Şimdi Ara

MCLARENCİLER BURAYA!!!!!!mclaren-mercedes yeniden (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
668
Cevap
1
Favori
58.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sarman61
    Challenger bu yazdığım yazıyı gotmesin kızar şimdi.

    Kızarım tabi. Bu ne biçim cümle? Hadi imla hatası yapılır da bu kadar mı olur?
  • Challenger abi harbiden farketmedim. Hemen düzeltiyorum. Valla hiç farketmedim. Affet abi. Abimizsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarman61 -- 2 Mayıs 2006; 12:06:39 >
  • yapmayın beyler demokratık bır toplum ıcerısınde kavga tartısma herzaman vardır.
    bu antı demokratık tutumu degıstırelım artık.
    fazlamı sıyası oldu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger

    quote:

    Orjinalden alıntı: sarman61
    Challenger bu yazdığım yazıyı gotmesin kızar şimdi.

    Kızarım tabi. Bu ne biçim cümle? Hadi imla hatası yapılır da bu kadar mı olur?
    abı super kacmamıs
    gotmesin ha




  • arkadaşlar ne alaka denebilecek bi soru olabilir ama geçenlerde yarış izlerken aklıma geldi. 7-8 sene evvel yarışlarda arçların özellikle arka kanat uçlarında hızlarından mıdır nedir hava girdapları görünürdü. Akrobasi şovunda bir jet misali (kanat köklerinde hava girdapları görünür keskin manevralar esnasında) Şimdi böyle bişii yok acep ne değişti de bu görsel şölenden mahrum kaldık yaw
    Ha o zamanlardan beri de sıkı bi mclaren izleyicisiyim. Hakkinen den beri şampiyonluk göremesek de always mclaren diyorum ama bu ara KİMİ nereye giderse bende oradayım diycem. Ferrari fanı olacam anlamına gelmiyo tabii
    Alonso nun bu takıma gelmesi de biraz fanatikçe olacak ama bilmiyorum hala kabullenebilmiş değilim herkese selamlar.....




  • kanada gp sinde % 100 e yakın bi birinciliği balonsoya hediye eden tkımımızı ve pit ekibimizi kutluyorum.
  • aynen katılıyorum arkadaşım bu pitlerdeki zaman kayıpları insanı çileden çıkarıyorkimi ne yapsınki daha bu mclaren nezeman adam olucakya hep basit hatalar...kimininde konsantrasyonunu etkiliyo.bu senede saçımızı başımızı yolmaya devam edicez inşallah seneye son bulur artık ferraride
    quote:

    Orjinalden alıntı: shimoda

    kanada gp sinde % 100 e yakın bi birinciliği balonsoya hediye eden tkımımızı ve pit ekibimizi kutluyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shimoda

    kanada gp sinde % 100 e yakın bi birinciliği balonsoya hediye eden tkımımızı ve pit ekibimizi kutluyorum.

    Biz ona %40 diyelim.
  • artık bir şekilde maclarenci olmakla kimici olmak birbirinden ayrılmalı diye düşünüyorum. kiminin takımda kalmasını en çok isteyen benim ama görünen o ki bu adam kesinlikle bu takımda kalmayacak eğer kalcaksa ihtimal bence %2. dün şampanya töreninde kimi ve alonso birbirtine çok souk ve mesafe duruyorlardı. ayrıca yarışın son turunda yapmış olduğu hata bana pek inandırıcı ki umarım kimi haklıdır schumiye geçilmekte. ama bu sene alonoso denen adamın da şampiyon olmasını kesinlişkle istemiyom zaten ki kimi de olamayacaksa hiç bir zaman sevmediğim bir sprcu olan schumacherin şampiyon olmasını ister hale getirdi beni bu adamın yaptıkları ve şansının böyledsini de kimsede görmedim zaten. ve buşansa karşın da kimideki şanssızlık gibisini görmedim. eğer şansı yaver gidip şampiyonluğu başka bir takımla göğüsleyebilecekse kimi bu takımdan hemen gitsin isterim ama ben olsaydım onun yerine en az bir yıl daha mc larende kalıp hem mclarene hem de alonsya dersini verip giderdim kimin daha iyi bir pilot oldugunu gösteriridim . ama gerçek ortada bu adam bu takımda kalmayacak. dün basın toplantısında ağlamamak için kendşni zor tutan halini gördum adamın ve bu takım için elinden gelen herşeyi yaptığını ama bişeye yaramadığını anladım. seneye bence mc laren taraftar olarak kayba uğrayacak mclaren tutanlar takımlarını desteklemeye devam edecek ama kimi sevenler onun takımını ve kimiyi desteklemeye devam edecekler. şu da varki kimi villenueve gibi bir durumla karşılaşabilir eğer oyle olursa da şampiyon unvanını hiçbir zaman yakalayamayacaktır. bvenim için mc laren olayı 98 de basladı ve bugun oldugu gibi seneye ve daha sonra da devam edecek pilotlar değil benim için önemli olan takımlardır .

