Şimdi Ara

Hangi Z4? (2011 3.5is & 2013 2.8i)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
2
Favori
4.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şuanda araç değiştirme aşamasındayım. Aklımda Z4 var ancak 2 araç arasında kararsızım.


    2.el 2011 50.000km 35is (0-100: 4.8) M paket içi siyah dışı beyaz. Maktajsız. 65.000 euro.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2011-35is,50000km-hatasiz-127882593/detay/

    Sıfır 2013 0km 28i (0-100: 5.7) M paket içi siyah&turuncu dışı turuncu. Makyajlı. 98.000 euro.

    http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=811842



     Hangi Z4? (2011 3.5is & 2013 2.8i)


     Hangi Z4? (2011 3.5is & 2013 2.8i)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnspnky -- 29 Temmuz 2013; 12:06:41 >







  • 28i yeter..

    ama yok ben hız severim, ara hızlanmalarda iyi olsun derseniz 35i..

    ha yok M6 alayım keyfime bakayım diyorsanız.. 60.000€ civarı bakılabilir düzgün bir M6'ya..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    28i yeter..

    ama yok ben hız severim, ara hızlanmalarda iyi olsun derseniz 35i..

    ha yok M6 alayım keyfime bakayım diyorsanız.. 60.000€ civarı bakılabilir düzgün bir M6'ya..

    M6 için teşekkür ederim. 28i olursa araç hem sıfır olacak hemde Türkiye'de henüz pek görmediğim valencia orange renginde olacak. 3.5is'nin gidişi kafamı karıştırıyor ancak hem vergisi hemde dünyanın en pahalı benzinin kullanıldığı ülkede böyle bir motor maliyetli olur düşüncesindeyim. Yıllık ortalama 15.000 km yapacağım. 2-3 yıl bineceğim bu araca. Aslında 3. bir alternatif 420d25d cabrio ancak daha gelmesine çok var gibi...
  • 3.5 is vergisinden dolayı pek mantıklı gelmiyor. 2.8is zaten yeterli bir motor. 2.el az km'li 28leri 70.000 euro civarında alınabiliyor tabi makyajsız. 2.0lari da 60.000 euroya alınabilir.
    Makyajlı 0 fiyatı çok geldi bana. Hem de euro da arttı baya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twixmars

    3.5 is vergisinden dolayı pek mantıklı gelmiyor. 2.8is zaten yeterli bir motor. 2.el az km'li 28leri 70.000 euro civarında alınabiliyor tabi makyajsız. 2.0lari da 60.000 euroya alınabilir.
    Makyajlı 0 fiyatı çok geldi bana. Hem de euro da arttı baya.


    Güzel 28i yok seçeneklerde. 28i olursa sıfır olacak araç ve Valencia Orange olacak..

     Hangi Z4? (2011 3.5is & 2013 2.8i)


     Hangi Z4? (2011 3.5is & 2013 2.8i)




  • 2.8İ YETERLİ BENCE
  • Adam zaten 98 bin euro yu gözden cikarmis o parayi cikaranin vergiyi dusunmesi cok mantiksiz bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onu düşünme bunu düşünme büyüyor miktar. Yeni çıkan 428i 70.000 euro fiyatı aklımı karıştırdı.
  • Bende 2.8i diyorum, 428 ile z4 cok farkli araclar z4 te arkada koltuk yok Allah etmesin acil bir durum olursa zorluk olabilir, 428 mi z4 mu derseniz gene z4 derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım Z4 3.5i alacağım arkadaşlar ancak 2010 model olacak gibi duruyor.
  • benim de bazen aklımı çeliyor z4'ler...

    aracın içine bindim çok daraldım ama direksiyon ayarı kötüydü ondan sanırım. sonuna kadar gelmişti... o da kabinde sıkıştırmıştı beni....

    üstünün açılması, uzun ön kaput ve spor görünüm güzel...

    ancak fiyatlar malesef çok pahalı... 320i cabriolar daha cezbedici geliyor her ne kadar karakteri bambaşka olsa da... neticede 4 koltuk...

    vergiden ziyade 3.5i'lerin kasko masrafı da pek bi fazla... porsche cayman bile 15binden başlıyodu ilk kasko tabi indirimsiz... bu da o civar olur diye düşünüyorum.

    28i ise daha düşük olur... böylece vergi ile birlikte ikisinin arasındaki fark 15bin TL'yi bulur yıllık.

    yakıt giderini söylemiyorum bile...

