Herkese merhaba genellikle oyun oynarken mavi ekran hatası alıyorum. sürücülerden kaynaklı olduğunu düşünüp format atıp herşeyi tekrar kurdum ama düzelmedi maalesef. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
|
Mavi Ekran Hatası





-
-
Yönetici olarak bir komut istemi açın.
Bunun için Arama kutusuna cmd yazın.
Arama sonuçlarında Komut İstemi'ne sağ tıklayın ve yönetici olarak çalıştır'ı seçin.
Onay veya yönetici parolası istenirse, parolayı yazın veya İzin Ver'e tıklayın.
Komut İstemi penceresinde aşağıdaki komutu yazın ve Enter tuşuna basın. Komut işleminin tamamlanması birkaç dakika sürebilir.
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
sfc /scannow
winget upgrade --all
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba. Söylediklerinizi yaptım fakat bu sefer farklı bir hata verdi.
VIDEO_MEMORY_MANAGEMENT_INTERNAL (10e) The video memory manager encountered a condition that it can't recover from. By crashing, the video memory manager is attempting to get enough information into the minidump such that somebody can pinpoint what lead to this condition. Arguments: Arg1: 0000000000000033, The subtype of the BugCheck: Arg2: ffffb9025b3f0d40 Arg3: 0000000000007000 Arg4: 0000000000000000 Debugging Details: ------------------ KEY_VALUES_STRING: 1 Key : Analysis.CPU.mSec Value: 1359 Key : Analysis.Elapsed.mSec Value: 2129 Key : Analysis.IO.Other.Mb Value: 0 Key : Analysis.IO.Read.Mb Value: 1 Key : Analysis.IO.Write.Mb Value: 0 Key : Analysis.Init.CPU.mSec Value: 296 Key : Analysis.Init.Elapsed.mSec Value: 2293 Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb Value: 96 Key : Analysis.Version.DbgEng Value: 10.0.27793.1000 Key : Analysis.Version.Description Value: 10.2410.02.02 amd64fre Key : Analysis.Version.Ext Value: 1.2410.2.2 Key : Bugcheck.Code.LegacyAPI Value: 0x10e Key : Bugcheck.Code.TargetModel Value: 0x10e Key : Failure.Bucket Value: 0x10e_33_dxgmms2!VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO::_VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO Key : Failure.Hash Value: {590e82e4-fa32-3e14-0943-e6b01c6637c4} Key : WER.OS.Branch Value: vb_release Key : WER.OS.Version Value: 10.0.19041.1 BUGCHECK_CODE: 10e BUGCHECK_P1: 33 BUGCHECK_P2: ffffb9025b3f0d40 BUGCHECK_P3: 7000 BUGCHECK_P4: 0 FILE_IN_CAB: $R1T80YK.dmp FAULTING_THREAD: ffffe0865cf93080 BLACKBOXBSD: 1 (!blackboxbsd) BLACKBOXNTFS: 1 (!blackboxntfs) BLACKBOXPNP: 1 (!blackboxpnp) BLACKBOXWINLOGON: 1 PROCESS_NAME: fm.exe STACK_TEXT: fffffd06`e5b56c38 fffff802`8b9b3ad0 : 00000000`0000010e 00000000`00000033 ffffb902`5b3f0d40 00000000`00007000 : nt!KeBugCheckEx fffffd06`e5b56c40 fffff802`c1795fb5 : 00000000`00007000 ffffb902`5b3f0e40 ffffe086`4e003000 ffffb902`5b3f0d40 : watchdog!WdLogEvent5_WdCriticalError+0xe0 fffffd06`e5b56c80 fffff802`c170241a : ffffb902`5b3f0d40 00000000`00000000 00000000`00000001 ffffb902`5b3f0d40 : dxgmms2!VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO::~VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO+0x2348d fffffd06`e5b56cc0 fffff802`c1791381 : ffffb902`485e53e0 00000000`00000000 00000000`00000001 01000000`00100000 : dxgmms2!VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO::`scalar deleting destructor'+0xe fffffd06`e5b56cf0 fffff802`c16f2372 : ffffb902`485e53e0 ffffb902`4e8deb30 ffffe086`46efd950 00000000`000000e0 : dxgmms2!VIDMM_PROCESS::~VIDMM_PROCESS+0x29281 fffffd06`e5b56d20 fffff802`8b715a7e : 00000000`00000001 ffffb902`4e8dec00 00000000`00000000 00000000`00040282 : dxgmms2!VidMmTerminateProcess+0x12 fffffd06`e5b56d50 fffff802`8b71525f : ffffb902`4e8dec60 fffffd06`e5b56e80 00000000`00489c00 ffffb902`4e8deb30 : dxgkrnl!VidMmTerminateProcessX+0x66 fffffd06`e5b56d80 fffff802`8b716369 : ffffb902`4e8deb30 fffffd06`00000000 ffffb902`4e8deb30 ffffe086`5c3f9080 : dxgkrnl!DXGPROCESS::Destroy+0x1bf fffffd06`e5b56ff0 fffff802`8b606a41 : 00000000`00000000 ffffe086`63af7290 00000000`00000000 fffff802`7567f508 : dxgkrnl!DXGPROCESS::DestroyDxgProcess+0x105 fffffd06`e5b57140 fffff802`7164facf : 00000000`00000000 ffffe086`40e31a30 ffffe086`5c3f9080 ffffe086`51cf6f50 : dxgkrnl!DxgkProcessNotify+0x1a1 fffffd06`e5b57190 fffff802`715e6db0 : ffffe086`5c3f9000 ffffe086`5c3f9080 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!PspCallProcessNotifyRoutines+0x213 fffffd06`e5b57260 fffff802`716498be : ffffe086`5cf934b8 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!PspExitProcess+0x70 fffffd06`e5b57290 fffff802`716eb23e : ffffe086`00000000 00000000`00000001 00000000`00000000 00000000`00207000 : nt!PspExitThread+0x5b2 fffffd06`e5b57390 fffff802`71411e05 : ffffe086`5c3f9080 ffffe086`5cf93080 fffffd06`e5b57480 ffffe086`00000000 : nt!NtTerminateProcess+0xde fffffd06`e5b57400 00007ffe`d4e2da74 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x25 00000000`0014fe08 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x00007ffe`d4e2da74 SYMBOL_NAME: dxgmms2!VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO::~VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO+2348d MODULE_NAME: dxgmms2 IMAGE_NAME: dxgmms2.sys IMAGE_VERSION: 10.0.19041.5607 STACK_COMMAND: .process /r /p 0xffffe0865c3f9080; .thread 0xffffe0865cf93080 ; kb BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 2348d FAILURE_BUCKET_ID: 0x10e_33_dxgmms2!VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO::_VIDMM_PROCESS_ADAPTER_INFO OS_VERSION: 10.0.19041.1 BUILDLAB_STR: vb_release OSPLATFORM_TYPE: x64 OSNAME: Windows 10 FAILURE_ID_HASH: {590e82e4-fa32-3e14-0943-e6b01c6637c4} Followup: MachineOwnerKod
Yığını:
-
ekran kartı tam marka modeli nedir
laptopsa marka modeli nedir
-
laptop : msi gp66 leopard 11ug
ekran kartı : rtx 3070m
-
öncellikle driveri laptopun sitesinden indir ama kurma (nvdia indir)
sonra güvenli moda geçip ddu ile nvdia sil
Rehber: DDU ile Sürücü Kaldırma Rehberi | Technopat Sosyal
tekrar başlatmadan önce internetini kapat ve yeniden başşlat sonra indirdiğin driveri kur. yeniden başlat interneti tak.
en son bunu kur update yap
Download DirectX End-User Runtime Web Installer from Official Microsoft Download Center
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potti34 -- 13 Mart 2025; 10:53:37 >
-
Ne olduktan sonra bu hatayı almaya başladınız?
-
@potti34 Söylediklerinizi uyguladım şimdilik bir sorun yok ama genellikle gece oluyor. Yarın daha net bir şey söylerim teşekkürler.
@Venomstr İlk başta ara ara oluyordu sebepsiz yere birden kapanıyordu. Format attıktan sonra düzeldi diye düşündüm ama gece oyundan çıkarken alt f4 yaptığımda yapmaya başladı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [KaLoNa] -- 13 Mart 2025; 23:41:16 > -
@potti34 2-3 gündür deniyorum sorun düzeldi gibi hata vermiyor şuan. Teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [KaLoNa] -- 17 Mart 2025; 13:23:45 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X