    çok karışık anlamsız sekilde bişeyleri toparlmaya çalıştım amas inşallah anlaşılır olmuştur.
    mclarenciler bu yazdıklarım hakkında sizler neler düşünüyorsunuz.




  • bu arada konu dısında bir kampanya topici vardı
    mc larenciler olarak imzalarımıza mclaren hakkında bişiler yazalım diye ve bunu baslatan arkadas benimki gibi yapmış ben de onunkini kopyaladım zaten :D

    siz de yapsanıza forumun heryerinde birbirimizi tanırız hem

    saygılar
  • """"seneye bence mc laren taraftar olarak kayba uğrayacak mclaren tutanlar takımlarını desteklemeye devam edecek ama kimi sevenler onun takımını ve kimiyi desteklemeye devam edecekler""""
    hayır. Ben kimi diyelim ki ferrari ye gitti orada yarış kazandı veya şampiyon oldu diye ferrari ci olmam ben her zaman onu alkışlarım takımını değil. Haa mclaren takımlar klasmanı şampiyonu olsa bu serde balonso yu değil mclareni alkışlarım arkadaşlar .
    quote:

    Orjinalden alıntı: 5kaza

    artık bir şekilde maclarenci olmakla kimici olmak birbirinden ayrılmalı diye düşünüyorum. kiminin takımda kalmasını en çok isteyen benim ama görünen o ki bu adam kesinlikle bu takımda kalmayacak eğer kalcaksa ihtimal bence %2. dün şampanya töreninde kimi ve alonso birbirtine çok souk ve mesafe duruyorlardı. ayrıca yarışın son turunda yapmış olduğu hata bana pek inandırıcı ki umarım kimi haklıdır schumiye geçilmekte. ama bu sene alonoso denen adamın da şampiyon olmasını kesinlişkle istemiyom zaten ki kimi de olamayacaksa hiç bir zaman sevmediğim bir sprcu olan schumacherin şampiyon olmasını ister hale getirdi beni bu adamın yaptıkları ve şansının böyledsini de kimsede görmedim zaten. ve buşansa karşın da kimideki şanssızlık gibisini görmedim. eğer şansı yaver gidip şampiyonluğu başka bir takımla göğüsleyebilecekse kimi bu takımdan hemen gitsin isterim ama ben olsaydım onun yerine en az bir yıl daha mc larende kalıp hem mclarene hem de alonsya dersini verip giderdim kimin daha iyi bir pilot oldugunu gösteriridim . ama gerçek ortada bu adam bu takımda kalmayacak. dün basın toplantısında ağlamamak için kendşni zor tutan halini gördum adamın ve bu takım için elinden gelen herşeyi yaptığını ama bişeye yaramadığını anladım. seneye bence mc laren taraftar olarak kayba uğrayacak mclaren tutanlar takımlarını desteklemeye devam edecek ama kimi sevenler onun takımını ve kimiyi desteklemeye devam edecekler. şu da varki kimi villenueve gibi bir durumla karşılaşabilir eğer oyle olursa da şampiyon unvanını hiçbir zaman yakalayamayacaktır. bvenim için mc laren olayı 98 de basladı ve bugun oldugu gibi seneye ve daha sonra da devam edecek pilotlar değil benim için önemli olan takımlardır .

    çok karışık anlamsız sekilde bişeyleri toparlmaya çalıştım amas inşallah anlaşılır olmuştur.
    mclarenciler bu yazdıklarım hakkında sizler neler düşünüyorsunuz.




