Şimdi Ara

/// YENi PEUGEOT 301 /// (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
5
Favori
101.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Direksiyon arkasindaki kulakciklardan muzik sistemi kontrolu tum donanim paketlerinde var

    Öğrenmek istediğim buydu.

    Direksiyon altında kumandalar varsa sorun yok.

    Dedim ekonomi için bunudamı kıstılar.

    Evet direksiyonun sag arkasinda muzik sistemi kontrolleri, sol arkasinda hiz sabitleme ve hiz sinirlama kontrolleri var. Bunlar tum donanim paketlerinde standart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Direksiyon arkasindaki kulakciklardan muzik sistemi kontrolu tum donanim paketlerinde var

    Öğrenmek istediğim buydu.

    Direksiyon altında kumandalar varsa sorun yok.

    Dedim ekonomi için bunudamı kıstılar.

    Evet direksiyonun sag arkasinda muzik sistemi kontrolleri, sol arkasinda hiz sabitleme ve hiz sinirlama kontrolleri var. Bunlar tum donanim paketlerinde standart.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaslar

    ben 301 1.2vti almayi dusunuyorum, sizce bu motor nasildir? (duyumlarima gore beklentilerden yuksek bir performans sagliyormus)
    Yakit olarak 5.3l yaziyor bu nekadar dogrudur?

    Yolbilgisayari Acces modelinde nasildir, cunku Acces modelinde Bluetooth usb radyo yok.

    Tesekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihozturk

    Merhaba arkadaslar

    ben 301 1.2vti almayi dusunuyorum, sizce bu motor nasildir? (duyumlarima gore beklentilerden yuksek bir performans sagliyormus)
    Yakit olarak 5.3l yaziyor bu nekadar dogrudur?

    Yolbilgisayari Acces modelinde nasildir, cunku Acces modelinde Bluetooth usb radyo yok.

    Tesekkurler

    Teknik verilerde 1.2 Motor 72 BG ve 110 Nm tork görünüyor.

    http://www.peugeot.com.tr/media/deliacms/media//63/6368-8e86dd.pdf

    BG düşük Tork düşük.

    Şehir içi kullanılır ama uzum yolda rampalarda filan sıkıntı olur.

    Sollamalarda tedirgin eder.

    Şu an bindiğim araba hem tork hem beygir gücü olarak 1.2 motordan daha yüksek ama yukarda yazdığım sıkıntıları yaşıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihozturk

    Merhaba arkadaslar

    ben 301 1.2vti almayi dusunuyorum, sizce bu motor nasildir? (duyumlarima gore beklentilerden yuksek bir performans sagliyormus)
    Yakit olarak 5.3l yaziyor bu nekadar dogrudur?

    Yolbilgisayari Acces modelinde nasildir, cunku Acces modelinde Bluetooth usb radyo yok.

    Tesekkurler

    Teknik verilerde 1.2 Motor 72 BG ve 110 Nm tork görünüyor.

    http://www.peugeot.com.tr/media/deliacms/media//63/6368-8e86dd.pdf

    BG düşük Tork düşük.

    Şehir içi kullanılır ama uzum yolda rampalarda filan sıkıntı olur.

    Sollamalarda tedirgin eder.

    Şu an bindiğim araba hem tork hem beygir gücü olarak 1.2 motordan daha yüksek ama yukarda yazdığım sıkıntıları yaşıyorum.

    Alıntıları Göster
    301 ALLURE kullanan arkadaşlar;

    aracın klima ayarlarının hafızada kalmasını sağlayabiliyormusunuz?
    her seferinde sıcak-soğuk ayarı en altta oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    301 ALLURE kullanan arkadaşlar;

    aracın klima ayarlarının hafızada kalmasını sağlayabiliyormusunuz?
    her seferinde sıcak-soğuk ayarı en altta oluyor.

    Alıntıları Göster
    *** YENI KONUMUZ **** PEUGEOT FILO ÇALIŞMASI (izmir)

