Şimdi Ara

Sompo Japan Sigorta Nasıl? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
3
Favori
85.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 08.02.2016 tarihinde oğlum bir kaza yaptı ve aracımız pert oldu.Öncelikle evladınma bişey olmadı şükürler olsun.Sonrasında ise aracımız Sompo Japan sigorta tarafından kasko sigortası olduğu içın kazanın olduğu gün hemen çekici hizmet ile aracınız yetkili servise götürüldü.Gerekli evrakları tamamladık.30 gün gibi kısa bir zamanda aracınızın emsal değeri bize ödendi ve bugün 11.03.2016 yeni aracınızı aldık.Allah kazasız kullanmayı nasip etsin inşallah. Bu süreç içinde hızlı bir şekilde ödemeyi yapan ve bizi hiç bir şekilde mağdur etmeyen SOMPO JAPAN SİGORTA'ya çok teşekkür ederim.Kasko ve trafik sigortası yaptırmak isteyen herkes memnuniyetimi okusun diye paylaşma ihtiyacı duydum.Herkese kazasız günler dilerim.TEŞEKKÜRLER SOMPO JAPAN SİGORTA @somposigorta

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: se-ku

    08.02.2016 tarihinde oğlum bir kaza yaptı ve aracımız pert oldu.Öncelikle evladınma bişey olmadı şükürler olsun.Sonrasında ise aracımız Sompo Japan sigorta tarafından kasko sigortası olduğu içın kazanın olduğu gün hemen çekici hizmet ile aracınız yetkili servise götürüldü.Gerekli evrakları tamamladık.30 gün gibi kısa bir zamanda aracınızın emsal değeri bize ödendi ve bugün 11.03.2016 yeni aracınızı aldık.Allah kazasız kullanmayı nasip etsin inşallah. Bu süreç içinde hızlı bir şekilde ödemeyi yapan ve bizi hiç bir şekilde mağdur etmeyen SOMPO JAPAN SİGORTA'ya çok teşekkür ederim.Kasko ve trafik sigortası yaptırmak isteyen herkes memnuniyetimi okusun diye paylaşma ihtiyacı duydum.Herkese kazasız günler dilerim.TEŞEKKÜRLER SOMPO JAPAN SİGORTA @somposigorta

    Bunu yazmak için mi üye oldunuz?

    En azından başka yerlere 1-2 mesaj daha yazdıktan sonra yazsaydınız.

    Hayır yanlış anlaşılmasın ben de sompo japon sigorta müşterisiyim ama bu şekilde yazdığınızda direkt reklam amaçlı bir yazı gibi görünüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün acentemin önerisiyle ve güzel bir fiyat verdiği için çok da detaylı araştırma yapmadan Sompo Japan'dan kasko yaptırdım. Eve gelince poliçe okuyarak küçük bir de araştırma yaptım.

    Bu firmanın kasko paketiyle ilgili bence ileride başınızı ağrıtacak 2 sorun var:

    1-Mini onarım için Auto King dışında yerel bir firmayla anlaşılmış. Firmayı aradığımda bazı hizmetlerinin (ör: cam tamiri) olmadığını gördüm. Ayrıca, bana ne poliçe ne de firma -diğer kasko poliçelerinin aksine- yılda kaç adet mini onarım hakkım olduğunu söylemiyor. Ki bir şekilde mini onarımdan faydalansam seneye Sompo Japan ile devam etmek zorundayım, aksi taktirde hasarsızlık indirimim yansımayacak. Firmanın mini onarımları tramere işlediğinden zaten burada bahsedilmiş.

    2-Benzer şekilde cam tamirini anlaşmalı yerde yaptırırsanız 1 kereye mahsus hasarsızlık indiriminiz devam ediyor, tabi seneye Sompo Japan ile devam ederseniz.

    Bu tür "ayak oyunlarını" sevmediğimden ve mini onarım benim için önemli bir hizmet olduğu için poliçeyi iptal ettim. Şimdi diğer firmaları araştırıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donnie Brasco -- 25 Mart 2016; 21:59:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donnie Brasco

    Bugün acentemin önerisiyle ve güzel bir fiyat verdiği için çok da detaylı araştırma yapmadan Sompo Japan'dan kasko yaptırdım. Eve gelince poliçe okuyarak küçük bir de araştırma yaptım.

