Şimdi Ara

Uçak Kazaları (Kazalar Güncellenmiştir) Yeni Olaylar Eklenmiştir (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
762
Cevap
167
Favori
61.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: draguh

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    İsterseniz HD Kalitede Size Youtube kanalı verebilirim tek part halinde ve hepsi Türkçe National Geographic'in bizzat ''uçak kazaları raporlarından'' dilerseniz linki verebilirim sorunsuzca izlersiniz ayrıca görüntü kalitesi çok başarılı

    Pm hocam.

    Linkler artık pm yoluyla verilmiyor paylaşım yapmıştık görememişsiniz heralde buyrun link

    http://www.youtube.com/user/BelgeselEvim

    Eyvallah hocam.Görmemişim.Kusura bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: draguh

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: draguh

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    İsterseniz HD Kalitede Size Youtube kanalı verebilirim tek part halinde ve hepsi Türkçe National Geographic'in bizzat ''uçak kazaları raporlarından'' dilerseniz linki verebilirim sorunsuzca izlersiniz ayrıca görüntü kalitesi çok başarılı

    Pm hocam.

    Linkler artık pm yoluyla verilmiyor paylaşım yapmıştık görememişsiniz heralde buyrun link

    http://www.youtube.com/user/BelgeselEvim

    Eyvallah hocam.Görmemişim.Kusura bakmayın.

    Yok estağfirullah. iyi izlemeler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: draguh

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: draguh

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    İsterseniz HD Kalitede Size Youtube kanalı verebilirim tek part halinde ve hepsi Türkçe National Geographic'in bizzat ''uçak kazaları raporlarından'' dilerseniz linki verebilirim sorunsuzca izlersiniz ayrıca görüntü kalitesi çok başarılı

    Pm hocam.

    Linkler artık pm yoluyla verilmiyor paylaşım yapmıştık görememişsiniz heralde buyrun link

    http://www.youtube.com/user/BelgeselEvim

    Eyvallah hocam.Görmemişim.Kusura bakmayın.

    Yok estağfirullah. iyi izlemeler

    Teşekkürler.




  • Yaklasik 18 senedir her sene gidis donus olmak uzere 2 kere 14 saatlik ucak yolculugu yaparim.normalde en ufak bi korkum yoktur ama bu sene nedense gidiste inanilmaz korktum , ucak her turbulansa girdiginde deli gibi panikledim gozlerimi kapattim.surekli kafamda bi ariza olsa kurtulma imkanimiz yok dusuncesi vardi.hadi tamam her turbulansa girdiginde korkabilirsin bunda bi sorun yok belki , ama ucak en ufak titrese "eyvah bu sefer yandik" dedim icimden.ciddiyim 14-15 saat boyunca bu dusunceleri kafamdan atamadim , uyuyamadimda.bu korkunun nasil bi izdirap oldugunu anlatamam size.geleli daha 2 hafta oldu , 1 ay sonra tekrar o iskenceyi cekicem.ustune ustluk bu konuyu bastan sona okuyunca daha buyuk bi korku sardi icimi , ne yapicam bilemiyorum.2-3 tane uyku ilaci atabilsem keske ama iki kere aktarma oldugu icin atmiyorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MicrosoftluFasulye

    Yaklasik 18 senedir her sene gidis donus olmak uzere 2 kere 14 saatlik ucak yolculugu yaparim.normalde en ufak bi korkum yoktur ama bu sene nedense gidiste inanilmaz korktum , ucak her turbulansa girdiginde deli gibi panikledim gozlerimi kapattim.surekli kafamda bi ariza olsa kurtulma imkanimiz yok dusuncesi vardi.hadi tamam her turbulansa girdiginde korkabilirsin bunda bi sorun yok belki , ama ucak en ufak titrese "eyvah bu sefer yandik" dedim icimden.ciddiyim 14-15 saat boyunca bu dusunceleri kafamdan atamadim , uyuyamadimda.bu korkunun nasil bi izdirap oldugunu anlatamam size.geleli daha 2 hafta oldu , 1 ay sonra tekrar o iskenceyi cekicem.ustune ustluk bu konuyu bastan sona okuyunca daha buyuk bi korku sardi icimi , ne yapicam bilemiyorum.2-3 tane uyku ilaci atabilsem keske ama iki kere aktarma oldugu icin atmiyorun.