  • tabıkı kımı nın takımdan gıtmesı cok kotu bı olay olucak umarım olmaz
    ama kım nederse desın kımı alonso dan cok daha ıyı pılot
    kımı gıderse eywallah derız ama bız mclaren cıyız
  • yaw arkadaşlar tamam alonso size itici geliyor.ama yinede temkinli olmak lazım insan oğlu yapmam dediği ne çok şeyi yapıyor. bende yaptım sizde yaptınız ve bu daha ömrümüz oldukça yapacaklarımızın sadece bir kısmı.

    bence bu kadar kesin olmayın.
    yarın hepiniz hemilton cı olur çıkarsanız bakın siz.
  • hamilton süper ama kimi kadar deil tabii ki
  • alonso nun minardi de nasıl süründüğünü unuttunuz mu?kimi sauber de iken bile harikaydı.alonso şampiyonluğu kesinlikle briatore nin eseri.aynen schumi de olduğu gibi.bence geleceğin kimisi TİAGO MONTEİRO adam midland da neler yapıyo yaw
  • quote



    Orjinalden alıntı: challenger


    Sanırım kazanan bir takımı tutuyorlardı (herkesi kastetmiyorum, kimse üstüne alınmasın). McLaren kazanmaya başlayınca McLaren' ci oldular. Bu her spor organizasyonunda vardır zaten. Birisi kazanırken o tutulur. Kazanamayınca takım değiştirilir. 5 yıldır Ferrari üst üste kazanmıştır, en büyük Ferrari' dir. Ama bu sene yan gelmiştir, birden takımları değişmiştir. Ben ne fanatik Williams' çılar hatırlarım 2000 ve 2001' de. Nedense sonra birden kayboldular. 5 yıl boyunca ortalıkta pek McLaren' ci görmemen son derece doğal. Tabi kötü zamanında takımlarını destekleyenlere saygım sonsuzdur.







    ben 1999 yılından beri montoyacıyım bmw de iken bmw yi tutuyodum mclarendeyken mckareni tutuorum seneye hangi takıma giderse artık onu tutcam.......
    aslında hayalimde ki takım renoultra ama koyu bir montoyacıyım o nereye giderse onu tutcam ....




  • bence JACQUES VİLLENEUVE daha ii bir takıma giderse çok başarılı olabilecek bir isim aynı FELİPE MASSA gibi ferraride süper gidio hele son yarışı (ABD, İNDİANOPOLİS)'te 2. olmuştu....
  • nolacak yaw bu mc laren in hali..her ne kadar mc larenci olsamda kimi gitsin ferrariye kurtarsın kendini yazık oluyo..ama yinede kimi gitse bile bi yandan kimi yi desteklemeye devam edecem..benim için bi mc laren bide kimi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kollaps -- 6 Temmuz 2006; 16:00:10 >
  • MCLAREN BU HAFTA DURMADI ÇALIŞTI HABERLER VE TEST ZAMANLARI



    quote:


    McLaren NASCAR'la güç birliği yapıyor
    DaimlerChrysler AG Yönetim Kurulu Başkanı ve Mercedes Car Group’un başında yer alan Dr. Dieter Zetsche, marka ve yenilik olarak motorsporlarında benzersiz olduklarını ifade etti. McLaren Group Başkanı ve CEO'su, ayrıca Team McLaren Mercedes Formula 1’in patronu Ron Dennis ile Evernham Motorsports Başkanı ve CEO’su Ray Evernham’la birlikte US GP’de bir toplantıya katılan Zetsche, burada genelde yarışlar hakkında konuşarak Team McLaren Mercedes ile Evernham Motorsports Dodge NASCAR arasındaki teknoloji ve strateji paylaşımına dikkat çekti.



    DaimlerChrysler’in yarış organizasyonunun bir parçası olan Evernham Motorsports ve McLaren Group, testlerde kritik performans ölçümleri, simülasyonlar ve diğer örgütsel yapılar gibi alanlarda bilgi alış verişinde bulunuyor.

    Zetsche yaptığı konuşmada, “Mercedes Car Group ve Chrysler Group gibi, hem Formula 1 hem de NASCAR birbirleriyle bağlantı içindedirler. Benzerlikleri, farklılıkları ve başarıları; DaimlerChrysler’in yönetim, ürün sunumu ve yarış programlarıyla benzerlikler taşımaktadır. DaimlerChrysler’in, hem Formula 1 hem de NASCAR’a katılan tek otomobil üreticisi olması, uluslararası motorsporlarındaki varlığımızı ve tarihimizi benzersiz kılmaktadır. Bu alanda lider olmak için bu yegane Alman-Amerikan işbirliğini sürdürmeyi amaçlıyoruz” dedi.

    Zetsche, "DaimlerChrysler bünyesindeki sinerji imkanlarının en büyük örneklerinden biri, Hindistan Kokomo'dan geldi. Kokomo'daki Indiana Şanzıman Fabrikası II, Mercedes-Benz araçlarında kullanılan orjinal 5 kademeli otomatik DaimlerChrysler vitesi üretiyor. Vitesin ayrıca Chrysler 300, Dodge Charger ve Magnum ile Jeep Commander ve Grand Cherokee'de kullanımı üzerinde çalışılıyor. Biz, bu yegane Alman-Amerikan organizasyonunun, piyasada bize bir avantaj sağladığına inanıyoruz" diye konuştu.

