Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Masaüstü arka planı değişiyor??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
21
Cevap
0
Favori
38.187
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Masaüstü arka planı değişiyor??
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    151 Mesaj
    Selam arkadaşlar benim pc yaklaış 1 aydır kendi kendine arka plan resmini değştiriyor.Bir manzara yada başka bi resim koyuyorum oyuna giriyorum çıkıyorum siyah oluyor.Arkadaşlar ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım



    |
    |
    _____________________________




    UNUTMA UNUTTURMA!!!


    DH 2006 ÜYESİ!!!
  • Yarbay
    3499 Mesaj
    bilgisayarına bulaşmış bi spyware bunu yapıyor olabilir bi tarattır istersen
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    151 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    bilgisayarına bulaşmış bi spyware bunu yapıyor olabilir bi tarattır istersen
    Tarama yaptım ama bişey çıkmadı bende anlamdım yaa
    |
    |
    _____________________________




    UNUTMA UNUTTURMA!!!


    DH 2006 ÜYESİ!!!
  • Teğmen
    149 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Actionnn

    Tarama yaptım ama bişey çıkmadı bende anlamdım yaa

    Alıntıları Göster
    Hangi programla yaptın ?



    Eğer iyi bir program deil ise sağlam ve güncelleyebildiğin bir program kullanmanı tavsiye ederim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DarknessMasteR

    Hangi programla yaptın ?



    Eğer iyi bir program deil ise sağlam ve güncelleyebildiğin bir program kullanmanı tavsiye ederim


    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_13619446/tm.htm
    |
    |
    _____________________________


    paylaştıkça çoğalan tek şey bilgidir...




  • Teğmen
    151 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: arctura

    http://forum.donanimhaber.com/m_13619446/tm.htm

    Alıntıları Göster
    nod 32 ile yaptım ama spyware programı aklıma gelmemişti
    |
    |
    _____________________________




    UNUTMA UNUTTURMA!!!


    DH 2006 ÜYESİ!!!




  • Teğmen
    181 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Actionnn

    nod 32 ile yaptım ama spyware programı aklıma gelmemişti

    Alıntıları Göster
    arctura hocamın verdiği linki bi incele.



    ayrıca spyware için ad-aware programını, virüs taraması için ise kaspersky programını öneririm.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    151 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Dark Defender

    arctura hocamın verdiği linki bi incele.



    ayrıca spyware için ad-aware programını, virüs taraması için ise kaspersky programını öneririm.

    Alıntıları Göster
    arctura nın verdiği spyware programını indirdim taradım ama birşey çıkmadı bence başka bir nedeni var acaba windows içinde çözülebilecek bir sorunmu
    |
    |
    _____________________________




    UNUTMA UNUTTURMA!!!


    DH 2006 ÜYESİ!!!
  • Çavuş
    67 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Actionnn

    arctura nın verdiği spyware programını indirdim taradım ama birşey çıkmadı bence başka bir nedeni var acaba windows içinde çözülebilecek bir sorunmu

    Alıntıları Göster
    Arkaplan yaptığın resmin bilgisayarında kopyalı olduğundan emin ol sonra tekrar bilgisayarındaki resimden arkaplan yap..
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    88 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: linkorn31

    Arkaplan yaptığın resmin bilgisayarında kopyalı olduğundan emin ol sonra tekrar bilgisayarındaki resimden arkaplan yap..

    Alıntıları Göster
    spybot programını öneririm.

    http://www.ta mindir.com/program/11112/Spybot_-_Search__Destroy.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi entuna -- 26 Kasım 2008; 11:59:53 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    151 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: linkorn31



    Arkaplan yaptığın resmin bilgisayarında kopyalı olduğundan emin ol sonra tekrar bilgisayarındaki resimden arkaplan yap..





    Pc nin kendi manzara resmini yapıyorum oda olmuyor!
    |
    |
    _____________________________




    UNUTMA UNUTTURMA!!!


    DH 2006 ÜYESİ!!!
  • Teğmen
    151 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: entuna



    spybot programını öneririm.

    http://www.ta mindir.com/program/11112/Spybot_-_Search__Destroy.htm





    Paylaşımın için saol proyu indirdim ama oda birşey bulmadı
    |
    |
    _____________________________




    UNUTMA UNUTTURMA!!!


    DH 2006 ÜYESİ!!!
  • Emekli Yönetici
    15830 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Actionnn

    quote:

    Orjinalden alıntı: entuna



    spybot programını öneririm.

    http://www.ta mindir.com/program/11112/Spybot_-_Search__Destroy.htm





    Paylaşımın için saol proyu indirdim ama oda birşey bulmadı

    Alıntıları Göster
    Şunu bi dene. Buradan ayar verilmesi lazım.

    başlat/çalıştıra "gpedit.msc" yaz. Orada kullanıcı yapılandırması + yönetim şablonlarından "masaüstü" klasörüne gel masaüstünü açınca "Active Deskop" ve "Active directory " diye iki klasör çıkacak active deskop'a çift tıklayın.. Active Desktop Duvar kağıdına çift tıklayın ve yapılandırılmadı olrak ayarlayın.



