Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karar elbette bağlayıcı, karşı taraf ödeme yapmazsa haciz kararı bile aldırabilirsiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canx

    quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR

    Hakem heyetinin gorusu karardan ziyade delil niteligindedir. Hakem heyetinin gorusunu firmaya bildirin, hala odeme yapmazlarsa tuketici mahkemesine basvurun. Gorusu delil olarak mahkemeye sunun.

    Hakem Heyetinin kararı 1100tl limite kadar bağlayıcı değil miydi? Benim ürün bu sınırın altında; yani bağlayıcı olması lazım? Bu durumda elimdeki karara uyulmadığı takdirde yine mahkemeye mi gitmem gerekiyor?

    Haklısınız, 1.191 Lira üst limit olması kaydıyla icra yoluyla tahsil edebilirsiniz

    quote:

    Buna göre, şikayete konu tutar 1.191,52 TL’den küçük ise tüketiciler şikayetlerini İlçe Hakem Heyetleri’ne yapmalıdır. Bu tutarın altındaki şikayetler için verilen kararlar mahkeme ilamı hükmünde olup icra aracılığıyla tahsili mümkündür.

    Bu tutarın üstünde ve 3.110,58 TL’ye kadar olan şikâyetlerde, hakem heyetlerine başvurulur ancak bu kararlar Tüketici Mahkemelerinde delil niteliği taşıyacaktır.

    Tüketici hakem heyetlerinin karar verebilecekleri üst parasal sınır 3.110,58 TL olup, bu tutarın üzerindeki şikayetlerde Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüklerinde bulunan İl Hakem Heyetleri’ne başvuru yapılmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR

    quote:

    Orijinalden alıntı: canx

    quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR

    Hakem heyetinin gorusu karardan ziyade delil niteligindedir. Hakem heyetinin gorusunu firmaya bildirin, hala odeme yapmazlarsa tuketici mahkemesine basvurun. Gorusu delil olarak mahkemeye sunun.

    Hakem Heyetinin kararı 1100tl limite kadar bağlayıcı değil miydi? Benim ürün bu sınırın altında; yani bağlayıcı olması lazım? Bu durumda elimdeki karara uyulmadığı takdirde yine mahkemeye mi gitmem gerekiyor?

    Haklısınız, 1.191 Lira üst limit olması kaydıyla icra yoluyla tahsil edebilirsiniz

    quote:

    Buna göre, şikayete konu tutar 1.191,52 TL’den küçük ise tüketiciler şikayetlerini İlçe Hakem Heyetleri’ne yapmalıdır. Bu tutarın altındaki şikayetler için verilen kararlar mahkeme ilamı hükmünde olup icra aracılığıyla tahsili mümkündür.

    Bu tutarın üstünde ve 3.110,58 TL’ye kadar olan şikâyetlerde, hakem heyetlerine başvurulur ancak bu kararlar Tüketici Mahkemelerinde delil niteliği taşıyacaktır.

    Tüketici hakem heyetlerinin karar verebilecekleri üst parasal sınır 3.110,58 TL olup, bu tutarın üzerindeki şikayetlerde Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüklerinde bulunan İl Hakem Heyetleri’ne başvuru yapılmalıdır.


    Teşekkürler. Son olarak bir sorun daha olacaktı.
    Ben sorunumu KVK servisi ile yaşadım. Elimdeki kağıt ile KVK serivisine mi yoksa telefonu aldığım yere mi gitmeliyim?




  • Ben Panasonic ile sorun yasadim, davayi Vatan Bilgisayara-Teknik servise-Panasonic Turkiye'ye beraber actim Hepsi sorumlu oluyor boyle bir durumda.

    Siz aldiginiz yere karari bildirin once, kabul etmezlerse servisle gorusun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wNchstR -- 10 Mayıs 2013; 0:19:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canx

    quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR

    quote:

    Orijinalden alıntı: canx

    quote:

    Orijinalden alıntı: wNchstR

    Hakem heyetinin gorusu karardan ziyade delil niteligindedir. Hakem heyetinin gorusunu firmaya bildirin, hala odeme yapmazlarsa tuketici mahkemesine basvurun. Gorusu delil olarak mahkemeye sunun.

    Hakem Heyetinin kararı 1100tl limite kadar bağlayıcı değil miydi? Benim ürün bu sınırın altında; yani bağlayıcı olması lazım? Bu durumda elimdeki karara uyulmadığı takdirde yine mahkemeye mi gitmem gerekiyor?