    Bu firmanın kasko paketiyle ilgili bence ileride başınızı ağrıtacak 2 sorun var:

    1-Mini onarım için Auto King dışında yerel bir firmayla anlaşılmış. Firmayı aradığımda bazı hizmetlerinin (ör: cam tamiri) olmadığını gördüm. Ayrıca, bana ne poliçe ne de firma -diğer kasko poliçelerinin aksine- yılda kaç adet mini onarım hakkım olduğunu söylemiyor. Ki bir şekilde mini onarımdan faydalansam seneye Sompo Japan ile devam etmek zorundayım, aksi taktirde hasarsızlık indirimim yansımayacak. Firmanın mini onarımları tramere işlediğinden zaten burada bahsedilmiş.

    2-Benzer şekilde cam tamirini anlaşmalı yerde yaptırırsanız 1 kereye mahsus hasarsızlık indiriminiz devam ediyor, tabi seneye Sompo Japan ile devam ederseniz.

    Bu tür "ayak oyunlarını" sevmediğimden ve mini onarım benim için önemli bir hizmet olduğu için poliçeyi iptal ettim. Şimdi diğer firmaları araştırıyorum.

    Bu durum biraz acentenizin hatası.

    Poliçe yapılmadan önce mini onarım hizmetinin özel onarım olarak verildiğini söylemek durumundadır.Üstelik ben poliçe yapmadan önce teklifleri müşterilerime gönderir ve okuturum.Bunun yapılmaması yine acente hatasıdır.

    İkinci olarak Türkiye Cumhuriyetinde Sompo Japan ve Groupama sigorta hariç tüm firmalarda cam tamiri anlaşmalı yerde yaptırılmak durumundadır.Sompo Japan sigortada bunu teminat olarak ekletebilirsiniz , Groupama sigortada ise teminat olarak gelir.

    Kendi kaskom Anadolu sigortadan olduğu ve Auto king firmasıyla anlaşmalı oldukları halde götürmemekteyim ben.Auto king firması 2015 yılında müşterisi olduğu firmaların yarısını kaybetti.2016 Yılında da büyük bir düzenleme yapmadıkları sürece kalan müşterilerini de kaybedecek gibi duruyorlar.

    RS Servis ya da Sompo Japanın yaptığı gibi anlaşmalı onarım merkezleri Türkiyenin geleceği.

    Sompo Japan sigortada tek bir yerel firma ile anlaşma bulunmamaktadır , kameralı ve özel onarım servisleri eksper ya da uzman çağırmadan mini onarım hizmeti sunmaktadır.Tıpkı Axa sigortada olduğu gibi bu onarımlar tramere hasar olarak yansımaktadır.Üstelik bu hasar kayıtları gelecekte tüm firmalara yayılacak gibi duruyor , çünkü devlet denetçileri araç alım satımında gizlilik olmaması için mini onarım hizmetlerinin de hasar kaydı olarak açılmasını talep ediyor.

    Kısacası sizin bu yaşadığınız durumların ilki acente hatası , ikincisi ise Türkiye Cumhuriyetinin belirlediği kasko genel şartı değerli hocam.




  • Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim @spacewolf

    Sompo Japan poliçemi iptal ettim demiştim ama acentem -niyeyse- iptalin yeni poliçenin başlayacağı 1 Nisan'da gerçekleşeceğini söyledi. (Ona da genel müdürlük böyle söylemiş)

    Ben yine de firma bölge müdürlüğünü aradığımda iptal işlemi için yazılı talep gerektiğini, araç babamın üzerine olduğundan babamın ıslak imzasının şart olduğunu söyledi.

    Babamın imzası olmadan, babama ait araca yaptırdığım kasko poliçesini, babamın imzası olmadan iptal ettiremiyorum. Burası da çok ilginç açıkçası.

    Her neyse, bugün faksı çekip iptal ettireceğim. Bir daha da bu firmaya yaklaşmayacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donnie Brasco

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim @spacewolf

    Sompo Japan poliçemi iptal ettim demiştim ama acentem -niyeyse- iptalin yeni poliçenin başlayacağı 1 Nisan'da gerçekleşeceğini söyledi. (Ona da genel müdürlük böyle söylemiş)

    Ben yine de firma bölge müdürlüğünü aradığımda iptal işlemi için yazılı talep gerektiğini, araç babamın üzerine olduğundan babamın ıslak imzasının şart olduğunu söyledi.

