Şimdi Ara

mazda 3 mazda 3 mazda 3 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
2
Favori
2.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boombip


    quote:

    Orijinalden alıntı: supertivo

    Ferit Şahenk ve holdinginin araç yansıması olan VAG grubundan geziden beri nefret ederim, forumdaki VW fanboylardan da çok rahatsızım fakat sezarın hakkı sezara arkadaşlar.
    Autoshowda 2 aracı da iyice inceledim. Golf MK7 'den öncesini bilemem ama MK7 olmuş, çalışılmış bir tasarım. Mazda ördek gibi araba, mazda 6'yı gördükten sonra Mazda 3 çok ergen işi geldi. Fakat Passata bindikten sonra Golf, kesinlikle böyle hissetirmiyor. Mazda TR sitesinden kendilerine uzunca bir yazı döşendim, çekincelerimi ve önerilerimi yazdım. 2 ay oldu, bir kişi bile dönmedi. VW satışcıları kibirli falan deniyor eyvallah da Mazdada da ben övülecek kadar bir şey görmüyorum. Hem araçta, hem Türkiye temsilciliğinde, hem satış sonrasında.

    Mazda 3'un icine bile binmeden yaptiniz bu yorumlari degil mi

    Sezarın hakkını sezara demiş ne güzel, ama nedir o mazda 3 e ördek demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 207m kullanıcısına yanıt
    Defolu şanzıman+defolu motor+Geri görüş kamerası+adaptif şasi kontrolü+Dynaudio Excite Ses Sistemi=82700
    Sağlam motor+sağlam şanzıman+Bose ses sistemi+Şerit takip sistemi+kör nokta uyarı sistemi+multimedya sisteminden mail okuma+anahtarsız giriş çalıştırma=86000



    İleride bozulacağı kesin olan bir arabayı almak bence çok mantıksız.Bu yüzden bu iki araç arasında seçim yapmam gerekirse ben Mazda 3'ü tercih ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    Defolu şanzıman+defolu motor+Geri görüş kamerası+adaptif şasi kontrolü+Dynaudio Excite Ses Sistemi=82700
    Sağlam motor+sağlam şanzıman+Bose ses sistemi+Şerit takip sistemi+kör nokta uyarı sistemi+multimedya sisteminden mail okuma+anahtarsız giriş çalıştırma=86000



    İleride bozulacağı kesin olan bir arabayı almak bence çok mantıksız.Bu yüzden bu iki araç arasında seçim yapmam gerekirse ben Mazda 3'ü tercih ederim.

    İleride bozulacağı kesin olan bir araba mı ? Müneccim falan mısınız siz ? Ayrıca o defolu dediğiniz TSI motor sizin o çok sağlam dediğiniz 1.5 atmosferik tırt motorun içinden geçer.

    Tırt motor-naylon döşemeli koltuklar-çakma karbon görünümlü kaplamalar-aydınlatmasız cam düğmeleri-böse ses sistemi-şerit takip-kör nokta uyarısı = 86.000 TL yılda 2 kez yetkili servis kazığı da çabası. Mazda 3' ün Golf olabilmesi için bir kaç fırın ekmek daha yemesi gerekiyor. Evet tasarım şahane fakat sadece tasarımla bu iş olmuyor maalesef.

    Ayrıca anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi 82.700 TL' ye mal ettiğim araçta mevcut. Size tercih etme cesareti gösterebilirseniz Mazda 3 ile mutluluklar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: boombip


    quote:

    Orijinalden alıntı: supertivo

    Ferit Şahenk ve holdinginin araç yansıması olan VAG grubundan geziden beri nefret ederim, forumdaki VW fanboylardan da çok rahatsızım fakat sezarın hakkı sezara arkadaşlar.
    Autoshowda 2 aracı da iyice inceledim. Golf MK7 'den öncesini bilemem ama MK7 olmuş, çalışılmış bir tasarım. Mazda ördek gibi araba, mazda 6'yı gördükten sonra Mazda 3 çok ergen işi geldi. Fakat Passata bindikten sonra Golf, kesinlikle böyle hissetirmiyor. Mazda TR sitesinden kendilerine uzunca bir yazı döşendim, çekincelerimi ve önerilerimi yazdım. 2 ay oldu, bir kişi bile dönmedi. VW satışcıları kibirli falan deniyor eyvallah da Mazdada da ben övülecek kadar bir şey görmüyorum. Hem araçta, hem Türkiye temsilciliğinde, hem satış sonrasında.

    Mazda 3'un icine bile binmeden yaptiniz bu yorumlari degil mi

    Sezarın hakkını sezara demiş ne güzel, ama nedir o mazda 3 e ördek demek

    bindim. autoshowda bindim.
    sadece mazda 3'e değil, mazda 6, cx3, cx5'e de bindim.




