Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet haklısınız gümrük ve ticaret bakanlığıyla konuştum bugün ve 20 iş günü olduğunu söylediler.Ancak hakem heyetleri niye bu tür bir söylem çıkardı anlamış değilim.İşin ilginci servisi aradım ürününüz hazır gelip alabilirsiniz dedi, ve bugün 22. iş günü.Şu an için kararsızım ürünü alsam mı para iadesi mi istesem.Gerçi servisteki elemana bunu söylediğimde pek yanaşmadı ve ürün hazır gelin teslim alın dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aldncl -- 26 Nisan 2012; 17:47:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aldncl

    Evet haklısınız gümrük ve ticaret bakanlığıyla konuştum bugün ve 20 iş günü olduğunu söylediler.Ancak hakem heyetleri niye bu tür bir söylem çıkardı anlamış değilim.İşin ilginci servisi aradım ürününüz hazır gelip alabilirsiniz dedi, ve bugün 22. iş günü.Şu an için kararsızım ürünü alsam mı para iadesi mi istesem.Gerçi servisteki elemana bunu söylediğimde pek yanaşmadı ve ürün hazır gelin teslim alın dedi.

    22. iş günü eminsen, eğer paranı almak senin için daha cazipse git ve hakkını savun derim, firma adı verir misiniz ayrıca,pm den de olabilir.. Size zorluk çıkartırsa muhattap almayın 1 dilekçeye bakar..
  • Firmayla görüştüm bedelin iadesini istiyorum dedim.Her ne kadar ürünü vermeye diretselerde sonunda kabul ettiler ve iade formu gelince arayacaklarını söylediler(form pazartesi gibi gelirmiş), ayrıca laptopun kutusunu ve adaptörünüde istediler.Ben kutusunu attım sanıyordum, ama dolapta eşyaların arasından çıktı.Mutlaka aldığınız şeylerin kutusunu garantisi dolana kadar saklayın bu çok önemli !!!!.
  • Merhaba arkadaşlar ben dell stüdyo 1537 dizüstü bilgisayar aldim geçen zaman zarfinda mentese, ekranda leke ve arka kapakta çatlama sorunu yasadim destek servisini aradigimda 3 gün içinde servis gelip gerekli onarimi yapti.aradan 3 ay geçtikten sonra tekrar menteşe sorunu ve çerçevenin yerinde çıkma sorunu yaşadım ve 30 mart tarihinde servise başvuru yaptım fakat bu süre zarfinda servis elemanı gelmedi.telefon ve mail ile her iletişime geçtiğimde farklı nedenler ileri sürüldü.sizden öğrenmek istediğim para iadesi yada yeni ürün talebinde bulunmam mümkün mu. çünkü dell yerinde servis garantisi sunuyor.yani servis elemanı bulunduğunuz adrese gelip gerekli onarimi yapıyor.sizce ne yapmam daha mantıklı
  • İyi günler.. Bir mağazadan 2 tane çekyat almıştık.. Bunlardan birinin bazası çöktü, ısrar ettik ve gelip yaptılar fakat yine aynı yerden çatladı yani aynı yerden üst üste 2 kez arızalandı.. Şu an için elimde olan haklar nelerdir? Ayrıca kullanıcı hatası olsa gelip yapmazlardı diye düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    İyi günler.. Bir mağazadan 2 tane çekyat almıştık.. Bunlardan birinin bazası çöktü, ısrar ettik ve gelip yaptılar fakat yine aynı yerden çatladı yani aynı yerden üst üste 2 kez arızalandı.. Şu an için elimde olan haklar nelerdir? Ayrıca kullanıcı hatası olsa gelip yapmazlardı diye düşünüyorum..

    3 kere aynı arıza tekrarlarsa değiştirilmesini istersiniz. değiştirilmezse bulunduğunuz il merkeziyse valiliklerdeki tüketici hakem heyetlerine. ilçeyse de yine kaymakamlıklardaki hakem heyetlerine gitmeniz gerekli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    İyi günler.. Bir mağazadan 2 tane çekyat almıştık.. Bunlardan birinin bazası çöktü, ısrar ettik ve gelip yaptılar fakat yine aynı yerden çatladı yani aynı yerden üst üste 2 kez arızalandı.. Şu an için elimde olan haklar nelerdir? Ayrıca kullanıcı hatası olsa gelip yapmazlardı diye düşünüyorum..

    3 kere aynı arıza tekrarlarsa değiştirilmesini istersiniz. değiştirilmezse bulunduğunuz il merkeziyse valiliklerdeki tüketici hakem heyetlerine. ilçeyse de yine kaymakamlıklardaki hakem heyetlerine gitmeniz gerekli.


    Teşekkürler.. 3 kez olduğuna eminsiniz değil mi?




  • 3 değil o değişti. Blr yılda en az 4 defa olmalı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    3 değil o değişti. Blr yılda en az 4 defa olmalı...

    Bir yıl içinde farklı farklı arızalar 4 kez, garanti süresi içerisinde 6 kez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volksdeutsche

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    3 değil o değişti. Blr yılda en az 4 defa olmalı...

    Bir yıl içinde farklı farklı arızalar 4 kez, garanti süresi içerisinde 6 kez.

    Peki aynı bölgeden kaç kez?
  • arızanın türü önemli değil, 4 arıza olması yeterli, konu imzamda kayıtlı ve profilimde de var, ordan bütün detaylara bakabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 6 Mayıs 2012; 22:09:11 >
  • arkadaşar bugun itibari ile bimeks'ten aldıgım bilgisayarımı lenova teknik servise yollayalı 20 iş günü doldu. ben yeni ürün isteyecegim bu işlem için lenova servislemi görüşmem gerek yoksa direk hakem heyetine mi gitmeliyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray1987

    arkadaşar bugun itibari ile bimeks'ten aldıgım bilgisayarımı lenova teknik servise yollayalı 20 iş günü doldu. ben yeni ürün isteyecegim bu işlem için lenova servislemi görüşmem gerek yoksa direk hakem heyetine mi gitmeliyim ?

    hocam 1 mayıs Salı gününü iş gününden saymadın değil mi ? Çünkü resmi tatil .