    http://forum.donanimhaber.com/m_71877181/mpage_1/f_/key_//tm.htm#71877181

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolier

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    İçinin genişliğine, koltukların vücudu sarmasına ve sahip olduğu donanıma vuruldum.
    Bu arabayı aldım , aldım ama aldığım ilk gün pişman oldum.
    İlk gün ilerliyorum, yanımdan bir kamyon geçiyor egzos sesi arabanın içinde gümbürdüyor.
    Camları açık mı unuttum diye bakınmaya başladım.
    Arabada izolasyon sıfır.
    Öncelikle arabanın saçı çok ince , en kolay anlayacağınız yer bagaj kapağı , bagaj kapağı açılırken ve kapanırken titriyor, saç öyle ince ki bagaj kapağı kendini tutamıyor.Kaputa hafif dokunun içine göçüyor.
    Arabanın camları da ince diğer arabaların camları atıyorum 5 mm ise bununki en az 2 mm daha ince.Kullanılan malzeme kötü , hatta çok ilgimi çekti emniyet kemeri de tokası da ince ve zayıf yapılmış.
    .
    Cam açma kapamaya önce alışırım dedim ama hiç alışamadım.Yerleşim yerleri çok kullanışsız.
    .
    Arabanın lastiklerini kış lastiği taktırmak için söktürdüm.Baktım ki ön disklerin arkasındaki parçalar pas yumağı olmuş.Her iki ön tekerde da aynı.Bu tablo çok sinirimi bozdu , arabayı sıfır alıyorsun , ön lastiği arabaya bağlayan parçalar pas içinde.Lastikçi bile abi bu ne bunu göster servise dedi. Acayip midem bulandı.
    .
    Mesela , yağmur yağıyor yağmurun , sanki metal tenekeye çarpıyor gibi ,tavandan dıpır dıpır sesler geliyor.
    50 yaşındayım bir sürü araba kullandım.Ama böylesiyle hiç karşılaşmadım.
    .
    Araba zaten 100 km den sonra yerden kesiliyor gerek geniş alt yüzeyi sebebi ile çok rüzgar alıyor ,gerek hafif yapısı sebebi ile yerden kesiliyor.En hafif bir rüzgar artışında kendinizi sağda veya solda savrulmuş bulmanız kaçınılmaz.
    Torpidoda lamba yok .Torpidoyu açıyorsun gece kapkaranlık el yordamıyla arama yapıyorsun.
    Arabanın rezistansın dan çalmışlar.Olması gerekenden daha az sayıda var en üst teki rezistans eksik .En kısmın buharının silinmesini beklemek sinir bozuyor.Arabada İzolasyon olmadığı için arabanın her yeri hemen buhar oluyor.
    Birde ne kadar uğraşırsam uğraşayım ayaklarıma sıcak hava veremedim.Aşağıya yönlendirdiğim hava kesinlikle ayaklara gitmiyor.Aşağıya yönlendiriyorsun ,ayaklar ısınmıyor fan ayarını arttırıyorsun , ayaklar halen buz ama,yüzün yanmaya başlıyor.
    .
    Sattım rahatladım.Bu arabalar Fransızların ; Türk halkını ve az gelişmiş ülkeleri kazıklamak , kendi çarklarını döndürmek için çıkarttıkları ürünler.Citroen C-elyse de aynı 301 de aynı zaten aynı fabrikadan çıkıyorlar.
    .
    Arabaya en yakınızda bulunan eşinizi,çocuğunuzu ananızı babanızı koyuyorsunuz.Bu sahip olduğunuz araba sebebi başlarına bir şey gelse sonradan çok ah edersiniz.Su testisi su yolunda kırılmadan daha rahat edeceğiniz,bir araba olsun.2 yıl eski olsun konforlu , güvenli olsun.
    Daha güvenli arabalar almanızı öneririm.Az para vermiyorsunuz. 35-40 TL ya 2-3 yaşında C sınıfı bir araba alarak hem hayatınızı güvence altına almış olursunuz hem de daha konforlu seyahat edersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERSAHAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: aygun02

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERSAHAN

    arkadaşlar hafta sonu arabamla denizliden istanbula gittim ve fotoğrafta yol bilgisayarından görünen ortalama yakıt tüketimi görünüyor(Ş.İ-Ş.D karışık 5.1 lt/100).Araba hakkındaki düşüncelerim son derece iyi gayet memnunum fiyatına göre baya tatmin edici.Alırken bilmediğim bir kaç özellik dikkatimi çekti belki sizler biliyorsunuzdur ama ben yinede yazayım
    1-Dış hava sıcaklığı 3 derecenin altına düştüğünde grafik ekranda buzlanma riski diye bir bilgilendirme belirdi.
    2-Silecekler fasılalı seçenekte aracın hızına orantılı olarak çalışıyor.
    3-Hız limitleyici var ayarladığınız hızın üstüne çıkamıyorsunuz (gerçi nerde lazım olur tartışılır)
    Cam açma düğmeleri baya can sıkıcı bunu söylemeden geçemicem.

