Şimdi Ara

bimeks mi teknosa mı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
215
Cevap
0
Favori
60.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vatan, teknokolik nasıl firmalar acep bilen var mı?
  • Teknosa çok iyi
  • Teknosada hiçbir şeyden anlamayan elemanları ve berbat müşteri hizmeri kalitesi ile en kısa sürede yerin dibine geçmeyi hak eden bir kuruluşur.
  • cuma günü aldığım 2 boş dvd'den birisi doludur, içinde abidik gubidik belgeseller vardır. değiştirmek için gittiğimde ilk 20 saniye gerçek olamayacak kadar kolay geçmiştir, hemen aynısından bir adet verilip mutlu bir şekilde ordan çıkmamın mümkün olacağını düşünürken aynısından kalmadığını görürüz. eleman "ben bir içeriye bakıp geleyim" derken gördüğünüz vakit bırakın modemi, eline game boy vermeyeceğiniz bir adam gelip bana "sizde adsl modem var mı?" der. tüm çalışanların siyah pantalon ve mavi gömlek giydiği yerde mavi kot ve siyah kazak giyen beni orda çalışıyorum sanan bu adama önce yok derim, sonra arkadaşlarla aramızda "var ama evde" geyiği döner, güleriz falan. işte bir tiyatroda masanın üzerinde durup sonda patlayacak silah bu adamdır ama şimdilik geçiyoruz.

    bir süre sonra bizimle ilgilenen eleman gelir ve aynısından olmadığını, başka bir şey alabileceğimi söyler. ve 8x dvd'min yerine bana 4x dvd önerip ortamdaki tek akıllı kişi olduğunu ispatlamaya çabalar. "tabii yeterince zaman kaybedemedim bir de daha yavaş yazıyım tam olsun" cevabımın üzerine para iade edebileceğini söyler ama bu da çok uzun sürecektir. sonunda bıkmam ve acilen yemeğe gitmek istemem üzerine 4x dvd'yi almayı kabul ederim. ama alıp çıkmam imkansızdır, 2 saat form vs. doldurulacaktır eleman tarafından. ve ortam inceden gerilir.

    tamath: yaa benim imzalayacağım bir yer varsa halledelim, ben cd'yi alıp gitmek istiyorum.
    eleman: ee öyle olmaz beklemeniz lazım.
    t: yaa 1 gün gecikti zaten işim daha ne bekliyim. verin cd'mi gidiyim işte.
    e: biz öyle bakkal gibi işlemiyoruz beyefendi. (bak seennn...)
    t: madem o kadar kalitelisiniz dolu cd satmayın o zaman be, mecbur muyum bu kadar zaman kaybetmeye.
    e: o zaman siz gidebilirsiniz, sonra gelip alın dvd'yi.
    t: tebrik ediyorum şimdi söylediğiniz için.

    bunun üzerine dışarı çıkılır, tam kapının önünde bir arkadaşa rastlanır, muhabbet edilirken içeride beni çalışan sanıp modem soran adam gelir, elini omuzuma atar...

    modem soran adam: bak herkes o kadar iyi niyetli olmayabilir, saygısızlık etme.
    tamath: kim lan bu?
    msa: ben sana bir şey sordum, siz dalga geçtiniz güldünüz benimle
    tamath: ...
    msa: arkamdan konuşup güldünüz.
    tamath: ...
    msa: (dönüp uzaklaşmaya başlar) güldünüz arkamdan

    neyse gidilir, kahve sigara ile stres atılır. 1 saat sonra gidip dvd alınır. bir daha teknosa'dan pil dahi almamaya yemin edilir.


    Alıntıdır...




  • teknosa mı duydunmu kaçacaksın kardeşim, lafım tüm çalışanlarına değil ama çoğunluk cahil beyinli malı sat ama geri alma zihniyetli insanlar. bimeks biraz daha son kullanıcı dostu gibi dursada hepsi aynı bu işlerde ne diyim ikiside puan alamaz benden
  • TEKNOSA'dan uzak durun...Sattıkları ürünlerin arkasında durmayan bir yer...
  • valla arkadaslar ben hep teknosadan aldım eşyalarımı çoğu seyimi bi sorun olmadı ama bimeks te iyi indiirmler filan teknosanın tahtını sarsabilir bana yakın olsa bimeks ordan alırdım yani
  • kardeş senin başına gelen pek bi komikmiş ama bu herkesin başına gelebilirdi...

    bende bimekste çalışıyorum ve bu tarz saçma şeyler bizi bile bulabiliyor.

