Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
1
Favori
10.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D538580ED -- 24 Ekim 2025; 6:9:54 >



    _____________________________
  • Aynı sorun bizim şirkette iki bilgisayarda da var. Yenileme yaptığımızda otomatik sıralama yapıyor.
    _____________________________
  • aynı sorun bende de ne yapsam olmadı.takipteyim
    _____________________________
  • aynı sorun bendede başladı şimdilik desktopOK diye bir program indirdim en azından simgelerin tekrar sıralamak ile uğraşmıyorum.
    _____________________________
  • sorunun kaynağını bulduk galiba bende antivirüs olarak eset yüklü sistem geriyükleme yaptığımda herşey düzeldi fakat eset sistem dosyasını virüs sanıp karantinaya atıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Poseidon88 -- 21 Eylül 2015; 13:33:04 >
    _____________________________
  • Dün gece benim de aynısı oldu, araştırdım bir çözüm bulamadım. Konuyu takipteyim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Poseidon88

    sorunun kaynağını bulduk galiba bende antivirüs olarak eset yüklü sistem geriyükleme yaptığımda herşey düzeldi fakat eset sistem dosyasını virüs sanıp karantinaya atıyor :)

    hangi dosyayı
    _____________________________
    Senin de XAMLına korum Senin de XAMLına korum
    https://github.com/goksenpasli
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AOC ALMAYIN!!!
    15 yıl önce açıldı
    Kumar yayinlari
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Problemi bende yaşıyorum. Umarım çözümü bulunur.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökşen PASLI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Poseidon88

    sorunun kaynağını bulduk galiba bende antivirüs olarak eset yüklü sistem geriyükleme yaptığımda herşey düzeldi fakat eset sistem dosyasını virüs sanıp karantinaya atıyor :)

    hangi dosyayı

    sistem geri yüklemede geri geldi simgeler ama tekrar aynı şey oldu. Antivirüsle alakalı değil sanırım
    _____________________________
  • Poseidon88 kullanıcısına yanıt
    düzeldikten sonra eset virüs buldu mu veya tarama bişey yaptınız mı çoğu kaynak eseti işaret ediyor
    _____________________________
    Senin de XAMLına korum Senin de XAMLına korum
    https://github.com/goksenpasli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökşen PASLI

    düzeldikten sonra eset virüs buldu mu veya tarama bişey yaptınız mı çoğu kaynak eseti işaret ediyor

    bende okudum o yüzden sistem geriyüklemeden sonra eseti kaldırdım fakat eset makinede yüklü değilken dahi aynı şey oldu bende
    _____________________________
  • Poseidon88 kullanıcısına yanıt
    bende de eset yüklü bir ara bu sorun oldu geri yükledim düzeldi hala eset yüklü ama ayarlarında potansiyel risk taşıyan uygulamaları bulun işaretini kaldırdım bekliyorum tekrar olacak mı

    az önce gene oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökşen PASLI -- 24 Eylül 2015; 15:02:04 >
    _____________________________
    Senin de XAMLına korum Senin de XAMLına korum
    https://github.com/goksenpasli
  • http://www.tenforums.com/general-discussion/17175-windows-10-folder-view-settings-desktop-icon-positions-not-saving-21.html

    burdada tartışılıyor zaten eseti kaldırdıktan sonra sorun devam ediyor herkeste, windowsun updatelerinden birisi bu soruna neden olabilir. windows update i kapatma şansımız yokmu?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Poseidon88

    http://www.tenforums.com/general-discussion/17175-windows-10-folder-view-settings-desktop-icon-positions-not-saving-21.html

    burdada tartışılıyor zaten eseti kaldırdıktan sonra sorun devam ediyor herkeste, windowsun updatelerinden birisi bu soruna neden olabilir. windows update i kapatma şansımız yokmu?

    update kapatma vardı internette ama onla ilgili değil bence kesinlikle esetle ilgili virüs bulunca temizleme işleminde sapıtıyor büyük ihtimal registryde bir yeri karıştırıyor o kadar taradım ama bulamadım
    programı sorun varken kaldırmak çözüm değil iş bozmadan önce kaldırmak neyse eset bi çözüm bişey bulur yakında
    _____________________________
    Senin de XAMLına korum Senin de XAMLına korum
    https://github.com/goksenpasli




  • sonunda çözdüler
    https://forum.eset.com/topic/6033-windows-10-forget-folder-view-setting-when-ess-is-installed/page-6

    gerçi microsoftun da shell32 güncelleme yapması lazım shell32 regserver ile tekrar kaydedilirse eski ayarı yazabilir haliyle gene bozulabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökşen PASLI -- 25 Eylül 2015; 17:53:11 >
    _____________________________
    Senin de XAMLına korum Senin de XAMLına korum
    https://github.com/goksenpasli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökşen PASLI

    sonunda çözdüler
    https://forum.eset.com/topic/6033-windows-10-forget-folder-view-setting-when-ess-is-installed/page-6

    gerçi microsoftun da shell32 güncelleme yapması lazım shell32 regserver ile tekrar kaydedilirse eski ayarı yazabilir haliyle gene bozulabilir

    nasıl düzeltiyoruz ocam problemi? ingilizcem çok iyideğil tam anlayamadım. düzelteceğiz derken daha çok bozmayayım.
    _____________________________




  • regeditte

    HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32\
    sağda varsayılan değere.... shell32.dll yazar bunun

    %SystemRoot%\SysWow64\windows.storage.dll

    olması lazım aynı şekilde

    HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32\
    sağda varsayılan .... shell32.dll yazar bunun

    %SystemRoot%\System32\windows.storage.dll

    olması lazım

    registryde değişiklik yapmak için ilgili anahtarların sahipliğini almanız ve kendinize tam yetki vermeniz lazımdır
    _____________________________
    Senin de XAMLına korum Senin de XAMLına korum
    https://github.com/goksenpasli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökşen PASLI

    regeditte

    HKEY_CLASSES_ROOT\Wow6432Node\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32\
    sağda varsayılan değere.... shell32.dll yazar bunun

    %SystemRoot%\SysWow64\windows.storage.dll

    olması lazım aynı şekilde

    HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32\
    sağda varsayılan .... shell32.dll yazar bunun

    %SystemRoot%\System32\windows.storage.dll

    olması lazım

    registryde değişiklik yapmak için ilgili anahtarların sahipliğini almanız ve kendinize tam yetki vermeniz lazımdır



    İnternette biraz araştırdım hocam ama regeditte izin ve tam yetki hakkında bilgi fazla bulamadım. müsait olduğunuzda kısaca anlatabilirseniz sevinirim.
    _____________________________
  • _____________________________
    Senin de XAMLına korum Senin de XAMLına korum
    https://github.com/goksenpasli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökşen PASLI

    http://www.howtogeek.com/77878/take-ownership-of-or-assign-full-permission-for-a-registry-key-in-windows-7/

    windows 10 da durum biraz farklı hocam sanırım owner kısmı gözükmüyor çünkü. sahiplik almak için harici uygulmalar varmış. onları kullansak olur mu?
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.