    Haklısınız, 1.191 Lira üst limit olması kaydıyla icra yoluyla tahsil edebilirsiniz

    quote:

    Buna göre, şikayete konu tutar 1.191,52 TL’den küçük ise tüketiciler şikayetlerini İlçe Hakem Heyetleri’ne yapmalıdır. Bu tutarın altındaki şikayetler için verilen kararlar mahkeme ilamı hükmünde olup icra aracılığıyla tahsili mümkündür.

    Bu tutarın üstünde ve 3.110,58 TL’ye kadar olan şikâyetlerde, hakem heyetlerine başvurulur ancak bu kararlar Tüketici Mahkemelerinde delil niteliği taşıyacaktır.

    Tüketici hakem heyetlerinin karar verebilecekleri üst parasal sınır 3.110,58 TL olup, bu tutarın üzerindeki şikayetlerde Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüklerinde bulunan İl Hakem Heyetleri’ne başvuru yapılmalıdır.


    Teşekkürler. Son olarak bir sorun daha olacaktı.
    Ben sorunumu KVK servisi ile yaşadım. Elimdeki kağıt ile KVK serivisine mi yoksa telefonu aldığım yere mi gitmeliyim?

    Elinizdeki kağıdın aynısı sorun yaşadığınız yere de gönderiliyor. 15 gün içinde ödemezlerse icra dairesinden işlem açılıyor.
    Siz yine de gidip gösterin isterseniz işlemlerin hızlanması için.




  • Ufak bir soru benden arkadaşlar cevaplayabilirseniz sevinirim

    18.04.2013 tarihinde arızalanan bilgisayar donanımını kargoyla satıcısına yolladım ellerine 19.04.2013 ulaştı . Servis işlemi tamamlandıktan sonra 10.05.2013 tarihinde elime ulaştı fakat gönderilen üründe arızalı çıktı :)) 11.05.2013 tekrar kargoyla satıcı firmaya gönderildi.
    Sorum ise bu tekrar gönderim süreleri 20 iş günü baz alındığında sıfırlanıyormu, normalde bugün 20 işgünü doldu ama arızalı ürünü bana gönderip zaman kazanmaya çalışıyor olabilirlermi ? Ürünün muadiliyle değiştirmek için nasıl bir yol izlemem gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrCrow -- 13 Mayıs 2013; 11:20:13 >
  • Arkadaşlar merhaba benim bi kaç sorum olucak ilk öncelikle ben Vatan Bilgisayardan aldığım iphone 4s telefonumu wi-fi etkinleştirilemiyor sebebiyle verdim garantiye neyse bana yeni telefon verdiler (SWAP) diyolarmış. Bu telefonu 1 ay kullandıktan sonra yeni verdikleri telefonda aynı sorunu yaşadım bidaha gönderdim 19.04.13 tarihinde ve bana tam 20. günü aradım telefonunuz değiştirilmiştir teslime hazır dediler bende istanbuldan adapazarı vatan bilgisayara göndermelerini talep ettim ama bugün yani 21. gün (22 de olabilir) yine aradım telefonu incelemişler ve sorunun devam ettiğini görmüşler ve benim bilgim dışında tekrar yetkili servise göndermişler. Aradığımda yasal süreç sıfırlanıyo dediler ama ben telefonu garantiye verdiğim tarih 19.04.13 bugün de 14.05.13 pazar günlerinini ve anneler gününü çıkardığımda 22 gün geçmiş oluyo şimdi benim ne yapmam gerekiyor Tüketici Haklarına nasıl başvurabilirim kime dilekçe yazarım nerde hakkımı ararım yardımcı olun lütfen !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: twoguys