    (hiç kimse mükemmel değildir.) (sadece iyi hizmet vermeye çalışırlar... tabiki kapasiteleri yettiği sürece)


    quote:

    Orjinalden alıntı: 486 DX2

    cuma günü aldığım 2 boş dvd'den birisi doludur, içinde abidik gubidik belgeseller vardır. değiştirmek için gittiğimde ilk 20 saniye gerçek olamayacak kadar kolay geçmiştir, hemen aynısından bir adet verilip mutlu bir şekilde ordan çıkmamın mümkün olacağını düşünürken aynısından kalmadığını görürüz. eleman "ben bir içeriye bakıp geleyim" derken gördüğünüz vakit bırakın modemi, eline game boy vermeyeceğiniz bir adam gelip bana "sizde adsl modem var mı?" der. tüm çalışanların siyah pantalon ve mavi gömlek giydiği yerde mavi kot ve siyah kazak giyen beni orda çalışıyorum sanan bu adama önce yok derim, sonra arkadaşlarla aramızda "var ama evde" geyiği döner, güleriz falan. işte bir tiyatroda masanın üzerinde durup sonda patlayacak silah bu adamdır ama şimdilik geçiyoruz.

    bir süre sonra bizimle ilgilenen eleman gelir ve aynısından olmadığını, başka bir şey alabileceğimi söyler. ve 8x dvd'min yerine bana 4x dvd önerip ortamdaki tek akıllı kişi olduğunu ispatlamaya çabalar. "tabii yeterince zaman kaybedemedim bir de daha yavaş yazıyım tam olsun" cevabımın üzerine para iade edebileceğini söyler ama bu da çok uzun sürecektir. sonunda bıkmam ve acilen yemeğe gitmek istemem üzerine 4x dvd'yi almayı kabul ederim. ama alıp çıkmam imkansızdır, 2 saat form vs. doldurulacaktır eleman tarafından. ve ortam inceden gerilir.

    tamath: yaa benim imzalayacağım bir yer varsa halledelim, ben cd'yi alıp gitmek istiyorum.
    eleman: ee öyle olmaz beklemeniz lazım.
    t: yaa 1 gün gecikti zaten işim daha ne bekliyim. verin cd'mi gidiyim işte.
    e: biz öyle bakkal gibi işlemiyoruz beyefendi. (bak seennn...)
    t: madem o kadar kalitelisiniz dolu cd satmayın o zaman be, mecbur muyum bu kadar zaman kaybetmeye.
    e: o zaman siz gidebilirsiniz, sonra gelip alın dvd'yi.
    t: tebrik ediyorum şimdi söylediğiniz için.

    bunun üzerine dışarı çıkılır, tam kapının önünde bir arkadaşa rastlanır, muhabbet edilirken içeride beni çalışan sanıp modem soran adam gelir, elini omuzuma atar...

    modem soran adam: bak herkes o kadar iyi niyetli olmayabilir, saygısızlık etme.
    tamath: kim lan bu?
    msa: ben sana bir şey sordum, siz dalga geçtiniz güldünüz benimle
    tamath: ...
    msa: arkamdan konuşup güldünüz.
    tamath: ...
    msa: (dönüp uzaklaşmaya başlar) güldünüz arkamdan

    neyse gidilir, kahve sigara ile stres atılır. 1 saat sonra gidip dvd alınır. bir daha teknosa'dan pil dahi almamaya yemin edilir.


    Alıntıdır...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann

    bimeks de cok iç aiçici biy yer değil dogrusu.kız arkadasim ordan notebook almişti ve ilk haftasinda(acemiyken)lap top a format atmak gerekti.bende yaninda olamadiğim için bimeks gotur hallederler herhalde dedim.
    düşün daha 1 hafta olmuş(hatta 5 gun)ancak aç gözlü adamlar format atmak içinki(durum formatlik diil di)hemen 50 ytl istediler.
    arkadaşlar bu bence cok buyuk bir ayıptır.bilg.bimeksten alinmiş,parayi verene kadar mukemmel guler yuzlu ,sorun yaşarsanız hemen teknık ekibimiz halleder hiç merak etmeyin diyen adamlar 5 gun soora 45 dakikalık bir işlem için,50 ytl istiolar.bu gupegunduz soygundur.nitekim telefonda anlatarak sorunu hallettirdim.
    ancak teknosa da farkli diil açıkçası.bizzat alişveriş yapmadim ama yapan arkadaşlarım satiş sonrasi hizmetten hiç memnun kalmadilar.
    bence gold cok daha iyi öalişan bir firma arkadaşim.tercihin ordan yana kullanabilirisn.en azından ben bir hatalarini gormedım.
    dikkatli olmani tavsiye ederim.teknosa ya giden urun 25 gun sonra gelir.(2 arkadasımın fs notebookarı böyle oldu),bimeksde de ben boyle bir olay yaşadım.
    dediim gibi dıkkatli ol ki sonradan başin ağrımasın