    Sizi anlıyorum. Bu korku bende de vardı hatta şöyle diyim mesela bi köpek balığı filmi izliyoruz ve denize yada havuza girdiğimizde bile kulaç atarken yanımızdan,arkamızdan,suyun altından çıkıcak gibi bir izlenimde kalıyoruz aslında bu normaldir. Yada şöyle diyim korkmak normaldir önemli olan bu korkuyu yenmek kaza riski en az olan araçtır uçak.




  • KLM PAN AM Tenerife yanlis anlatilmis, lutfen duzeltin.

    Ucaklar arabalardan daha guvenli bu da bir gercek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twincharged Injection

    KLM PAN AM Tenerife yanlis anlatilmis, lutfen duzeltin.

    Ucaklar arabalardan daha guvenli bu da bir gercek.

    İlginiz İçin Teşekkür Ederiz.

    Yanlıştan dolayı özür dilerim anlatım düzeltilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Themistokles -- 4 Ağustos 2012; 1:49:26 >
  • Hocam kaza riskinin az olmasi biseyi degistirmez bence , ne zaman ne olucagi hicbir zaman belli olmuyo.bana guvenli gelmiyo artik , sonucta binlerce kilometre yukardasin ne olursa olsun ordaki yuzlerce insanin hayati guvencesi bir aracin elinde.herseyi gectim en ufak beklenmedik bi firtina veya teknik arizada kurtulma ihtimalin 0.bilirsin belki hocam , arada ucak dususe gecer gibi olur o anda dusundugum sey kendimi koruyabilcek hicbiseyin olmamasi oldu.hani derler ya yapcak bisey yok iste aynen oyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MicrosoftluFasulye

    Hocam kaza riskinin az olmasi biseyi degistirmez bence , ne zaman ne olucagi hicbir zaman belli olmuyo.bana guvenli gelmiyo artik , sonucta binlerce kilometre yukardasin ne olursa olsun ordaki yuzlerce insanin hayati guvencesi bir aracin elinde.herseyi gectim en ufak beklenmedik bi firtina veya teknik arizada kurtulma ihtimalin 0.bilirsin belki hocam , arada ucak dususe gecer gibi olur o anda dusundugum sey kendimi koruyabilcek hicbiseyin olmamasi oldu.hani derler ya yapcak bisey yok iste aynen oyle

    Kurtulma ihtimalin 0 değil ama düşüktür. yurt içiyse arabayla gitmeni öneririm çünkü senin için daha iyi olabilir sağlık açısından kalp krizi geçirebilirsin bunları düşünme. heleki uçak inişe geçtiği zaman insan bi hoş oluyor yurt dışıysa yapacak bişey yok ne yazık ki katlanmak zorundasın ama her uçak düşücek diye bir şey yoktur bunları takmadan uçağa binmelisin.




  • Ah hocam keske yurt ici olsa , yukarda dedigim gibi yolculuk 14-15 saat :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MicrosoftluFasulye

    Ah hocam keske yurt ici olsa , yukarda dedigim gibi yolculuk 14-15 saat :(



    O zaman yapacak bir şey yok müzik çok iyi geliyor müzik dinleme imkanın varsa mutlaka müzik dinle ayrıca uçak düşerse senide haber yaparız ama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Themistokles -- 4 Ağustos 2012; 2:10:44 >
  • Acayip mutlu olurum usta , sirf beni haber yaparsiniz diye korkmam artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MicrosoftluFasulye

    Acayip mutlu olurum usta , sirf beni haber yaparsiniz diye korkmam artik

    Şaka bi yana bişey olmaz hocam merak etmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MicrosoftluFasulye

    Hocam kaza riskinin az olmasi biseyi degistirmez bence , ne zaman ne olucagi hicbir zaman belli olmuyo.bana guvenli gelmiyo artik , sonucta binlerce kilometre yukardasin ne olursa olsun ordaki yuzlerce insanin hayati guvencesi bir aracin elinde.herseyi gectim en ufak beklenmedik bi firtina veya teknik arizada kurtulma ihtimalin 0.bilirsin belki hocam , arada ucak dususe gecer gibi olur o anda dusundugum sey kendimi koruyabilcek hicbiseyin olmamasi oldu.hani derler ya yapcak bisey yok iste aynen oyle

    Hocam havacilikla yakindan ilgilenirim, 2009dan sonra kazalar cok azaldi. Zaten o kazalar da pilotaj ile sistem hatasiydi ancak dikkat edilseydi kurtulunurdu.

    Ucaklarda firtina radari vardir mumkun oldugunca kacarlar, AirFrance 447 cogunlukla pilitaj olarak bakiliyor, iki tane F/O ucakla ilgilenmezken firtinaya giriyorlar pitot donuyor ama ne yapacaklarini sasiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cok kez uçağa bindim korkmam ama Londra'ya gitmeden once boyle bir araştırmaya rast gelmiştim korka korka 4 saat uçtum, Allah'tan bir sey olmadı. Yine konuya rast geldim korku aldı 13agustosta Trabzon'a uçacağım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japan Airlines Uçuş 123 Kazası Eklenmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Garnispos

    Cok kez uçağa bindim korkmam ama Londra'ya gitmeden once boyle bir araştırmaya rast gelmiştim korka korka 4 saat uçtum, Allah'tan bir sey olmadı. Yine konuya rast geldim korku aldı 13agustosta Trabzon'a uçacağım.

    Korkularınız varsa heleki yurtiçi uçuş yapıcaksanız araba tavsiye ederim bu konularda çok sağlık sıkıntısı geçiren var örnek kalp krizi gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: some_one


    quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialistOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: ρѕусhо

    Sırf bu milyonda birlik ihtimal yüzünden uçağa binmiyorum... Allah korusun,kurtulma ihtimali nerdeyse yok,çok kötü bir durum,az önce arkadaşın paylaştığı 1970lerde düşen uçağın belgeselini izledim de kendimi bir an orda düşündüm ve uçağa binmeme kararımı yineledim

    Uçak kazaları % 1 ve daha az bi ihtimalle düşerler sizin bindiğiniz uçak % 0000000,01 ihtimalle düşücek demektir olabilirmi olabilir ama bunu düşünerek binmesseniz uçaklara yanlış yaparsınız çünkü Türk pilotlar gayet bu işlerde başarılılar.

    Insan faktorunu katmazsak ucaklarin dusme sansi tabii ki cok az. Fakat isin icine pilot/teknisyen egitimi; bunlarin islerinin ciddiyetinin farkinda olup kitabina gore calismalari, denetlenmeleri, sirketlerin kar zarar politikalari, bunlari denetleyen otoritelerdeki bosluklar vs vs girdiginde insanin icine pek sinmiyor. Gunumuzde pilot olmak cok kolaylasti neredeyse parayi bastiran pilot oluyor, hava yolu sirketleri arasindaki rekabet bana gore kaliteden birseyleri alip goturuyor.

    her ne kadar şuanda parayı bastıran pilot oluyor gibi gözükse de aslında öyle değil, evet atpl lisası parayı bastıktan sonra alınıyor fakat atpl lisansını aldıktan sonra o F/O yani yardımcı pilot koltuğuna oturana kadar havayolunun yaptığı envayi çeşit sınavdan geçiyorsun, bi kere zaten havayoluna gelene kadar DLR sınavı var ki gerçekten çalışma gerektiriyor çoğu pilot kapsamlı şekilde hazırlanıyor ayrıca havayolunda artık pilot olarak çalışmaya başladıktan sonra belirli periyotlarda (genellikle ayda bir) havayolunun kendi teorik ve pratik testleri var, yani dediğim gibi parayı basıp lisansı almak kolay ama sonra havayoluna girip en son o kokpite oturmak çok zor.




  • bu kadar uçak kazası olduğunu bilmiyodum lan korkuttunuz beni şimdi
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.