    Arkadaşlar merhaba benim bi kaç sorum olucak ilk öncelikle ben Vatan Bilgisayardan aldığım iphone 4s telefonumu wi-fi etkinleştirilemiyor sebebiyle verdim garantiye neyse bana yeni telefon verdiler (SWAP) diyolarmış. Bu telefonu 1 ay kullandıktan sonra yeni verdikleri telefonda aynı sorunu yaşadım bidaha gönderdim 19.04.13 tarihinde ve bana tam 20. günü aradım telefonunuz değiştirilmiştir teslime hazır dediler bende istanbuldan adapazarı vatan bilgisayara göndermelerini talep ettim ama bugün yani 21. gün (22 de olabilir) yine aradım telefonu incelemişler ve sorunun devam ettiğini görmüşler ve benim bilgim dışında tekrar yetkili servise göndermişler. Aradığımda yasal süreç sıfırlanıyo dediler ama ben telefonu garantiye verdiğim tarih 19.04.13 bugün de 14.05.13 pazar günlerinini ve anneler gününü çıkardığımda 22 gün geçmiş oluyo şimdi benim ne yapmam gerekiyor Tüketici Haklarına nasıl başvurabilirim kime dilekçe yazarım nerde hakkımı ararım yardımcı olun lütfen !

    servisler güzel blöf yaparlar. bence dilekcenizi verin..




  • Arkadaşlar;
    Benim ps3 arıza yaptı nisan ayı içinde neyse yolladım 10gün sonra yenisiyle 1e1 değişti denildi yalan tabi swap ürün
    Gelmiştir bunuda geçtim gelen üründe sorunlu FAN sesi çok geliyor bende alo 175 sordum tamire rağmen 30gün içinde yine
    Arıza vermiş ise PARA İADESİ YADA YENİSİYLE DEĞİŞİM HAKKINIZ VAR dendi bu doğrumu başına gelen varmı ne yapmam gerek
    Vede sony mh. para iadesi yok diyor serviste aynı şeyi söylüyo nasıl iş bunlar rahat böyle 2kez başıma geldi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 16 Mayıs 2013; 14:43:11 >
  • internet üzerinden aldığım bir ürünü garanti için gönderdim 24 nisan da aldığım firmaya ulaştı 20 iş günü 24 nisanda basladı değil mi? Fİrma 26 nisanda üreticiye göndermiş ve başvuru tarihi 26 nisan gözüküyor
  • Nokia Lumia 920 telefonumun rastgele kapanmalarından dolayı değişimini istiyorum. Şu ana kadar (şimdikiyle birlikte) 3 kere servise gitti ve üçünde de bir şey yapmadılar. Nokia'yı aradım, 4 kere gönderilmesi gerektiğini söylediler ama Nokia'ya şikayet maili atarsam değişebileceğini söylediler. Attım. Arayıp telefonu satın aldığım yer aracılığıyla Teleservice'e göndermemi istediler. Turkcell'den almıştım, oraya gittim, oradaki personel ise Teleservice olmasının imkansız olduğunu, oranın Nokia cihazlara bakmadığını söyledi. Ben de acaba telefonda yanlış mı duydum diye tereddüt ettim. Personel yine KVK'ya göndermemi tavsiye etti, bu kez değişim talebiyle. Gönderdim. Şu an parça bekleniyormuş. Yani kaç kere gönderdim, beklettiler, hiçbir şey yapmayıp geri verdiler ama şimdi nedense, nasıl olduysa sorunu anlamışlar ve parça değiştireceklermiş. Ayrıca ne zorum var yeni aldığım telefonun ben kaynaklı olmayan sorunları yüzünden parçasının değişmesine, vidayla sökülüp takılmasına falan? Beni o kadar beklettiler, kaç kere gittiğim halde telefonun sorunlarını dikkate bile almadılar, telefon kullanımımı boş yere askıya aldılar ve ben de inatla yenisiyle değişimini istiyorum.

    Sorum şu ki, telefonu 28 Nisan'da Turkcell'e verdim (orada teknik servis bölümünde üstünde KVK yazan bir stand tarzı şey var, elimde de servis ön kayıt formu var KVK'nın) , onlar gönderecekti. Oradaki adam en geç 2 gün içinde gönderilir dedi ama 4 Mayıs'ta ulaşmış KVK'ya, yani tam 1 hafta sonra. Hala da orada. Şimdi 28 Nisan'dan itibaren mi sayılıyor, yoksa 4 Mayıs'tan itibaren mi?