     /// YENi PEUGEOT 301 ///


    mrb kardeş öncelikle hayırlı olsun
    sana bir kaç sorum olacak
    aracın ses yalıtımı nasıl, motor sesi, rüzgar sesi, yol sesi alıyomu farklı hızlarda bu ses oranları nasıl
    süspansiyon sistemi nasıl, hafif kötü yolda yani yamalı asfaltta hafif çukurlu asfaltta süspansiyonu nasıl
    birde bu sorularımı daha önce kullandığın araçlarla kıyaslarsan sevinirim
    benim 1.6 tdci 90 bg ford fusion um var sert süspansiyonundan ve içine ses almasından şikayetçiyim
    şimdiden teşekkürler ... :)

    Teşekkür ederim...sorularına listeler halinde cevap vermeye çalışacağım.Umarım faydalı olur
    1- Aracın ses yalıtımı gayet iyi düşük vites yüksek devirlerde motor sesini duyabiliyosun ama rahatsız edici değil (toyota corolla dizelden daha sessiz)
    2-Rüzgar sesi ve yol sesi yok denecek kadar az (bu konudada honda civic ve fluenceden daha sessiz)
    3-Süspansiyon sistemi biraz sert kötü ve yamalı yollarda biraz zayıf kalıyo ama (bu konudada fluenceden daha iyi)
    4-***Arka süspansiyonlar bağımsız değil ama bunuda esp ile tamamlamışlar.
    Bu tespitler tamamıyla benim görüşümdür. Kıyasladığım araçlar için bi çok kişi bana kızabilir ama bunlar benim tecrübelerim doğrultusunda yapılan bir kıyaslamadır.
    Yinede en iyisi bi test sürüşü yapıp kendin karar vermelisin.

    bende kendimce izlenimlerimi paylaşayım, 301 1.2 Active kullanıcısıyım 1 haftadırç

    1 - Aracın uzun yol ve 5. vites 100 civarında giderken sesle ilgili sıkıntısı yok ancak 3500 devrin üstüne çıkmaya başlayınca özellikle şehir içinde ses geliyor.
    2 - fiesta aracımdan daha sessiz olduğunu söylemeliyim. Radyoyu kısık bile dinliyor olsanız dışarıdaki sesleri artık hiç duymuyorsunuz.
    3 - ben süspansiyonu eski aracım fiesta 2010 ile karşılaştırırsam eğer, ben 301 i daha rahat ve sessiz buldum.
    4 - yakıt konusunda da ben de 5.1 e kadar indim ama henüz araç yeni olduğundan belki çok düşük seviyede kullanmamış ve genelde şehir için yaptığımdan yüksek olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihozturk

    Merhaba arkadaslar

    ben 301 1.2vti almayi dusunuyorum, sizce bu motor nasildir? (duyumlarima gore beklentilerden yuksek bir performans sagliyormus)
    Yakit olarak 5.3l yaziyor bu nekadar dogrudur?

    Yolbilgisayari Acces modelinde nasildir, cunku Acces modelinde Bluetooth usb radyo yok.

    Tesekkurler

    ben motoru kabaca beğendim, özellikle az yakması bakımından. eğer çok atraksiyonlu bir kullanıcı değilseniz özellikle uzun yolda sabit hızlarda çok ekonomik ve sessiz olabiliyor.
    Ben active model aldım, yol bilgisayarı yarım saniye kadar gecikmeli olarak hesap yapıyor. boşta veya dururken anlık tüketimi göstermediği zamanlar olabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realramtha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERSAHAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: aygun02

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERSAHAN

    arkadaşlar hafta sonu arabamla denizliden istanbula gittim ve fotoğrafta yol bilgisayarından görünen ortalama yakıt tüketimi görünüyor(Ş.İ-Ş.D karışık 5.1 lt/100).Araba hakkındaki düşüncelerim son derece iyi gayet memnunum fiyatına göre baya tatmin edici.Alırken bilmediğim bir kaç özellik dikkatimi çekti belki sizler biliyorsunuzdur ama ben yinede yazayım
    1-Dış hava sıcaklığı 3 derecenin altına düştüğünde grafik ekranda buzlanma riski diye bir bilgilendirme belirdi.
    2-Silecekler fasılalı seçenekte aracın hızına orantılı olarak çalışıyor.
    3-Hız limitleyici var ayarladığınız hızın üstüne çıkamıyorsunuz (gerçi nerde lazım olur tartışılır)
    Cam açma düğmeleri baya can sıkıcı bunu söylemeden geçemicem.

