Şimdi Ara

Uçak Kazaları (Kazalar Güncellenmiştir) Yeni Olaylar Eklenmiştir (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
761
Cevap
167
Favori
61.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    Masrafli olacagi kesin. Yalniz kokpitin butun elemanlariyla taninmasi, 3-5 kez ucus yapilmasi ve kalkis inisin ogrenilmesi yeterlidir.

    Bu Ülkemizde Sadece Pilot Adaylarına Yaptırıyorlar. Normal Kişilere Böyle Bir Uygulama Yaptırılmıyor. Olsa da Pek Başvuru Olmazdı Çünkü İnanılmaz Derecede Para Alırlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    Masrafli olacagi kesin. Yalniz kokpitin butun elemanlariyla taninmasi, 3-5 kez ucus yapilmasi ve kalkis inisin ogrenilmesi yeterlidir.

    Bu Ülkemizde Sadece Pilot Adaylarına Yaptırıyorlar. Normal Kişilere Böyle Bir Uygulama Yaptırılmıyor. Olsa da Pek Başvuru Olmazdı Çünkü İnanılmaz Derecede Para Alırlardı.

    Bence vardir bu egitimi veren kuruluslar, fakat pahali olacagi kesin. Ama zevk meselesi, ucreti verip gidenler illaki vardir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1


    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    Masrafli olacagi kesin. Yalniz kokpitin butun elemanlariyla taninmasi, 3-5 kez ucus yapilmasi ve kalkis inisin ogrenilmesi yeterlidir.

    Bu Ülkemizde Sadece Pilot Adaylarına Yaptırıyorlar. Normal Kişilere Böyle Bir Uygulama Yaptırılmıyor. Olsa da Pek Başvuru Olmazdı Çünkü İnanılmaz Derecede Para Alırlardı.

    Bence vardir bu egitimi veren kuruluslar, fakat pahali olacagi kesin. Ama zevk meselesi, ucreti verip gidenler illaki vardir.

    Veren vardı ''Türk Hava Kurumu'' ama şuan bilmiyorum. Böyle bir kurs açılsa para veren tabii olur ama katılımcı sayısı düşük olur bu yüzden kursu kapamak zorunda kalırlar.




  • Cok tsk bilgiler icin.
    Takipte ve arastirmadayiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    Cok tsk bilgiler icin.
    Takipte ve arastirmadayiz.

    İlginizden dolayı teşekkür ederim.
  • Uçak kazaları her zaman ilgi çekici olmuştur. Detaylı bir konu olmuş. Eline sağlık. Favorilerime ekledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatz

    Uçak kazaları her zaman ilgi çekici olmuştur. Detaylı bir konu olmuş. Eline sağlık. Favorilerime ekledim.

    Teşekkür ederim.
  • Kazalarda pilotaj hatalarında ziyade yerde uçakları uçuşa hazırlayan teknik ekiplerinde hataları oluyor veya bakım ekipleri.Mesela pilotlar herhangi bir sorunda uygulamaları gereken çözüm yöntemlerini uygulamış olsalar bile uçak düşebiliyor.Hatta bir sorun ile karşılaştıklarında el kitaplarını açıp prosödürleri uygulasalar bile düşüyor.

    Nedenleri ise teknik ekiplerin uçak yerdeyken yapmış oldukları hata.Sizde tahmin edersinizki bu devasa makinalar bimbir çeşit aksamlar ile donatılmış.Yanlış veya eksik yapılmış onarım yada bakımdan kaynaklanan hatalardan dolayı düşmelerde gerçekleşiyor.Bir insanın herne kadar maksimum eğitim almışda olsada uçaktaki sorunu çözmesi imkansızlaşabiliyor.Kaldıki bunu uçak düşüşe geçmişken düşünerek çözmesi gerek ki ne kadar zor bir durum.

    Tamamen ölüme sürüklenirken aklını toplayıp korkuna yenik düşmeden çözüme varman gerek yalnız senin bilmenin imkansız olduğu bir hatada bunu çözemem gayet doğal.

    Bu durumda boing firmasının ciddi anlamda üzerine yük düşüyor,çünki sistem yazılımları sonr derece pilota yol gösterici olmalı.Zaten bunlar içinde oldukça yoğun derecede çaba sarf ediyorlar.Pilot,teknik ekip,uçak üretimi yapan firmalar hepsi birer bütün olarak bu işin kusursuz olması için çalışıyorlar.Ama ufacık bir devre hatası bile yüzlerce kişinin ölümüne sebebiyet verebiliyor.

    Olay oldukça zor bir iş açıkçası.Yani herkesin yapabileceği bir iş değil.En iyi eğitimi almış olsan bile ruh halin,psikolojik durumun bile zor durumda en iyi ve mantıklı kararı vermende oldukça etken bir durum.




