Şimdi Ara

MAKYAJLI A4-1.8 TFSI teknik veriler (autobild test verileri eklendiı) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
2
Favori
14.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Resimde baya büyükmüş

    ayrıntılı bir şekilde altına yazdım

    anıl ben iddia etmiyorum ama olmayan şeyide koskoca dergi yazmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Resimde baya büyükmüş

    ayrıntılı bir şekilde altına yazdım

    anıl ben iddia etmiyorum ama olmayan şeyide koskoca dergi yazmaz

    Ya kardeşim anlamamakta ısrar ediyorsun ama. Ben diyorum ki aracı kullandıkları süreç içerisinde bu ortalamayı yakalamışlardır buna bi itirazım yok.

    Ama sen şimdi bu aracın Ankara , İstanbul gibi şehirlerde şehir içi 6.8 lt yakacağına inanıyorsan ona diyecek söz yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Resimde baya büyükmüş

    ayrıntılı bir şekilde altına yazdım

    anıl ben iddia etmiyorum ama olmayan şeyide koskoca dergi yazmaz

    Ya kardeşim anlamamakta ısrar ediyorsun ama. Ben diyorum ki aracı kullandıkları süreç içerisinde bu ortalamayı yakalamışlardır buna bi itirazım yok.

    Ama sen şimdi bu aracın Ankara , İstanbul gibi şehirlerde şehir içi 6.8 lt yakacağına inanıyorsan ona diyecek söz yok.

    mümkün değil şehir içinde hele istanbulda 10 dan aşağı yakmaz

    ama şehir dışında çok rahat bu değer tutar




  • jetta 1.6 tdi istanbul trafiğinde 6,8 i geçer

    cihanhavayollarına sorsanız jetta 3.3 l yakar
  • Multitronık sanzımanla gelıcekse sehır dısıda o deger yalan multıtronık ınanılmaz kotu bır vıtes
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    değerler bunlar

     MAKYAJLI A4-1.8 TFSI teknik veriler (autobild test verileri eklendiı)


    şu resim yüklemeyi bir beceremedim ya

    audi a4 2.0 tfsı quattro

    motor : 1984 cc sıralı 4 silindir 16 v turbo benzinli

    maksimum güç : 211 hp 4300 d/d

    maksimum tork: 350 nm 1500 4200 d/d

    maksimum hız: 246/s

    0-100 km/s hızlanma : 6.5 sn

    yakıt tüketimi : 6.8 lt/100 km

    şanzıman : 6 ileri manuel

    lastik ön arka : 225/55 R 16

    ya cihan o verilerde yanlışlık yok ama o veri şehiriçi şehirdışı ortalama verisi,

    burada şehiriçi verisinden bahsediliyor, 2.0 tfsi 211 quatro manual için şehiriçi tüketim 8.9 litre,

    ha kötü değil ama üzerinde konuşmaya değecek birşey de değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 26 Ocak 2012; 23:11:42 >




  • Benzinli araba bu, şehir içinde biraz gaza dokundunmu 14-15 litreler hayal değil.. Şehir içinde 7 litre yaktırabilmek için sağ ayak bileği ağrır insanın..
  • Elinde sağlık kardeşim. Audi severler derneği kursanız keşke
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    jetta 1.6 tdi istanbul trafiğinde 6,8 i geçer

    cihanhavayollarına sorsanız jetta 3.3 l yakar

    aynen, benim 1.6 tdi, kışın 7.5lt, yazın 6.5lt uzun yol 5-6lt basarsan 7lt. aksi tüketimler fantazi olur. ancak istenirse yapılır.. bunla ilgili konu açtım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    jetta 1.6 tdi istanbul trafiğinde 6,8 i geçer

    cihanhavayollarına sorsanız jetta 3.3 l yakar

    Ben bu litre hesabini yapmiyorum direk bakkal hesabi

    100 tl mazot aliyorum kisin 350 km yol yapiyorum en az buda havalar cok soguk olursa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    jetta 1.6 tdi istanbul trafiğinde 6,8 i geçer

    cihanhavayollarına sorsanız jetta 3.3 l yakar

    Ben bu litre hesabini yapmiyorum direk bakkal hesabi

    100 tl mazot aliyorum kisin 350 km yol yapiyorum en az buda havalar cok soguk olursa



    Fark ettim başka türlü 2.0 tfsi ye 6,8 l yaktıramazsın.

    onu bırakın da biara 140 hp 1.6 tdi çıkıcak denildi makyajlı passat la beraber .noldu niye ortada yok o motor.

    hani vw 2.0 tdi lerin yerine onu koyucaktı şu meşhur enjektörleri problemli serinin yerine

    hyundai bile 130 hp lere geldi 1.6 dizelde.