     /// YENi PEUGEOT 301 ///


    mrb kardeş öncelikle hayırlı olsun
    sana bir kaç sorum olacak
    aracın ses yalıtımı nasıl, motor sesi, rüzgar sesi, yol sesi alıyomu farklı hızlarda bu ses oranları nasıl
    süspansiyon sistemi nasıl, hafif kötü yolda yani yamalı asfaltta hafif çukurlu asfaltta süspansiyonu nasıl
    birde bu sorularımı daha önce kullandığın araçlarla kıyaslarsan sevinirim
    benim 1.6 tdci 90 bg ford fusion um var sert süspansiyonundan ve içine ses almasından şikayetçiyim
    şimdiden teşekkürler ... :)

    Teşekkür ederim...sorularına listeler halinde cevap vermeye çalışacağım.Umarım faydalı olur
    1- Aracın ses yalıtımı gayet iyi düşük vites yüksek devirlerde motor sesini duyabiliyosun ama rahatsız edici değil (toyota corolla dizelden daha sessiz)
    2-Rüzgar sesi ve yol sesi yok denecek kadar az (bu konudada honda civic ve fluenceden daha sessiz)
    3-Süspansiyon sistemi biraz sert kötü ve yamalı yollarda biraz zayıf kalıyo ama (bu konudada fluenceden daha iyi)
    4-***Arka süspansiyonlar bağımsız değil ama bunuda esp ile tamamlamışlar.
    Bu tespitler tamamıyla benim görüşümdür. Kıyasladığım araçlar için bi çok kişi bana kızabilir ama bunlar benim tecrübelerim doğrultusunda yapılan bir kıyaslamadır.
    Yinede en iyisi bi test sürüşü yapıp kendin karar vermelisin.

    bende kendimce izlenimlerimi paylaşayım, 301 1.2 Active kullanıcısıyım 1 haftadırç

    1 - Aracın uzun yol ve 5. vites 100 civarında giderken sesle ilgili sıkıntısı yok ancak 3500 devrin üstüne çıkmaya başlayınca özellikle şehir içinde ses geliyor.
    2 - fiesta aracımdan daha sessiz olduğunu söylemeliyim. Radyoyu kısık bile dinliyor olsanız dışarıdaki sesleri artık hiç duymuyorsunuz.
    3 - ben süspansiyonu eski aracım fiesta 2010 ile karşılaştırırsam eğer, ben 301 i daha rahat ve sessiz buldum.
    4 - yakıt konusunda da ben de 5.1 e kadar indim ama henüz araç yeni olduğundan belki çok düşük seviyede kullanmamış ve genelde şehir için yaptığımdan yüksek olabilir.

    benzinli bir araç içn ş.içi bile olsa çok güzel bir değer paylaşım ve fotolarınızı bekliyorum. sorması ayıp kaça aldınız acaba aracı???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOĞA_AŞKI

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    quote:

    Orijinalden alıntı: terbüyesüzcanavar

    benim de çok hoşuma gitti. Tipi citroeninki daha güzel duruyor ama pejoyu tercih ederim gibi geliyor. 41liraya full araba alınıyorsa iyi. Benim pejo 307 1.6 benzinli-tüplü var 2005, satıp bundan almayı düşündüm ancak henüz karar veremedim. 307imin süspansiyonlarından çok yakınıyorum. Onun harici daha çekişi güçlü konforlu bagajı geniş gözüküyor. Kullanan arkadaşlar kapıları kapatırken rahatsız edici bir kapanma sesi var mı kapılarda, tık diye kapanıyor gibi videoda ama misal 307lerin kapısı tok diye kapanıyor rahatsız ediyor. Bir de pejoda kampanya var mı 0 faizle gibi, ticaride gözüküyor sadece ama binekte var mıdır?

    Özellikle nakit düşünebiliyorsan İstanbuldaki bayilerden çok güzel fiyatlar alabilirsin.

    ankarada abcye gittim inceledim. Hoşuma gitti, sorduğumda nettekinden fiyatı 1-2 lira daha üste çektiler. Talep çokmuş arttırmışlar fiyatı. Başta takasa sokmayı düşünüyordum ki fiyat arttırdıklarını da görünce değmez dedim. Yeni trigeri de değiştirmiştim aracımın bütün bakımları vs de tamdı değmez dedim vazgeçtim. Yalnız indirimi olursa ACCENT BLUE 1.6 CRDI MODE PLUS olabilir diyordum tam ismini bakmak için fiyat listesine girdim nette 44e çıkarmışlar bunu da... Görünen o ki en iyisi kendi arabam Bu fiyatlara ne ekonomi olur ne konfor. Elindeki yetiyorsa millete para kaptırmamak en doğrusu..

    Alıntıları Göster
    Güzel Araba :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    301 kullanan arkadaşlar;

    aracın klima ayarlarının hafızada kalmasını sağlayabiliyormusunuz?
    her seferinde sıcak-soğuk ayarı en altta oluyor.

