Ben süspansiyon olayına biraz takık biriyim. D sınıfı bir araç alıyorsunuz. Üretici kasa salınımlarını azaltmak için araca haklı olarak sert süspansiyon koyuyor, siz de her çukurda, her kasistte saydırıyorsunuz. Bu özellikle İstanbul gibi sürekli kasist, çukur vs gibi problemler sık karşılaşılan şehirlerde ciddi sıkıntı bence. Bu özellik bir deri vites topuzu, bir hafızalı koltuk vs olup olmaması gibi bir özellik değil, aracın kimliği ile ilgili bir özellik.
Şöyle bir paradoks'ta var üreticiler güvenlik için sert süspansiyon koyuyor, ama benim gibi aracını yüzde 90 şehir içinde kullananlar ise bu sert süspansiyona katlanmak zorunda kalıyor. Sadece konfor da değil, her çukurda, kasistte aracın kokpit dahil ciğerleri sökülüyor neredeyse.
Bence ilk sunulması gerek özellik yumuşatılabilir, sertleştirilebillir süspannsiyon yapısı.
Benim bildiğim sistemler şunlar..
Opel - FlexRide, VW - DCC Alfa Romeo - DNA Mercedes - Airmatic Citroen - Hidroaktif Süspansiyon Bmw 5 serisinde havalı süspansiyon sunuyor sanıyorum...
Diğer markalardaki süspansiyon sistemleri ile ilgili bilgisi olan, ya da bu sistemleri aktif olarak kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa araç tercihlerinde önemli bir rehber olabilir diye düşünüyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme