< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
https://www.maximumgenc.com.tr/kpss-sinav-odemelerinde-50-indirim-ayricaligi Yukarıdaki sayfada yer alan koşulları sağladığınıza eminseniz ve size orada bahsedilen bilgilendirme SMS gelmemiş, ayrıca harcama dönem içi işlemlere düştüğü halde indirim yansımamışsa şikayet kaydı oluşturabilirsiniz. İş Bankası Web sitesine girip en aşağıda sağ alt köşede "Bize ulaşın" kısmından "İletişim Formu" bölümüne girerek formu doldurduğunuzda size ortalama 3-5 gün içerisinde geri dönüş yapacaklardır. |
_____________________________
|
teşekkürler koşullar sağlıyorum. şikayet kaydı oluşturacağım . düzenleme : bugün karta yansımış gerek kalmadı şikayet oluşturmaya < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Byblack58 -- 20 Mayıs 2023; 14:47:25 > |
_____________________________
|
Hocam bilmiyorum tekrar başvurur musunuz ama aklınızda bulunsun ilk başvurunuzda şikayetinizi bddk incelemiyor. Sadece şikayetinizi bankaya iletiyorlar ve onlardan aldıkları dönüşü size bildiriyorlar. Aynı konuyla alakalı 2. başvurunuzda seçeneklerden seçip ilk şikayetinizin sonucunu eklerseniz bddk inceliyor. Zaten bddk şikayetleri bu sebeple 2. aşamada çözülüyor genelde |
_____________________________
|
Arkadaşlar bir duyuru Malum sarı tenekeyi pazarama üzerinden nays veya maximum kart ile alırsanız 1) e-ticaret kampanyasi saymıyor 2)varsa size özel yüzde 10 indirimden saymıyor, 3) nays ile alırsanız iade vermiyor Sebeb pos cihazını ayırmışlar. Pazarama yazması gerekiyor iken pazarama k. Topkapi yaziyor. Bilginize beş yıldızlı bilgidir . Bir kapı daha bitti. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimliksiz41 -- 22 Mayıs 2023; 1:30:44 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Bizi bilen bilir, bilmeyen de kendisi gibi bilir
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Ben kullanamadım o kampanyayı telefondan bir türlü ödeme alamadı pos. |
_____________________________
|
O kampanya için puan vermedi zaten hocam. 1 hafta önce İletişim formundan yazdım, nays kampanyası puanının yattı diye cevap göndermişler. Burada birkaç arkadaş olumsuz cevap aldıklarını söyledi. |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Ben müşteri hizmetlerini arayıp kayıt oluşturdum, puanı dün yatırdılar. |
_____________________________
|
Bugün harcama yapmamışsın diye mail göndermişler. Uğraşmayacağım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
TeknolojikAdam
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Arkadaşlar, Maximum kart yurt dışı dolar ile oyun alırken komisyon alıyor mu? Dolar şeklinde öderken yani? |
_____________________________
![]() Last of Us | God of War | Resident Evil | Legend of Zelda | Silent Hill | Prince of Persia | Golden Axe
|
kart aidatı için 6 ayda 2k harcama sözü verdim bankaya ama bunu takip etmenin bir yolu var mı? bilen var mı? |
_____________________________
|
dolar ekstreniz yoksa alir . < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|