    Aynen bu sorun nasıl çözülür acaba?Bir bilen Var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorunsuz2


    İçinin genişliğine, koltukların vücudu sarmasına ve sahip olduğu donanıma vuruldum.
    Bu arabayı aldım , aldım ama aldığım ilk gün pişman oldum.
    İlk gün ilerliyorum, yanımdan bir kamyon geçiyor egzos sesi arabanın içinde gümbürdüyor.
    Camları açık mı unuttum diye bakınmaya başladım.
    Arabada izolasyon sıfır.
    Öncelikle arabanın saçı çok ince , en kolay anlayacağınız yer bagaj kapağı , bagaj kapağı açılırken ve kapanırken titriyor, saç öyle ince ki bagaj kapağı kendini tutamıyor.Kaputa hafif dokunun içine göçüyor.
    Arabanın camları da ince diğer arabaların camları atıyorum 5 mm ise bununki en az 2 mm daha ince.Kullanılan malzeme kötü , hatta çok ilgimi çekti emniyet kemeri de tokası da ince ve zayıf yapılmış.
    .
    Cam açma kapamaya önce alışırım dedim ama hiç alışamadım.Yerleşim yerleri çok kullanışsız.
    .
    Arabanın lastiklerini kış lastiği taktırmak için söktürdüm.Baktım ki ön disklerin arkasındaki parçalar pas yumağı olmuş.Her iki ön tekerde da aynı.Bu tablo çok sinirimi bozdu , arabayı sıfır alıyorsun , ön lastiği arabaya bağlayan parçalar pas içinde.Lastikçi bile abi bu ne bunu göster servise dedi. Acayip midem bulandı.
    .
    Mesela , yağmur yağıyor yağmurun , sanki metal tenekeye çarpıyor gibi ,tavandan dıpır dıpır sesler geliyor.
    50 yaşındayım bir sürü araba kullandım.Ama böylesiyle hiç karşılaşmadım.
    .
    Araba zaten 100 km den sonra yerden kesiliyor gerek geniş alt yüzeyi sebebi ile çok rüzgar alıyor ,gerek hafif yapısı sebebi ile yerden kesiliyor.En hafif bir rüzgar artışında kendinizi sağda veya solda savrulmuş bulmanız kaçınılmaz.
    Torpidoda lamba yok .Torpidoyu açıyorsun gece kapkaranlık el yordamıyla arama yapıyorsun.
    Arabanın rezistansın dan çalmışlar.Olması gerekenden daha az sayıda var en üst teki rezistans eksik .En kısmın buharının silinmesini beklemek sinir bozuyor.Arabada İzolasyon olmadığı için arabanın her yeri hemen buhar oluyor.
    Birde ne kadar uğraşırsam uğraşayım ayaklarıma sıcak hava veremedim.Aşağıya yönlendirdiğim hava kesinlikle ayaklara gitmiyor.Aşağıya yönlendiriyorsun ,ayaklar ısınmıyor fan ayarını arttırıyorsun , ayaklar halen buz ama,yüzün yanmaya başlıyor.
    .
    Sattım rahatladım.Bu arabalar Fransızların ; Türk halkını ve az gelişmiş ülkeleri kazıklamak , kendi çarklarını döndürmek için çıkarttıkları ürünler.Citroen C-elyse de aynı 301 de aynı zaten aynı fabrikadan çıkıyorlar.
    .
    Arabaya en yakınızda bulunan eşinizi,çocuğunuzu ananızı babanızı koyuyorsunuz.Bu sahip olduğunuz araba sebebi başlarına bir şey gelse sonradan çok ah edersiniz.Su testisi su yolunda kırılmadan daha rahat edeceğiniz,bir araba olsun.2 yıl eski olsun konforlu , güvenli olsun.
    Daha güvenli arabalar almanızı öneririm.Az para vermiyorsunuz. 35-40 TL ya 2-3 yaşında C sınıfı bir araba alarak hem hayatınızı güvence altına almış olursunuz hem de daha konforlu seyahat edersiniz.


    o paralara 2 yaşlarında 1.2 tsi jetta comfortline alınır ki arabaya bindiğinizi anlarsınız. Bu arabalara bu kadar para istemeye utanmıyorlar. O motor artı vw'nin en basit arabası( malzeme kalitesi açısından) o arabalara(301, c-elysee ve hayatımda gördüğüm en çirkin araba yeni symbol) on basar. Abimizin dediği gibi güvende hissetmek, arabana güvenmek, motoruna güvenmek ve bunun yanında jettanın heybetli görüntüsü yeter diyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorunsuz2



    Arabanın lastiklerini kış lastiği taktırmak için söktürdüm.Baktım ki ön disklerin arkasındaki parçalar pas yumağı olmuş.Her iki ön tekerde da aynı.Bu tablo çok sinirimi bozdu , arabayı sıfır alıyorsun , ön lastiği arabaya bağlayan parçalar pas içinde.Lastikçi bile abi bu ne bunu göster servise dedi. Acayip midem bulandı.



