kendi imkanlarım ile digiturk genel müdürlüğün telefonuna ulaştım orada sorunumu çözdüm paketimi aktif ettiler. Ama ben 3 gün çileden çıktım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okko

    Bunlar adamı çileden çıkartırlar. Benimde şifreye kullanılmış dediler. Kiminle iletişime geçmem lazım diyorum aldığınız mağaza diyor ya ben Kartal dayım mağaza Taksim de nasıl gideyim dedim gitmek zorundasımız dediler. Sonra internette okudum tweet atın yazıyordu. MM 'e tweet attım hemen geri dönüş yaptılar daha sonra satın aldığım mağazadan bir yetkili aradı. Yetkili şifrelerde sıkıntı olduğunu beni Digiturkten aranacağımı söledi kapadı telefonu. 2 gün aranmadım en sonunda kendi imkanlarım ile digiturk genel müdürlüğün telefonuna ulaştım orada sorunumu çözdüm paketimi aktif ettiler. Ama ben 3 gün çileden çıktım.

    Bu telefonu benimlede paylaşır mısın ?

    Başka türlü çözülmeyecek anlaşılan.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.