    TurkiyeF1.Com


    quote:


    Montoya Williams'a dönüyor dedikoduları büyüyor


    Frank Williams, 2007'de Juan Pablo Montoya'nın Mark Webber'in yerine geçeceği yönünde medyada çıkan spekülasyonlar konusunda yorum yapmayı reddetti. 29 yaşındaki Webber, bu yıl takım arkadaşı Nico Rosberg'den daha istikrarlı bir performans sergilemesine rağmen, Montoya'nın 2001-2004 yıllarında yarıştığı takıma dönmesi durumunda, Avustralyalı pilotun muhtemelen Williams'dan gönderileceği ileri sürülüyor.






    Frank Williams, Speed TV'ye yaptığı açıklamada, konuyla ilgili bir soruya, "Ne olursa olsun bu konuda bir yorum yapmayacağım" cevabını verdi. Şu an için kimse üzerinde bir karar vermediklerini ifade eden Williams, "Bu, bugünün konusu değil" diye konuştu.

    WilliamsF1'in sahiplerinden ve takımın patronu olan Williams'ın, McLaren'dan ayrılması hemen hemen kesin gibi görünen Kolombiyalı pilot hakkında "büyük bir yarışçı" ifadesini kullandığı belirtilmişti.

    Bununla birlikte İtalyan La Gazzetta dello Sport gazetesi bu hafta yayınladığı bir haberde, Montoya'nın Williams'a dönüşü konusunda prensipte anlaşıldığı ileri sürülmüştü. Williams'ın, Webber'in 2007 yılındaki durumuna ilişkin kararı Temmuz'un son gününden önce vermesi gerekiyor.

    Sir Frank Williams açıklamasında, "(Sözkonusu karar) Webber'in ne kadar iyi olup olmadığıyla ilgili. Açıkçası Webber iyi bir pilot" dedi ancak daha detaylı ve kesin bir ifade kullanmaktan da uzak durdu.

    TurkiyeF1.Com


    quote:


    Mercedes, McLaren'ı satın alacağı iddiaları yalanladı

    Mercedes-Benz McLaren ortaklığından memnun. Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz'in yan kuruluşu olan DaimlerChrysler CEO'su Dr. Dieter Zetsche, McLaren'ın Mercedes tarafından satın alınabileceği yönündeki iddiaları yalanladı. Zetsche, Renault, Ferrari, Toyota, BMW Sauber ve Honda gibi diğer üreticiler kendi takımlarına sahip olsa da, "rotadan sapmak için hiçbir neden yok" diye konuştu.



    Ron Dennis ve Mansour Ojjeh, McLaren'ın yüzde 60'ını elinde bulunduruyor. Indianapolis'te açıklamalarda bulunan Zetsche, "McLaren'la olan ilişkimiz, iyi ve başarılı bir ortaklıktır" dedi.

    DaimlerChrysler'in McLaren-Mercedes'in bu sezon şu ana kadar elde ettiği sonuçlardan pek de memnun olmadığını ifade ederek, buna karşın Alman otomobil üreticisinin McLaren ortaklığından mutluluk duyduğunu kaydetti.

    "Kazanabileceğimiz bir pozisyonda olmak zorundayız" diyen Zetsche, F1'in, kendi marka yapısı açısından çok önemli olduğunu vurguladı. Bu arada Zetsche, Mercedes-Benz'in Formula 1 ve McLaren arasında bir bağ bulunduğunu ifade ederek, "Bu bizim tarihimiz ve aynı zamanda da geleceğimiz olacak" diye konuştu.

    TurkiyeF1.Com




    quote:


    Hakkinen McLaren'ın geri döneceğine inanıyor



    Mika Hakkinen, Kimi Raikkonen ve eski takımı McLaren-Mercedes'in, büyü bir hayal kırıklığıyla geçen sezonda yeniden doğuş gerçekleştireceğine ve mücadele etmekte ciddi oranda zorlandığı Renault ve Ferrari ile meydan okur hale geleceğine inandığını söyledi. Geçen hafta Londra'da yayın yapan Crash.net Radio'ya konuşan Hakkinen, McLaren'ın aradaki mesafeyi kapatmasının neredeyse imkansız olduğunu ama ümitlerin asla kaybedilmemesi gerektiğini kaydetti.