    1400 kilo araç için 28i bence rahat yeter...

    2010larda joystick yok sanırım ona da dikkat edin...

    bir de merakımı bağışlayın (ilgilenen biri olarak sormak istedim) neden SLK 250 düşünmüyorsunuz?

    @cnspnky




  • Bende z4 20i sahibiyim eğer piste çıkma gibi bir düşüncen yoksa 28i performansı fazlasıyla tatmin eder..güzel jantlı m paket bir 28i alabiliyosan al pişman olmazsın :)
  • 35i performansı yazılım ile saçma sapan iyi noktalara ulaşıyormuş. Benzin ve kasko masrafı evet kafamı karıştırıyor ancak M3 killer bir araca binmeninde keyfi ayrı olur diye düşünüyorum. Mercedes SLK'yı tip olarak beğenmiyorum 250 motoru ise zaten 1.8 litre... 2.8i'ler de güzel motor ancak aradığım gibi bir araç bulamadım o motorda.

    Z4 20i'ler yüklemeyle nasıl bir performans veriyor merak ediyorum. 2.8i kafama göre bulsam düşünebilirim. Alıcağım aracı her koşulda m paket yaptıracağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnspnky

    35i performansı yazılım ile saçma sapan iyi noktalara ulaşıyormuş. Benzin ve kasko masrafı evet kafamı karıştırıyor ancak M3 killer bir araca binmeninde keyfi ayrı olur diye düşünüyorum. Mercedes SLK'yı tip olarak beğenmiyorum 250 motoru ise zaten 1.8 litre... 2.8i'ler de güzel motor ancak aradığım gibi bir araç bulamadım o motorda.

    Z4 20i'ler yüklemeyle nasıl bir performans veriyor merak ediyorum. 2.8i kafama göre bulsam düşünebilirim. Alıcağım aracı her koşulda m paket yaptıracağım.

    evotech yazılım ile 35 ps güç artışı oluyor downpipe fln ne kadar artış sağlar bilmiyorum bu motorla ilgili çok ürün yok piyasada..35i mod a daha açık bi motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnspnky

    35i performansı yazılım ile saçma sapan iyi noktalara ulaşıyormuş. Benzin ve kasko masrafı evet kafamı karıştırıyor ancak M3 killer bir araca binmeninde keyfi ayrı olur diye düşünüyorum. Mercedes SLK'yı tip olarak beğenmiyorum 250 motoru ise zaten 1.8 litre... 2.8i'ler de güzel motor ancak aradığım gibi bir araç bulamadım o motorda.

    Z4 20i'ler yüklemeyle nasıl bir performans veriyor merak ediyorum. 2.8i kafama göre bulsam düşünebilirim. Alıcağım aracı her koşulda m paket yaptıracağım.

    evotech yazılım ile 35 ps güç artışı oluyor downpipe fln ne kadar artış sağlar bilmiyorum bu motorla ilgili çok ürün yok piyasada..35i mod a daha açık bi motor

    EVOTECH ile ben de ilgileniyorum... bmw forumlarında da soruşturuyorum devamlı ancak 2000cc benzinli 184hp motora ne kadar güç konuyor onu bilemiyorum... 35 mi?

    Dizel 2000cc 184 hp 211 falan oluyodu en son...

    Şimdi 1600cc 170hp olan motora yaptılar bir de 1600cc 136hp olanı 185e kadar çıkarttılar ancak sizin aracın motoru için olan yenileme hakkında en ufak bir bilgim yok...

    eğer onu da 211e çıkarıyolarsa bence 2.0 ideal...

    245lik 28i için ise 300e dayanacak diye söylenti vardı en son...

    çift turbo 3000cc bir motorun yazılıma açık olması daha mantıklı zaten...

    2lt 245hp eğer 300e kadar çıkabiliyorsa 3lt çift turbo 400e dayanır diye düşünüyorum...

    sanırım bu araçta en zor satılan model 2.3i çünkü 2500 motor 6 silindir. yani vergi ve yakıt tüketimi fazla... acaba o kaç oluyor...

    bu konuda paylaşımlarınızı esirgemeyin lütfen... 165 boya sahip biri olarak z4'ü en çok ben hakediyorum sanırım aklımda var ancak önce işleri yoluna koymam gerek. lütfen paylaşmaya devam edin ;) sürüş karakteristiğinden tutun da ilgi çekiciliğine kadar bilmek isterim araç sahibi olarak ne düşündüğünüzü...