    Bilen biri cevaplarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I Love Cookies -- 18 Mayıs 2013; 8:26:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: I Love Cookies

    Nokia Lumia 920 telefonumun rastgele kapanmalarından dolayı değişimini istiyorum. Şu ana kadar (şimdikiyle birlikte) 3 kere servise gitti ve üçünde de bir şey yapmadılar. Nokia'yı aradım, 4 kere gönderilmesi gerektiğini söylediler ama Nokia'ya şikayet maili atarsam değişebileceğini söylediler. Attım. Arayıp telefonu satın aldığım yer aracılığıyla Teleservice'e göndermemi istediler. Turkcell'den almıştım, oraya gittim, oradaki personel ise Teleservice olmasının imkansız olduğunu, oranın Nokia cihazlara bakmadığını söyledi. Ben de acaba telefonda yanlış mı duydum diye tereddüt ettim. Personel yine KVK'ya göndermemi tavsiye etti, bu kez değişim talebiyle. Gönderdim. Şu an parça bekleniyormuş. Yani kaç kere gönderdim, beklettiler, hiçbir şey yapmayıp geri verdiler ama şimdi nedense, nasıl olduysa sorunu anlamışlar ve parça değiştireceklermiş. Ayrıca ne zorum var yeni aldığım telefonun ben kaynaklı olmayan sorunları yüzünden parçasının değişmesine, vidayla sökülüp takılmasına falan? Beni o kadar beklettiler, kaç kere gittiğim halde telefonun sorunlarını dikkate bile almadılar, telefon kullanımımı boş yere askıya aldılar ve ben de inatla yenisiyle değişimini istiyorum.

    Sorum şu ki, telefonu 28 Nisan'da Turkcell'e verdim (orada teknik servis bölümünde üstünde KVK yazan bir stand tarzı şey var, elimde de servis ön kayıt formu var KVK'nın) , onlar gönderecekti. Oradaki adam en geç 2 gün içinde gönderilir dedi ama 4 Mayıs'ta ulaşmış KVK'ya, yani tam 1 hafta sonra. Hala da orada. Şimdi 28 Nisan'dan itibaren mi sayılıyor, yoksa 4 Mayıs'tan itibaren mi?

    Bilen biri cevaplarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    Şimdi dostum bu bölüme kimse bakmıyor anlaşılan pek cevap verenyok neyse mevzuya geleyim;
    Şimdi benim başıma gelen olaya istinaden ve tecrübeme dayanarak cevap vereyim en az 4kez aynı yada farklı arıza yapmalı 1yıl içerisinde ve
    1 yılı aşarsa toplamda 6kez raıza yapmalı diyor yasa yani satıcıdan yana birde sizin teslim ettiğiniz elinizdeki servis formu önemli oraya ulaşması
    Sizi ilgilendirmez oradaki görevli nederse desin kaale almayın ve itiraz edin hep




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altinbas07

    quote:

    Orijinalden alıntı: I Love Cookies

    Nokia Lumia 920 telefonumun rastgele kapanmalarından dolayı değişimini istiyorum. Şu ana kadar (şimdikiyle birlikte) 3 kere servise gitti ve üçünde de bir şey yapmadılar. Nokia'yı aradım, 4 kere gönderilmesi gerektiğini söylediler ama Nokia'ya şikayet maili atarsam değişebileceğini söylediler. Attım. Arayıp telefonu satın aldığım yer aracılığıyla Teleservice'e göndermemi istediler. Turkcell'den almıştım, oraya gittim, oradaki personel ise Teleservice olmasının imkansız olduğunu, oranın Nokia cihazlara bakmadığını söyledi. Ben de acaba telefonda yanlış mı duydum diye tereddüt ettim. Personel yine KVK'ya göndermemi tavsiye etti, bu kez değişim talebiyle. Gönderdim. Şu an parça bekleniyormuş. Yani kaç kere gönderdim, beklettiler, hiçbir şey yapmayıp geri verdiler ama şimdi nedense, nasıl olduysa sorunu anlamışlar ve parça değiştireceklermiş. Ayrıca ne zorum var yeni aldığım telefonun ben kaynaklı olmayan sorunları yüzünden parçasının değişmesine, vidayla sökülüp takılmasına falan? Beni o kadar beklettiler, kaç kere gittiğim halde telefonun sorunlarını dikkate bile almadılar, telefon kullanımımı boş yere askıya aldılar ve ben de inatla yenisiyle değişimini istiyorum.

    Sorum şu ki, telefonu 28 Nisan'da Turkcell'e verdim (orada teknik servis bölümünde üstünde KVK yazan bir stand tarzı şey var, elimde de servis ön kayıt formu var KVK'nın) , onlar gönderecekti. Oradaki adam en geç 2 gün içinde gönderilir dedi ama 4 Mayıs'ta ulaşmış KVK'ya, yani tam 1 hafta sonra. Hala da orada. Şimdi 28 Nisan'dan itibaren mi sayılıyor, yoksa 4 Mayıs'tan itibaren mi?