    "Bu yıl çok heyecanlı bir yarış sezonu izliyoruz. Yine bu şekilde devam edip sona ereceğine inanıyorum" diyen Finli eski pilot, "Takımlar, pilotlar ve mekanik aksamla uğraşanlar açısından çok zor bir yıl olduğu da inkar edilemez. McLaren ve Kimi'nin pistlerde kendilerini hissettirmelerini ve yarış kazanmalarını, böylece farklı ve ilginç bir gelişim evresine şahit olmayı umuyorum" şeklinde konuştu.

    TurkiyeF1.Com



    TESTLER

    quote:


    De la Rosa Jerez'de en hızlı pilot - Jerez 1. gün


    McLaren Mercedes takımının test sürücüsü Pedro de la Rosa Jerez'de başlayan test programının birinci gününde en hızlı zamanı yaparak takım için bir kabus gibi sonuçlanan Amerika grand prixi sonrası morallerin birazda olsa düzelmesini sağladı. İspanyol pilot ikinci zamanı yapan Renault'dan Heikki Kovalainen'in yaklaşık -0.4 saniye önünde daha iyi bir derece elde etti.



    Kovalainen 97 turla en fazla mesafe kateden pilot olurken Renault'un Fransa'da Alonso ile kullanacağı ve son değişikliklerin tamamlandığı yeni motoruda test etmeye başladı.

    Üçüncü sırayı alan Anthony Davidson ise Honda2nın RA106'sı üzerinde yapılan köklü aerodinamik parçaları test etti. Takım patronu Nick Fry Japon üreticinin bu değişikliklerden umutlu olduğunu söeyledi ancak ilk testlerde Davidson'ın aracı iki kez stop edince kırmızı bayrakların sallanmasına yol açtı.

    "Bu hafta çok yol katedeceğimize inanıyoruz" diyen Fry şöyle devam ett; "Jerez için bu hafta hazırladığımız çok yoğun bir program var. Bu testlerin aracımızın performansı üzerinde çok büyük etkileri olacağına inanıyoruz."

    McLaren test pilotu Gary Paffett MP4-21 ile dördüncü en hızlı turu atarken Renault'dan Jose Maria Lopez beşinci sırada kendine yer buldu.




    quote:


    De la Rosa aynı yerde - Jerez 2. gün


    McLaren'dan Pedro de la Rosa İspanya'nın güneyinde bulunan Jerez pistindeki testlerin ikinci gününde de en hızlı zamanı yapan pilot oldu. İlk gün 1:18.029'luk derecesi ile en hızlı turu atan İspanyol test pilotu Çarşamba günü derecesini 1:17.785'e çekti ve günün sonunda gene listenin en üst basamağında yer aldı. De la Rosa takım arkadaşı Gary Paffett ile takımın Fransa grand prixinde kullanacağı lastikler üzerinde çalışırken 116 tur ile İspanyol pilot pistte en fazla tur atan isim oldu.


    Çarşamba günü testlere dahil olan Dünya Şampiyonu Fernando Alonso Fransa grand prixi için programlanmış test sürüşlerini gerçekleştirdi. Alonso bu hafta Jerez'de test edilecek yeni geliştirilmiş motoru ilk kez Fransa'da kullanacak. Fisichella ise Amerika'da kullandığı motor ile gelecek hafta yarışacak. Alonso günü Heikki Kovalainen'in arkasında üçüncü sırada tamamladı.

    Honda'dan Anthony Davidson dördüncü zamanın sahibi olurken Rubens Barrichello'da ikinci gün Jerez'deki testleri katıldı. Brezilyalı pilot 10. sırada kalırken iki kez kırmızı bayrakların sallanmasına neden oldu. İki kez pistte spin atan Barrichello ayrıca gün sonuna doğru motorunda olulşan bir problem yüzünden aracının stop etmesine engel olamadı.

    Davidson ise Almanya grand prixi için lastikler üzerinde çalışırken, Britanyalı pilot saat 11'de aracının stop etmesi üzerine bir kez kırmızı bayrağın sallanmasına neden oldu. Diğer kırmızı bayraklar ise Red Bull'un üçüncü pilotu Robert Doornbos'a sallandı. Doornbos'ta motorunun stop etmesi üzerine saat 15.30'da seansın durmasına neden oldu.

    BMW-Sauber takımı ise Jerez'e yeni bir aero paket ile geldi. Ön burna yerleştirilen monokok kanatçıklar (fin) sadece Robert Kubica'nın aracında denendi. Kubica ise altıncı sırada kaldı.






  • Mclaren testlerde baya bir başarılı görünüyor ne diyelim neredeyse herzaman aynı şeyi yapıyorlar iş işten geçtikten sonra araba kendini toparlamaya başlıyor
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.