Şimdi Ara

Mazda 3 Geri görüş kamerası

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. 2014 mazda 3 modeli için yurtdışı kaynaklarda geri görüş kamerası olduğunu duydum. Ancak Türk kaynaklarda olmadığı söyleniyor. Aslı nedir bu durumun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaidAbdullah -- 7 Temmuz 2014; 3:26:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • amerikada ki modellerde mevcut

    türkiyeye gelen araçlarda kamera, deri koltuk, sunroof yok.
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • Çok anlamsız ne var ki koysalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2015 yilinda gelip gelmeyecegi hakkinda bir bilgi var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tamam yok konusunda hemfikiriz ama ekleme yapılabiliyor olması çok doğal, orijinal yurtdışında sonradan eklene yapılabiliyormu? Bilen varmı? Varsa belki parçaları aradan getirtip burada montaj vs yapılabilir belki
    Kocaman ekran var herşey var kamera yok , hadi yok bari opsiyon koy kendimiz taktıralım değilmi;

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bu geri zekalılar da hiç bir şey olmaz. türkiyeki mazda dünyanın en dandik distribütörü. trinidad tobago, zimbabve hatta kenya mazda bile tr mazda'dan 10 bin kat daha iyi. krem renkli delikli deri koltuk yeni mazdanın karakteristliği. yeni 3 te, yeni cx-3 te yeni cx-5 te hep aynı koltuk var. tüm dünyada var. tr de siyah kumaş seçenek yok. allah belanızı versin ne diyeyim....
  • Artık var serviste 820₺ + işçilik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Polo Geri Görüş Kamera Sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • yuhhh. Zaten kablolama hazır .. En kötü bir yazılım atıp birde kamerayı oturtmak için mi bu ücret. Zaten yazılımı bakımda güncelliyecektir bunlar. Geriye arkadaki kapağı kaldırıp kamerayı oturtma ve bir soketi takmak kalır . Bu fiyata hero 4 takılır hem öne hem arkaya :)
    _____________________________
    Hades Canyon NUC8i7HVK2 i7-8809G 2x8 Kingston HyperX Impact Samsung 970 Evo 250GB M.2 MacBook Pro 15 MR932TU/A Sony HDR-Sr11 Sony ∝7s iPhone 14 Pro Max iPad Air 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volcano2K

    yuhhh. Zaten kablolama hazır .. En kötü bir yazılım atıp birde kamerayı oturtmak için mi bu ücret. Zaten yazılımı bakımda güncelliyecektir bunlar. Geriye arkadaki kapağı kaldırıp kamerayı oturtma ve bir soketi takmak kalır . Bu fiyata hero 4 takılır hem öne hem arkaya :)

    Olsun ama isterse 800 lira olsun diye düşünenler de var... Bana göre o işlem için 200 Lira bile çok... Ama burası Türkiye...
    _____________________________
    Türkiye'nin ilk Mazda forumu Klap'tır. Geri kalan ne varsa; Garaj'dır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.