    Bilen biri cevaplarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    Şimdi dostum bu bölüme kimse bakmıyor anlaşılan pek cevap verenyok neyse mevzuya geleyim;
    Şimdi benim başıma gelen olaya istinaden ve tecrübeme dayanarak cevap vereyim en az 4kez aynı yada farklı arıza yapmalı 1yıl içerisinde ve
    1 yılı aşarsa toplamda 6kez raıza yapmalı diyor yasa yani satıcıdan yana birde sizin teslim ettiğiniz elinizdeki servis formu önemli oraya ulaşması
    Sizi ilgilendirmez oradaki görevli nederse desin kaale almayın ve itiraz edin hep

    dostum sen bu bir yıl içinde 4 kez yada 1 yılı aşarsa 6 kez .... bu şartlar nerde yazıyo ?
    ekran donuyodu bu sebepten 2 kez garantiye verdim güncelleme falan bişeyler yapıp geri verdiler. 3. kez verdim baktı ki işin içinden çıkamıyolar arayıp darbeden kaynaklı bi sorun var açıkca belli oluyo dediler 166 tl istediler. bende "lan ilk iki garantiye verişimde böyle bişey söylemediniz şimdi bu bahaneyi mi buldunuz " dedim bide hakaret ettim.

    şimdi ben bu telefon için de mi 4 kez garantiye gitme şartını (nerde yazıyo bu ?) yerine getireliyim yoksa direk hakem heyetine başvursam mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: he_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: altinbas07

    quote:

    Orijinalden alıntı: I Love Cookies

    Nokia Lumia 920 telefonumun rastgele kapanmalarından dolayı değişimini istiyorum. Şu ana kadar (şimdikiyle birlikte) 3 kere servise gitti ve üçünde de bir şey yapmadılar. Nokia'yı aradım, 4 kere gönderilmesi gerektiğini söylediler ama Nokia'ya şikayet maili atarsam değişebileceğini söylediler. Attım. Arayıp telefonu satın aldığım yer aracılığıyla Teleservice'e göndermemi istediler. Turkcell'den almıştım, oraya gittim, oradaki personel ise Teleservice olmasının imkansız olduğunu, oranın Nokia cihazlara bakmadığını söyledi. Ben de acaba telefonda yanlış mı duydum diye tereddüt ettim. Personel yine KVK'ya göndermemi tavsiye etti, bu kez değişim talebiyle. Gönderdim. Şu an parça bekleniyormuş. Yani kaç kere gönderdim, beklettiler, hiçbir şey yapmayıp geri verdiler ama şimdi nedense, nasıl olduysa sorunu anlamışlar ve parça değiştireceklermiş. Ayrıca ne zorum var yeni aldığım telefonun ben kaynaklı olmayan sorunları yüzünden parçasının değişmesine, vidayla sökülüp takılmasına falan? Beni o kadar beklettiler, kaç kere gittiğim halde telefonun sorunlarını dikkate bile almadılar, telefon kullanımımı boş yere askıya aldılar ve ben de inatla yenisiyle değişimini istiyorum.

    Sorum şu ki, telefonu 28 Nisan'da Turkcell'e verdim (orada teknik servis bölümünde üstünde KVK yazan bir stand tarzı şey var, elimde de servis ön kayıt formu var KVK'nın) , onlar gönderecekti. Oradaki adam en geç 2 gün içinde gönderilir dedi ama 4 Mayıs'ta ulaşmış KVK'ya, yani tam 1 hafta sonra. Hala da orada. Şimdi 28 Nisan'dan itibaren mi sayılıyor, yoksa 4 Mayıs'tan itibaren mi?

