Şimdi Ara

Megan III(105hp dize) VS Bravo (105hp dize)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Megan III(105hp dizel) VS Bravo (105hp dizel) manuel vites olanının siz olsdanız hangisini tercih ederdiniz.
    Ses yalıtımı, konfor, yakıt, sürüş keyfi olarak karşılaştırma yapabilirmisiniz.

    birde megan240 tork , bravo 290 tork olarak gozukuyor. Bunu bravo gercekten hissettirebiliyor mu?

    Tşk.



  • Iki aracın da otomatik olanına sahip oldum. :)

    Düz olanları da test ettim.

    Yakıt ekonomisi, 2. el değeri ve yerden daha yüksek olması acısından bozuk yol için daha uygun olmasıyla megane.

    Daha özel bir araç, işçilik ve malzeme kalitesi daha iyi, performans acısından Bravo.

    Pazar günü daha detaylı yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Iki aracın da otomatik olanına sahip oldum. :)

    Düz olanları da test ettim.

    Yakıt ekonomisi, 2. el değeri ve yerden daha yüksek olması acısından bozuk yol için daha uygun olmasıyla megane.

    Daha özel bir araç, işçilik ve malzeme kalitesi daha iyi, performans acısından Bravo.

    Pazar günü daha detaylı yazarım.


    Tşk.

    detaylı yanıtınızı bekliyorum.
  • İkisininde işçilik, konfor olarak aynı sayılır. Motor olarak Bravo daha güçlü ve performanslı... Yakıt olarak dci motor daha başarılı ama arasında dağlar kadar tüketim farkı yok.
    2.el avantajı olarak Megane bariz önde... En güzeli iki aracıda test ederek öyle karar vermeniz.
  • Alcağınız megane 2. el olarak ithal gelen versiyonlarındansa yalıtım,konfor,işçilik ve malzeme kalitesi kesinlikle bravodan iyi.
    Performansları benzer.

    Yerli olursada performans olarak öyle hissedilcek bir fark yok arada nerdeyse aynı.

    Bravo'nun işçiliği ve malzeme kalitesi sınıfında iyi denilcek bir yerde değil kesinlikle megane'ı expression almadığınız sürece megane kesinlikle daha iyi.

    Yalıtım olarakda megane çok daha iyi bundan eminim.Yol tutuşları oldukça benzer.

    1.5 yıl megane kullanıp sattım aracım ithal full versiyondu.Bana sorucak olursanda Bravo'nun şekli şemali çok çok daha güzel en azından benim için öyle.

    2.elden bahsetmeme gerek yok 1-2 haftada çok rahat istediğin fiyata satıyorsun aracını renault olunca.

    https://secure-www.volkswagen.com/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Models/golf0/golf_6/media.Par.0035.File.pdf/mastertest_golf_0904064.pdf

    Şu linkdeki 2009 master teste göz at istersen megane ve bravo için.




  • Megane'ın artıları: Yakıt tüketimi, ses yalıtımı, konfor, iç genişlik, ikinci el vs...

    Bravo'nun artıları: 120 hp olursa motor ama 105 hp olursa hiçbir artısı yok.

    Bravo 120 hp olsa bile Megane III tercih ederdim. Daha rafine ve kaliteli bir araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesazuma

    Megane'ın artıları: Yakıt tüketimi, ses yalıtımı, konfor, iç genişlik, ikinci el vs...

    Bravo'nun artıları: 120 hp olursa motor ama 105 hp olursa hiçbir artısı yok.

    Bravo 120 hp olsa bile Megane III tercih ederdim. Daha rafine ve kaliteli bir araba.

    Bravo 120 ve 105 arasında kayda değer bir fark yok zaten.
  • bi yerden sonra marka değerleri ortaya çıkar ve megane malzeme kalitesi, sürüş ve sorunszluk istikrarıyla (sorunlar size de bağlı biraz tabi.) öne çıkar. ayrıca bugün alfa romeoların en büyük eksiklikleri fiat direksiyon kullanıyor olmalarıdır. anlamışsınızdır umarım.
  • megane 3 ler artık 110hp olarak geliyor sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alioreh

    megane 3 ler artık 110hp olarak geliyor sanırım

    Sadece edc ler 110 bg.
  • Bence bu sorunuza karşılık yazılmış en objektiğ cevap haluk23 ün yazdığı cevaptır.Çünkü forumda onlarca aracı bizzat test edip buraya sayfa sayfa yazı yazan kişidir.Diğer yazılan yorumlar biraz duygusallık içeriyor sanırım.
  • arkadaşlar bi arkadaşımın 2009 bravo emotion var sıfır aldı ben vesile olmuştum küzenim italyada fiat ta çalışıyor o bize artılarını anlattı: araç aslında c segmenti değil c plus tork değeri çok yüksek multijet motor kendini kanıtlamış bi teknoloji 1.3 multijet motor 60 bin liralık opel astra da kullanılıyor. 1.6 multijet motor lancia delta ve alfa romeo gıulietta da kullanılıyor bu araçların fiyatları malum 1.9 multijet lancia delta 190 hp. araç çok seri bi araç değil 1320 kg 1.6 mjet motorun 2 çeşidi var 120 ve 105 lik motorlar aynı 15 hp fark 120 lik olanın turbo havalandırması hareketli sadece bu fiyat farkı çok az kimse 105 lik almaz diye düşünebilirsiniz ama 105 lik motor 500000 lik uzun dönem testine sokuldu motor saat gibi 120 lik problemli bazı avrupa ülkelerinde(hollanda)120 hp lik motor satılmıyor turbosu problem çıkartıyor. 105 lik mjet motor hiç zorlanmadan 210 km hızı görüyor. bravonun rüzgar direnci çok az. aracın içi çok güzel meganla kıyaslanmaz yol tutuş iyi asr esp abs. bence meganın tek artısı piyasa arabası. bravonun parçaları pahallı ama servise 20 bin km de bir gidiyor parçalar alfa romeo parçaları türk malı falan diye söyleniyor hiç alakası yok. dizel bi bravoyla test sürüşüne çıkın ama full olanla bayılacaksınız




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.