  • 207m kullanıcısına yanıt
    Nedir bu kavga? golf alan memnun mazda alanda bırakalım bu muhabbetleri artık. Adam aracı almış memnun kalmış yazmış buraya ne var yani bu tamamen başkalarının görüşlerine saygısızlıktır. Ben almışım mazda 3 ümü mutlu mesut kullanıyorum size noluyo amacınız bizi aracımızdan soğutmak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Google'a Dsg problemi diye aratırsanız çoğu kişinin aracının bozulduğunu görebilirsiniz.Mazda en azından diğer Japonlar gibi dürüst davranıyor.Öyle cam açma düğmelerine ışık koyup motor,alt takım ve vites gibi önemli parçalarda maliyeti azaltmıyor.Şu anda zaten Mazda kullanıyorum.Mazda 3'e ihtiyacım yok.


    Tsi motor 1.5 skyaktiv motorun içinden geçmesine geçer de yağ yakıp sürekli arıza çıkartan motoru ben ne yapayım?
  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    Şimdi bazı şahıslar hayatlarının bir döneminde farklı olalım diye arayışa girerler .Mesela kafayı kazıtmak, kulağa küpe, şekil dövmeler vs vs ..Bunlara lafım yok kendi dünyaları ama yaptıkları bu marjinal hareketleri hararetle savunurken bunları yapmayanları da bir şekilde kınarlarsa o zaman tabi ki tepki çekerler..Sen ne yapayım da farklı olayım bir çeşit herkeste olmayan bir araç satın alayım derken kündeye geldiysen ..bırak başkaları istediği arabayı rahatça seçsin..yanıltma adamları ..sanki mazda 3 değil de Bentley den bahsediyorlar ..altı ucu 2 kalas bir heves araba ..sene olmuş 2015 ..hala 120 HP -150 Nm araç yapıyor..senin keyfin için millet 6 ayda bir gidip servisle akraba olacak, servis bulacam diye 200-300 km seyahat edecek vs. haftalarca yedek parça bekleyecek vs vs...Siz yanmışssınız bari millet yanmasın




  • İç tasarım ve malzeme kalitesi olarak Mazda 3 gerçekten çok geride, yani o koltuk döşemesi nedir Allah aşkına. Yani doğru kelimeyi bulamıyorum ama dirençsiz/dirayetsiz mi desem bilemedim koltuk döşemeleri için.

    Torpido'yu açıyorsunuz iç kısmı çok ama çok kalitesiz bir plastik. En ufak bir kaplama yok, fuardaki aracın torpidosunun içinde çizikler vardı siz düşünün.

    Mazda 3 hafifletilmiş bir araç bu konuda saygıyı hakediyor ama bu hafifletilme işlemini his olarakta yaşatıyor malesef. Bagaj kapağından, koltuk döşemesine kadar o hafifliği hissettiyor.

    Golf'ü rakiplerinden bu kadar öne çıkaran özellikler bu ufak tefek farklar, detaylardaki farklar. Aslında Golf'e gerek de yok bu sınıftaki tüm avrupalı araçların kalite hissi mazda 3'ten daha yüksek. Yakında kasa değiştirecek Megane'dan, o beğenilmeyen Leon'a kadar.

    Motor gerçekten güzel, yüksek sıkıştırma oranlı teknolojik bir motor ama performansı o tasarıma yakışmıyor, daha güçlü bir motor seçeneğide gelmeli.


    Tüm bunları söylüyorum ama Mazda 3 kötü araç demiyorum detaylara çok takan bir insan değilseniz gayet mutlu mesut eder. Fakat bu Mazda Türkiye'ye gerçekten müstehak bu satışlar. Doğru dürüst bayi yok, servis yok, tanıtım yok, reklam yok, fiyatlar yüksek. Bir de o nasıl bir bakım aralığıdır arkadaş, bugün bir çok markada bakım aralıkları 20000km/1 YIL 'da bir, hadi 20,000 olmasında 15000/1 YIL olsun. Bu adamlar resmen araç satılmasın istiyorlar. Bir araç alacak adam için bunların hepsi önem arzeder, sanki mazda değil de maserati satıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 10 Haziran 2015; 2:42:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    Google'a Dsg problemi diye aratırsanız çoğu kişinin aracının bozulduğunu görebilirsiniz.Mazda en azından diğer Japonlar gibi dürüst davranıyor.Öyle cam açma düğmelerine ışık koyup motor,alt takım ve vites gibi önemli parçalarda maliyeti azaltmıyor.Şu anda zaten Mazda kullanıyorum.Mazda 3'e ihtiyacım yok.


    Tsi motor 1.5 skyaktiv motorun içinden geçmesine geçer de yağ yakıp sürekli arıza çıkartan motoru ben ne yapayım?






    Bu benim 3. DSG' li aracım. Hiçbirinde en ufak sorun yaşamadım çok şükür. DSG riskli bir şanzıman fakat bu kesin arıza çıkarır anlamına gelmiyor. TSI motorun kronik yağ yakma sorunu da yok. Sadece Polo GTI' lar da bir dönem vardı. O da performans aracı olduğu için çok anormal bir durum değildi. Piston geniş gömlekler küçük olunca daha fazla performans alırsınız fakat yağ yakma sorunu olur bu seferde. GTI' da da böyle bir durum vardı. Turbo motorlu düşük hacim yüksek güçlü araçlarda ara sıra yaşanabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Nedir bu kavga? golf alan memnun mazda alanda bırakalım bu muhabbetleri artık. Adam aracı almış memnun kalmış yazmış buraya ne var yani bu tamamen başkalarının görüşlerine saygısızlıktır. Ben almışım mazda 3 ümü mutlu mesut kullanıyorum size noluyo amacınız bizi aracımızdan soğutmak mı?