    Lastiği sökmeden görebilirmiyiz bu paslanmış dediğiniz yeri ?
    bu arada tespitleriniz yerinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorunsuz2



    Arabanın lastiklerini kış lastiği taktırmak için söktürdüm.Baktım ki ön disklerin arkasındaki parçalar pas yumağı olmuş.Her iki ön tekerde da aynı.Bu tablo çok sinirimi bozdu , arabayı sıfır alıyorsun , ön lastiği arabaya bağlayan parçalar pas içinde.Lastikçi bile abi bu ne bunu göster servise dedi. Acayip midem bulandı.



    Lastiği sökmeden görebilirmiyiz bu paslanmış dediğiniz yeri ?
    bu arada tespitleriniz yerinde.

    Alıntıları Göster
    Geçen hafta sonu Yeni 301 1.6 dizel 92PS versiyon ile test sürüşü gerçekleştirdim. Aracın genişliği beni bu aabayı denemeden geçmemem gerektiği konusunda ikna etti. Çok pozitif düşüncelerim olmasına rağmen araç tanıtımlarında genişliği ve ekonomik tüketimi haricinde hiçbir konuya değinilmemesi (Özellikle güvenlik) beni düşündürüyordu. Aracı çalıştırmamla almaktan vazgeçmem bir oldu, 1.6lık dizel motor sanki benimle birlikte aracın içerisinde idi. Motorun soğuk olması, yeni olması gibi bahaneler pazarlamacı arkadaş tarafından sıralandı tabi ama 20-25 dakikalık sürüş boyunca o motor kabinden dışarı çıkmadı arkadaşlar... Bunun yanısıra süspansiyonu çok yumuşak buldum, araçla fazla sürat yapmadım, 100'e kadar çıktım en fazla fakat burada aracın fazla süratte havalanma hissi verdiğini söyleyen arkadaşlara inanıyorum. Ayrıca deneme sürüşü sırasında kapalı olan camların ıslık çalarak hava kaçırıyor olması da büyük bir dezavantaj oldu benim gözümde, dediğim gibi hemde 90 - 100 kilometrede.
    Aracın motoru iyi, tepkileri güzel, denildiği üzere ekonomiside iyi ve araç sınıfının bence en genişi... bol bol diz mesafesi... bu fiyata birşeylerden fedakarlık olacak tabi... ama bana uymadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOĞA_AŞKI

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    quote:

    Orijinalden alıntı: terbüyesüzcanavar

    benim de çok hoşuma gitti. Tipi citroeninki daha güzel duruyor ama pejoyu tercih ederim gibi geliyor. 41liraya full araba alınıyorsa iyi. Benim pejo 307 1.6 benzinli-tüplü var 2005, satıp bundan almayı düşündüm ancak henüz karar veremedim. 307imin süspansiyonlarından çok yakınıyorum. Onun harici daha çekişi güçlü konforlu bagajı geniş gözüküyor. Kullanan arkadaşlar kapıları kapatırken rahatsız edici bir kapanma sesi var mı kapılarda, tık diye kapanıyor gibi videoda ama misal 307lerin kapısı tok diye kapanıyor rahatsız ediyor. Bir de pejoda kampanya var mı 0 faizle gibi, ticaride gözüküyor sadece ama binekte var mıdır?

    Özellikle nakit düşünebiliyorsan İstanbuldaki bayilerden çok güzel fiyatlar alabilirsin.

    ankarada abcye gittim inceledim. Hoşuma gitti, sorduğumda nettekinden fiyatı 1-2 lira daha üste çektiler. Talep çokmuş arttırmışlar fiyatı. Başta takasa sokmayı düşünüyordum ki fiyat arttırdıklarını da görünce değmez dedim. Yeni trigeri de değiştirmiştim aracımın bütün bakımları vs de tamdı değmez dedim vazgeçtim. Yalnız indirimi olursa ACCENT BLUE 1.6 CRDI MODE PLUS olabilir diyordum tam ismini bakmak için fiyat listesine girdim nette 44e çıkarmışlar bunu da... Görünen o ki en iyisi kendi arabam Bu fiyatlara ne ekonomi olur ne konfor. Elindeki yetiyorsa millete para kaptırmamak en doğrusu..