    Eğer ayar yapılandırılmadı da ise yine aynı yerde Active Desktop'ı Etkinleştir'i yapılandırlmadı olarak ayarlayınız.
    _____________________________




  • Teğmen
    151 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: dejaay



    Şunu bi dene. Buradan ayar verilmesi lazım.

    başlat/çalıştıra "gpedit.msc" yaz. Orada kullanıcı yapılandırması + yönetim şablonlarından "masaüstü" klasörüne gel masaüstünü açınca "Active Deskop" ve "Active directory " diye iki klasör çıkacak active deskop'a çift tıklayın.. Active Desktop Duvar kağıdına çift tıklayın ve yapılandırılmadı olrak ayarlayın.



    Eğer ayar yapılandırılmadı da ise yine aynı yerde Active Desktop'ı Etkinleştir'i yapılandırlmadı olarak ayarlayınız.



    çok teşekkür ederim dejaay gerçekten dediklerini yaptıp ve işe yaradı ayretende dier arkadaşlar yardım için tşk
    |
    |
    _____________________________




    UNUTMA UNUTTURMA!!!


    DH 2006 ÜYESİ!!!
  • HANGİ PROGRAM LAZIM LİNKK pls.

    Siyah Oluyor Aynı Sorun Oyuna Girince Siyah OLuyor

    Hiç Girmeyince İse 10 dakika iÇİNDE Siyah Oluyor@
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    950 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay



    Şunu bi dene. Buradan ayar verilmesi lazım.

    başlat/çalıştıra "gpedit.msc" yaz. Orada kullanıcı yapılandırması + yönetim şablonlarından "masaüstü" klasörüne gel masaüstünü açınca "Active Deskop" ve "Active directory " diye iki klasör çıkacak active deskop'a çift tıklayın.. Active Desktop Duvar kağıdına çift tıklayın ve yapılandırılmadı olrak ayarlayın.



    Eğer ayar yapılandırılmadı da ise yine aynı yerde Active Desktop'ı Etkinleştir'i yapılandırlmadı olarak ayarlayınız.



    Active directory var ama active deskop diye klasör yok?
    |
    |
    _____________________________
    Telefonu bilgisayarından hızlı olan adam
  • Binbaşı
    1519 Mesaj
    Format at kurtul bide nasıl resimler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    114 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr xXx

    Format at kurtul bide nasıl resimler
    Hocam bu dediğini 3 şekil de yaşadım.



    1. Oyun veya ekran kartını zorlayan bir program da hata veriyor çözünürlük anlık olarak değiştiği için masa üstü arka planı siyah yapıyor.



    2. Wİndows'un crack'i sorunlu olduğun da veya yapılmadığın da masa üstü arka planı simsiyah oluyor ancak sağ alt köşe de uyarı yazısı da çıkıyordu bende.



    3. Tabi ki virüs yüzünden ama bunda da ben de başka şeyleri de siliyordu mesela yer imlerimi de siliyordu virüs.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1283 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kéén



    Hocam bu dediğini 3 şekil de yaşadım.



    1. Oyun veya ekran kartını zorlayan bir program da hata veriyor çözünürlük anlık olarak değiştiği için masa üstü arka planı siyah yapıyor.



    2. Wİndows'un crack'i sorunlu olduğun da veya yapılmadığın da masa üstü arka planı simsiyah oluyor ancak sağ alt köşe de uyarı yazısı da çıkıyordu bende.



    3. Tabi ki virüs yüzünden ama bunda da ben de başka şeyleri de siliyordu mesela yer imlerimi de siliyordu virüs.



    Hocam bende 2. secenekten dolayı siyah ekran oluyor çözümü yok mu ben isttedigim fotoyu koyamaz mıyım
    _____________________________
    La geldik bir fırtına gidiyoruz bir fırtına.
  • Teğmen
    114 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: HALO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kéén



    Hocam bu dediğini 3 şekil de yaşadım.



    1. Oyun veya ekran kartını zorlayan bir program da hata veriyor çözünürlük anlık olarak değiştiği için masa üstü arka planı siyah yapıyor.



    2. Wİndows'un crack'i sorunlu olduğun da veya yapılmadığın da masa üstü arka planı simsiyah oluyor ancak sağ alt köşe de uyarı yazısı da çıkıyordu bende.



    3. Tabi ki virüs yüzünden ama bunda da ben de başka şeyleri de siliyordu mesela yer imlerimi de siliyordu virüs.



    Hocam bende 2. secenekten dolayı siyah ekran oluyor çözümü yok mu ben isttedigim fotoyu koyamaz mıyım

    Alıntıları Göster
    Düzgün bir crack bul hocam o sekilde crackle sonra yapabilirsin istediğin gibi
    |
    |
    Bahsedilenler: Marlboro
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
haberler
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.