    Eğer 20 iş günü dolduysa Lenovo servisi ile görüş yasal sürenin dolduğunu belirt .Şu an seçim hakkı tamamen sana ait

    İstersen ücret iadesi isteme ,istersen de muadil sıfır cihaz yoksa bir üst modeli isteme hakkı sana aittir ve seçmekte serbestsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 15 Mayıs 2012; 5:07:41 >




  • tüketici heytetine gitmeden hallettim vatan kargoya 10 gün geç vermiş benim ücret iademi almam için elinden geleni yapmış:), minnetarım vatana
  • arkadaşlar.. lenovo markalı bilgisayarım 20 iş günü tamir süresini aştıgı için yeni ürün talebinde bulundum, mayıs aynın 16sında benden faturamı mail yoluyla merkeze yollalamı istediler ilk attıgım mail gittmemiş cuma günü yani mayıs 18'de tekrar istediler sabahtan arayıp, ben tekrar yolladım, mail attıktan sonra emin olmak için arayıp sordum mail geldimi diye tmm geldi dediler, !! bu arada da yurtdışından beklenen parça geldigini söylediler'' ben yeni ürün istedigimi bildirdim tekrar.. aynı günün akşamına mesai bitimine 15 dakka warken bilgisayarınız onarılmış kargoya verilmiştir diye telefonuma mesaj geldi. teknik servisi arayıp ben ben tamir olan pc yi değil yeni ürün istiyorum deyip cekmelerini istedim kargodan. bana denilen siz kargoyu teslim almayın geri yıollayın. bide bilişim hizmetlerinin numarasını verdi burası ile bir iletişime gecin dediler.

    arkadaşlar insaı aptal yerine koymaktan başk abişi değildir bu..

    ben ne yapabilirim... ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray1987

    arkadaşlar.. lenovo markalı bilgisayarım 20 iş günü tamir süresini aştıgı için yeni ürün talebinde bulundum, mayıs aynın 16sında benden faturamı mail yoluyla merkeze yollalamı istediler ilk attıgım mail gittmemiş cuma günü yani mayıs 18'de tekrar istediler sabahtan arayıp, ben tekrar yolladım, mail attıktan sonra emin olmak için arayıp sordum mail geldimi diye tmm geldi dediler, !! bu arada da yurtdışından beklenen parça geldigini söylediler'' ben yeni ürün istedigimi bildirdim tekrar.. aynı günün akşamına mesai bitimine 15 dakka warken bilgisayarınız onarılmış kargoya verilmiştir diye telefonuma mesaj geldi. teknik servisi arayıp ben ben tamir olan pc yi değil yeni ürün istiyorum deyip cekmelerini istedim kargodan. bana denilen siz kargoyu teslim almayın geri yıollayın. bide bilişim hizmetlerinin numarasını verdi burası ile bir iletişime gecin dediler.

    arkadaşlar insaı aptal yerine koymaktan başk abişi değildir bu..

    ben ne yapabilirim... ??



    Kargoyu almayın ve son kez yetkili biriyle görüşün ve bu görüşmenin son görüşme olduğunu söyleyin, yeni ürün istediğinizi aksi takdirde hakkını tüketici haklarında alabileceğinizi söyleyin.. Kısaca; uğraştırıyorsa faturanın bir kopyası ve garantiye verdiğiniz tarihi belirten bir belgeyle tüketici haklarına gidin..




  • merhaba arkadaşlar servise verdiğim lg marka laptop 22.iş gününü doldurdu sitesinde laptop için değişim onayı bekliyor diyor daha önce aynı üründen değişim alanlara vatandan yani aldığımız yerden hediye çeki vermişler benim direkt nakit olarak alma hakkım var mı varsa ne yapmalıyım.
  • tşk.

    pazartesi beende sabahtan servisle görüşüp yeni üründe anlaşamazsam hakem heyeti, olmadı ertesi gün mahkemeye gitmeyi düşünüyorum. ben bunları mahkemeye versem ürün değişimi haricinden manevi olarakta hak idda edebilirmiyim.. kaç defa görüştük o kadar kontür harcadık, sitreside cabası...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bychass

    merhaba arkadaşlar servise verdiğim lg marka laptop 22.iş gününü doldurdu sitesinde laptop için değişim onayı bekliyor diyor daha önce aynı üründen değişim alanlara vatandan yani aldığımız yerden hediye çeki vermişler benim direkt nakit olarak alma hakkım var mı varsa ne yapmalıyım.

    Hakkınız var.. Firmayla görüşüp hediye çeki kabul etmeyeceğinizi aksi halde hakem heyetinde hakkını alabileceğinizi söyleyin.. Kabul etmezlerse ürüne ait fatura kopyası ve garanti kağıdıyla kaymakamlığa gidip hakem heyetine başvurun..


    @eray1987 İsterseniz ürünün parasını da alabilirsiniz.. Manevi olarak hak iddia ederseniz bir avukatla görüşmelisiniz..
  • dün servisle görüştüm bana gönderilen bilgisayarın yanında doa ( değişim formu ) sanırım yolladık, sen pc yi acma o formu da alıp pc yi satın aldıgın yere git dediler.. ben internet üzerinden bimeks'ten aldım nasıl bi işlem yapacagım acama..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.