    Alıntıları Göster
    aracı ilk gördüğümde baya iyi dedim , etrafında dolaşıp farklı yerlerde elimle karasörünü yokladığımda aracın saç kalınlığı hayal kırıklığı yarattı , dahası aracın diğer tarafında duran peugeot 508 saç kalınlığı oldukça iyiydi , aracın iç malzeme kalitesi çok kötü , test sürüşünde motoru , gaza verdiği tepki , fren durumu fena değil... araç çabuk yıpranıp çabuk dağılacak gibi bir intiba uyandırıyor... arka frenlerin kanpana olması daha ayrı bir handikap... firmanın 1 ile biten serileri geri kalmış ulkeler için ureteceğini açıklamasıda bu araçların kalite politikasını gösteriyor... fiyatı makul bence ama o paralara değecek bir araç değil , verilen para ziyan olmuş olur... bu aracın sürekli olarak karşılaştırıldığı fiat lineadan kalite - işçilik ve sağlamlık olarak bence çok eksiği var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit_doruk

    aracı ilk gördüğümde baya iyi dedim , etrafında dolaşıp farklı yerlerde elimle karasörünü yokladığımda aracın saç kalınlığı hayal kırıklığı yarattı , dahası aracın diğer tarafında duran peugeot 508 saç kalınlığı oldukça iyiydi , aracın iç malzeme kalitesi çok kötü , test sürüşünde motoru , gaza verdiği tepki , fren durumu fena değil... araç çabuk yıpranıp çabuk dağılacak gibi bir intiba uyandırıyor... arka frenlerin kanpana olması daha ayrı bir handikap... firmanın 1 ile biten serileri geri kalmış ulkeler için ureteceğini açıklamasıda bu araçların kalite politikasını gösteriyor... fiyatı makul bence ama o paralara değecek bir araç değil , verilen para ziyan olmuş olur... bu aracın sürekli olarak karşılaştırıldığı fiat lineadan kalite - işçilik ve sağlamlık olarak bence çok eksiği var...

    Alıntıları Göster
    bugün bir tane 301 polis otosu gördüm fotosunu çekecektim polis tip tip bakınca vazgeçtim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halils2

    quote:

    Orijinalden alıntı: realramtha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERSAHAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: aygun02

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERSAHAN

    arkadaşlar hafta sonu arabamla denizliden istanbula gittim ve fotoğrafta yol bilgisayarından görünen ortalama yakıt tüketimi görünüyor(Ş.İ-Ş.D karışık 5.1 lt/100).Araba hakkındaki düşüncelerim son derece iyi gayet memnunum fiyatına göre baya tatmin edici.Alırken bilmediğim bir kaç özellik dikkatimi çekti belki sizler biliyorsunuzdur ama ben yinede yazayım
    1-Dış hava sıcaklığı 3 derecenin altına düştüğünde grafik ekranda buzlanma riski diye bir bilgilendirme belirdi.
    2-Silecekler fasılalı seçenekte aracın hızına orantılı olarak çalışıyor.
    3-Hız limitleyici var ayarladığınız hızın üstüne çıkamıyorsunuz (gerçi nerde lazım olur tartışılır)
    Cam açma düğmeleri baya can sıkıcı bunu söylemeden geçemicem.

     /// YENi PEUGEOT 301 ///


    mrb kardeş öncelikle hayırlı olsun
    sana bir kaç sorum olacak
    aracın ses yalıtımı nasıl, motor sesi, rüzgar sesi, yol sesi alıyomu farklı hızlarda bu ses oranları nasıl
    süspansiyon sistemi nasıl, hafif kötü yolda yani yamalı asfaltta hafif çukurlu asfaltta süspansiyonu nasıl
    birde bu sorularımı daha önce kullandığın araçlarla kıyaslarsan sevinirim
    benim 1.6 tdci 90 bg ford fusion um var sert süspansiyonundan ve içine ses almasından şikayetçiyim
    şimdiden teşekkürler ... :)

    Teşekkür ederim...sorularına listeler halinde cevap vermeye çalışacağım.Umarım faydalı olur
    1- Aracın ses yalıtımı gayet iyi düşük vites yüksek devirlerde motor sesini duyabiliyosun ama rahatsız edici değil (toyota corolla dizelden daha sessiz)
    2-Rüzgar sesi ve yol sesi yok denecek kadar az (bu konudada honda civic ve fluenceden daha sessiz)
    3-Süspansiyon sistemi biraz sert kötü ve yamalı yollarda biraz zayıf kalıyo ama (bu konudada fluenceden daha iyi)
    4-***Arka süspansiyonlar bağımsız değil ama bunuda esp ile tamamlamışlar.
    Bu tespitler tamamıyla benim görüşümdür. Kıyasladığım araçlar için bi çok kişi bana kızabilir ama bunlar benim tecrübelerim doğrultusunda yapılan bir kıyaslamadır.
    Yinede en iyisi bi test sürüşü yapıp kendin karar vermelisin.

    bende kendimce izlenimlerimi paylaşayım, 301 1.2 Active kullanıcısıyım 1 haftadırç