    Yahu el insaf, kim kimin aracından soğutmaya çalışıyor. DSG ve TSI motora arızalı diyen sizsiniz, karşılık verince suçlu biz oluyoruz. İğneyi başkasına, çuvaldızıda kendinize batırın lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Şimdi bazı şahıslar hayatlarının bir döneminde farklı olalım diye arayışa girerler .Mesela kafayı kazıtmak, kulağa küpe, şekil dövmeler vs vs ..Bunlara lafım yok kendi dünyaları ama yaptıkları bu marjinal hareketleri hararetle savunurken bunları yapmayanları da bir şekilde kınarlarsa o zaman tabi ki tepki çekerler..Sen ne yapayım da farklı olayım bir çeşit herkeste olmayan bir araç satın alayım derken kündeye geldiysen ..bırak başkaları istediği arabayı rahatça seçsin..yanıltma adamları ..sanki mazda 3 değil de Bentley den bahsediyorlar ..altı ucu 2 kalas bir heves araba ..sene olmuş 2015 ..hala 120 HP -150 Nm araç yapıyor..senin keyfin için millet 6 ayda bir gidip servisle akraba olacak, servis bulacam diye 200-300 km seyahat edecek vs. haftalarca yedek parça bekleyecek vs vs...Siz yanmışssınız bari millet yanmasın

    Marjinal mi? Vay be terörist deseydin , paralelci falan deseydin bizim gibi mazda kullanıcılarına daha da farklı olurduk bi kesimden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin
    sene olmuş 2015 ..hala 120 HP -150 Nm araç yapıyor..senin keyfin için millet 6 ayda bir gidip servisle akraba olacak, servis bulacam diye 200-300 km seyahat edecek vs. haftalarca yedek parça bekleyecek vs vs...Siz yanmışssınız bari millet yanmasın


    120 hp ile sınırlı değilsiniz

    paralel ithalat ile 2.5 motor 184 beygir modelini getirtebilirsiniz böylece düşük tork derdinden kurtulursunuz





  • Bu forumda bir otomobil çok fazla eleştiri topluyorsa çok satıyor, çok fazla beğeni alıp olumlu yorumları toplayabiliyorsa hiç satmıyor. Kısacası, burası gerçeği temsil eden bir mecra değil.
  • Arkadaşlar, 6 ayda bir bakım saçmalığı sadece Türkiye'de mi geçerli yoksa Mazda'nın tüm Dünya'da uyguladığı bir prosedür mü? Eğer sadece Türkiye ye özgü bir durum ise neden mazda sahipleri bunu Mazda genel merkezine şikayet etmiyor?

    Yok dünya çapında da 6 ayda bir bakım zorunluluğu var ise, nerde kaldı Japon sorunsuzluğu? Arabasına güvenmeyen firma ancak 6 ayda bir bakım zorunluluğu koşar.

    Sırf bu 6 ay muhabbeti yüzünden bile alınmaz! Dünya'nın en şık arabası da olsa nafile, ki zaten satmıyor.

    Mazdanın yerinde olsam Tr distribütörünü acilen değiştirirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eshotçu E kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah öyle demedim..biraz gırgır yazdım tabi ki..eee bu satış rakamları ile Mazda alanlar en azından rakamsal anlamda marjinal kesimi teşkil etmiyorlar mı? Ayrıca kasa çok güzel lafım yok..servis ağı ve yedek parça temini kuvvetli olsa dolayısı ile 2. eli de iyi olur , servisler de sinek avlamadıkları için milleti 6 ayda bir kazıklamaya çağırmazlardı)) bir de az daha düşük fiyat, kuvvetli motorlar ve daha kaliteli iç dizayn olsa tadından yenmezdi..O zaman da zaten gidip herkes Mazda alırdı değil mi? Ama şu da var dayanıklı ve çok az arıza veren bir araba ,ona da kimse laf edemez. Alanlar güle güle kullansın diyorum
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    Aman paralel filan millet yanlış anlayacak..2.5 motoru paralel ithal edecek bütçe kaç kişide var?? Elin oğlu artık 1.6 turbodan çıkartıyor o beygiri...Zaten Mazda yı eleştirdiğim önemli noktalardan biri de buydu.
  • sorrento kullanıcısına yanıt
    Sorun orada zaten adamların TR distribütörü yok..Doğrudan kendilerinin TR şubesi var..Yan gelip yatıyorlar ,reklam promosyon ,kampanya hak getire..Mermerler ile anlaşmazlık yaşanıp distribütörlük hakları iptal edildiğinden beri iflah olmadı zaten Mazda..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.