    Bilen biri cevaplarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    Şimdi dostum bu bölüme kimse bakmıyor anlaşılan pek cevap verenyok neyse mevzuya geleyim;
    Şimdi benim başıma gelen olaya istinaden ve tecrübeme dayanarak cevap vereyim en az 4kez aynı yada farklı arıza yapmalı 1yıl içerisinde ve
    1 yılı aşarsa toplamda 6kez raıza yapmalı diyor yasa yani satıcıdan yana birde sizin teslim ettiğiniz elinizdeki servis formu önemli oraya ulaşması
    Sizi ilgilendirmez oradaki görevli nederse desin kaale almayın ve itiraz edin hep

    dostum sen bu bir yıl içinde 4 kez yada 1 yılı aşarsa 6 kez .... bu şartlar nerde yazıyo ?
    ekran donuyodu bu sebepten 2 kez garantiye verdim güncelleme falan bişeyler yapıp geri verdiler. 3. kez verdim baktı ki işin içinden çıkamıyolar arayıp darbeden kaynaklı bi sorun var açıkca belli oluyo dediler 166 tl istediler. bende "lan ilk iki garantiye verişimde böyle bişey söylemediniz şimdi bu bahaneyi mi buldunuz " dedim bide hakaret ettim.

    şimdi ben bu telefon için de mi 4 kez garantiye gitme şartını (nerde yazıyo bu ?) yerine getireliyim yoksa direk hakem heyetine başvursam mı

    pardon ilk sayfada yazıyomuş zaten şartlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: he_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: he_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: altinbas07

    quote:

    Orijinalden alıntı: I Love Cookies

    Nokia Lumia 920 telefonumun rastgele kapanmalarından dolayı değişimini istiyorum. Şu ana kadar (şimdikiyle birlikte) 3 kere servise gitti ve üçünde de bir şey yapmadılar. Nokia'yı aradım, 4 kere gönderilmesi gerektiğini söylediler ama Nokia'ya şikayet maili atarsam değişebileceğini söylediler. Attım. Arayıp telefonu satın aldığım yer aracılığıyla Teleservice'e göndermemi istediler. Turkcell'den almıştım, oraya gittim, oradaki personel ise Teleservice olmasının imkansız olduğunu, oranın Nokia cihazlara bakmadığını söyledi. Ben de acaba telefonda yanlış mı duydum diye tereddüt ettim. Personel yine KVK'ya göndermemi tavsiye etti, bu kez değişim talebiyle. Gönderdim. Şu an parça bekleniyormuş. Yani kaç kere gönderdim, beklettiler, hiçbir şey yapmayıp geri verdiler ama şimdi nedense, nasıl olduysa sorunu anlamışlar ve parça değiştireceklermiş. Ayrıca ne zorum var yeni aldığım telefonun ben kaynaklı olmayan sorunları yüzünden parçasının değişmesine, vidayla sökülüp takılmasına falan? Beni o kadar beklettiler, kaç kere gittiğim halde telefonun sorunlarını dikkate bile almadılar, telefon kullanımımı boş yere askıya aldılar ve ben de inatla yenisiyle değişimini istiyorum.

    Sorum şu ki, telefonu 28 Nisan'da Turkcell'e verdim (orada teknik servis bölümünde üstünde KVK yazan bir stand tarzı şey var, elimde de servis ön kayıt formu var KVK'nın) , onlar gönderecekti. Oradaki adam en geç 2 gün içinde gönderilir dedi ama 4 Mayıs'ta ulaşmış KVK'ya, yani tam 1 hafta sonra. Hala da orada. Şimdi 28 Nisan'dan itibaren mi sayılıyor, yoksa 4 Mayıs'tan itibaren mi?

    Bilen biri cevaplarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    Şimdi dostum bu bölüme kimse bakmıyor anlaşılan pek cevap verenyok neyse mevzuya geleyim;
    Şimdi benim başıma gelen olaya istinaden ve tecrübeme dayanarak cevap vereyim en az 4kez aynı yada farklı arıza yapmalı 1yıl içerisinde ve
    1 yılı aşarsa toplamda 6kez raıza yapmalı diyor yasa yani satıcıdan yana birde sizin teslim ettiğiniz elinizdeki servis formu önemli oraya ulaşması
    Sizi ilgilendirmez oradaki görevli nederse desin kaale almayın ve itiraz edin hep

    dostum sen bu bir yıl içinde 4 kez yada 1 yılı aşarsa 6 kez .... bu şartlar nerde yazıyo ?
    ekran donuyodu bu sebepten 2 kez garantiye verdim güncelleme falan bişeyler yapıp geri verdiler. 3. kez verdim baktı ki işin içinden çıkamıyolar arayıp darbeden kaynaklı bi sorun var açıkca belli oluyo dediler 166 tl istediler. bende "lan ilk iki garantiye verişimde böyle bişey söylemediniz şimdi bu bahaneyi mi buldunuz " dedim bide hakaret ettim.