    Bütün yazılanları okuyamadım ama bu mesajdan sonra cevap yazmak istedim cünkü bu mesajın haklı bi yanı war oda teknik servis denilen kapalı kapılar ardında calisanların, aslında müşteri hizmetcisinden cok daha önemli oldukları gercegidir. Eger sen oraya kalkıpta her önüne gelen lise mezununu oturtursan yanlış yaparsın. O cocuk ozaman kazıkta atar, her türlü zararı bilerek veya bilmeyerekte verir.Bu da senin insanlara güleryüzle sundugun pazarlama anlayışından sonra hiçte hoş gelmez...




  • herşeye dışardan bakmak kolaydır.... diyerek olayı kapatmak isterim ama hiç bir zaman kapanmaz bu olay...

    biliyormusunuz bilmiyorum ama yeni çıkan pc ve notebook'larda cd çıkmamaktadır. haliyle herşey hdd'de yüklüdür. ve bilmeden sormadan arkadaşlar format atınca herşey haliyle gider. (buraya kadar herşey normal)

    ama şimdi formattan sonra driverları tanıtamayınca siz bana nasıl pc sattınız hiçbirşey çalışmıyor, içinden cd çıkmadı bozuk bilgisayar satıryorsunuz diyorlar.

    müşteri memnuniyeti içim mağazalara çağrılı ne yapabiliriz diye bakılır. ama mağazada yapılabilecek birşey yoktur. eğer yapılabiliyorsa yapılır fakat bunun karşılıgında ücret alınır. çünki işletim sistemi ve kullanıcı hatası nerede olursa olsun garanti kapsamına girmediği için bir miktar ücret tahsil edilir.

    burada yasal olmayan herhangi bir işlem yoktur... (istisnalar kaideyi bozmaz)




  • quote:

    herşeye dışardan bakmak kolaydır.... diyerek olayı kapatmak isterim ama hiç bir zaman kapanmaz bu olay...

    biliyormusunuz bilmiyorum ama yeni çıkan pc ve notebook'larda cd çıkmamaktadır. haliyle herşey hdd'de yüklüdür. ve bilmeden sormadan arkadaşlar format atınca herşey haliyle gider. (buraya kadar herşey normal)

    ama şimdi formattan sonra driverları tanıtamayınca siz bana nasıl pc sattınız hiçbirşey çalışmıyor, içinden cd çıkmadı bozuk bilgisayar satıryorsunuz diyorlar.

    müşteri memnuniyeti içim mağazalara çağrılı ne yapabiliriz diye bakılır. ama mağazada yapılabilecek birşey yoktur. eğer yapılabiliyorsa yapılır fakat bunun karşılıgında ücret alınır. çünki işletim sistemi ve kullanıcı hatası nerede olursa olsun garanti kapsamına girmediği için bir miktar ücret tahsil edilir.

    burada yasal olmayan herhangi bir işlem yoktur... (istisnalar kaideyi bozmaz)






  • teknosa ve hizmet çok zıt şeyler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ocuonline

    herşeye dışardan bakmak kolaydır.... diyerek olayı kapatmak isterim ama hiç bir zaman kapanmaz bu olay...

    biliyormusunuz bilmiyorum ama yeni çıkan pc ve notebook'larda cd çıkmamaktadır. haliyle herşey hdd'de yüklüdür. ve bilmeden sormadan arkadaşlar format atınca herşey haliyle gider. (buraya kadar herşey normal)

    ama şimdi formattan sonra driverları tanıtamayınca siz bana nasıl pc sattınız hiçbirşey çalışmıyor, içinden cd çıkmadı bozuk bilgisayar satıryorsunuz diyorlar.

    müşteri memnuniyeti içim mağazalara çağrılı ne yapabiliriz diye bakılır. ama mağazada yapılabilecek birşey yoktur. eğer yapılabiliyorsa yapılır fakat bunun karşılıgında ücret alınır. çünki işletim sistemi ve kullanıcı hatası nerede olursa olsun garanti kapsamına girmediği için bir miktar ücret tahsil edilir.

    burada yasal olmayan herhangi bir işlem yoktur... (istisnalar kaideyi bozmaz)





    Kullanıcı sorunları garanti kapsamına girmez tamam ama bir kullanıcını bilgisayara verebileceği yazılımsal tek sorun format atmak veya sistemi cökertmek olur. Ve yeni bir windows kurma ücreti olarak 50 ytl istenmez. Buna düpedüz kazık atmak denir.50 ytl ne demek ya. 5 yasındaki cocuk bile windows kurabilir...




  • teknosada yetkili bir akraban yoksa uğrama bile oraya :D
    teknosadan mouse bile alınmaz tecrübelerime dayanarak söylüyorum..
  • TeknoSA=KazIkSA
  • Tabiki Bimeks hem ucuz hemde kampanyaları yakalarsanız bi laptopu 400 usd indirimle alma şansınız var!!!Şahsen ben dün laptopumu 400usd indirimle aldım
  • Benim fikrim şöyle Bimeks'te daha sıcak bir hava var daha samimiler müşteri ilişkileri gayet iyi.
    Ama gel gör ki teknolojik ürünler açısından daha bol ürün Teknosa da var Bimeks'te olmayan ürünleri Teknosa da bulmak mümkün ma fiyat açısından eğer varsa ürün Bimeks daha hesaplı...
  • Teknolojik ürünler değince birkaç önemli firma vardır bunlardan birisi teknosa diğeri Bimeks.Ben iki firmadan da ürün aldım ve aldığım ürünlerden de memnunum.Bir sorun yaşamadım.Burada birçok kişinin mesajını okudum memnun olanda var memnun olmayanda bu hep olur zaten.Bence memnun olmayanlar satın aldıkları firmanın müşteri hizmetlerine kendilerini iyi ifade edememiş olabilirler mi yoksa gerçekten mi ilgilenilmiyor başıma gelmeden bilemem ama bu konuda mesajlarınıza açığım.Ama bir konuda teknolojik firmalardan şunu bekliyorum lütfen çalıştırdığınız elemanları müşteriye bilgi vermek ve saygılı olmak sabırlı ve güler yüzlü olmak konusunda iyi yetirsinler ürünler hakında kesin bilgi almak müşteri açısından önemli doğru bilgi verlirse müşteri neyi alacağına daha iyi karar verir tabiki hesabına göre böylece aldığı ürün kafasına yatar aa keşke şunu alsaydım demez.Örneğin ben elektronik sözlük alacaktım teknosadan kaç mağazasına gittim bana beni tatmin edecek bilgi veremediler bana özekliklerini diğerinden farkını anlatacak bir arkadaş bulamadım.Bimekse gittim tek bir mağazasına bir arkadaş almak istediğim ürün hakkında bana yeterli bilgiyi verdi ve ürünü aldım.Ben firmaları kötülemek istemiyorum.Önemli olan o firmayı firma yapan çalışan iyi yetişmiş elemanlardır:o yüzden firma yöneticileri benim yazımı okursa şayet bu düşücemi es geçmesin müşteri ilişkileri memnuniyeti yetişmiş elemanlarla olur...




  • kyodio;
    Dediklerine katılıyorum. Mesela sunu bile akıl edemiyorlar. Ne biliyim o ürünün kullanım kılavuzunu cıkartır, senin örneğin icin söle diyebilir. İşte su kadar kelime haznesi var, bunun bundan farkı sudur falan. Bunu yapmışlardır belki ama ben pek sanmıyorum, bilmiyorsa bilmiyorum demiştir :)
  • Bimekste En iyi fiyat garantisi var. Bi ürünü aldıktan sonra 7 iş günü içerisinde aynı şartlarda daha ucuza veren biyer bulursan o yerin insert ü ile birlikte gittiğin taktirde paranı geri ödüyolar. O sebepten fiyat incelemesi yapacaksanız internet sitesine bakmak yerine mağazaları dolaşmanız faydalı olur. Elemanlar fiyatı bu fakat şu kadar indirim yaparız deyip fiyatı piyasanın altına çekiyolar.teknosaya gelince tamamen amaçları insanların cebinde olan teknoloji şeysi
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.