  • saldırı olarak algılanmasın ama, honda da bu şekilde değişik bir tane motor çıkarsada biraz ondan bahs etsek...varsa yoksa 1.6 v-tec 1.6 v-tec
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    jetta 1.6 tdi istanbul trafiğinde 6,8 i geçer

    cihanhavayollarına sorsanız jetta 3.3 l yakar

    Ben bu litre hesabini yapmiyorum direk bakkal hesabi

    100 tl mazot aliyorum kisin 350 km yol yapiyorum en az buda havalar cok soguk olursa



    Fark ettim başka türlü 2.0 tfsi ye 6,8 l yaktıramazsın.

    onu bırakın da biara 140 hp 1.6 tdi çıkıcak denildi makyajlı passat la beraber .noldu niye ortada yok o motor.

    hani vw 2.0 tdi lerin yerine onu koyucaktı şu meşhur enjektörleri problemli serinin yerine

    hyundai bile 130 hp lere geldi 1.6 dizelde.

    Evet 6.8 litre yakiyor

    Yukarda var ::)))




  • 6.8 lıtre yakması o aracın ımkansız helekı multıtronık ıle gelıyorsa

    Audi ye karsı bır on yargım yok her ne kadar 2.0tfsi 211 hp den cekmıs olsamda hatta 2 gun once q3 sıparısı verdım oda 2.0tdi 177 hp umarım bu uzmez ama o degerı o aracın yakması ımkansız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    0-100 ünü baltalayan en büyük neden multitronic.

    DSG olsa çok fark ederdi.Bir türlü sevemedim şu multitronic tarzı otomatikleri.Sıkıcı

    multitronic in diğer şanzımanlardan farkı ne ?
    Mesela dsg den....

    Multitronic şanzıman performanstan çalan konfora yönelik bir şanzımandır.Cvt şanzımanlar gibidir.

    Dsg veya çift kavrama şanzımanlar manuel vites performansını yakalar.Yani performansa yöneliktir.Mesela

    2.0 TFSI 211 hp quattro A5 Stronic(çift kavrama) 1690 kg ağırlıkla 0-100 ü 6.6 son hız 241 verilmiş.Hemen belirteyim bunun gibi 5x4 araçlarda performans kayıpları yaşanır.

    Aynı şekilde

    2.0 TFSI 211 hp A5 multitronic 1605 kg ağırlıkla 0-100 ü 7.2 son hız 234 verilmiş.

    Tamamen aynı araç ve motor kombinasyonuna sahip bu araçlardan Multitronic şanzımana sahip olan daha hafif olmasına rağmen çift kavramaya sahip olan ağır a5 ten geri kalmış.Bayağıda fark var.

    Dediğim gibi multitronic konfor amaçlı çift kavrama performans ve yakıt tüketimi amaçlı bir şanzımandır.



    4x4 araç 0-100 koşusunda performans kaybı değildir.Daha fazla gücü patinaja düşmeden yola aktarabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    0-100 ünü baltalayan en büyük neden multitronic.

    DSG olsa çok fark ederdi.Bir türlü sevemedim şu multitronic tarzı otomatikleri.Sıkıcı

    multitronic in diğer şanzımanlardan farkı ne ?
    Mesela dsg den....

    Multitronic şanzıman performanstan çalan konfora yönelik bir şanzımandır.Cvt şanzımanlar gibidir.

    Dsg veya çift kavrama şanzımanlar manuel vites performansını yakalar.Yani performansa yöneliktir.Mesela

    2.0 TFSI 211 hp quattro A5 Stronic(çift kavrama) 1690 kg ağırlıkla 0-100 ü 6.6 son hız 241 verilmiş.Hemen belirteyim bunun gibi 5x4 araçlarda performans kayıpları yaşanır.

