Şimdi Ara

Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı



    Kısa süre önce ipucu görselleriyle karşımızda olan makyajlı 2021 Skoda Kodiaq bugün resmi olarak tanıtıldı. Markanın SUV atağında önemli bir yeri olan Kodiaq, bu operasyonla birlikte hem tasarım hem de teknoloji açısından tazelendi.



    Makyajlı Skoda Kodiaq'ın tasarımındaki dokunuşlar ön bölüme yoğunlaşmış. Bu alanı domine eden panjur yenilenmiş ve genişlemiş. Eskiye göre daha ince olan farlarda da standart olarak LED teknolojisine ve ilk kez Matrix LED opsiyonuna yer verilmiş. Bunun yanı sıra tampon da yenilenmiş ve boydan boya uzanan merkez hava girişinin kenarlarına L şekilli detaylar eklenmiş.



    Makyajlı Kodiaq'ın arka bölümündeyse yeni LED stopları görmekteyiz. Üst paketlerde bu alanda dinamik sinyaller karşımıza çıkıyor. Yeni Kodiaq'ın jant seçenekleri de 17 ila 20 inç arasında değişiyor. İç mekanda da donanım seviyesine göre iki veya üç kollu tasarımla alınabilen yeni direksiyon göze çarpıyor. Ayrıca yeni dekoratif şeritler, döşemeyle kontrast oluşturan dikişler ve yeni bir ortam aydınlatması da makyajlı Kodiaq'ın detayları arasında.



    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı



    Makyajlı SUV masaj fonksiyonuna sahip ısıtmalı ve havalandırmalı koltuklarla tercih edilebiliyor ki bu özellik en üst donanım seviyesinde standart. Bunun yanında opsiyonel olarak sunulan Canton ses sistemi artık 10 hoparlörlü düzene sahip. Merkezde 8 ve 9.2 inç olarak tercih edilebilen multimedya ekranı, sürücünün önündeyse 10.25 inç dijital gösterge ekranı mevcut. Multimedya sisteminde akıllı telefon bağlantısı, navigasyon ve Skoda'nın Laura sesli asistan yazılımı bulunuyor.



    Ayrıca Bkz.Mitsubishi modellerinden biri Bursa'da üretilebilir



    2021 Skoda Kodiaq'taki sürücü asistan ve güvenlik teknolojilerinin de yenilendiğini görüyoruz. Özelliklere Proaktif Yolcu Koruma Sistemi (Crew Protect Assist) de dahil edilmiş. Aracın arka tarafındaki ek radarlardan da faydalanan bu sistem, çarpışmaya veya takla atmaya yol açabilecek durumlarda ön koltuklardaki yolcu korumasını artırıyor.



    Kodiaq'ın benzinli ve dizel motor seçeneklerinde değişiklik yapılmamış. Motor gamı 150 beygirlik 1.5 TSI üniteyle başlıyor. Bu versiyonda üretilen güç ön tekerleklere 6 ileri manuel veya 7 ileri DSG opsiyonuyla aktarılıyor. Ayrıca dört tekerlekten çekiş düzenine sahip 190 beygirlik 2.0 litrelik benzinli ünite de seçenekler arasında.



    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı



    Dizel tarafındaysa 150 beygir ve 190 beygir güç çıkışlarına sahip 2.0 litre TDI ünite karşımıza çıkıyor. İlk seçenek önden çekişli ve dört tekerlekten çekiş sistemi opsiyonel. Güçlü olan seçenekte ise dört tekerlekten çekişi standart olarak görüyoruz. Dizel seçeneklerin ikisinde de 7 ileri DSG standart olarak geliyor.



    Makyajla birlikte kaputun altındaki asıl değişim Kodiaq RS versiyonunda yaşanmış. Daha önce dizel motor kullanan bu performanslı SUV'da artık 245 beygirlik 2.0 litre dört silindirli turbo benzinli ünite görüyoruz. Söz konusu motor aracın gücünü 5 beygir arttırmakla kalmayıp eskiye göre 60 kilogram daha hafif olduğu da verilen bilgiler arasında.