    Babamın imzası olmadan, babama ait araca yaptırdığım kasko poliçesini, babamın imzası olmadan iptal ettiremiyorum. Burası da çok ilginç açıkçası.

    Her neyse, bugün faksı çekip iptal ettireceğim. Bir daha da bu firmaya yaklaşmayacağım.



    Rica ederim değerli hocam.

    Tekrar söylüyorum tamamen acente hatası forumdan poliçesini satıştan iptal ettiğimiz çok arkadaş oldu.

    Sadece yapılan gün iade edilemez lakin ertesi gün iptal edilebilir yine bir acente hatası maalesef.




  • Haklısınız. Acentem aynı zamanda arkadaşım, o yüzden hatalarını doğrudan yüzüne söylüyorum. Sektörde yeni o yüzden şimdilik tolere ediyorum.

    Sompo, faks ellerine ulaşır ulaşmaz poliçeyi iptal etti, hiç sorun çıkarmadı. Ama en azından bir "neden?" diye sormalarını beklerdim.

    Her neyse -reklam olmayacaksa eğer- liberty ile devam ettiğimi söyleyebilirim. Geçen sene de zaten liberty idi. Sompo'dan 100 TL daha pahalı, ama en azından içim rahat.
  • Hocam Liberty tercih etmenizin sebevi varmı?
    Bende teklif aldım 1000 TL çıkardı sampo ve liberty için,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaNcEt

    Hocam Liberty tercih etmenizin sebevi varmı?
    Bende teklif aldım 1000 TL çıkardı sampo ve liberty için,


    Başınıza kötü bir şey gelene kadar kasko firmasını tanıyamazsınız derler. Benim de başıma kötü bir şey gelmedi şu ana kadar, o yüzden firmayı tam değerlendiremeyebilirim.

    Ancak liberty'de mini onarımı bir kaç defa sorunsuz yaptırdım.

    Bir defa aküm bitti, çekici çağırdım. Geldi ve servise aracı çekti, ücret almadı.

    Misal Anadolu Sigorta'da -3 gün serviste kalacak aracım nedeniyle- kiralık araç hizmeti almak için hem ben hem de acentam sert bir e-posta atmıştık bölge müdürlüğüne. Bunu unutmuyorum.
  • Dogru diyorsunuz, Allah gostermesin kotu birsey yasamadan anlasilmiyor. Internette o kadar cok yorumlar varki kimisi iyi super diyor. Kimide birdaha asla diyor insanin kafasi karismiyor degil. Cevabiniz icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sigortanın ne olduğunu hasada değil BÜYÜK HASARDA anlarsınız. Gidin istediğiniz firmadan kasko yaptırın örneğin 100.000 TL'lik aracınızda oluşacak iki yada üç bin liralık hasar için hemen hiçbiri sizi üzmez. Ancak aracınızda 40.000 TL hasar oluştuğu yada aracınız pert olduğunda işte o zaman işler değişir, iyi ve kötü şirket arasındaki fark ortaya çıkar.
    Özellikle kasko sigortasında hedefiniz büyük bir hasar halinde sizi hiç sıkıntıya sokmadan zararınızı karşılayacak bir şirket olmalıdır. Mini onarım hizmetiymiş, yok sigara yanıklarını tazmin etmeymiş, tatildeyken araç arıza yapar onarım 48 saatten uzun sürerse dönüş için uçak bileti verirmiş benim için bunların hiç önemi yok. Bunlar bana göre göz boyamadan öte argümanlar değil.
    Sanayilerde artık sadece göçük düzeltme yapan işyerleri var, geçen hafta bir 5 cm diğeri 6-7 cm olan iki adet göçüğü arkadan masaj yönetmiyle boyasız olarak düzelttiler, birinde boya kalkması olmuştu ona da çok küçük fırçayla düzeltme boyası yaptılar, onarım sonrası hiçbir iz kalmadı, ve 50 TL aldılar. Sigortayı arayıp, beyan yazdın, fotokopiler verdin vs yapmaya bile değmez.
    Ciddi bir hasarda yada aracın tamamen hasara uğraması durumunda başımı ağrıtmadan kaybımı kısa zamanda ve kolayca tazmin etsin ve yolda kalamam halinde hızlı çekici hizmeti versin benim için yeterlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Sigortanın ne olduğunu hasada değil BÜYÜK HASARDA anlarsınız. Gidin istediğiniz firmadan kasko yaptırın örneğin 100.000 TL'lik aracınızda oluşacak iki yada üç bin liralık hasar için hemen hiçbiri sizi üzmez. Ancak aracınızda 40.000 TL hasar oluştuğu yada aracınız pert olduğunda işte o zaman işler değişir, iyi ve kötü şirket arasındaki fark ortaya çıkar.
    Özellikle kasko sigortasında hedefiniz büyük bir hasar halinde sizi hiç sıkıntıya sokmadan zararınızı karşılayacak bir şirket olmalıdır. Mini onarım hizmetiymiş, yok sigara yanıklarını tazmin etmeymiş, tatildeyken araç arıza yapar onarım 48 saatten uzun sürerse dönüş için uçak bileti verirmiş benim için bunların hiç önemi yok. Bunlar bana göre göz boyamadan öte argümanlar değil.
    Sanayilerde artık sadece göçük düzeltme yapan işyerleri var, geçen hafta bir 5 cm diğeri 6-7 cm olan iki adet göçüğü arkadan masaj yönetmiyle boyasız olarak düzelttiler, birinde boya kalkması olmuştu ona da çok küçük fırçayla düzeltme boyası yaptılar, onarım sonrası hiçbir iz kalmadı, ve 50 TL aldılar. Sigortayı arayıp, beyan yazdın, fotokopiler verdin vs yapmaya bile değmez.
    Ciddi bir hasarda yada aracın tamamen hasara uğraması durumunda başımı ağrıtmadan kaybımı kısa zamanda ve kolayca tazmin etsin ve yolda kalamam halinde hızlı çekici hizmeti versin benim için yeterlidir.


    Altına imzamı atarım çok güzel bir yazı olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donnie Brasco

    Bugün acentemin önerisiyle ve güzel bir fiyat verdiği için çok da detaylı araştırma yapmadan Sompo Japan'dan kasko yaptırdım. Eve gelince poliçe okuyarak küçük bir de araştırma yaptım.

    Bu firmanın kasko paketiyle ilgili bence ileride başınızı ağrıtacak 2 sorun var:

    1-Mini onarım için Auto King dışında yerel bir firmayla anlaşılmış. Firmayı aradığımda bazı hizmetlerinin (ör: cam tamiri) olmadığını gördüm. Ayrıca, bana ne poliçe ne de firma -diğer kasko poliçelerinin aksine- yılda kaç adet mini onarım hakkım olduğunu söylemiyor. Ki bir şekilde mini onarımdan faydalansam seneye Sompo Japan ile devam etmek zorundayım, aksi taktirde hasarsızlık indirimim yansımayacak. Firmanın mini onarımları tramere işlediğinden zaten burada bahsedilmiş.

    2-Benzer şekilde cam tamirini anlaşmalı yerde yaptırırsanız 1 kereye mahsus hasarsızlık indiriminiz devam ediyor, tabi seneye Sompo Japan ile devam ederseniz.

    Bu tür "ayak oyunlarını" sevmediğimden ve mini onarım benim için önemli bir hizmet olduğu için poliçeyi iptal ettim. Şimdi diğer firmaları araştırıyorum.


    İkinci olarak Türkiye Cumhuriyetinde Sompo Japan ve Groupama sigorta hariç tüm firmalarda cam tamiri anlaşmalı yerde yaptırılmak durumundadır.Sompo Japan sigortada bunu teminat olarak ekletebilirsiniz , Groupama sigortada ise teminat olarak gelir.

    AK SİGORTA ağabeyimin çatlayan camını yetkili serviste orjinali ile artı hiç bir ücret ödemeden değişiini yaptırdı.
    Kasko poliçesinde de sadece cam değişimi yılda 1 kez hakkı olduğu yazmakta herhangi bir anlaşmalı servis vb detaylarda bulunmamakta.