    Aynı şekilde

    2.0 TFSI 211 hp A5 multitronic 1605 kg ağırlıkla 0-100 ü 7.2 son hız 234 verilmiş.

    Tamamen aynı araç ve motor kombinasyonuna sahip bu araçlardan Multitronic şanzımana sahip olan daha hafif olmasına rağmen çift kavramaya sahip olan ağır a5 ten geri kalmış.Bayağıda fark var.

    Dediğim gibi multitronic konfor amaçlı çift kavrama performans ve yakıt tüketimi amaçlı bir şanzımandır.



    4x4 araç 0-100 koşusunda performans kaybı değildir.Daha fazla gücü patinaja düşmeden yola aktarabilir.

    Hocam 4x2 de en optimum verilerde hesaplanmıştır.Teoridir yani.Pratikte 4x4 patinaj konusunda avantajlı olsada o veriler optimum verilerdir.Yani patinajsız verilerdir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    0-100 ünü baltalayan en büyük neden multitronic.

    DSG olsa çok fark ederdi.Bir türlü sevemedim şu multitronic tarzı otomatikleri.Sıkıcı

    multitronic in diğer şanzımanlardan farkı ne ?
    Mesela dsg den....

    Multitronic şanzıman performanstan çalan konfora yönelik bir şanzımandır.Cvt şanzımanlar gibidir.

    Dsg veya çift kavrama şanzımanlar manuel vites performansını yakalar.Yani performansa yöneliktir.Mesela

    2.0 TFSI 211 hp quattro A5 Stronic(çift kavrama) 1690 kg ağırlıkla 0-100 ü 6.6 son hız 241 verilmiş.Hemen belirteyim bunun gibi 5x4 araçlarda performans kayıpları yaşanır.

    Aynı şekilde

    2.0 TFSI 211 hp A5 multitronic 1605 kg ağırlıkla 0-100 ü 7.2 son hız 234 verilmiş.

    Tamamen aynı araç ve motor kombinasyonuna sahip bu araçlardan Multitronic şanzımana sahip olan daha hafif olmasına rağmen çift kavramaya sahip olan ağır a5 ten geri kalmış.Bayağıda fark var.

    Dediğim gibi multitronic konfor amaçlı çift kavrama performans ve yakıt tüketimi amaçlı bir şanzımandır.



    4x4 araç 0-100 koşusunda performans kaybı değildir.Daha fazla gücü patinaja düşmeden yola aktarabilir.

    Hocam 4x2 de en optimum verilerde hesaplanmıştır.Teoridir yani.Pratikte 4x4 patinaj konusunda avantajlı olsada o veriler optimum verilerdir.Yani patinajsız verilerdir

    Aynı optimum değerler neden 4x4 için geçerli değil?Bunları ara hızlanma için söyleseydiniz size katılırdım ama dedikleriniz 0-100 açısından bakınca pek mantıklı gelmedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    6.8 lıtre yakması o aracın ımkansız helekı multıtronık ıle gelıyorsa

    Audi ye karsı bır on yargım yok her ne kadar 2.0tfsi 211 hp den cekmıs olsamda hatta 2 gun once q3 sıparısı verdım oda 2.0tdi 177 hp umarım bu uzmez ama o degerı o aracın yakması ımkansız

    quote:

    2.0tfsi 211 hp den cekmıs olsamda


    ne yaptı hocam bu motor size ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    0-100 ünü baltalayan en büyük neden multitronic.

    DSG olsa çok fark ederdi.Bir türlü sevemedim şu multitronic tarzı otomatikleri.Sıkıcı

    multitronic in diğer şanzımanlardan farkı ne ?
    Mesela dsg den....

    Multitronic şanzıman performanstan çalan konfora yönelik bir şanzımandır.Cvt şanzımanlar gibidir.

    Dsg veya çift kavrama şanzımanlar manuel vites performansını yakalar.Yani performansa yöneliktir.Mesela

    2.0 TFSI 211 hp quattro A5 Stronic(çift kavrama) 1690 kg ağırlıkla 0-100 ü 6.6 son hız 241 verilmiş.Hemen belirteyim bunun gibi 5x4 araçlarda performans kayıpları yaşanır.

