Şimdi Ara

Mazda MX-5 Hız Testi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Mx5e bakan adam esnaf hesabi yapmaz diyoruz basitce

    Ne hesabı yapar peki. Parayı senden benden daha iyi kullanır bu parayı veren. Boşuna zengin değildir.

    Düz mantık bunu alana kadar 2.el harika z4 ler var. Miatalar ucuz araba yurt dışında tr de değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araba az da olsa sattigina gore kâr zarar hesabi yapmiyor alan adam zaten garajında yıllarca saklar bu arabayi miltimilyoner adamlarin hepsi ikinci elle bilmemneyle ilgilenmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    bu araba hızlı gitsin koltuğa yapıştırsın diye alınacak bir araba değil zaten. 1.5 olanını test ettim çok zevkli bir sürüşü var hani motor sesi, gaz tepkileri, direksiyon tepkileri, cabrio olması vs ile çok eğlenceli bir araba. 3.20d ile falan o zevki almak mümkün değil.

    bu arabanın 1.5 olanı alınır paşa paşa binilir. bu tarz bir araba için 2.0 ötv'si vermek son derece gereksiz olur. BRZ için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, BRZ'ye güçlü motor şart.

    Bagajı veya koltuk sayısı için mi alacaz.

    Tabiiki de performans gerek 0-100 gerek son hız gerek surus dinamiği için alınır.

    3.20 d dediğin arabada bagaj koltuk performans hepsi gayet iyi seviyede.

    Road star dediğin mesela z4 3.5 i ler var 0-100 u 5 sn filan. Makine dediğin böyle olmalı. 2010 modelleri 120k civarında satılıyor. Gidip çöplere pars vermeye lüzum yok

    Sen roadster mantığını biraz yanlış anlamışsın dostum, roadster demek performans arabası demek değildir.

    mx5 kullanırken alacağın zevkin yarısını 3.20d sürerken alamazsın. Bagaj koltuk falan kıyası komik, bu arabalar zaten evin tek arabası olsun ye üretilmiş araçlar değiller. Bunu alanın sedan vs. başka aracıda vardır.

    beğenmediğin mx5 tüm zamanların en çok satan roadster'i ve hiç bir zaman sandığın gibi çok hızlı ya da çok güçlü bir modeli olmadı. Çünkü bu arabanın mantığı hızlı gitmek değil. Sürüş zevki demek salt motor gücü demek hiç değil.

    MX-5 test aracı bayilerinde var gidip test edin bir ehliyet fotokopisi vereceksiniz sadece. Sonra bu arabaya 3.0 motor lazım diyormusunuz bakalım.






    Bence tamamen yanılıyorsunuz. Miatalar ucuz olduğu için satılıyor. Şöyle denilebilir. Yurtdışında bir golf parasına satılan araç bu. Satsinlar 70k bandında sonra niye almıyor bizim insanımız muhabbeti yapalım.
    Lafı çevirmeye gerek yok. Bmw 3.0 motor 300 beygirlik dehşet makineyi roadstar a koymasının tabiiki nedeni belli.
    Haa 2.el miatalar bence hızlıca 70-80k bandına inebilir ama ilk başta aracın satılması lazım.

    Bence siz yanılıyorsunuz. MX-5 fiyatları evet eleştirilebilir ve bence de yüksek ama MX-5 ucuz olduğu için dünyada satılıyor demek doğru değil. Bu arabaya corolla muamalesi yapmamak lazım kimse ucuz olsun ayağımı yerden kessin diye MX-5 veya benzeri araç almaz dünyanın hiçbir ülkesinde. MX-5'i performans yönünden eleştirmek gerçekten manasız. Dünyanın tüm ülkelerinde bu arac 1.5L ve 2.0L litre olarak satılıyor ve dünyanın en çok satılan roadster'i, her incelemede göklere çıkarılan bir araç.

    Bakın tekrar söylüyorum, kağıt üzerinden farklı bir intiba oluşturduğunu biliyorum ama gidin bir mazda mx-5 bayisine test edin. 1.5L olanın bile ne kadar zevkli olduğunu gördüğünüzde şaşırıp kalacaksınız.

    Bu arada yere göre sığdıramadığınız Z4'ün sadece 3.0 twinpower turbo modeli yok, 2.0i modelide var 184hp. Z4 ne bu sınıfın yaratıcısı ne de ikonik modeli. Güzel bir araç amenna ama Z4'ü övücem diye MX-5'i gömmeninde bir manası yok.

    3.20d kıyası için diyecek söz yok zaten, gidin ikisinide test edin bir daha sürüş zevki için 3.20d'ye dönüp bakıyormusunuz bakalım :)




  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    320dizeli normal bir örnek olarak vermiştim. 320d popüler bir araba olduğu için. fakat kavga çıkmış konuda gerçekten ilginç bir forum
    ayrıca z4 crash testte düşük puan almıştı sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 19 Haziran 2016; 16:11:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    bu araba hızlı gitsin koltuğa yapıştırsın diye alınacak bir araba değil zaten. 1.5 olanını test ettim çok zevkli bir sürüşü var hani motor sesi, gaz tepkileri, direksiyon tepkileri, cabrio olması vs ile çok eğlenceli bir araba. 3.20d ile falan o zevki almak mümkün değil.

    bu arabanın 1.5 olanı alınır paşa paşa binilir. bu tarz bir araba için 2.0 ötv'si vermek son derece gereksiz olur. BRZ için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, BRZ'ye güçlü motor şart.

    Bagajı veya koltuk sayısı için mi alacaz.

    Tabiiki de performans gerek 0-100 gerek son hız gerek surus dinamiği için alınır.

    3.20 d dediğin arabada bagaj koltuk performans hepsi gayet iyi seviyede.

    Road star dediğin mesela z4 3.5 i ler var 0-100 u 5 sn filan. Makine dediğin böyle olmalı. 2010 modelleri 120k civarında satılıyor. Gidip çöplere pars vermeye lüzum yok

    Sen roadster mantığını biraz yanlış anlamışsın dostum, roadster demek performans arabası demek değildir.

    mx5 kullanırken alacağın zevkin yarısını 3.20d sürerken alamazsın. Bagaj koltuk falan kıyası komik, bu arabalar zaten evin tek arabası olsun ye üretilmiş araçlar değiller. Bunu alanın sedan vs. başka aracıda vardır.

    beğenmediğin mx5 tüm zamanların en çok satan roadster'i ve hiç bir zaman sandığın gibi çok hızlı ya da çok güçlü bir modeli olmadı. Çünkü bu arabanın mantığı hızlı gitmek değil. Sürüş zevki demek salt motor gücü demek hiç değil.

    MX-5 test aracı bayilerinde var gidip test edin bir ehliyet fotokopisi vereceksiniz sadece. Sonra bu arabaya 3.0 motor lazım diyormusunuz bakalım.






    Bence tamamen yanılıyorsunuz. Miatalar ucuz olduğu için satılıyor. Şöyle denilebilir. Yurtdışında bir golf parasına satılan araç bu. Satsinlar 70k bandında sonra niye almıyor bizim insanımız muhabbeti yapalım.
    Lafı çevirmeye gerek yok. Bmw 3.0 motor 300 beygirlik dehşet makineyi roadstar a koymasının tabiiki nedeni belli.
    Haa 2.el miatalar bence hızlıca 70-80k bandına inebilir ama ilk başta aracın satılması lazım.

    Bence siz yanılıyorsunuz. MX-5 fiyatları evet eleştirilebilir ve bence de yüksek ama MX-5 ucuz olduğu için dünyada satılıyor demek doğru değil. Bu arabaya corolla muamalesi yapmamak lazım kimse ucuz olsun ayağımı yerden kessin diye MX-5 veya benzeri araç almaz dünyanın hiçbir ülkesinde. MX-5'i performans yönünden eleştirmek gerçekten manasız. Dünyanın tüm ülkelerinde bu arac 1.5L ve 2.0L litre olarak satılıyor ve dünyanın en çok satılan roadster'i, her incelemede göklere çıkarılan bir araç.

    Bakın tekrar söylüyorum, kağıt üzerinden farklı bir intiba oluşturduğunu biliyorum ama gidin bir mazda mx-5 bayisine test edin. 1.5L olanın bile ne kadar zevkli olduğunu gördüğünüzde şaşırıp kalacaksınız.

    Bu arada yere göre sığdıramadığınız Z4'ün sadece 3.0 twinpower turbo modeli yok, 2.0i modelide var 184hp. Z4 ne bu sınıfın yaratıcısı ne de ikonik modeli. Güzel bir araç amenna ama Z4'ü övücem diye MX-5'i gömmeninde bir manası yok.

    3.20d kıyası için diyecek söz yok zaten, gidin ikisinide test edin bir daha sürüş zevki için 3.20d'ye dönüp bakıyormusunuz bakalım :)

    Hocam arabaya laf eden yok biz fiyatına karşıyız.

    Sınıf kıyaslaması da değil. Neden jetta golf parasına değil bu 1.5 lik motor. Araba zaten hafif zevk arabası kg başına mühendislik maliyeti belli. Vergi dilimi aynı.

    Bknz sadece bu mazdaya has değil tabi. Mesela Slc diye bir model yurtdışında c180 parasına. Burada ise ise abartısız söylüyorum 50-60k fazlası var.

    Yanlış anlaşılmasın road star ülkemizde zengin ailenin haşere çocuğunun doğum günü hediyesi muamelesi görüyor. Gelir dengesizliği olan ülkede bu çok normal. Tabi bir Avrupa ülkesinde ise gelir dağılımı nispetinde araca olan talepten dolayı işin içine rekabet giriyor ve fazlasıyla satılıyor.

    Ülkemizde ne zaman road star rekabeti oluşur işte o zaman slc miata z4 ler alınabilir olur. Yoksa su an 2.el bile almak akıl kâr işi değil. Z4 örneğini o yüzden verdim. Bari road star alacam bunu alırım diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bu araba az da olsa sattigina gore kâr zarar hesabi yapmiyor alan adam zaten garajında yıllarca saklar bu arabayi miltimilyoner adamlarin hepsi ikinci elle bilmemneyle ilgilenmiyor

    Orası öyle de gidip miata almaz Sanırım bu hesabı yapmayan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tr de satiliyor 3 5 tane ki yapiyor dostum.bende alfa spider veya brera alirim mesela

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç güzelde Mazda'nın Türkiye için belirlediği fiyatlar saçma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değilde bu sözünü ettiğiniz 320d hani şu avrupada orta sınıf binek sedan 2 litrelik dizel motorlu lüks segment otomobil di mi? Bi tarafta da 2 kişilik cabrio. Sanki elmayla armutu aynı tartıda görüyormuşum gibi oldu....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    O değilde bu sözünü ettiğiniz 320d hani şu avrupada orta sınıf binek sedan 2 litrelik dizel motorlu lüks segment otomobil di mi? Bi tarafta da 2 kişilik cabrio. Sanki elmayla armutu aynı tartıda görüyormuşum gibi oldu....

    ilk mesajı editledim oku
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.