    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq bu yılın Temmuz ayından itibaren Avrupa'da satışa sunulacak. Makyaj öncesi kasanın ülkemizdeki fiyatı şu anda nisan kampanyasıyla birlikte 414.600 TL'den başlıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı
    Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı




    Kaynak:https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/the-new-skoda-kodiaq-press-kit/







  • Birazdan makyajla kasa değişimi arasındaki farkı anlayamayan arkadaşlar gelir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç tasarım olarak daha yenilikçi bir yaklaşım beklerdim. D sınıfı bir SUV için fazla sıradan olmuş. Eski multimedya sistemi ve eski klima kumandaları hiç yakışmamış. En azından Octavia vari bir tasarıma bürünmüş olsaydı iç tasarım açısından daha çok göze hitap ederdi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Zaman hızlı geçiyor. Ne ara çıktı da makyaj yedi yahu Makyajlı 2021 Skoda Kodiaq tanıtıldı 



    Edit: 2016'da çıkmış.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 13 Nisan 2021; 14:9:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Zaman hızlı geçiyor. Ne ara çıktı da makyaj yedi yahu  



    Edit: 2016'da çıkmış.

    110 bin TL gibi dönemin şartları içinde gayet uygun bir başlangıç fiyatı vardı. Bayiye gidip incelediğimizde bu kadar büyük bir aracın manuel vitesle şehir içinde zor olacağı düşüncesiyle vazgeçmiştik.

    Keşke alıp köşeye atsaymışız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınıfının en iyisi ya bayılıyorum
  • Süreyya Hanım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıç kısmı düzelmiş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bu aracı tasarlayan ekip kör olsun hiç mi estetik olmaz hiç mi ruhu olmaz bu nedir böyle ya. ilk çıktığında da berbattı halen berbat. alanda kusura bakmasın yani bedford kamyonların bile bir tasarım dili var şunun yanında.

  • Arac cok kasli duruyor, fakat ic platformun eski olmasi uzdu.

  • DSG7 ile geldiğini görünce detayları okuma gereği bulmadım.ateca da aynı sabıkalı şanzımana sahip.aynı sıfır fiyata tiguan DSG6 ile satılırken alt model kodiaq çok mantıksız




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 13 Nisan 2021; 19:4:53 >
  • aycibin A kullanıcısına yanıt
    DSG6 hangi Tiguanlarda var makyajlı 2021 modellerde mi yoksa makyajsız versiyonda mı?

  • aycibin A kullanıcısına yanıt
    Yanlız şunu bilmekte fayda var her dsg7 aynı değil. Islağı var kurusu var. Kurusu sıkıntılı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ray Kurzweil kullanıcısına yanıt

    tiguan'larda baştan beri DSG6 vardı.sonradan değişmedi diye biliyorum

  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    DSG6 yağlı, DSG7 kuru diye demiştim zaten. yağlı DSG7 varsa haberim yok

  • Güzel araç ama dolu paketi 600 bin tl'ye vuracak bu gidişle. İkinci el range rover, q5 veya x3 hiç mantıksız durmuyor bu fiyatları görünce.
  • aycibin A kullanıcısına yanıt

    kodiaq ta tiguanda uzun zamandır 500 tork dayanımlı dq380/381 7 ileri yağlı kavrama şanzıman var. 6 ileri ıslak kavrama 2 3 yıldır hiçbir modelde yok. Onun yerine dq380/381 kullanılmaya başladı. Caravelle, transporter, kodiaq, tiguan gibi Ağır araçlarda vw hep dq380/381 kullanıyor. diğer araçlar da 1.5 tsi a kadar hep dq200 kuru kavram var. Sadece audi a4 1.4 tfsi de dq380 istisna olarak kullanılmıştı. Şimdi yeni audi a3 te de dq380 varmış sanırım.

  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    siz de otomatik olanı alsaydınız

  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybay17

    siz de otomatik olanı alsaydınız
    Geçmiş zaman tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 20 bin TL civarı bir fark vardı herhalde. 110 a zar zor çıkıp daha da üstü aşardı açıkçası.

    Zaten ilk çıktığında da en mantıklısı manuel ambition du bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 14 Nisan 2021; 2:10:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.