    Aynı şekilde

    2.0 TFSI 211 hp A5 multitronic 1605 kg ağırlıkla 0-100 ü 7.2 son hız 234 verilmiş.

    Tamamen aynı araç ve motor kombinasyonuna sahip bu araçlardan Multitronic şanzımana sahip olan daha hafif olmasına rağmen çift kavramaya sahip olan ağır a5 ten geri kalmış.Bayağıda fark var.

    Dediğim gibi multitronic konfor amaçlı çift kavrama performans ve yakıt tüketimi amaçlı bir şanzımandır.



    4x4 araç 0-100 koşusunda performans kaybı değildir.Daha fazla gücü patinaja düşmeden yola aktarabilir.

    Hocam 4x2 de en optimum verilerde hesaplanmıştır.Teoridir yani.Pratikte 4x4 patinaj konusunda avantajlı olsada o veriler optimum verilerdir.Yani patinajsız verilerdir

    Aynı optimum değerler neden 4x4 için geçerli değil?Bunları ara hızlanma için söyleseydiniz size katılırdım ama dedikleriniz 0-100 açısından bakınca pek mantıklı gelmedi.

    Anlatamadım galiba.4x2 deki 0-100de patinajsız optimum hızlanma verisidir.

    Tamamen aynı 2 araçtan biri 4x4 diğeri 4x2 ise performans konusunda her zaman 4x2 daha avantajlıdır.

    Hem daha hafif olur hemde aktarım kayıpları çok daha az olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    0-100 ünü baltalayan en büyük neden multitronic.

    DSG olsa çok fark ederdi.Bir türlü sevemedim şu multitronic tarzı otomatikleri.Sıkıcı

    multitronic in diğer şanzımanlardan farkı ne ?
    Mesela dsg den....

    Multitronic şanzıman performanstan çalan konfora yönelik bir şanzımandır.Cvt şanzımanlar gibidir.

    Dsg veya çift kavrama şanzımanlar manuel vites performansını yakalar.Yani performansa yöneliktir.Mesela

    2.0 TFSI 211 hp quattro A5 Stronic(çift kavrama) 1690 kg ağırlıkla 0-100 ü 6.6 son hız 241 verilmiş.Hemen belirteyim bunun gibi 5x4 araçlarda performans kayıpları yaşanır.

    Aynı şekilde

    2.0 TFSI 211 hp A5 multitronic 1605 kg ağırlıkla 0-100 ü 7.2 son hız 234 verilmiş.

    Tamamen aynı araç ve motor kombinasyonuna sahip bu araçlardan Multitronic şanzımana sahip olan daha hafif olmasına rağmen çift kavramaya sahip olan ağır a5 ten geri kalmış.Bayağıda fark var.

    Dediğim gibi multitronic konfor amaçlı çift kavrama performans ve yakıt tüketimi amaçlı bir şanzımandır.



    4x4 araç 0-100 koşusunda performans kaybı değildir.Daha fazla gücü patinaja düşmeden yola aktarabilir.

    Hocam 4x2 de en optimum verilerde hesaplanmıştır.Teoridir yani.Pratikte 4x4 patinaj konusunda avantajlı olsada o veriler optimum verilerdir.Yani patinajsız verilerdir

    Aynı optimum değerler neden 4x4 için geçerli değil?Bunları ara hızlanma için söyleseydiniz size katılırdım ama dedikleriniz 0-100 açısından bakınca pek mantıklı gelmedi.

    Anlatamadım galiba.4x2 deki 0-100de patinajsız optimum hızlanma verisidir.

    Tamamen aynı 2 araçtan biri 4x4 diğeri 4x2 ise performans konusunda her zaman 4x2 daha avantajlıdır.

    Hem daha hafif olur hemde aktarım kayıpları çok daha az olur.

    İkinizde aynı şeyi söylüyorsunuz aslında.
    Pratikte 4x4 daha başarılı gibi patinajı kaldırdığı için demiş arkadaş.
    Ve haklı.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.