  • @cnspnky haklısın slk 250 aslında nispeten daha farklı ancak onun da içi baya dolu... neredeyse aynı paraya içi daha dolu araç veriyorlar...

    ekran + ensede fan + daha estetik orta konsol + geliştirilmiş ekran + estetik ayrı çift egzost çıkışı

    bmwde ise ekran yok + ensede fan yok + orta konsol (özellikle klima tuşları) bence iyi değil + geliştirilmiş ekran yok, eski usul e90/e60 gibi kadran var + egzost çıkışını tek tarafta çift yapmışlar ki bence spor aracı spor yapan en güzel özelliklerden biri ikiye ayırmaları...

    tabi sesli düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnspnky

    35i performansı yazılım ile saçma sapan iyi noktalara ulaşıyormuş. Benzin ve kasko masrafı evet kafamı karıştırıyor ancak M3 killer bir araca binmeninde keyfi ayrı olur diye düşünüyorum. Mercedes SLK'yı tip olarak beğenmiyorum 250 motoru ise zaten 1.8 litre... 2.8i'ler de güzel motor ancak aradığım gibi bir araç bulamadım o motorda.

    Z4 20i'ler yüklemeyle nasıl bir performans veriyor merak ediyorum. 2.8i kafama göre bulsam düşünebilirim. Alıcağım aracı her koşulda m paket yaptıracağım.

    evotech yazılım ile 35 ps güç artışı oluyor downpipe fln ne kadar artış sağlar bilmiyorum bu motorla ilgili çok ürün yok piyasada..35i mod a daha açık bi motor

    EVOTECH ile ben de ilgileniyorum... bmw forumlarında da soruşturuyorum devamlı ancak 2000cc benzinli 184hp motora ne kadar güç konuyor onu bilemiyorum... 35 mi?

    Dizel 2000cc 184 hp 211 falan oluyodu en son...

    Şimdi 1600cc 170hp olan motora yaptılar bir de 1600cc 136hp olanı 185e kadar çıkarttılar ancak sizin aracın motoru için olan yenileme hakkında en ufak bir bilgim yok...

    eğer onu da 211e çıkarıyolarsa bence 2.0 ideal...

    245lik 28i için ise 300e dayanacak diye söylenti vardı en son...

    çift turbo 3000cc bir motorun yazılıma açık olması daha mantıklı zaten...

    2lt 245hp eğer 300e kadar çıkabiliyorsa 3lt çift turbo 400e dayanır diye düşünüyorum...

    sanırım bu araçta en zor satılan model 2.3i çünkü 2500 motor 6 silindir. yani vergi ve yakıt tüketimi fazla... acaba o kaç oluyor...

    bu konuda paylaşımlarınızı esirgemeyin lütfen... 165 boya sahip biri olarak z4'ü en çok ben hakediyorum sanırım aklımda var ancak önce işleri yoluna koymam gerek. lütfen paylaşmaya devam edin ;) sürüş karakteristiğinden tutun da ilgi çekiciliğine kadar bilmek isterim araç sahibi olarak ne düşündüğünüzü...

    28i leri 300 hp yapan yazılımlarda var yurtdışı sitelerinde ama ben onlara güvenemediğim için saymıyorum bile :) evotech en güvenilir oda yaklaşık 35-40 arası gibi bir artış sağlıyor..

    23i ler atmosferik olduğu için yazılım yapmaya değmez..

    sürüşü çok keyifli,süspansiyonları doğal olarak biraz sert arada çatır çutur seslerin geldiği oluyor.ilgi konusuna gelince baya dikkat çekiyor benim rahatsız olduğum bile oluyo bazı zamanlar




  • @Ras0 dikkat çeken zamanlar üstü açık mı kapalı mı oluyor ?

    28i'leri evotech de arttıracaktı en son ama şuan nedir durum bilmiyorum ben g-force'dan takip ediyorum Maslak /İstanbul yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    @Ras0 dikkat çeken zamanlar üstü açık mı kapalı mı oluyor ?

    28i'leri evotech de arttıracaktı en son ama şuan nedir durum bilmiyorum ben g-force'dan takip ediyorum Maslak /İstanbul yani

    Üstü açıkken daha çok dikkat çekiyor tabi :)
    aynen bende g force dan aldığım bilgiyi yazdım zaten buraya
  • Arkadaşlar peki sizde 2010 model 32.000km'de 3.5i z4'e maksimum kaç lira vermeli tl olarak ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.