    şimdi ben bu telefon için de mi 4 kez garantiye gitme şartını (nerde yazıyo bu ?) yerine getireliyim yoksa direk hakem heyetine başvursam mı

    pardon ilk sayfada yazıyomuş zaten şartlar

    Buradanda bakabilirsiniz hukuk sitesi yararı olur belki...
    http://www.hukuki.net/showthread.php?98289-Telefon-garanti-problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 20 Mayıs 2013; 16:14:33 >




  • Konuyla ilgili madde şöyle:

    MADDE 8 – Aynı Yönetmeliğin 14 üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    “a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,”
  • Konu:20 günlük yasal tamir süresi geçmiş üründe ücret iadesi

    Ürün:ALCATEL 995 model cep telefonu

    Ürünün alındığı firma :KLİKSA

    Ürünün Servisi:TELESERVİCE

    24 Nisan 2013 günü Ankara teleservice şubesine teslim edildi.Bugün itibariyle 27-28 gün(22-23 iş gün) oldu.Ürün halen anakart değişimi için beklemekte .Aslında niçin anakart değişecek onu da anlayabilmiş değilim lakin fiziksel kesinlikle bir arızası yoktu.Güncelleme esnasında telefon açılmadı bir daha.

    KLİKSA ya yazdığımda servisle görüşün dedi,servis ise ücret iadesi yapamayız tüketici hakem heyetine başvurun dedi.Bugün başvuru yaptım ancak thh deki yetkili dilekçeyi KLİKSA için yazdırdı.
    Aslında mantıkende parayı ödediğimiz yerden almamız gerek ancak prosedür bizim bu mantığımızdaki gibi mi işliyor?
    KLİKSA servisle görüşün dediğinde başından savmak için mi böyle dedi bu durumda?
    Bu aşamada neler yapmam gerek acaba?
    Servisi yada firmayı tekrar sıkıştırmalımıyım?
    Thh kararını mı beklemeliyim?
    Bu süreçte servis ürünü yaptık yada yenisini gönderiyoruz derse ürünü geri mi göndermeliyim? almamalımıyım?

    Her iki tarafada mail ve şikayet formu ile de talebimi ilettim (KLİKSAnın tlfnu yok)
    Şikayet sayfalarında başlık oluşturdum

    Benzer konular paylaşılmıştır muhakkak ki bir çoğuna göz attım .Ancak konu ile ilgili bilgi alabilirsem yinede güncel paylaşım olmuş olur şimdidem teşekkürler




  • Cep telefonum için sonunda değişim kararı çıkarttım, kararı KVK servisine götürdüm.
    Oradaki yetkili, birine iletti vs. Beni telefonu tamir etme konusunda ikna etmeye çalıştılar.
    Ben kabul etmeyince de elimdeki kararı alıp HTCye yollayacaklarını söylediler.
    Ancak olumlu sonuç çıkmayabilir, HTC kabul etmeyebilir, biz haber veririz dediler.

    Anlamadığım şey nasıl olumlu sonuç çıkmaz? Sonuç zaten tüketici hakem heyetinden çıkmış.
    Fatura bedeli de 1000tl altında olduğundan direk bağlayıcı değil mi?
    15 günlük itiraz hakları da dolmuş. Eğer kabul etmezlerse nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
  • 2.el aldığım nokia cihaz arıza yapınca yetkili teleservise bırakmıştım.
    20iş gününde tamir edemediler, fatura benim adıma olmadığı için tüketici heyetine başvuramadım, bende nokia'dan sıfır cihaz talep ettim, talebim onaylandı.
    servis sadece içini değiştirip swap, kapakları eski teslim etmek istedi.
    Israrım üzerine nokia'ya mesaj attılar, tekrar geri gönderildi kapak değişimi için
    15 şubatta tesim ettiğim telefonu 95 gün sonra kapağı ve içi değiştirilmiş halde alabildim.
    Burdan ilgisiz nokia ve rezalet teleservis firmasını kınıyorum, Ne bir daha nokia telefon alırım ne de teleservis garantili başka bir telefon.
  • Arkadaşlar Cumartesi kesin olarak iş gününden sayılıyor mu? Bildiğim kadarıyla yönetmelikte tarif edilen iş günü, pazar dışındaki günler. Firma bunu reddederse ne yapmak gerekir?
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.