    Ek not olarak yetkili servis Ak Sigorta anlaşmalı oto onarım merkezleri arasında fakat anlaşmalı cam değiştirme servisleri arasında değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L&M -- 6 Mayıs 2016; 16:30:15 >




  • Gerçekten de hasar olunca sigorta şirketinin nasıl olduğu anlaşılıyormuş. 4 yıldır Sompo Japan'dan kaskomu yaptırıyordum ancak bu yıla kadar kaskomu hiç kullanmamıştım. 2 Temmuzda Bayram tatiline giderken kaza yaptım. Aracım fiat linea yani ülkemizdeki en yaygın araçlardan biri. Aracımın ön tampon, kaput, far, radyatörü hasar gördü. Kaskoyu aradığımda oradaki yetkili kazayı yaptığım yerde yetkili servis olmadığını, anlaşmalı bir servis olduğunu(ford servisi) oraya çekilebileceğini ifade etti. Ben de oraya çektirdim aracımı. Daha önce de kaskoyu kullanmadığım için işlerin nasıl yürüyeceğini sorduğumda servisteki yetkili; parçaları kaskodan isteyeceklerini yani parçaların kaskodan geleceğini söyledi. Tampon ve kaput gelip takılacak boya olacak, bunun için kargo süresi de dahil olmak üzere on günlük süre fazla fazla yeterli olabilecekken, aracım henüz tamir olamadı. Sebebi ise Sompo Japan'ın aracımın tamponunu tedarik edemediği için gönderememesi. Kasko tamponu tedarik edemediğini servise söylemiş ve servisten kendisinin bulmasını istemiş. Servis de ford servisi olduğundan fiattan parça çekemiyor ve dışarıdan da parçayı bulamadığı için aracım tamir olamıyor. Sompo Japan yetkililerine ulaştığımda bana "SOMPO JAPAN'IN PARÇAYI TEDARİK ETMEK ZORUNLULUĞUNUN BULUNMADIĞINI, PARÇAYI TEDARİK ETMEKLE SİGORTALININ YÜKÜMLÜ OLDUĞUNU" gibi bir gerekçe sunuyorlar ki kasko poliçesinde tam tersi sigortacının yedek parçayı tedarik etmesi gerektiği yazıyor. Yani ben tamponu bulup servise götürüp aracımı tamir ettirmem gerekiyormuş, hem de kendi anlaşmalı servislerine. Diğer kaskolarda da böyle mi bilmiyorum ama eğer öyleyse bir daha kasko yaptırmayacağım. Zannetmiyorum poliçede bile yazıyor sigortacının tedarik etmesi gerektiği. Ufak bir parça olsa bulup götüreyim diyorum da koca tamponu nasıl alıp da 700 km uzaktaki arabaya göndereyim kara kara düşünüyorum. Sonuç olarak Sompo Japan isimli sigorta şirketini tavsiye etmiyorum.




  • Unico Sigorta ile çalışan varmı.. ? eski adi Aviva imiş geçen sene Unico olmuşlar..
  • ChonDanger kullanıcısına yanıt
    Hocam bende Unico Kasko- Sigorta için araştırma yapıyorum fiyatları oldukça uygun ama nette hakkında yeterince bilgi yok.
  • Garanti euroka sigorta nasıldır? maaş müşterisi olduğum için kasko ve zorunlu sigorta yı diğer acentalara bakarak çok uygun fiyat verfiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clio 1.2 16 v

    Garanti euroka sigorta nasıldır? maaş müşterisi olduğum için kasko ve zorunlu sigorta yı diğer acentalara bakarak çok uygun fiyat verfiler.

    tercih ettiğim bir firma değildir hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben 2 ay önce kaza yaptım ve halk sigortadan pert ücretini aldım. Dün babam adına yeni bir araç aldık ve sompo japandan kasko yapmayı düşünüyordum. sompo 1290 mapfree 1411 lira fiyat verdi. Sompo bayağı kötülenmiş, mapfree hakkında yorumu olan var mıdır peki? En ucuz o verdiği için trafiği mapfree den yaptım. oda maalesef 1277 lira.
  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt
    Sompo Japan dünyanın en büyük dördüncü , Mapfre ise İspanyanın en büyük sigorta şirketidir hocam.

    İkisi de birbirlerinden güvenilirdir.İkisinin de en çok eleştirildiği yer mini onarımları tramere hasar olarak aktarmalarıdır ne yazık ki.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.