  • Takipteyim güzel konu
  • allah korusun ya bak korktum şimdi arkadaş. 23 agustosta istanbula gidicem. tırstım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Garnispos

    Cok kez uçağa bindim korkmam ama Londra'ya gitmeden once boyle bir araştırmaya rast gelmiştim korka korka 4 saat uçtum, Allah'tan bir sey olmadı. Yine konuya rast geldim korku aldı 13agustosta Trabzon'a uçacağım.

    Korkularınız varsa heleki yurtiçi uçuş yapıcaksanız araba tavsiye ederim bu konularda çok sağlık sıkıntısı geçiren var örnek kalp krizi gibi

    Yok hocam oyle korku degil ama insan ister istemez boyle konulara rast gelince tirsiyor biraz da olsa.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veren oldu mu bilmiyorum ama;

    Japan Airlines 123 Kazasının Kara Kutu kaydı:

    Dinleyince bi'tuhaf oldum.. Etkileyici gerçekten.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoodGateWay

    Veren oldu mu bilmiyorum ama;

    Japan Airlines 123 Kazasının Kara Kutu kaydı:

    Dinleyince bi'tuhaf oldum.. Etkileyici gerçekten.





    daha ayrıntılı ve altyazılı olan versiyon

    kazayla igili fotoğraflar.

    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280156d1307952546-jal-flight-123-12-august-1985-13.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280158d1307952569-jal-flight-123-12-august-1985-15.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280159d1307952577-jal-flight-123-12-august-1985-16.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280162d1307952601-jal-flight-123-12-august-1985-19.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280157d1307952560-jal-flight-123-12-august-1985-14.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280167d1307952651-jal-flight-123-12-august-1985-24.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280163d1307952611-jal-flight-123-12-august-1985-20.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280145d1307952451-jal-flight-123-12-august-1985-2.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280144d1307952444-jal-flight-123-12-august-1985-1.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280146d1307952462-jal-flight-123-12-august-1985-3.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280147d1307952471-jal-flight-123-12-august-1985-4.jpg
    http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f181/280149d1307952487-jal-flight-123-12-august-1985-6.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Shephard -- 5 Ağustos 2012; 18:25:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1


    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    Masrafli olacagi kesin. Yalniz kokpitin butun elemanlariyla taninmasi, 3-5 kez ucus yapilmasi ve kalkis inisin ogrenilmesi yeterlidir.

    Bu Ülkemizde Sadece Pilot Adaylarına Yaptırıyorlar. Normal Kişilere Böyle Bir Uygulama Yaptırılmıyor. Olsa da Pek Başvuru Olmazdı Çünkü İnanılmaz Derecede Para Alırlardı.

    Bence vardir bu egitimi veren kuruluslar, fakat pahali olacagi kesin. Ama zevk meselesi, ucreti verip gidenler illaki vardir.

    Bir yolcu uçağının kokpitini görmek, simülatörünü kullanmak için yapılacaklarla ilgili bilgim yok ama bende havacılıkla ilgilenen biriyim. Uçuş eğitimleri küçük eğitim uçakları ile başlar, gerçek bir uçuş deneyimi yaşamak istiyorsanız hazarfen hava Limanında tek motorlu cessna uçakları ve eğitmen pilot ile uçuş yapmanız mümkün, ben kendim birkaç uçuş yaptım. Reklam olmaması açısından firma adı vermek istemiyorum. Fiyat olarak uçuş başına 400TL idi ama bir yıldır bakmadım hiç fiyatları değişmiş olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    Japan Airlines Uçuş 123 Kazası Eklenmiştir.

    Nereye ekledin bu? Youtube linki var mı?

    Edit : ilk sayfaya eklenmiş şimdi gördüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 5 Ağustos 2012; 19:56:09 >
  • Bir uçağın düşüşünü daha iyi açıklayan bir sahne olamaz sanırım.Sahne kahanet isimli filimde yer alıyor.İzlediğinizde kanınız donuyor resmen.

  • Konuyu takip ediyorum,lakin pilotların son ses kayıtları insanın içi cız ediyor.Heleki birgenair uçak kazasındaki son konuşmalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    Japan Airlines Uçuş 123 Kazası Eklenmiştir.

    Nereye ekledin bu? Youtube linki var mı?

    Edit : ilk sayfaya eklenmiş şimdi gördüm.

    Bütün Kazaları İlk Sayfaya Eklerim. Gördüğünüze Sevindim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Bir uçağın düşüşünü daha iyi açıklayan bir sahne olamaz sanırım.Sahne kahanet isimli filimde yer alıyor.İzlediğinizde kanınız donuyor resmen.



    Müthiş bir sahnedir. Filmde Kaliteliydi Zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReservoirDogs

    Konuyu takip ediyorum,lakin pilotların son ses kayıtları insanın içi cız ediyor.Heleki birgenair uçak kazasındaki son konuşmalar.

    İlginiz için teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.