    1 - Aracın uzun yol ve 5. vites 100 civarında giderken sesle ilgili sıkıntısı yok ancak 3500 devrin üstüne çıkmaya başlayınca özellikle şehir içinde ses geliyor.
    2 - fiesta aracımdan daha sessiz olduğunu söylemeliyim. Radyoyu kısık bile dinliyor olsanız dışarıdaki sesleri artık hiç duymuyorsunuz.
    3 - ben süspansiyonu eski aracım fiesta 2010 ile karşılaştırırsam eğer, ben 301 i daha rahat ve sessiz buldum.
    4 - yakıt konusunda da ben de 5.1 e kadar indim ama henüz araç yeni olduğundan belki çok düşük seviyede kullanmamış ve genelde şehir için yaptığımdan yüksek olabilir.

    benzinli bir araç içn ş.içi bile olsa çok güzel bir değer paylaşım ve fotolarınızı bekliyorum. sorması ayıp kaça aldınız acaba aracı???

    Alıntıları Göster
    aracı 34.500 e aldım, metalik renk + PP paketi + çelik jantlar içerisinde oldu.

    Aracı İstanbul İzmit arası otobanda çok yüksek süratlere çıkmadan denedim 5.5 ortalama yakıtı buldum. İlk depoyu 195 Tl ye doldurmuştum, 680 km sonra, benzin uyarısında sonra tekrar doldurdum bu sefer 175 TL ye doldu. yani 175 TL 680 km gibi bir ortalama gördüm.

    Araçla ilgili otobanda yüksek hızlara çıkamadığını üzülerek test etmiş oldum. arabada dört kişiydik malesef 160 üstüne çıkamadı. Çıkamadı derken, ivmesi azaldı. Yani çıkmaya devam ediyordu ancak seri bir artış malesef yoktu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: realramtha

    aracı 34.500 e aldım, metalik renk + PP paketi + çelik jantlar içerisinde oldu.

    Aracı İstanbul İzmit arası otobanda çok yüksek süratlere çıkmadan denedim 5.5 ortalama yakıtı buldum. İlk depoyu 195 Tl ye doldurmuştum, 680 km sonra, benzin uyarısında sonra tekrar doldurdum bu sefer 175 TL ye doldu. yani 175 TL 680 km gibi bir ortalama gördüm.

    Araçla ilgili otobanda yüksek hızlara çıkamadığını üzülerek test etmiş oldum. arabada dört kişiydik malesef 160 üstüne çıkamadı. Çıkamadı derken, ivmesi azaldı. Yani çıkmaya devam ediyordu ancak seri bir artış malesef yoktu.

    Sanırım Active donanımlı benzinli 1.6 115 beygirlik olan modelden bahsediyorsunuz.

    Aracınızın tam olarak özelliklerini yazarsanız çok daha doğru bilgilendirme olacak diğer okuyan arkadaşlar için.

    Öte yandan dizel motor hızlanma konusunda oldukça istekli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: realramtha

    aracı 34.500 e aldım, metalik renk + PP paketi + çelik jantlar içerisinde oldu.

    Aracı İstanbul İzmit arası otobanda çok yüksek süratlere çıkmadan denedim 5.5 ortalama yakıtı buldum. İlk depoyu 195 Tl ye doldurmuştum, 680 km sonra, benzin uyarısında sonra tekrar doldurdum bu sefer 175 TL ye doldu. yani 175 TL 680 km gibi bir ortalama gördüm.

    Araçla ilgili otobanda yüksek hızlara çıkamadığını üzülerek test etmiş oldum. arabada dört kişiydik malesef 160 üstüne çıkamadı. Çıkamadı derken, ivmesi azaldı. Yani çıkmaya devam ediyordu ancak seri bir artış malesef yoktu.

    Sanırım Active donanımlı benzinli 1.6 115 beygirlik olan modelden bahsediyorsunuz.

    Aracınızın tam olarak özelliklerini yazarsanız çok daha doğru bilgilendirme olacak diğer okuyan arkadaşlar için.

    Öte yandan dizel motor hızlanma konusunda oldukça istekli.

    Alıntıları Göster
    2009 Mitsubishi Colt araç sahibiyim. İki bebek koltuğu,iki bebek arabası arabama sığmamaya başladı. 301'i incelediğimde araç içinin ve bagajının geniş olması bu arabayı sevdirdi bana. Ama hala kararsızım. Siz olsanız ne yapardınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anadolu Yıldızı

    2009 Mitsubishi Colt araç sahibiyim. İki bebek koltuğu,iki bebek arabası arabama sığmamaya başladı. 301'i incelediğimde araç içinin ve bagajının geniş olması bu arabayı sevdirdi bana. Ama hala kararsızım. Siz olsanız ne yapardınız?

    dizelini alın geçin.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.