Şimdi Ara

Maximum Kart Kampanyalar (Genel) 26.08.2020 (GÜNCEL) (305. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.585
Cevap
583
Favori
969.598
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 303304305306307
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kıng365 kullanıcısına yanıt

    Bende Maximum Aidatsız vardı.

    Kampanya katılım, puan, taksitlendirme, sonradan taksitlendirme, ilave Taksit, taksitli nakit, erteleme vb olmadığı için müşteri hizmetleri arayıp ücretli kartı istemiştim..

    Maximum Aidatsız kullanalı 1 yıl

    Maximum Visa Platinium bu kart ise 7 ay olmuş.


    Maaş müşteri iseniz kart ücretsiz ama değilseniz ücret yansıyacaktır.Ücret yansıyınca bizi arayın harcamalarınıza göre yardımcı olmaya çalışalım dediler.

    Eylül gibi arayacağım tekrardan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibo83 kullanıcısına yanıt
    Kart aidatlarının iadesi ile ilgili ortada bir haksızlık varsa bunun muhatabı kart kullanıcıları değil, bankadır. Israrla burada insanlara sizin de ücret ödemeniz gerekiyor diyorsan kıskançlık yapıyorsundur, başka açıklaması yok. Hem haksızlığa uğradığını düşünüp hem de banka sözcüsü gibi sözleşme atıp durman oldukça ironik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • birkaç haftadır telefonla mobil ödeme hata veriyor.
    çözümünü bilen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prof.Matematik -- 3 Nisan 2023; 12:39:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prof.Matematik kullanıcısına yanıt

    telefonun markası ne hocam. bende de bi ara olmuştu

  • kacanga kullanıcısına yanıt

    nokia 8.

    diğer bankalarda sorun yok ama.

  • Prof.Matematik kullanıcısına yanıt

    o telefon hakkında bilgim yok ama nfc ayarlarında bi geri yükleme sorun çözme tarzı bişey var senin telefonda varsa onu yapabilirsin. bir de uygulamayı kaldırıp tekrar kurabilirsin. kurduktan sonra mobil ödemeyi tekrar aktif etmelisin yani mobil temassız kartı yüklemelisin .bende bunu yapınca düzelmişti

  • kacanga kullanıcısına yanıt

    teşekkürler, bunları deneyeyim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aralar market ve beyaz eşya alımları için puan kampanyası varmı acaba ?

  • Bugun market

    kampanyasina sayac isleyen oldumu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SirGibiSakLisim S kullanıcısına yanıt

    Evet ama geç işliyor bugün


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SirGibiSakLisim S kullanıcısına yanıt
    Benimki anında istemişti sabah

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sayaç bugün market kampanyası ilerlemedi kampanya puanı yatarmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoserdar -- 3 Nisan 2023; 21:21:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibo83 kullanıcısına yanıt

    alakası yok biraz araştırın millet halen tüketici heyetine gidip 2023 yılında bile iade alıyor geri.

    o 2011 de kalmadı yani.

  • Konuyu uzatmak istemiyorum.

    Sözleşmede yazdığı için + her bankanın hem ücretli,hem ücretsiz kartı olduğu için böyle yazdım.

    Sorun bankanın keyfe göre iade etmesi yada etmemesi!!

    Her telefon edene iade olsa neden Ücretli, ücretsiz kart var?

    Neden sözleşmede ücretli olduğu ve fiyatı yazıyor?

    Herkes Tüketici hakem heyetine yönlendirip uğraştırıp iade mi ediyor net değil..

    Konuda yazılan herşey doğru.

    Iade alanlar var , alamayanlar da var.

    Mahkeme tüketici hakem heyeti gidenlerde var..


    Konu daha fazla uzamasın kanun farklı uygulama farklı demek istedim..


    Arkadaşım Akbank kullanıyor 50,000 harcama sözüne karşılık iade etmişler.

    Diğer kartım Garanti 680 kart ücreti var 9 ay kullanım sözüne karşılık tam 2 yıldır ücret ödemiyorum.


    isBank Maximum daha aidat istemedi henüz!!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibo83 -- 4 Nisan 2023; 10:3:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aidat muhabbeti . Bankayla müşteri arasında olan şeyler, devlet kurumu değil ki herkese aynı davranmak zorunda olsun. Kar amacı güden kuruluşlar bunlar, işine gelen müşterilere kıyak geçiyor işte. Bankaya "neden bana da kıyak geçmiyorsunuz" diyebilirsiniz. Banka durduk yere arayıp "bu yıl sizden yıllık ücret almayacağız" dediğinde ben, "hayır kabul etmiyorum, sözleşmede ödemem gerektiği yazıyor" diyerek reddedecek insan yoktur. Biraz esneyin, rahatlayın, takmayın bu kadar. Benim gibi takıntılıysanız da ya aidatsız kart kart kullanın ya da hangi şartlarda yıllık üyelik ücretini almadıklarını/iade ettiklerini öğrenip onu uygulayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kişiye özeller gelmiş kontrol edebilirsiniz. Bana 5000/200 tüm sektör + 750/75 akaryakıt gelmiş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şok 400/40 için yükleme yaptım ama sayaç namına bir şey yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • englishmannn kullanıcısına yanıt
    Şok un posu İşbank değilmiş ondan saymıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gereksizhat G kullanıcısına yanıt
    Cepteşok uygulamaya yapılan yüklemelerde geçerli yazıyor kampanyada. Marketi demiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • englishmannn kullanıcısına yanıt
    Sayaç yok kanpanyada zaten, ancak ramazan market kampanyası ilerlemiyor onu söylemek istedim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 303304305306307
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.